Topic: Discuții diverse
356 posts, 123602 views
📖 Pagination options
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Vasile52
Si fara "evenimente de circulație" si dacă ar avea banda proprie, troleibuzul este o alegere mai proasta decat autobuzul pentru călătorii fiindca reteaua nu a fost modernizata si este plina de restricții de 5 km/h. Degeaba luam troleibuze noi daca rețeaua nu permite viteze mari, trebuie urgentata modernizarea rețelei!
Si fara "evenimente de circulație" si dacă ar avea banda proprie, troleibuzul este o alegere mai proasta decat autobuzul pentru călătorii fiindca reteaua nu a fost modernizata si este plina de restricții de 5 km/h. Degeaba luam troleibuze noi daca rețeaua nu permite viteze mari, trebuie urgentata modernizarea rețelei!
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
FabiM
Corect punctat!
Cu o rețea modernizată și înlocuirea liniilor de autobuz (acolo unde este cazul, vezi 336), troleibuzul va avea potențial mai mare.
Corect punctat!
Cu o rețea modernizată și înlocuirea liniilor de autobuz (acolo unde este cazul, vezi 336), troleibuzul va avea potențial mai mare.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
ADK
Mereu am fost de părere că troleibuzul este un vehicul mai lent decât autobuzul, deși mai sunt și ceva excepții însă acestea nu sunt multe. Poate cu modernizările și infrastructura necesară îmi voi schimba părerea.
Autonomia viitoarelor nu este rea că, deși n-ar trebui să se întâmple, ar include și depășirea bizonilor precum un autobuz. Din păcate, la nivel de țară tot ce însemna vehicul dependent de fir s-a distrus cel puțin pe jumătate, teoretic acestea s-au desființat din cauza costurilor și - în cazul tramvaielor - poate și a cererilor slabe pentru vehicule încăpătoare, însă cred că a fost și o dorință sadică a conducerilor motivând pe lângă cele zise, și bizonii "încurcă lume" care blocau și cu câțiva centimetri trecerea acestora, acoperind indirect și iresponsabilitatea poliției...
Mereu am fost de părere că troleibuzul este un vehicul mai lent decât autobuzul, deși mai sunt și ceva excepții însă acestea nu sunt multe. Poate cu modernizările și infrastructura necesară îmi voi schimba părerea.
Autonomia viitoarelor nu este rea că, deși n-ar trebui să se întâmple, ar include și depășirea bizonilor precum un autobuz. Din păcate, la nivel de țară tot ce însemna vehicul dependent de fir s-a distrus cel puțin pe jumătate, teoretic acestea s-au desființat din cauza costurilor și - în cazul tramvaielor - poate și a cererilor slabe pentru vehicule încăpătoare, însă cred că a fost și o dorință sadică a conducerilor motivând pe lângă cele zise, și bizonii "încurcă lume" care blocau și cu câțiva centimetri trecerea acestora, acoperind indirect și iresponsabilitatea poliției...
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Vasile52
Recent tehnologia motoarelor electrice pentru vehicule a avansat extrem de mult și a devenit competitiva in raport cu motoarele cu combustie interna, deci cred ca singura diferență de viteza majora între un autobuz și un troleibuz o face rețeaua.
Oricum troleibuzul are avantajul ca este extrem de eficient și din punct de vedere energetic si financiar.
Ca transport electric sustenabil (ca tot este promovata si se încearcă treaba asta) troleibuzul ca eficienta ar fi in locul 2 după vehicule feroviare (tramvai) si înaintea autobuzelor electrice.
Recent tehnologia motoarelor electrice pentru vehicule a avansat extrem de mult și a devenit competitiva in raport cu motoarele cu combustie interna, deci cred ca singura diferență de viteza majora între un autobuz și un troleibuz o face rețeaua.
Oricum troleibuzul are avantajul ca este extrem de eficient și din punct de vedere energetic si financiar.
Ca transport electric sustenabil (ca tot este promovata si se încearcă treaba asta) troleibuzul ca eficienta ar fi in locul 2 după vehicule feroviare (tramvai) si înaintea autobuzelor electrice.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
shoppy
Daca n-ai fost niciodata pe Iuliu Maniu intre Pacii si centura sa vezi ce satisfactie aveau Ikarusurile sa depaseasca DeSimoanele...
Insa asa crede toata lumea, pai decand s-au bagat DAF-urile ele erau mai rapide decat toate tramvaiele si troleibuzele comuniste, am ramas cu adevarurile comunismului si capitalismului salbatic.
