Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1248 posts, 512849 views
📖 Pagination options
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
Mihaidraghici
Ar trebui sa mai arunci un ochi pe la metrou... Acum cateva zile 224-128-055 a efectuat trase ca si tren de proba
vl273 wrote here:Mihaidraghici wrote here:
Rama 055-128-224 circula
Nu mai e, a fost trimisa in locul lui 075-105-086 (cea mai recent iesita de la reparatii).
Ar trebui sa mai arunci un ochi pe la metrou... Acum cateva zile 224-128-055 a efectuat trase ca si tren de proba
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
ByOnu
Cred ca ai putea sa-i fi transmis informatia relevanta
si fara
Mai lasati rautatile. Doar pentru ca omul nu s-a nimerit in statia potrivita la secunda potrivita pentru a vedea un tren cu sanse reduse de a fi pe traseu, nu inseamna ca ..nu da pe la metrou.
Cred ca ai putea sa-i fi transmis informatia relevanta
Acum cateva zile 224-128-055 a efectuat trase ca si tren de proba :)
si fara
Ar trebui sa mai arunci un ochi pe la metrou...
Mai lasati rautatile. Doar pentru ca omul nu s-a nimerit in statia potrivita la secunda potrivita pentru a vedea un tren cu sanse reduse de a fi pe traseu, nu inseamna ca ..nu da pe la metrou.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
vl273
@Mihaidraghici stai tu linistit, folosesc M4 de cel putin 2-3 ori pe saptamana (uneori si mai mult, depinde de situatie), deci stiu foarte bine ce misca pe acolo . Dar cum a zis si Onu, nu cred ca era neceaar sa ma iei cu “mai arunca un ochi”, mai ales ca nici macar nu ne cunoastem in real life ca sa ne permitem astfel de tachinari.
@Mihaidraghici stai tu linistit, folosesc M4 de cel putin 2-3 ori pe saptamana (uneori si mai mult, depinde de situatie), deci stiu foarte bine ce misca pe acolo . Dar cum a zis si Onu, nu cred ca era neceaar sa ma iei cu “mai arunca un ochi”, mai ales ca nici macar nu ne cunoastem in real life ca sa ne permitem astfel de tachinari.
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
Dristorul Nr.3
Nu toti oamenii au cei 7 ani de acasa.......Asa ca, isi pot permite orice, mai ales pe internet.
In alta ordine de idei, am reusit sa colorez o fotografie alb-negru de la Agerpress, cu o rama IVA epocala. Este printre primele mele incercari pe asa ceva....Mi-a luat o ora toata operatiunea, deci va rog sa nu aruncati cu pietre.
Nu toti oamenii au cei 7 ani de acasa.......Asa ca, isi pot permite orice, mai ales pe internet.
In alta ordine de idei, am reusit sa colorez o fotografie alb-negru de la Agerpress, cu o rama IVA epocala. Este printre primele mele incercari pe asa ceva....Mi-a luat o ora toata operatiunea, deci va rog sa nu aruncati cu pietre.
metrou-vv.png (1.61 MB; downloaded 3126 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
subway guru
Cu pietre nu dar macar cu o galeata de vopsea de o culoare mai inspirata sigur da!
Macar boltarii puteai sa-i lasi gri natur…dar apreciem efortul.
Cu pietre nu dar macar cu o galeata de vopsea de o culoare mai inspirata sigur da!
Macar boltarii puteai sa-i lasi gri natur…dar apreciem efortul.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
vl273
010-049-060 intr-o noua vizita pe M4 si 072-034-130.
(De precizat ca al doilea avea o placa “Dristor 2” in cabina )
010-049-060 intr-o noua vizita pe M4 si 072-034-130.
(De precizat ca al doilea avea o placa “Dristor 2” in cabina )
FB11FEDD-FD67-4063-AEA8-7DB30CD21CD1.jpeg (1.12 MB; downloaded 2667 times)
EC214E9A-A905-440F-8F26-F43C10C097B5.jpeg (1.05 MB; downloaded 2667 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- vl273
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
BodoMinea
Asta mă întreb și eu de câte ori văd o IVA cu plăcuță desenată pe foi parcă găsite pe jos, la fel Citaro-uri cu afișajul frontal defect și cine știe ce scrijelire ilizibilă scrisă pe spatele copiei foii de parcurs de ieri pusă în bord, la fel cu indicatoarele de "ușă defectă" etc.
Mai există și prin alte țări vehicule vechi fără sisteme de informare electronice sau cu sistemele respective defecte, dar în general există un replacement cu aspect civilizat pus la punct de operator.
