Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
390 posts, 91527 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Nu cred că merg Berceni Nord și Berceni Sud, decât dacă se schimbă numele stației Berceni din București.
Oricum o să fie motiv de confuzie:
- Coboară din metrou la Berceni! ...
Nu cred că merg Berceni Nord și Berceni Sud, decât dacă se schimbă numele stației Berceni din București.
Oricum o să fie motiv de confuzie:
- Coboară din metrou la Berceni! ...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Se găsesc destule denumiri neutre, care sa nu spună nimic, gen Teclu, Poenaru, Arghezi...
Se găsesc destule denumiri neutre, care sa nu spună nimic, gen Teclu, Poenaru, Arghezi...
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Poate ar trebui schimbată denumirea actualei stații Berceni.
Poate ar trebui schimbată denumirea actualei stații Berceni.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Daca la cimitir a mers Arghezi, aici poate ca ar merge un Garabet Ibraileanu sau Eusebiu Camilar...
Daca la cimitir a mers Arghezi, aici poate ca ar merge un Garabet Ibraileanu sau Eusebiu Camilar...
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
BIGRED1984
Si daca isi schimba comuna numele ? S-a dus dracu' tot
Si daca isi schimba comuna numele ? S-a dus dracu' tot
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Daca nu ai o denumire traditionala a locului (care e de preferat) ai destule denumiri de personaje istorice, artisti de toate felurile, personalitati din alte domenii din care poti alege, nu doar din repertoriul agreat de fostul regim.
Daca nu ai o denumire traditionala a locului (care e de preferat) ai destule denumiri de personaje istorice, artisti de toate felurile, personalitati din alte domenii din care poti alege, nu doar din repertoriul agreat de fostul regim.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
subway guru
Astea sunt declaratii sindicaliste , oficialitatile vad ca nu mai sufla o vorbulita…
sab wrote here:
Criză de personal la Metrorex: stația de metrou `Tudor Arghezi` nu poate fi pusă în funcțiune din lipsă de angajați
https://www.stiripesurse.ro/criza-de-per ... 585.html
Astea sunt declaratii sindicaliste , oficialitatile vad ca nu mai sufla o vorbulita…
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Bogdan MD
Nu cred ca mai exista tara pe lumea asta unde sa ai nevoie de 60 de angajati per statie de metrou. Nici macar la CFR Infrastructura nu e nevoie de atatia angajati pe m2. Oamenii astia chiar nu inteles ca nu exista niciun om in viata (care sa nu aiba rude deja angajate acolo) care sa le creada povestile mafiote? In secolul automatizatii si digitalizarii, cel putin 30% din angajatii actuali (cu precadere incasatoarele si mecanicii asistenti) zburau de mult.
Noroc ca guvernul se chinuie din rasputeri sa opreasca hemoragia bugetara de anul asta si au blocat angajarile la stat. Nu are Metrorex decat sa mai provoace inca o greva ilegala, cred ca de data asta vin direct locuitorii sa ii scoata din statii, nu mai asteapta decizia judecatorilor
Nu cred ca mai exista tara pe lumea asta unde sa ai nevoie de 60 de angajati per statie de metrou. Nici macar la CFR Infrastructura nu e nevoie de atatia angajati pe m2. Oamenii astia chiar nu inteles ca nu exista niciun om in viata (care sa nu aiba rude deja angajate acolo) care sa le creada povestile mafiote? In secolul automatizatii si digitalizarii, cel putin 30% din angajatii actuali (cu precadere incasatoarele si mecanicii asistenti) zburau de mult.
Noroc ca guvernul se chinuie din rasputeri sa opreasca hemoragia bugetara de anul asta si au blocat angajarile la stat. Nu are Metrorex decat sa mai provoace inca o greva ilegala, cred ca de data asta vin direct locuitorii sa ii scoata din statii, nu mai asteapta decizia judecatorilor
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Pentru ca ne întrebam unde vor sa facă stații sub o sosea de o banda/ sens...
Trei stații in câmp si o "bucla" marca M6. Un proiect care nu servește actualilor locuitori decât in foarte putina măsură. Probabil cineva are terenuri pe acolo și vrea sa facă mii de apartamente. Vad acolo marcate niște dezvoltări în genul ghetourilor de la Popesti
Pentru ca peronul are doar 60m lungime, ma gândesc la o naveta.
Interesant cum traseul (care este suprateran, nota bene!) trece printre blocurile propuse, nu urmeaza trama stradala propusă. Și se mai remarca o curba fantastica la 90 grade... :)))
Deci un proiect de real succes....
sab wrote here:
Magistrala 2: A început proiectarea pentru extinderea metroului în comuna Berceni. Unde vor fi amplasate cele trei stații noi
Proiectul întocmit de Metroul SA propune ca viitoarele stații de metrou să fie stații de suprafață, ce vor va avea o lungime a peronului de aproximativ 60 metri și o lațime de minimum patru metri, amplasate după cum urmează:
– Stația nr. 1 – va fi amplasată la aproximativ 200 metri de Centura București, în spatele Stației de betoane – Beton Sud,
– Stația nr. 2 – va fi amplasată la aproximativ 500 metri de A0, într-o zonă liberă de construcții, dar cu un mare potențial de dezvoltare, teren intravilan cu PUZ aprobat pentru construire locuințe,
– Stația nr. 3 – va fi amplasată la aproximativ 260 metri de Bulevardul 1 Mai într-o zonă aflată în plină dezvoltare, respectiv zona delimitată de intersecția străzii Bistrița cu strada Codrului.
