Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
1830 posts, 557527 views
📖 Pagination options
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Vasile52
Organizarea de santier a fost facuta sub pod. Au pus bordurile la peronul spre Crangasi. Se pare ca trecerea de pietoni a statiei se va muta.
Au sapat si o gaura mare poate pentru semaforizare? Daca se pricepe cineva poate sa clarifice asta.
Cateva poze de azi.
Organizarea de santier a fost facuta sub pod. Au pus bordurile la peronul spre Crangasi. Se pare ca trecerea de pietoni a statiei se va muta.
Au sapat si o gaura mare poate pentru semaforizare? Daca se pricepe cineva poate sa clarifice asta.
Cateva poze de azi.
20230527_092451 (Large).jpg (342.54 KB; downloaded 3413 times)
20230527_095048 (Large).jpg (360.33 KB; downloaded 3413 times)
20230527_092254 (Large).jpg (457.06 KB; downloaded 3413 times)
20230527_092301 (Large).jpg (462.67 KB; downloaded 3413 times)
20230527_094333 (Large).jpg (420.66 KB; downloaded 3413 times)
20230527_092647 (Large).jpg (646.37 KB; downloaded 3413 times)
20230527_092242 (Large).jpg (270.06 KB; downloaded 3413 times)
20230527_092237 (Large).jpg (388.9 KB; downloaded 3413 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
punmeister
Cu ocazia modernizararii peroanelor, se va desfiinta si trecea de pietoni provizorie de pe vremea santierului si va fi facuta una noua inspre Lujerului.
Cu ocazia modernizararii peroanelor, se va desfiinta si trecea de pietoni provizorie de pe vremea santierului si va fi facuta una noua inspre Lujerului.
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
oc7avian
Mai specific se finalizează cea pregătită în cadrul șantierului. Rampele erau deja făcute, stâlpii de semaforizare deja instalați etc.
Mai specific se finalizează cea pregătită în cadrul șantierului. Rampele erau deja făcute, stâlpii de semaforizare deja instalați etc.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
Se lucrează în condiții normale. Deși nu e strict vorba de lucrarea celor de la TCMB la peroane, bine ar fi fost ca STB prin secția linii să spargă asfaltul și să schimbe șina foarte uzată și deformată, mai ales pe sensul spre Ghencea...
Se lucrează în condiții normale. Deși nu e strict vorba de lucrarea celor de la TCMB la peroane, bine ar fi fost ca STB prin secția linii să spargă asfaltul și să schimbe șina foarte uzată și deformată, mai ales pe sensul spre Ghencea...
Ciurel - 04.06.2023 (1).jpg (437.06 KB; downloaded 2947 times)
Ciurel - 04.06.2023 (2).jpg (542.32 KB; downloaded 2947 times)
Ciurel - 04.06.2023 (3).jpg (553.24 KB; downloaded 2947 times)
Ciurel - 04.06.2023 (4).jpg (511.89 KB; downloaded 2947 times)
Ciurel - 04.06.2023 (5).jpg (504.65 KB; downloaded 2947 times)
Ciurel - 04.06.2023 (6).jpg (400.39 KB; downloaded 2947 times)
Ciurel - 04.06.2023 (7).jpg (504.04 KB; downloaded 2947 times)
Ciurel - 04.06.2023 (8).jpg (579.71 KB; downloaded 2947 times)
Ciurel - 04.06.2023 (9).jpg (519.4 KB; downloaded 2947 times)
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Vasile52
Nu inteleg de ce au facut peronul spre Piata Presei asa de scurt. Puteau sa il fi extins pe sub pod.
Nu inteleg de ce au facut peronul spre Piata Presei asa de scurt. Puteau sa il fi extins pe sub pod.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
Pod Ciurel - a mai trecut o săptămână:
Pod Ciurel - a mai trecut o săptămână:
Ciurel - 13.06.2023 (1).jpg (501.25 KB; downloaded 2540 times)
Ciurel - 13.06.2023 (2).jpg (455.79 KB; downloaded 2540 times)
Ciurel - 13.06.2023 (3).jpg (427.05 KB; downloaded 2540 times)
Ciurel - 13.06.2023 (4).jpg (491.78 KB; downloaded 2540 times)
Ciurel - 13.06.2023 (5).jpg (377.06 KB; downloaded 2540 times)
Ciurel - 13.06.2023 (6).jpg (505.73 KB; downloaded 2540 times)
Ciurel - 13.06.2023 (7).jpg (445.03 KB; downloaded 2540 times)
Ciurel - 13.06.2023 (8).jpg (540.41 KB; downloaded 2540 times)
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Vasile52
Nu inteleg ce vor sa faca cu peronul spre Piata Presei este mult mai scurt decat celalalt. Nici nu stiu daca are 36 de metri, ar fi fost ideal sa fie prelungit, asa mai oferea protectie de intemperii si nu mai trebuia sa lungim persoanele inca odata.