Daca n-ai fost niciodata pe Iuliu Maniu intre Pacii si centura sa vezi ce satisfactie aveau Ikarusurile sa depaseasca DeSimoanele...
Insa asa crede toata lumea, pai decand s-au bagat DAF-urile ele erau mai rapide decat toate tramvaiele si troleibuzele comuniste, am ramas cu adevarurile comunismului si capitalismului salbatic.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
1689
Oarecum off-topic, dar pina si 117E-urile erau capabile sa ruleze la viteze remarcabile in conditiile in care infrastructura era in stare buna.
In anii ‘80, linia 41 de troleibuze mergea cot la cot cu traficul auto in Mamaia.
La fel, pe Emil Racovita, in Berceni.
Trebuie doar console flexibile si fir de contact bine intins si fara rupturi.
… Ah, si inrucisari/macazuri din secolul XXI…
Oarecum off-topic, dar pina si 117E-urile erau capabile sa ruleze la viteze remarcabile in conditiile in care infrastructura era in stare buna.
In anii ‘80, linia 41 de troleibuze mergea cot la cot cu traficul auto in Mamaia.
La fel, pe Emil Racovita, in Berceni.
Trebuie doar console flexibile si fir de contact bine intins si fara rupturi.
… Ah, si inrucisari/macazuri din secolul XXI…
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
linia 69
Cand permite traficul, ceva mai repede se merge si pe Cal. Grivitei - Bd. Bucurestii Noi.
Cand permite traficul, ceva mai repede se merge si pe Cal. Grivitei - Bd. Bucurestii Noi.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
alexandru_minciu91
Scrie in comunicatul transmis ieri de către cei de la ADTPBI, că de la 1 iunie se vor suplimenta și liniile 62, 85 și 96, aveti idee de unde vor lua troleibuze? Se aduc de la Berceni?
Scrie in comunicatul transmis ieri de către cei de la ADTPBI, că de la 1 iunie se vor suplimenta și liniile 62, 85 și 96, aveti idee de unde vor lua troleibuze? Se aduc de la Berceni?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
E treaba operatorului STB cu își gestionează parcul circulant. Ambele depouri au parc circulant funcțional.
E treaba operatorului STB cu își gestionează parcul circulant. Ambele depouri au parc circulant funcțional.
- shoppy
-
Posted:
-
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Vasile52
"Calculează" prin inspectii in teren, numar de reclamati, solicitari ale UAT. Mai exista si sistemul de numarare a pasagerilor care la noi din pacate nu prea merge sau nu exista. Mai dispun si de un soft specializat pentru simularea nevoilor de transport (folosit si de Tfl), dar cat de bune sunt datele folosite pentru el si dacă este folosit nu stiu.
"Calculează" prin inspectii in teren, numar de reclamati, solicitari ale UAT. Mai exista si sistemul de numarare a pasagerilor care la noi din pacate nu prea merge sau nu exista. Mai dispun si de un soft specializat pentru simularea nevoilor de transport (folosit si de Tfl), dar cat de bune sunt datele folosite pentru el si dacă este folosit nu stiu.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Se consemnează gradele de încărcare în urma inspecțiilor în teren. Din păcate, oricâte inspecții faci, acestea nu îți asigură și subvenția necesară suplimentării liniilor de transport, pentru că kilometrii nu se fac pe ochi frumoși, ci pe bani...
Se consemnează gradele de încărcare în urma inspecțiilor în teren. Din păcate, oricâte inspecții faci, acestea nu îți asigură și subvenția necesară suplimentării liniilor de transport, pentru că kilometrii nu se fac pe ochi frumoși, ci pe bani...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Da, speram sa putem folosi asta si in avantajul nostru, doar ca deocamdata este un lucru foarte complicat si la modul ei verifica / ei aproba ca au verificat bine.
Da, speram sa putem folosi asta si in avantajul nostru, doar ca deocamdata este un lucru foarte complicat si la modul ei verifica / ei aproba ca au verificat bine.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Vasile52
Putin offtopic, dar asta e o problema în special în Ilfov. Si unul dintre factorii pentru care liniile regionale au frecventa proasta și nu prea exista transport de tip Ilfov - Ilfov.
WT_fan06 wrote here:
nu îți asigură și subvenția necesară suplimentării liniilor de transport, pentru că kilometrii nu se fac pe ochi frumoși, ci pe bani...
Putin offtopic, dar asta e o problema în special în Ilfov. Si unul dintre factorii pentru care liniile regionale au frecventa proasta și nu prea exista transport de tip Ilfov - Ilfov.
📖 Pagination options