Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

951 posts, 327988 views
 
Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cosminduru

Funcționează din părți. Ieri pe 1 afișa complet aiurea niște tramvaie, atât InfoTB (care le avea blocate sau dispăreau), cât și Maps (care estima niște timpi dar nu se confirmau, eu eram în stație și zicea Now, nici vorbă de tram).  Mai bine nu ar fi anunțat nimic, lumea va fi dezamăgită dacă sistemul nu e măcar 90% exact.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Costin

Am mutat aici mesajele despre noile sisteme de informare in statii (si excluderea sectorului 1 din proiect), deci va rog sa continuati aici discutiile. Insa fara politica si offtopic, acelea s-au mutat la club.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Albert wrote here:
TPBI nu a refuzat pe nimeni. Sectorul 1 a fost invitat, nu a dorit sa participe. Din punctul meu de vedere e o eroare imensa. Ar trebui facut ceva prin asociație. Trimis punct de vedere la TPBI și la Primaria Sectorului 1. @Asociația Metrou Ușor

Eu nu am inteles, statiile sunt ale STB, bulevardele sunt ale PMB si datele sunt publice pe Google, cum adica "TPBI a invitat PS1 sa participe", sa participe la ce?, la cumparat panouri si platit intretinere fix de la firma X ca sa le instaleze in statiile STB de pe bulevardele PMB ca sa afiseze date din GM?
De ce nu instaleaza panouri STB sau PMB?, de ce este nevoie de o firma particulara care sa faca in paralel treaba STB si PMB cu ce clienti si cu ce preturi vor ei?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Albert

TPBI a invitat Sectorul 1 sa participe la cererea de finanțare.

STB și PMB nu au astfel de panouri pe stoc, ele trebuiesc achiziționate. Și vor fi achiziționate prin licitație publica (nu de la firma X). Iar panourile vor veni la pachet cu montajul.

Mie personal îmi e foarte greu sa înțeleg de ce Sectorul 1 a refuzat sa participe, imaginați-va ca vom avea panouri in Ferentari, dar la Piața Romană, Piața Victoriei sau Gara de Nord nu. Insist sa facem ceva prin asociație.

@Asociația Metrou Ușor
@Costin
@ByOnu

Aștept părerile voastre.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Si pentru ca STB/PMB nu au panouri pe inventar atunci s-a inventat o firma ca sa se cumpere panouri?, de ce nu pot cumpara ele insele panouri?, ca doar PMB incaseaza subventie pentru transport de la bucuresteni iar STB incaseaza taxa de calatorie si de publicitate, de ce a trebuit sa apara o firma care sa ceara bani de la PS1? (bine ca macar tramvaie au pe inventar ca altfel...)
Daca Metrorex, Ecotrans, Uber, Bolt, XYZ taxi vrea sa puna panouri prin sectorul 1 atunci inventeaza o firma care sa ceara bani de la PS1 si PS1 trebuie sa-i dea oricat cere ca altfel face scandal ca PS1 este incompetenta si corupta?

Mare lucru ca o sa fie licitatie, o sa fie cu 2 firme, aia care trebuie si inca una de ochii lumii(care ia oferta primeia, schimba antetul si pune 3.7% in plus la preturi, cate dinastea n-am facut si eu...).
Dar puteti sa va puneti in Ferentari si ceasuri stradale poleite cu aur de 20k€ bucata, stai linistit, orice teapa se face in Ferentari in sectorul 1 a fost inventata, nu vindeti castraveti la gradinar.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Mai sunt doua motive care fac intreaga manevra sa miroasa rau a ilegalitate:
- bucurestenii sunt deja taxati de PMB pentru subventionarea STB, sa fie taxati si de catre PS-uri tot pentru subventionarea STB se cheama dubla taxare si este ilegal(da, au inventat o firma care manipuleaza date sau cumpara panouri sau nu se stie ce face, dar situatia este clara)
- este ilegal ca o institutie a statului sa cheltuiasca bani pe ceva ce nu-i intra in inventarul ei(vezi PS2 care nu a putut platii pentru Pasajul Doamna Ghica), deci este ilegal ca un PS sa cheltuie bani pe panourile STB(sau daca panourile intra in inventarul PS atunci si PS1 poate cumpara panouri si afisa datele STB cu propria licitatie, nu este obligata sa cumpere nici de la TPBI nici impreuna cu celelalte PS-uri)

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Costin

Albert wrote here:
Mie personal îmi e foarte greu sa înțeleg de ce Sectorul 1 a refuzat sa participe, imaginați-va ca vom avea panouri in Ferentari, dar la Piața Romană, Piața Victoriei sau Gara de Nord nu. Insist sa facem ceva prin asociație.

@Asociația Metrou Ușor
@Costin
@ByOnu

Aștept părerile voastre.

