Topic: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
91 posts, 18147 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
Costin
Sa nu fi fost prost inteles in mesajul de mai sus - eu doar am speculat pe baza tehnologiilor de constructie, in contextul pretului ridicat. Nu a zis nimeni ca VA FI cut & cover.
Sa nu fi fost prost inteles in mesajul de mai sus - eu doar am speculat pe baza tehnologiilor de constructie, in contextul pretului ridicat. Nu a zis nimeni ca VA FI cut & cover.
- survola
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
survola
A zis un specialist, conf. univ. dr. ing. Ionuț Răcănel, directorul Departamentului de Rezistența Materialelor, Poduri și Tuneluri din Universitatea Tehnică de Construcții București, aici :
"Pentru efectuarea lucrărilor de consolidare trebuie făcută însă săpătură deschisă, iar asta înseamnă că atunci când se lucrează pe segmentele de sub arterele de circulație, traficul trebuie oprit sau deviat, a explicat inginerul. Iar lucrarea va dura aproximativ 3-4 ani, dacă lucrurile merg bine, sunt bani și organizarea este făcută cum trebuie."
A zis un specialist, conf. univ. dr. ing. Ionuț Răcănel, directorul Departamentului de Rezistența Materialelor, Poduri și Tuneluri din Universitatea Tehnică de Construcții București, aici :
"Pentru efectuarea lucrărilor de consolidare trebuie făcută însă săpătură deschisă, iar asta înseamnă că atunci când se lucrează pe segmentele de sub arterele de circulație, traficul trebuie oprit sau deviat, a explicat inginerul. Iar lucrarea va dura aproximativ 3-4 ani, dacă lucrurile merg bine, sunt bani și organizarea este făcută cum trebuie."
- 1689
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
1689
De putut, se poate face - avantajul major e ca Piata Unirii are spatii largi pe care se poate redirectiona traficul. Sa nu uitam ca Piata Unirii 2 a fost data in exploatare cind inca era in stadiu de santier iar pasajul de legatura M1-M2 a fost si el o incropeala multa vreme…
Trebuie doar coordonare si … finatare constanta.
Altfel vom sfirsi intr-un haos si provizorat care se va intinde peste ani si ani…si ani…
Inainte de orice, as vrea sa vad prezentat un plan de perspectiva - cum se vor integra viitoarele linii de metrou care trec prin piata in urmatorii 30-50 de ani, care este strategia de traversare a pietii pe axa nord-sud pentru troleibuze, care este planul peisagistic pentru spatiile verzi, cum se integreaza noua linie de tramvai care va traversa piata, cum se reconfigureaza traficul (daca) etc.
Mie, unul, mi se pare ca ne indreptam spre o abordare pompieristica - “se prabuseste planseul, haideti sa haidem acum, vedem noi dupa aia…”.
Eu, unul, am senzatia ca proiectul asta e impins artificial pe repede inainte, la fel ca multe altele gestionate de PS4… Aici cred ca PMB si /sau Prefectura ar trebui sa fie cei care decid ce si cum se face, in nici un caz primaria de sector.
De putut, se poate face - avantajul major e ca Piata Unirii are spatii largi pe care se poate redirectiona traficul. Sa nu uitam ca Piata Unirii 2 a fost data in exploatare cind inca era in stadiu de santier iar pasajul de legatura M1-M2 a fost si el o incropeala multa vreme…
Trebuie doar coordonare si … finatare constanta.
Altfel vom sfirsi intr-un haos si provizorat care se va intinde peste ani si ani…si ani…
Inainte de orice, as vrea sa vad prezentat un plan de perspectiva - cum se vor integra viitoarele linii de metrou care trec prin piata in urmatorii 30-50 de ani, care este strategia de traversare a pietii pe axa nord-sud pentru troleibuze, care este planul peisagistic pentru spatiile verzi, cum se integreaza noua linie de tramvai care va traversa piata, cum se reconfigureaza traficul (daca) etc.
