Topic: Astra Imperio Metropolitan
2199 posts, 661206 views
📖 Pagination options
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cosminduru
Nu chiar, sistemul de deschidere uși aiurea a fost împământenit la STB din moși strămoși. Nici nu cred că a fost vreodată altfel. Vehiculele vechi nu aveau butoane la uși și erau comandate numai de conducător (șofer/vatman). Doar de prin anii 90 au început să apară timid acele butoane STOP (pe DAF am văzut prima dată) și mai târziu butoanele de deschidere efectivă de către călători.
Suntem în zona arhaică fiindcă nu se asumă o schimbare, o campanie de informare. Probabil că sunt printre călători un procent important care nu vor/nu știu să apese acele butoane, și ar face reclamații că nu le-a deschis ușa sau nu a oprit. În țările civilizate oprirea se face numai comandat (din interior prin apăsare buton STOP) ori prin semn făcut cu mâna de cel din stație. Nici măcar nu oprește șoferul dacă nu e nimeni în stație, se face economie și la combustibil și la frâne, uzură uși, etc. Dar nuuuu, în Ro trebuie să oprim și să deschidem uși de 4385973647832 ori pe zi pentru că de ce nu...
Pe liniile de noapte s-a încercat, dar acolo e o brambureală, șoferii își bat joc, nu opresc chiar dacă e cineva în stație, deschid doar ușa 1 și nu permit coborârea prin mijloc, creând mai multe conflicte. Haos
3mil wrote here:
Legat de deschiderea ușilor centralizat (la toate vehiculele, nu numai la Imperio) cred ca este și un obicei rămas din timpul pandemiei când era recomandat acest lucru pentru a evita răspândirea virusului, butonul fiind o suprafață de contact comuna.
Nu chiar, sistemul de deschidere uși aiurea a fost împământenit la STB din moși strămoși. Nici nu cred că a fost vreodată altfel. Vehiculele vechi nu aveau butoane la uși și erau comandate numai de conducător (șofer/vatman). Doar de prin anii 90 au început să apară timid acele butoane STOP (pe DAF am văzut prima dată) și mai târziu butoanele de deschidere efectivă de către călători.
Suntem în zona arhaică fiindcă nu se asumă o schimbare, o campanie de informare. Probabil că sunt printre călători un procent important care nu vor/nu știu să apese acele butoane, și ar face reclamații că nu le-a deschis ușa sau nu a oprit. În țările civilizate oprirea se face numai comandat (din interior prin apăsare buton STOP) ori prin semn făcut cu mâna de cel din stație. Nici măcar nu oprește șoferul dacă nu e nimeni în stație, se face economie și la combustibil și la frâne, uzură uși, etc. Dar nuuuu, în Ro trebuie să oprim și să deschidem uși de 4385973647832 ori pe zi pentru că de ce nu...
Pe liniile de noapte s-a încercat, dar acolo e o brambureală, șoferii își bat joc, nu opresc chiar dacă e cineva în stație, deschid doar ușa 1 și nu permit coborârea prin mijloc, creând mai multe conflicte. Haos
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
WT_fan06
Aceleași discuții reluate periodic pe forum în diverse topice... Butoane la uși există la București din anul 1994. Ultimele calcule de la NASA indică o "tradiție" veche de 29 de ani. Chiar nu cred că mai există cineva care să nu știe să apese pe buton și chiar dacă ar fi, reprezintă un procent neglijabil ce nu ar trebui luat drept scuză ca să nu se folosească o dotare standard a vehiculelor.
Aceleași discuții reluate periodic pe forum în diverse topice... Butoane la uși există la București din anul 1994. Ultimele calcule de la NASA indică o "tradiție" veche de 29 de ani. Chiar nu cred că mai există cineva care să nu știe să apese pe buton și chiar dacă ar fi, reprezintă un procent neglijabil ce nu ar trebui luat drept scuză ca să nu se folosească o dotare standard a vehiculelor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Cand se bagau EP si Faur modernizate pe 41 de prin '98 si aveau butoane functiona foarte bine, explicatia ca soferul castiga 1-2 secunde la fiecare statie daca cu o mana franeaza si cu cealalta deja tine apasat butonul de deschidere usi nu sta in picioare, pe vremea cand calatorii stiau ca butoanele se folosesc si ei apasau pe buton diinainte sa se opreasca tramvaiul complet(da, chiar si cei de pe peron) si nu se pierdea nimic.