Din păcate la noi se cam merge mână în mână cu ideea de "uzură morală" - vehiculul vechi se ține în circulație la nivelul minim posibil, nu se mai spală, nu se mai asigură minimul de mijloace de informare, etc.
Un design unitar al acestor semne disponibil pe toate vehiculele unde sunt necesare ar aduce un plus, dar având în vedere că Metrorex are deficiențe mult mai vizibile pe partea de orientare/semnalizare (eg. panourile de pe M1 pe la Ștefan cel Mare sau Grozăvești/Petrache Poenaru) cred că e destul de jos pe lista de priorități.
Asta mă întreb și eu de câte ori văd o IVA cu plăcuță desenată pe foi parcă găsite pe jos, la fel Citaro-uri cu afișajul frontal defect și cine știe ce scrijelire ilizibilă scrisă pe spatele copiei foii de parcurs de ieri pusă în bord, la fel cu indicatoarele de "ușă defectă" etc.
Mai există și prin alte țări vehicule vechi fără sisteme de informare electronice sau cu sistemele respective defecte, dar în general există un replacement cu aspect civilizat pus la punct de operator.
Din păcate la noi se cam merge mână în mână cu ideea de "uzură morală" - vehiculul vechi se ține în circulație la nivelul minim posibil, nu se mai spală, nu se mai asigură minimul de mijloace de informare, etc.
Un design unitar al acestor semne disponibil pe toate vehiculele unde sunt necesare ar aduce un plus, dar având în vedere că Metrorex are deficiențe mult mai vizibile pe partea de orientare/semnalizare (eg. panourile de pe M1 pe la Ștefan cel Mare sau Grozăvești/Petrache Poenaru) cred că e destul de jos pe lista de priorități.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
shoppy
Pentru IVA singura solutie ar fi sa faci pentru toate posturile de conducere ramase un afisaj cu rola cu cele 4 capete de pe M3 si M4 care sa fie imposibil de distrus sau de demontat din post cu forta bratelor sau scule marunte.
Pentru autobuze singura solutie este sa setam afisajele corect(ca altfel ar trebui cumparate vreo 20.000 de placute).
Pentru IVA singura solutie ar fi sa faci pentru toate posturile de conducere ramase un afisaj cu rola cu cele 4 capete de pe M3 si M4 care sa fie imposibil de distrus sau de demontat din post cu forta bratelor sau scule marunte.
Pentru autobuze singura solutie este sa setam afisajele corect(ca altfel ar trebui cumparate vreo 20.000 de placute).
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
punmeister
Ceva similar cu ce aveau unele IVE albastre si REMurile 075 si 086 pana la incendiul din 2004 de la Grivita.
Ceva similar cu ce aveau unele IVE albastre si REMurile 075 si 086 pana la incendiul din 2004 de la Grivita.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
WT_fan06
Civilizat și de bun simț era achiziționarea de afișaje electronice, adică genul de tehnologie la care să te aștepți în anul 2023. Dar desigur, asta ar fi necesat civilizație și bun simț.
Civilizat și de bun simț era achiziționarea de afișaje electronice, adică genul de tehnologie la care să te aștepți în anul 2023. Dar desigur, asta ar fi necesat civilizație și bun simț.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
subway guru
Problema e daca merita investitia in electronice, durata de viata si amortizarea se justifica?… sau e mai convenabil un set de placute clasice?
Mrex nu se scalda in bani, orice leu conteaza in bilant.
Problema e daca merita investitia in electronice, durata de viata si amortizarea se justifica?… sau e mai convenabil un set de placute clasice?
Mrex nu se scalda in bani, orice leu conteaza in bilant.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
WT_fan06
Există deja contracte cu furnizorii de echipamente pentru afișajele exterioare ale Bombardier și CAF, iar afișajele nu ar trebui să meargă la casat odată cu vagoanele. Așadar, singurul cost extra este manopera (montarea și demontarea unor echipamente din fondul de piese). Montatul unor ecrane chiar nu este o problemă a anului 2023. Sau este ceva ce am omis din ecuație? 🤔
Există deja contracte cu furnizorii de echipamente pentru afișajele exterioare ale Bombardier și CAF, iar afișajele nu ar trebui să meargă la casat odată cu vagoanele. Așadar, singurul cost extra este manopera (montarea și demontarea unor echipamente din fondul de piese). Montatul unor ecrane chiar nu este o problemă a anului 2023. Sau este ceva ce am omis din ecuație? 🤔
📖 Pagination options