Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
390 posts, 91826 views
📖 Pagination options
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
reiny2000
cris_m wrote here:Exact, metrou în linie dreaptă + autobuze electrice (merg și mai mici, de 8-10 metri) + piste de biciclete și rasteluri.
Pentru ca mai elegant si eficient era sa duca metroul in linie dreapta si sa introduca servicii de tip feeder, insa genul asta de solutii sunt complet straine marilor "specialisti"...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Luați voi exemplul Popesti. Pe ce străzi duci autobuzele (fie și ele electrice) la stațiile de metrou? Cât sta autobuzul în trafic pe o strada cu o banda pe sens pana ajunge la statia de metrou?
Cine nu crede, sa se ducă dimineața pe Amurgului/ Dr Femei.
P.S. Ba au prelungit la sol pana la Arghezi, sa fie treaba treaba...
De aceea este bine ca metroul sa ajunga în ghettouri, nu pe șoseaua cu case care este linie dreapta.
Luați voi exemplul Popesti. Pe ce străzi duci autobuzele (fie și ele electrice) la stațiile de metrou? Cât sta autobuzul în trafic pe o strada cu o banda pe sens pana ajunge la statia de metrou?
Cine nu crede, sa se ducă dimineața pe Amurgului/ Dr Femei.
P.S. Ba au prelungit la sol pana la Arghezi, sa fie treaba treaba...
De aceea este bine ca metroul sa ajunga în ghettouri, nu pe șoseaua cu case care este linie dreapta.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sorin.niculescu_
Personal, nu pot înțelege de ce mulți dintre voi sunteți împotriva ideii „derivație la derivație”. Vă dau exemplu rețeaua de metrou din Londra. Da, știu faptul că dacă ai vrea să faci o derivație de la Păcii care să continue tot pe Iuliu Maniu ar fi complicat, dar nu înțeleg de ce trebuie să fim împotriva ideii „derivație la derivație” la modul general. Priviți Northern Line. Mie unul mi se pare mișto ideea asta de „caracatiță”.
Personal, nu pot înțelege de ce mulți dintre voi sunteți împotriva ideii „derivație la derivație”. Vă dau exemplu rețeaua de metrou din Londra. Da, știu faptul că dacă ai vrea să faci o derivație de la Păcii care să continue tot pe Iuliu Maniu ar fi complicat, dar nu înțeleg de ce trebuie să fim împotriva ideii „derivație la derivație” la modul general. Priviți Northern Line. Mie unul mi se pare mișto ideea asta de „caracatiță”.
IMG_4757.gif (565.17 KB; downloaded 1916 times)
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Bogdan MD
Functional si "misto" sunt doua notiuni foarte diferite. Derivatia la derivatie de la Pacii ar insemna ca extensia spre Militari Residence, care e un cartier de densitate ridicola situat la periferia orasului, sa fie in cel mai fericit caz de un tren la 8 minute. Si injumatatesti definitiv frecventa la Preciziei, care nu duce deloc lipsa de calatori. Si asta dupa ce strici total circulatia pe M3 pentru luni bune (nu exista absolut nicio bretea tocmai pana dupa Politehnica)in timp ce realizezi incintele pentru noile derivatii pe sub cladirea Turbotequila, bdul Iuliu Maniu si apeductul aferent. Good luck with that...
Functional si "misto" sunt doua notiuni foarte diferite. Derivatia la derivatie de la Pacii ar insemna ca extensia spre Militari Residence, care e un cartier de densitate ridicola situat la periferia orasului, sa fie in cel mai fericit caz de un tren la 8 minute. Si injumatatesti definitiv frecventa la Preciziei, care nu duce deloc lipsa de calatori. Si asta dupa ce strici total circulatia pe M3 pentru luni bune (nu exista absolut nicio bretea tocmai pana dupa Politehnica)in timp ce realizezi incintele pentru noile derivatii pe sub cladirea Turbotequila, bdul Iuliu Maniu si apeductul aferent. Good luck with that...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Da, este foarte "cool" Northern line, mai ales acea derivație de o stație pe linie simpla către Mill Hill East , cu garnituri la 15 min. Sa le spui si celor din Dr Taberei ca este "cool" sa ai metrou la 15 min, probabil de acolo s-au inspirat proiectanții noștri
Ce exemplu ne dai tu sunt foste stații de tren, făcute prin secolul 19 si convertite in stații de metrou. București nu este Londra si nu știu de ce vrem noi să importăm neapărat toate prostiile altora.
In rest ti-a explicat Bogdan MD foarte bine cum stă treaba. Turbotequilla ar trebui demolată, nu ai cum sa faci derivație pe sub clădire, dar asta ar fi cea mai mică problemă.