Dar daca la STB troneaza confortul soferilor si nu al pasagerilor atunci sa spunem mersi ca circula(sau se lasa haos ca sa se dea militaria jos din pod cand s-o STB vinde la TPBI ca sa vada lumea ce bine s-a facut).
Cand se bagau EP si Faur modernizate pe 41 de prin '98 si aveau butoane functiona foarte bine, explicatia ca soferul castiga 1-2 secunde la fiecare statie daca cu o mana franeaza si cu cealalta deja tine apasat butonul de deschidere usi nu sta in picioare, pe vremea cand calatorii stiau ca butoanele se folosesc si ei apasau pe buton diinainte sa se opreasca tramvaiul complet(da, chiar si cei de pe peron) si nu se pierdea nimic.
Dar daca la STB troneaza confortul soferilor si nu al pasagerilor atunci sa spunem mersi ca circula(sau se lasa haos ca sa se dea militaria jos din pod cand s-o STB vinde la TPBI ca sa vada lumea ce bine s-a facut).
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
BGP2597
Dacă eu circul cu mașina cu un far ars sunt pasibil de amendă și în caz de un defect major la sistemul de iluminare risc să mi se rețină certificatul de înmatriculare. Asta ca să ne mai mulțumim cu ce avem, când vine vorba de neconformități la tramvaie.
TPB wrote here:
Dacă avem tramvaie noi și intră etapizat în circulație (câte unul, câte 2, sau câte 3), iarăși nu e bine, că nu merge nu știu ce și nu știu cum.
Dacă eu circul cu mașina cu un far ars sunt pasibil de amendă și în caz de un defect major la sistemul de iluminare risc să mi se rețină certificatul de înmatriculare. Asta ca să ne mai mulțumim cu ce avem, când vine vorba de neconformități la tramvaie.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
reiny2000
Am mers acum cu 3808 pe 41, anunțurile erau date încet dar aerul condiționat funcționa. Oare au învățat cum se folosește instalația de climatizare?
Am mers acum cu 3808 pe 41, anunțurile erau date încet dar aerul condiționat funcționa. Oare au învățat cum se folosește instalația de climatizare?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
WT_fan06
De ce n-ar fi învățat? Instructajul de operare al vagonului trece prin toate funcțiile, iar vatmanii trebuie să știe cum să opereze fiecare funcție în parte.
De ce n-ar fi învățat? Instructajul de operare al vagonului trece prin toate funcțiile, iar vatmanii trebuie să știe cum să opereze fiecare funcție în parte.
- cris_m
-
Posted:
-
- edi1717
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Stati linistiti ca daca au interes sa faca sau sa manareasca ceva imediat se transmite informatia din gur-n gura.
Stati linistiti ca daca au interes sa faca sau sa manareasca ceva imediat se transmite informatia din gur-n gura.
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
edi1717
Am remarcat ca pe tramvaiele de pe linia 41, este un anunt cu “Modernizarea si dotarea liniei 41”, idem anunturilor de pe hibride. Sa inteleg ca pe fiecare tramvai va scrie pe anuntul respectiv linia pe care va fi? Pe cele de pe 25 scrie la fel?
Am remarcat ca pe tramvaiele de pe linia 41, este un anunt cu “Modernizarea si dotarea liniei 41”, idem anunturilor de pe hibride. Sa inteleg ca pe fiecare tramvai va scrie pe anuntul respectiv linia pe care va fi? Pe cele de pe 25 scrie la fel?
- punmeister
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
joker
3825 si 3832 vor lipsi o perioadadatorita din cauza unui accident azi de dimineata din depou(a intrat 3825 in spatele lui 3832 la iesirea din depou)
3825 si 3832 vor lipsi o perioada
- survola
-
Posted:
-
- nathalael
-
Posted:
-
📖 Pagination options