Mie, unul, mi se pare ca ne indreptam spre o abordare pompieristica - “se prabuseste planseul, haideti sa haidem acum, vedem noi dupa aia…”.
Eu, unul, am senzatia ca proiectul asta e impins artificial pe repede inainte, la fel ca multe altele gestionate de PS4… Aici cred ca PMB si /sau Prefectura ar trebui sa fie cei care decid ce si cum se face, in nici un caz primaria de sector.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
zapacitu
Daca era undeva la Drumu Taberei, in Titan sau prin Pantelimon, o astfel de lucrare ar dura si 10-12 ani. La Unirii sigur va dura minimul posibil.
Daca era undeva la Drumu Taberei, in Titan sau prin Pantelimon, o astfel de lucrare ar dura si 10-12 ani. La Unirii sigur va dura minimul posibil.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
subway guru
Pe naiba, va fi complicat si dureros pentru circulatie.
Pe naiba, va fi complicat si dureros pentru circulatie.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
Chev Celios
Poate asa intelege si lumea ca nu are ce cauta cu masina prin Piata Unirii.
Poate asa intelege si lumea ca nu are ce cauta cu masina prin Piata Unirii.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
1689
De parca ar avea multe alternative…
Mie imi place basmul asta cu TP.
Cei care au trait vremurile cind exista numai TP stiu ca asta e o himera… Bucurestiul a fost restructurat mai bine de 50 de ani ca un oras de cartiere dormitor situate linga platformele industriale unde - majoritatea locuitorilor - lucrau. Si chiar si asa deplasarea catre/dinspre locul de munca era un cosmar.
Din ‘90 incoace, locul unde dormi si locul unde lucrezi sint - de cele mai multe ori - in capetele opuse ale orasului.
Structura TP este, in continuare, in mare majoritate radiala (cu citeva rare exceptii). Si daca nu e, dureaza o vesnicie sa ajungi dintr-un capat in altul.
Asa ca masina e singura alternativa viabila la metrou.
Iar Piata Unirii e un nod esential, devenit si mai important dupa demolarile din anii ‘80.
De parca ar avea multe alternative…
Mie imi place basmul asta cu TP.
Cei care au trait vremurile cind exista numai TP stiu ca asta e o himera… Bucurestiul a fost restructurat mai bine de 50 de ani ca un oras de cartiere dormitor situate linga platformele industriale unde - majoritatea locuitorilor - lucrau. Si chiar si asa deplasarea catre/dinspre locul de munca era un cosmar.
Din ‘90 incoace, locul unde dormi si locul unde lucrezi sint - de cele mai multe ori - in capetele opuse ale orasului.
Structura TP este, in continuare, in mare majoritate radiala (cu citeva rare exceptii). Si daca nu e, dureaza o vesnicie sa ajungi dintr-un capat in altul.
Asa ca masina e singura alternativa viabila la metrou.
Iar Piata Unirii e un nod esential, devenit si mai important dupa demolarile din anii ‘80.
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
mirceade
Aoleu ce lamentări sterile pe un forum de TP. Am mers o viață la școală, facultate și serviciu cu TP în vremuri în care era mult, mult mai prost. Hai să nu exagerăm, se poate, ne trebuie doar un primar mai puțin laș cu benzile ălea unice.
Aoleu ce lamentări sterile pe un forum de TP. Am mers o viață la școală, facultate și serviciu cu TP în vremuri în care era mult, mult mai prost. Hai să nu exagerăm, se poate, ne trebuie doar un primar mai puțin laș cu benzile ălea unice.
- survola
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
survola
Totuși, fără răutate, cu ce se mai ocupă acum Primarul general?
În afară de blocat Kiseleff-ul sau alte artere importante?
Totuși, fără răutate, cu ce se mai ocupă acum Primarul general?
În afară de blocat Kiseleff-ul sau alte artere importante?