Pentru ca ne întrebam unde vor sa facă stații sub o sosea de o banda/ sens...
Trei stații in câmp si o "bucla" marca M6. Un proiect care nu servește actualilor locuitori decât in foarte putina măsură. Probabil cineva are terenuri pe acolo și vrea sa facă mii de apartamente. Vad acolo marcate niște dezvoltări în genul ghetourilor de la Popesti
Pentru ca peronul are doar 60m lungime, ma gândesc la o naveta.
Interesant cum traseul (care este suprateran, nota bene!) trece printre blocurile propuse, nu urmeaza trama stradala propusă. Și se mai remarca o curba fantastica la 90 grade... :)))
Deci un proiect de real succes....
m2-extindere-sud-1.jpg (109.33 KB; downloaded 1620 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
What?!?
Nu mai bine ar intinde-o si ar lasa-o ei frumos pe drumul principal astfel incat sa deserveasca in mod echilibrat ambele parti ale soselei, dar si sa lase perspective de extindere nepotilor? Daca nu e nevoie de 3 statii, atunci 2 si bune, dar pe direct.
Ce este cu obsesia asta pentru cârlige în mai toate proiectele viitoare de metrou?! Parca dinadins se incearca sa le lase fara perspective de viitor (vezi extensia propusa pentru M3 in vest).
Doamne fereste!!!!!!!
What?!?
Nu mai bine ar intinde-o si ar lasa-o ei frumos pe drumul principal astfel incat sa deserveasca in mod echilibrat ambele parti ale soselei, dar si sa lase perspective de extindere nepotilor? Daca nu e nevoie de 3 statii, atunci 2 si bune, dar pe direct.
Ce este cu obsesia asta pentru cârlige în mai toate proiectele viitoare de metrou?! Parca dinadins se incearca sa le lase fara perspective de viitor (vezi extensia propusa pentru M3 in vest).
Doamne fereste!!!!!!!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Sincer sa fiu, eu personal nu vad UNDE ar putea sa mai extinda metroul prin zona chiar si daca era facut drept.
Sincer sa fiu, eu personal nu vad UNDE ar putea sa mai extinda metroul prin zona chiar si daca era facut drept.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Spunea cineva de Vidra, dar nu am crezut, însă asa pare...Sau poate Sintesti/ groapa de gunoi, mari obiective turistice .. :).
La M3 exista o logica, nu poți sa faci derivatie la derivatie de la Pacii, atunci singura soluție este sa prelungești de la capăt (Preciziei) către ghettoul de la Militari Residence . Și nu poti sa o faci decât cu un cârlig. Urat, dar este singura sansa...
Spunea cineva de Vidra, dar nu am crezut, însă asa pare...Sau poate Sintesti/ groapa de gunoi, mari obiective turistice .. :).
La M3 exista o logica, nu poți sa faci derivatie la derivatie de la Pacii, atunci singura soluție este sa prelungești de la capăt (Preciziei) către ghettoul de la Militari Residence . Și nu poti sa o faci decât cu un cârlig. Urat, dar este singura sansa...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Ideea cu aceste carlige mai mult ca sigur este sa reduca timpul de acces al calatoriilor ce isi vor avea originea in viitoarele dezvoltari imobiliare. Daca duci magistrala in linie dreapta, timpul de acces se va mari considerabil. Acest timp, alaturi de cel de asteptare sunt cruciale pentru a determina alegerea modala a metroului. Din pacate, lipsa specialistilor in pozitii cheie isi spune cuvantul si in acest caz. De ce spun asta? Pentru ca mai elegant si eficient era sa duca metroul in linie dreapta si sa introduca servicii de tip feeder, insa genul asta de solutii sunt complet straine marilor "specialisti"...
ByOnu wrote here:
Nu mai bine ar intinde-o si ar lasa-o ei frumos pe drumul principal astfel incat sa deserveasca in mod echilibrat ambele parti ale soselei, dar si sa lase perspective de extindere nepotilor? Daca nu e nevoie de 3 statii, atunci 2 si bune, dar pe direct.
Ce este cu obsesia asta pentru cârlige în mai toate proiectele viitoare de metrou?! Parca dinadins se incearca sa le lase fara perspective de viitor (vezi extensia propusa pentru M3 in vest).
Ideea cu aceste carlige mai mult ca sigur este sa reduca timpul de acces al calatoriilor ce isi vor avea originea in viitoarele dezvoltari imobiliare. Daca duci magistrala in linie dreapta, timpul de acces se va mari considerabil. Acest timp, alaturi de cel de asteptare sunt cruciale pentru a determina alegerea modala a metroului. Din pacate, lipsa specialistilor in pozitii cheie isi spune cuvantul si in acest caz. De ce spun asta? Pentru ca mai elegant si eficient era sa duca metroul in linie dreapta si sa introduca servicii de tip feeder, insa genul asta de solutii sunt complet straine marilor "specialisti"...
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
E un ocol de maxim 2 minute.
Feeder cu ce, cu microbuze? Nu facem metrou ca să reducem poluarea?
E un ocol de maxim 2 minute.
Feeder cu ce, cu microbuze? Nu facem metrou ca să reducem poluarea?
📖 Pagination options