In acest moment, problema pare a fi pur politica, ceea ce face ca rezolvarea sa fie pur politica. Asociația NU FACE POLITICA, nu interacționează cu persoane politice, ci doar colaboreaza exclusiv cu instituții pe chestiuni pur tehnice.

Eu personal nu am o parere nici pro (nu e o tehnicalitate pe care Asociatia o poate combate sau repara) si nici contra (macar sa intrebam nu strica). Ramane de vazut ce decizie luam impreuna (cu restul colegilor). Pana atunci oricine este liber sa scrie PS1 in nume propriu, la urma urmei e bine sa inteleaga ca e ceva presiune publica pe subiect.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București oc7avian

Până la urmă nimic nu îi oprește să finanțeze în orice alt mod partea lor de sector. Deci sunt complet de acord că deocamdată e o problemă politică

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București ByOnu

shoppy wrote here:
- este ilegal ca o institutie a statului sa cheltuiasca bani pe ceva ce nu-i intra in inventarul ei(vezi PS2 care nu a putut platii pentru Pasajul Doamna Ghica), deci este ilegal ca un PS sa cheltuie bani pe panourile STB


Deci statia M2 Arghezi este ilegala?

Nu cred ca ceea ce ai sustinut acolo este corect, dintr-o perspectiva pur tehnica.

Chiar PS1 a cumparat generatoare pe care le a donat Ucrainei. La fel de bine poate cumpara panouri pe care sa le predea STB, ele trecand astfel prin inventarul PS1.

Iar la Ghica inteleg ca s-a asociat si PS2 si a cotizat, chit ca pasajul ramane la pemebeu.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

La Ghica au zis ca PS2 plateste vreo 70%, apoi 20%, in final nu stiu daca au mai platit ceva(cel mult au preluat conducta si deversorul de pluviale in Lacul Fundeni), pasajul neputand sa iasa din evidenta PMB.
Posibil ca la povestea cu generatorul sa se fi invocat forta majora din cauza razboiului, nu se poate invoca forta majora pentru niste panouri in Bucuresti.
Nu stiu povestea de la M2 Arghezi(timpul pentru forum este limitat).

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Cristi N

La sfarsitul lui 2020 Pasajul de la Dna Ghica era la aproximativ 10% dpdv financiar. De atunci cheltuielile au fost achitate in mod relativ egal de PS2 si PMB.

Si nu e nimic ilegal in toata treaba asta. Procedeul presupune ca in CL al sectorului si in CGMB sa se voteze cate o asociere cu cealalta institutie pentru finantarea unui obiectiv de pe raza respectivului sector. Atunci se stabileste suma totala pentru respectiva asociere si lunar sau cand e nevoie se emit ordine de plata catre antreprenor in functie de situatiile de lucrari.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Chiar primarul PMB s-a contrazis, intai a spus ca o sa plateasca PS2 si dupa vreo 3 luni de nefacut nimic a spus ca nu se poate, ca singurul mod ca PS2 sa-l plateasca ar fi ca PMB sa-l predea la PS2 si nu exista cadru legal pentru predare; in final a fost o declaratie ca PS2 a platit 15% si PMB 85% din ce a mai ramas din proiect dupa platile facute de fosta administratie PMB, deci PS2 a platit putin din putin; daca PS2 au platit o parte din conducta deversorului, deversorul si lucrarile la utilitati de pe Strada Sinaia, asta se poate pentru sunt pe suprafata administrativa a PS2 deci le-au intrat in inventarul lor sau ei au fost beneficiarul, dar pentru pasaj si lucrarile de pe bulevarde nu.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Cristi N

Au fost niste discutii la inceput pana cand s-a gasit solutia de a fi finantat de ambele primarii. Dupa ce mecanismul a fost pus la punct nu au mai fost probleme de finantare.
Pe str. Sinaia nu este niciun deversor, acolo sunt doar niste conducte de canalizare si o magistrala de apa potabila de 1000mm care se continua pe Cremenita.
Conducta de apa pluviala e ingropata de-a lungul sos Colentina sub B1 si are un Y la intersectia cu str Cremenita. Initial planul era sa amplaseze separatorul de hidrocarburi si bazinul de decantare intre statia GPL si aleea pietonala de-a lungul raului. In timpul lucrarilor si-au dat seama ca terenul este prea mic si a aparut varianta cu devierea conductei pe str Cremenita cu amplasarea instalatiilor pe terenul de langa piata.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Bine ca au gasit mecanismul pentru legalizat dubla taxare si vandut PMB la PS-uri, ar trebui reclamat la avocatul poporului sau UE.
(Stiu ca deversorul nu-i pe Sinaia, a iesit o insiruire nefericita acolo.)

 


Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433399 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use