Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522073 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
VOC trebuie sa existe la orice companie care se respecta și își respecta clienții. Altfel, daca faci lucrurile doar cum te taie pe tine capul, risti sa ajungi în situația Coca-Cola din anul 1985, când au schimbat formula băuturii, însă consumatorii s-a dovedit ca preferau vechea băutură. Spre norocul lor, Coca Cola a putut sa revină asupra formulei (dar rămâne un exemplu clasic despre cum sa NU faci lucrurile), însă M4 odată construit după cum ii taie PE EI capul..nu prea mai ai ce sa faci.
VOC trebuie sa existe la orice companie care se respecta și își respecta clienții. Altfel, daca faci lucrurile doar cum te taie pe tine capul, risti sa ajungi în situația Coca-Cola din anul 1985, când au schimbat formula băuturii, însă consumatorii s-a dovedit ca preferau vechea băutură. Spre norocul lor, Coca Cola a putut sa revină asupra formulei (dar rămâne un exemplu clasic despre cum sa NU faci lucrurile), însă M4 odată construit după cum ii taie PE EI capul..nu prea mai ai ce sa faci.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Și, ca sa ne dovedească realul "profesionalism" al celor care dau răspunsuri, la nr. crt. 18 gasim:
"Ar fi mult mai util cu legatura cu M1 și M3".
Raspuns:
"Magistrala 4 prevede conexiunea cu Magistrala 1 la Gara de Nord 2"
No comment...Oamenii ăștia nici macar nu știu unde este conexiunea M1 cu M4, adică la Basarab. Ce mai poate fi spus? EI hotărăsc cum este mai bine pentru noi, ceilalți și pentru Bucuresti. Aceeași inepție legata de "conexiunea" de la GdN este repetata peste tot in acest "document".
Praf și pulbere...ca și SF-ul. Aceasta este valoarea reala a studiilor și consultanților în România.
Și, ca sa ne dovedească realul "profesionalism" al celor care dau răspunsuri, la nr. crt. 18 gasim:
"Ar fi mult mai util cu legatura cu M1 și M3".
Raspuns:
"Magistrala 4 prevede conexiunea cu Magistrala 1 la Gara de Nord 2"
No comment...Oamenii ăștia nici macar nu știu unde este conexiunea M1 cu M4, adică la Basarab. Ce mai poate fi spus? EI hotărăsc cum este mai bine pentru noi, ceilalți și pentru Bucuresti. Aceeași inepție legata de "conexiunea" de la GdN este repetata peste tot in acest "document".
Praf și pulbere...ca și SF-ul. Aceasta este valoarea reala a studiilor și consultanților în România.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
ByOnu
Mie, inclusiv raspunsul pentru Asociatia Metrou Usor referitor la intoarcerea la 180 de grade a gurilor de acces de la Luica, imi da cu virgula.
Mie mi se pare o ...minciuna, atat timp cat amprenta sapaturilor este identica, doar muti scara pe partea cealalta.
Iar eventualelele 1-2 extra case vagon expropiate (desi, din nou, nu cred ca e cazul) chiar sunt un cost infim pentru un beneficiu public semnificativ.
Sa ai asemenea statie de metrou la inelul median, proiectata in zilele noastre, mi se pare nesabuinta.
Ca tot spunea shoopy de tramvai, .. zicem noi de tramvai, dar aici, la metrou, statiile si gurile de acces nu prea au sens. In unele zone, statiile par sufocant de inghesuite. Reducem costurile la expropieri, dar aruncam bani pe unele statii care (zic eu - ma puteti contrazice) nu ar trebui sa existe.
In fine, the deal is sealed. Nu merita consumul intelectual pentru ceva ce nu putem schimba si pace. O problema pe care o vad este ca desi Romania are cateva organizatii civice de profil, printre care si AMU, nu prea avem presa de profil (avem Club Feroviar, desigur), iar presa mainstream rareori disemineaza punctele de vedere ale organizatiilor catre publicul larg. Argumentul principal banuiesc ca este nișarea domeniului nostru si neinteresul publicului pentru aceste teme, dar astea sunt la randul lor efectele presei.
Mie, inclusiv raspunsul pentru Asociatia Metrou Usor referitor la intoarcerea la 180 de grade a gurilor de acces de la Luica, imi da cu virgula.
Mie mi se pare o ...minciuna, atat timp cat amprenta sapaturilor este identica, doar muti scara pe partea cealalta.
Iar eventualelele 1-2 extra case vagon expropiate (desi, din nou, nu cred ca e cazul) chiar sunt un cost infim pentru un beneficiu public semnificativ.
Sa ai asemenea statie de metrou la inelul median, proiectata in zilele noastre, mi se pare nesabuinta.
Ca tot spunea shoopy de tramvai, .. zicem noi de tramvai, dar aici, la metrou, statiile si gurile de acces nu prea au sens. In unele zone, statiile par sufocant de inghesuite. Reducem costurile la expropieri, dar aruncam bani pe unele statii care (zic eu - ma puteti contrazice) nu ar trebui sa existe.
