Transportul în lumeAsiaTransport feroviar in Asia

 

Topic: China

29 posts, 10980 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA iliutu

Si implica niste accelerari/decelerari puternice cred eu, ca intr-un supersonic de lupta, si ar fi nevoie de costume anti-G. Altfel e o idee OK.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Dr2005

Nu neaparat... trenul poate trece prin statie cu o viteza mai mica, sa zicem 50 km/h.

Problema e ca timpul de trecere din tren in "autobuzul" de deasupra (si invers) o sa fie limitat, iar la statiile cu multi calatori s-ar ajunge la calatori ramasi in tren / autobuz. Nu mai zic de riscul de a fi prinsi calatori (si facuti zob la propriu) intre autobuz si tren la desprinderea autobuzului.

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Goldmund

Potoliti-va! Este un studiu pe care 'practiva' il  omora...Plus ca aerodinamica unui TGV(pt. ce exista, nu pentru ce mai e de copiat...)cu un bus pe spinare..., nu stiu, nu sunt expert in aerodinamica, dar e usor de inteles ca va creste consumul si zgomotul enorm. Bancurile cu un autobuz care circula deasupra soselei ca si acest proiect arata ca si chinezul ...gandeste, ca Premiile Nobel sunt castigate oricum de alte natiuni  :idea:

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA bercenicity

Si un accident de trenuri de mare viteza in China:

http://en.wikipedia.org/wiki/Wenzhou_train_collision

Dupa un traznet un tren a ramas fara curent si sistemele de siguranta ("varianta" chinezeasca de ETCS Level 1) s-au defectat, iar alt tren din spate l-a luat in plin. 40 morti si 210+ raniti.

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA telvanni

Tot despre accident:


 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA bercenicity

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/26961?lang=ro

China: Ministerul Căilor Ferate sistează 90% din proiecte

Ministrul Căilor Ferate a sistat 90% din proiectele feroviare din cauza lipsei fondurilor, lăsând multe gări, poduri şi tunele nefinalizate, iar pe plan social, muncitorii nu şi-au primit banii.
Prin această hotărâre, s-a afectat construcţia a 10.000 de km de linie şi de asemenea plăţile către două companii importante (20,4 mld dolari) nu s-au efectuat, ceea ce a determinat ca aceste companii să îşi oprească lucrările de construcţie.
De îndată ce proiectele sunt operite, există acel efect de „domino”, implicând muncitorii, companiile de construcţii, furnizorii de echipamente şi materiale, a declarat Wang Mengshu, inginer şi şef adjunct în cadrul China Railway Tunnel Group.

 


Re: Noua putere economica a lumii: CHINA Dominatrix

O FOTOGRAFIE cât o mie de cuvinte. Țara care a făcut prea multe autostrăzi

"Autostrăzi spre nicăieri" era o celebră expresie a economistului american Nouriel Roubini de a descrie balonul pe care s-a fundamentat creșterea economică a Chinei și care dincolo de cifrele frumoase prinvind PIB-ul ascunde alte cifre ce arată investițiile neperformante și creditele pe care băncile le-au dat și care le-au adus expuneri foarte mari pe proiecte de infrastructură total inutile.

Fotografiile de mai jos sunt doar o mică parte despre ceea ce înseamnă exces de infrastructură în China: o autostradă pe care nu circulă nimeni care duce la Shantou și o parcare uriașă din fața unui combinat de oțel complet goală.
RTEmagicC_4790127176_29484f2159_b_01_jpg.jpg (26.9 KB; downloaded 4267 times)
RTEmagicC_4790138028_d9bf7c9228_o_01_jpg.jpg (32.04 KB; downloaded 4268 times)
RTEmagicC_China-parking-lot-e1326813578609_01_jpg.jpg (25.4 KB; downloaded 4266 times)

"Nu există țară ca a noastră care să construiacă autostrăzi de la o localitate la alta și care să distrugă pașii firești ai dezvoltării unui sistem de transport", spunea la finalul anului trecut Lu Dadao, un expert chinez în rețele de transport, care adăuga că "prea multe autostrăzi au complicat sistemele socio-economice".

China nu este doar țara care a făcut prea multe autostrăzi. Este și țara care își tot alimentează bula imobiliară construind clădiri masive pe o piață imobiliară care dă semne de oboseală.

Mania construirii de zgârie-nori reprezintă un indicator al iminenţei dezastrului economic în China şi India, era concluzia unui raport recent al băncii britanice de investiţii Barclays Capital.

"Corelaţia nesănătoasă" între cele mai înalte clădiri din lume şi crizele financiare în ultimii 140 de ani ar putea pune China în situaţia de a fi următoarea ţară care va înregistra un declin economic, în contextul în care aici se află jumătate din zgâre-norii în construcţie din întreaga lume.

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 59789.html

 


China macheta218

MADE IN CHINA.


 


Re: China bercenicity

Cele mai mari gari din China si din Europa, la scara
url.jpg (456.61 KB; downloaded 4698 times)

 


Re: China bercenicity

Tren de mare viteza de noapte cu vagoane de dormit cu paturi "capsula"



 


Re: China cris_m

Foarte interesant. Daca ar fi circulat prin Europa, as fi mers o tura cu el :)

 


Re: China shoppy

Geniala partea cu "trenul este incetinit la o viteza maxima de 150km/h", abia astept sa fie si la noi trenurile incetinite la 150.

 


Re: China WT_fan06



 


Re: China WT_fan06

Cum a reușit China să construiască atât de repede și atât de ieftin atâția kilometri de metrou în ultimul deceniu? O parte din răspuns: standardizare completă.


 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport feroviar in Asia  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435089 posts in 5422 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use