Nu inteleg ce vor sa faca cu peronul spre Piata Presei este mult mai scurt decat celalalt. Nici nu stiu daca are 36 de metri, ar fi fost ideal sa fie prelungit, asa mai oferea protectie de intemperii si nu mai trebuia sa lungim persoanele inca odata.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
Trebuie sa aiba minim 50,50 m, cu tot cu alvelola indicator de ocolire, rampa persoane cu dizabilitati si zona de acumulare din dreptul trecerii de pietoni.
Trebuie sa aiba minim 50,50 m, cu tot cu alvelola indicator de ocolire, rampa persoane cu dizabilitati si zona de acumulare din dreptul trecerii de pietoni.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
Stația „Pod Ciurel” a redevenit funcțională de astăzi, ca urmare a finalizării lucrărilor de reconstrucție a peroanelor.
Stația „Pod Ciurel” a redevenit funcțională de astăzi, ca urmare a finalizării lucrărilor de reconstrucție a peroanelor.
- orex
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
Respectând tradiția STB-istă: „începând cu ora 10” a redevenit funcțională!
Proastă inspirația proiectanților care au gândit amplasarea stației efective sub pod și călătorii merg apoi zeci de metri pe jos până la semafor. Evident călătorii sunt buimaci, nu știu unde să aștepte tramvaiul și unii vatmani direct la semafor... Într-un cuvant: haos!
Respectând tradiția STB-istă: „începând cu ora 10” a redevenit funcțională!
Proastă inspirația proiectanților care au gândit amplasarea stației efective sub pod și călătorii merg apoi zeci de metri pe jos până la semafor. Evident călătorii sunt buimaci, nu știu unde să aștepte tramvaiul și unii vatmani direct la semafor... Într-un cuvant: haos!
Pod Ciurel - 27.06.2023 (1).jpg (406.96 KB; downloaded 2041 times)
Pod Ciurel - 27.06.2023 (2).jpg (458.18 KB; downloaded 2041 times)
Pod Ciurel - 27.06.2023 (3).jpg (418.33 KB; downloaded 2041 times)
Pod Ciurel - 27.06.2023 (4).jpg (411.14 KB; downloaded 2041 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
cris_m
Prostie cu vagonul sa faci asa ceva...
Prostie cu vagonul sa faci asa ceva...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Costin
Pai sa le faceti reclamatie, ca instructia spune sa opreasca cu oglinda la indicatorul de statie.
Cezar210 wrote here:
3801 și 3805 în noua stație "Pod Ciurel", dată în folosință începând de astăzi, 27 iunie, de la ora 10:00. De menționat că cele două peroane nu sunt egale, cel spre Ghencea fiind mult mai lung, așa că fiecare vatman oprește unde știe, unde consideră sau unde dorește.
Pai sa le faceti reclamatie, ca instructia spune sa opreasca cu oglinda la indicatorul de statie.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Utilizator anonim 2
Corect! Ar fi fost logic sa aiba aceeasi lungime si sa amplaseze indicatorul de statie sub pod, la umbra si adapost. Foarte dubios…Ori le faceau pe amindoua mai scurte, ori pe amindoua mai lungi. O asimetrie ca asta e impotriva naturii.
PS: ar fi o explicatie. Exista o bretea de coborire de pe pasaj si o mica banda de accelerare in dreptul eventualei prelungiri simetrice. Poate s-au gindit ca e punct de conflict de trafic si exista sansa unor ricoseuri inspre calatorii de pe peron asa ca l-au scurtat corespunzator.
Vad ca si inainte de lucrari mutasera semnul de statie inspre Lujerului, abandonind practic o parte din peronul initial:
Vasile52 wrote here:
Nu inteleg ce vor sa faca cu peronul spre Piata Presei este mult mai scurt decat celalalt. Nici nu stiu daca are 36 de metri, ar fi fost ideal sa fie prelungit, asa mai oferea protectie de intemperii si nu mai trebuia sa lungim persoanele inca odata.
Corect! Ar fi fost logic sa aiba aceeasi lungime si sa amplaseze indicatorul de statie sub pod, la umbra si adapost. Foarte dubios…Ori le faceau pe amindoua mai scurte, ori pe amindoua mai lungi. O asimetrie ca asta e impotriva naturii.
PS: ar fi o explicatie. Exista o bretea de coborire de pe pasaj si o mica banda de accelerare in dreptul eventualei prelungiri simetrice. Poate s-au gindit ca e punct de conflict de trafic si exista sansa unor ricoseuri inspre calatorii de pe peron asa ca l-au scurtat corespunzator.
Vad ca si inainte de lucrari mutasera semnul de statie inspre Lujerului, abandonind practic o parte din peronul initial:
IMG_0685.png (1.48 MB; downloaded 1936 times)
📖 Pagination options