In fine, the deal is sealed. Nu merita consumul intelectual pentru ceva ce nu putem schimba si pace. O problema pe care o vad este ca desi Romania are cateva organizatii civice de profil, printre care si AMU, nu prea avem presa de profil (avem Club Feroviar, desigur), iar presa mainstream rareori disemineaza punctele de vedere ale organizatiilor catre publicul larg. Argumentul principal banuiesc ca este nișarea domeniului nostru si neinteresul publicului pentru aceste teme, dar astea sunt la randul lor efectele presei.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Mie nu mi se pare corect sa ne resemnam, atâta vreme cat știm ca este un proiect FOARTE PROST. Mai bine nu îl facem așa cum este acum. Nu ajuta cu nimic decât sa câștige unii bani cu studiile si cu proiectarea. Calatorul rămâne sa se chinuie.
Mie nu mi se pare corect sa ne resemnam, atâta vreme cat știm ca este un proiect FOARTE PROST. Mai bine nu îl facem așa cum este acum. Nu ajuta cu nimic decât sa câștige unii bani cu studiile si cu proiectarea. Calatorul rămâne sa se chinuie.
- Cristi.
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
shoppy
Pai apuca-te si da mail pe la toate televiziunile, radiourile si ziarele posibile sau organizeaza un protest in fata la MT.
Pai apuca-te si da mail pe la toate televiziunile, radiourile si ziarele posibile sau organizeaza un protest in fata la MT.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andreiiul
Am gasit pe site-ul PS4 urmatorul proiect de HCL. Pana la un punct sunt ok aceste asocieri, dar consider ca sunt oportune abia in momentul in care ti-ai rezolvat toate problemele majore din sector (daca S4 sta mai bine, la S5 e jale).
https://ps4.ro/wp-content/uploads/2023/03/af-pr-nr-73-20.03.2023.pdf
Am gasit pe site-ul PS4 urmatorul proiect de HCL. Pana la un punct sunt ok aceste asocieri, dar consider ca sunt oportune abia in momentul in care ti-ai rezolvat toate problemele majore din sector (daca S4 sta mai bine, la S5 e jale).
Proiect de Hotărâre privind solicitarea acordului Consiliului General al Municipiului București pentru împuternicirea expresă a Consiliului Local al Sectorului 4 de a hotărî cu privire la asocierea Sectorului 4 al Municipiului București cu Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, Societatea de Transport cu Metroul Bucureşti ”METROREX” S.A., Consiliul Județean Ilfov, Compania Naţională de Căi Ferate ”CFR”-S.A. şi Sectorul 5 al Municipiului București în vederea realizării în comun a proiectului de utilitate publică privind extinderea Magistralci M4 de metrou: Tronsonul Gara de Nord-Gara Progresul
https://ps4.ro/wp-content/uploads/2023/03/af-pr-nr-73-20.03.2023.pdf
af-pr-nr-73-20.03.2023.pdf
af-pr-nr-73-20.03.2023.pdf (322.48 KB; downloaded 115 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
shoppy
Da, asociere prin trecerea raspunderii de la PMB la PS4, PMB continua sa-si semneze taierea in bucati si cedarea lor la PS-uri.
Da, asociere prin trecerea raspunderii de la PMB la PS4, PMB continua sa-si semneze taierea in bucati si cedarea lor la PS-uri.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
A mirosit Baluta vreo posibilitate de a cheltui bani publici? Cum adică "realizare în comun" ? Ce realizează CFR SA din proiectul M4?
A mirosit Baluta vreo posibilitate de a cheltui bani publici? Cum adică "realizare în comun" ? Ce realizează CFR SA din proiectul M4?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
shoppy
Pe hartie exista niste asociatii intre toate entitatile posibile ca sa se asigure ca dezvoltarea infrastructurii de transport din Bucuresti si Ilfov se face unitar, cu o viziune comuna si nu la intamplare sau chiar unii impotriva celorlalti. Evident ca in realitate fiecare face ce vrea ca sa traga cat mai multa spuza pe tarta sa si daca nu esti un membru supus al partidului corect atunci esti doar zgomot de fond, ce bani o fi mirosit Baluta pe acolo nu stiu, dar chiar si fara nici un ban, delegarea scrisa a unor drepturi de la PMB la PS4 este o victorie pentru el.
Pe hartie exista niste asociatii intre toate entitatile posibile ca sa se asigure ca dezvoltarea infrastructurii de transport din Bucuresti si Ilfov se face unitar, cu o viziune comuna si nu la intamplare sau chiar unii impotriva celorlalti. Evident ca in realitate fiecare face ce vrea ca sa traga cat mai multa spuza pe tarta sa si daca nu esti un membru supus al partidului corect atunci esti doar zgomot de fond, ce bani o fi mirosit Baluta pe acolo nu stiu, dar chiar si fara nici un ban, delegarea scrisa a unor drepturi de la PMB la PS4 este o victorie pentru el.
- survola
-
Posted:
-
- alexandru101
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
alexandru101
Care este stadiul proiectului până la urmă? Nu prinde PNRR clar, vor să-l schimbe cu M6, să vedem dacă le iese.
Se așteaptă lansarea licitației de execuție sau încă n-au făcut toate studiile alea pregătitoare (fezabilitate, geo etc)?
Care este stadiul proiectului până la urmă? Nu prinde PNRR clar, vor să-l schimbe cu M6, să vedem dacă le iese.
Se așteaptă lansarea licitației de execuție sau încă n-au făcut toate studiile alea pregătitoare (fezabilitate, geo etc)?
- punmeister
-
Posted:
-
📖 Pagination options