Problema este funcțională, liniile simple funcționează cel mai bine. Uită-te acum la M2, care nu mai face față la oră de vârf, pentru că s-au dezvoltat ambele capete față de momentul inaugurării. M2 este cea mai buna linie a noastră pentru ca este simplă. Daca se va dezvolta ceva in viitor pe vreo ramură a M3 ce mai faci ?
Unde mai pui că M3 , chiar nederivată, nu poate funcționa la capacitate maximă (precum poate M2), din cauză că, la rândul ei, este in derivație cu M1. Dacă M2 era derivată in nord, ce te făceai acum la Pipera ?
Da, este foarte "cool" Northern line, mai ales acea derivație de o stație pe linie simpla către Mill Hill East , cu garnituri la 15 min. Sa le spui si celor din Dr Taberei ca este "cool" sa ai metrou la 15 min, probabil de acolo s-au inspirat proiectanții noștri
Ce exemplu ne dai tu sunt foste stații de tren, făcute prin secolul 19 si convertite in stații de metrou. București nu este Londra si nu știu de ce vrem noi să importăm neapărat toate prostiile altora.
In rest ti-a explicat Bogdan MD foarte bine cum stă treaba. Turbotequilla ar trebui demolată, nu ai cum sa faci derivație pe sub clădire, dar asta ar fi cea mai mică problemă.
Problema este funcțională, liniile simple funcționează cel mai bine. Uită-te acum la M2, care nu mai face față la oră de vârf, pentru că s-au dezvoltat ambele capete față de momentul inaugurării. M2 este cea mai buna linie a noastră pentru ca este simplă. Daca se va dezvolta ceva in viitor pe vreo ramură a M3 ce mai faci ?
Unde mai pui că M3 , chiar nederivată, nu poate funcționa la capacitate maximă (precum poate M2), din cauză că, la rândul ei, este in derivație cu M1. Dacă M2 era derivată in nord, ce te făceai acum la Pipera ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Stai linistit ca si la Paris la CdG vine RER-ul la 15 minute, asta cu "ma duc in statie cand mi se scoala si vine repede" era propaganda comunista, in tarile civilizate nu trebuie sa vina repede ci trebuie sa vina cand scrie in program ca vine.
https://www.rerb-leblog.fr/wp-content/up ... g-my.pdf
Stai linistit ca si la Paris la CdG vine RER-ul la 15 minute, asta cu "ma duc in statie cand mi se scoala si vine repede" era propaganda comunista, in tarile civilizate nu trebuie sa vina repede ci trebuie sa vina cand scrie in program ca vine.
https://www.rerb-leblog.fr/wp-content/up ... g-my.pdf
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Asa e.
Să vină la 15 minute, dar apoi în 15 minute să fii în centrul Bucureștiului, sau în 25 - 30 de minute la capătul celălalt al metroului.
Asa e.
Să vină la 15 minute, dar apoi în 15 minute să fii în centrul Bucureștiului, sau în 25 - 30 de minute la capătul celălalt al metroului.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Chestia cu peroane de 60m lungime mi se pare aberatie totala…
Ce faci, bagi alte trenuri mai scurte cu transfer de pasageri in trenurile normale de 120m?
Chestia cu peroane de 60m lungime mi se pare aberatie totala…
Ce faci, bagi alte trenuri mai scurte cu transfer de pasageri in trenurile normale de 120m?
- punmeister
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Si eu la fel…habarnism de politician analfabet.
Si eu la fel…habarnism de politician analfabet.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Cu orice. Arghezi dispune de un Park & Ride cu statii de autobuze si loc pentru a intoarce.
Odata realizate pasajele rutiere de la DNCB si A0, un feeder cu autobuze dese la Arghezi este un no-brainer.
survola wrote here:
Feeder cu ce, cu microbuze? Nu facem metrou ca să reducem poluarea?
Cu orice. Arghezi dispune de un Park & Ride cu statii de autobuze si loc pentru a intoarce.
Odata realizate pasajele rutiere de la DNCB si A0, un feeder cu autobuze dese la Arghezi este un no-brainer.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Probabil că vin la metrou și cetățeni din alte părți, nu doar din Berceni.
Cât de curând devine si CB funcțională.
Mai multe park&ride-uri = mai multe mașini care nu intră in București.
Probabil că vin la metrou și cetățeni din alte părți, nu doar din Berceni.
Cât de curând devine si CB funcțională.
Mai multe park&ride-uri = mai multe mașini care nu intră in București.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
📖 Pagination options