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
Valentin
https://clubferoviar.ro/proiectul-statiei-de-metrou-cismigiu/
# nota personala: sunt curios daca sunt doar vorbe sau chiar au de gand sa faca ceva productiv (dar care totusi sa nu puna in pericol dezvoltarea M7 de ex.)
https://clubferoviar.ro/proiectul-statiei-de-metrou-cismigiu/
De asemenea, a mai spus Gabriel Mocanu, Metrorex se va implica în reabilitarea planșeului de la Piața Unirii, peste pasajul rutier și peste stațiile de metrou.
Cu acest prilej, se va realiza și un al doilea culoar de corespondență între stațiile Piața Unirii 1 și 2. Totodată, va fi construită o nouă gură de acces la stația Piața Unirii 1, la Ambasada Israelului, vizavi de cea existentă la Hotel Horoscop. În acest fel, se va elimina trecerea de pietoni existentă.
# nota personala: sunt curios daca sunt doar vorbe sau chiar au de gand sa faca ceva productiv (dar care totusi sa nu puna in pericol dezvoltarea M7 de ex.)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
WT_fan06
Nota mea personală: oare își vor bate joc ca la Aviatorilor, unde au făcut acel pasaj care a desființat complet degeaba trecerea de pietoni de la suprafață, fără măcar a rămâne deschis 24/7 și fără măcar a fi complet accesibilizat?
Se mai permite în anul 2023 desființarea trecerilor de pietoni și mutarea lor în subteran, în inima Bucureștiului, ca mașinile să stea la coadă la semafor cu 3 metri mai în față decât ar fi făcut-o în mod normal?
Nota mea personală: oare își vor bate joc ca la Aviatorilor, unde au făcut acel pasaj care a desființat complet degeaba trecerea de pietoni de la suprafață, fără măcar a rămâne deschis 24/7 și fără măcar a fi complet accesibilizat?
Se mai permite în anul 2023 desființarea trecerilor de pietoni și mutarea lor în subteran, în inima Bucureștiului, ca mașinile să stea la coadă la semafor cu 3 metri mai în față decât ar fi făcut-o în mod normal?
- survola
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
survola
La Aviatorilor si liftul acela e pus in bătaie de joc.
La Aviatorilor si liftul acela e pus in bătaie de joc.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
cris_m
Eu raman sceptic ca se va reusi ceva din tot maretul plan de consolidare in aceasta decada...
Eu raman sceptic ca se va reusi ceva din tot maretul plan de consolidare in aceasta decada...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii
ByOnu
Doar ca precizare: la Aviatorilor, pasajul de acces la metrou este inaugurat in '87, impreuna cu statia, fiind doar un set de accesuri. Trecerea de pietoni a fost desfiintata, parca, abia prin 2009. Practic, pasajul respectiv a devenit traversare pietonala printr-o ...carpeala. O carpeala ce se doreste extinsa pe cat de mult posibil din ce se pare.
WT_fan06 wrote here:
Nota mea personală: oare își vor bate joc ca la Aviatorilor, unde au făcut acel pasaj care a desființat complet degeaba trecerea de pietoni de la suprafață, fără măcar a rămâne deschis 24/7 și fără măcar a fi complet accesibilizat?
Se mai permite în anul 2023 desființarea trecerilor de pietoni și mutarea lor în subteran, în inima Bucureștiului, ca mașinile să stea la coadă la semafor cu 3 metri mai în față decât ar fi făcut-o în mod normal?
Doar ca precizare: la Aviatorilor, pasajul de acces la metrou este inaugurat in '87, impreuna cu statia, fiind doar un set de accesuri. Trecerea de pietoni a fost desfiintata, parca, abia prin 2009. Practic, pasajul respectiv a devenit traversare pietonala printr-o ...carpeala. O carpeala ce se doreste extinsa pe cat de mult posibil din ce se pare.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination