Topic: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța
74 posts, 6406 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
orex
𝐏𝐨𝐫𝐭 𝐂𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭̦𝐚 – 𝟎𝟏.𝟎𝟐.𝟐𝟎𝟐𝟑 – 𝐏𝐑𝐈𝐎𝐑𝐈𝐓𝐀𝐓𝐄 𝟐 - 𝐋𝐎𝐓 𝟐 𝐬̦𝐢 𝟑
Jurnal de Șantier – 𝐳𝐢𝐮𝐚 𝟏𝟏𝟐 – stadiu fizic executat 𝟔𝟓% - termen de execuție 𝟏𝟖𝟎 𝐳𝐢𝐥𝐞:
- 𝟐𝟕 aparate de cale noi, tip S49E1-190-1:9, introduse în cale, reprezentând 𝟕𝟕% din cantitatea contractată;
- 𝟏𝟗 linii de CF cu suprastructură CF nouă, reprezentând 𝟓𝟏% din cantitatea contractată;
- 𝟐 aparate de cale cu traverse de lemn noi, reprezentând 𝟐𝟎% din cantitatea contractată;
𝐀𝐔 𝐌𝐀𝐈 𝐑𝐀̆𝐌𝐀𝐒 𝟔𝟖 𝐙𝐈𝐋𝐄 𝐃𝐈𝐍 𝐃𝐔𝐑𝐀𝐓𝐀 𝐃𝐄 𝐄𝐗𝐄𝐂𝐔𝐓̧𝐈𝐄 𝐀 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐑𝐀𝐂𝐓𝐄𝐋𝐎𝐑
- orex
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
orex
Situația vagoanelor CFR Marfă care stationau în Portul Constanța a fost rezolvata
Situația vagoanelor CFR Marfă care stationau în Portul Constanța a fost rezolvata
Având în vedere situația generata de conflictul militar din zona Marii Negre și a implicațiilor pe care acesta o are asupra intereselor economice ale României, la nivelul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii s-a semnat Memorandumul pentru stabilirea unor masuri de eficientizare a activității de transport feroviar de marfă din Zona Portului Constanța.
În acest context, CFR Marfă anunță că a îndeplinit prevederile care ii revin, astfel:
- a realizat îndrumarea unui număr de 401 vagoane care îndeplineau condițiile tehnice pentru deplasarea de pe liniile CFR din Zona Portului Constanța. Dintre acestea, 200 de vagoane au fost reintroduse în parcul activ, în vederea valorificării oportunităților de piaţă care au apărut odată cu declanşarea conflictului militar din Ucraina și modificarea rutelor clasice de transport a mărfurilor cu destinație Ucraina și Republica Moldova, aducând totodată o contribuție semnificativă la fluidizarea traficului de cereale și produse petroliere care tranzitează România. Restul de 201 vagoane au rămas depozitate în alte stații de pe infrastructura CFR.
- Executarea silita a 342 de vagoane aflate sub sechestru ANAF.
De asemenea, au fost eliberate liniile din stația Palas care asigura accesul în OIL Terminal, un punct important din lanțul logistic al transporturilor de produse petroliere efectuate spre Ucraina (unde stationau 262 de vagoane). Dintre acestea, 50 de vagoane au fost redate în circulație pentru transportul cerealelor, a produselor petroliere și a altor materii prime în relația cu Ucraina, 124 de vagoane au rămas depozitate în alte stații de pe infrastructura CFR, iar 88 de vagoane au fost valorificate în urma licitațiilor publice organizate de ANAF.
În prezent nu mai sunt vagoane proprietate CFR Marfa care blochează liniile de cale ferata din zona Portului Constanța sau pe cele din stația Palas care asigură accesul în OIL Terminal.
Precizam de asemenea faptul ca în cursul anului 2022 CFR Marfă a plătit pentru stingerea ajutorului de stat aprox. 15 mil. lei proveniți din valorificarea vagoanelor aflate sub executare silita de către ANAF, respectiv 27 mil. lei reprezentând venituri din activitatea de baza și respecta OUG 130/2021 privind unele masuri fiscal - bugetare, referitoare la contribuțiile cu reținere la sursă.
CFR Marfă va continua și în anul curent sa achite din ajutorul de stat primit, având în vedere faptul ca în prezent se afla in curs de valorificare aprox. 8000 de vagoane aflate sub sechestru ANAF.
- orex
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
orex
Jurnal de Șantier – 𝐳𝐢𝐮𝐚 𝟏𝟒𝟗 – stadiu fizic executat 𝟗𝟐% - termen de execuție 𝟏𝟖𝟎 𝐳𝐢𝐥𝐞:
- 𝟑𝟒 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 𝐧𝐨𝐢, tip S49E1-190-1:9, introduse în cale, reprezentând 𝟗𝟕% din cantitatea contractată;
- 𝟑𝟎 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐂𝐅 𝐜𝐮 𝐬𝐮𝐩𝐫𝐚𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚̆ 𝐧𝐨𝐮𝐚̆, reprezentând 𝟖𝟒% din cantitatea contractată;
- 𝟖 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 𝐜𝐮 𝐭𝐫𝐚𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞 𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐦𝐧 𝐧𝐨𝐢, reprezentând 𝟖𝟎% din cantitatea contractată;
𝐀𝐔 𝐌𝐀𝐈 𝐑𝐀̆𝐌𝐀𝐒 𝟑𝟏 𝐙𝐈𝐋𝐄 𝐃𝐈𝐍 𝐃𝐔𝐑𝐀𝐓𝐀 𝐃𝐄 𝐄𝐗𝐄𝐂𝐔𝐓̧𝐈𝐄 𝐀 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐑𝐀𝐂𝐓𝐄𝐋𝐎𝐑
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
Utilizator anonim 2
Poze facute aproximativ din acelasi loc, catre aceleasi obiective:
Greu de crezut, nu?
Sper sa stringa si gunoaiele aruncate pe taluzurile din dreapta, acum ca nu e vegetatie. Nu e admisibil sa fie asa mizerie, ca in lumea a treia.
Poze facute aproximativ din acelasi loc, catre aceleasi obiective:
FEC7254D-5C6F-4AFB-852E-437D75C05214.png (1.66 MB; downloaded 1968 times)
FDAF3BB4-E4A9-483B-87F4-75E1882C3C46.png (1.66 MB; downloaded 1968 times)
Greu de crezut, nu?
Sper sa stringa si gunoaiele aruncate pe taluzurile din dreapta, acum ca nu e vegetatie. Nu e admisibil sa fie asa mizerie, ca in lumea a treia.
- orex
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
orex
WIEBE ROMÂNIA: Port #Constanta LOT 2 sį 3 Jurnal de Santier - ziua 156- stadiu fizic
Jurnal de Santier- ziua 156 - stadiu fizic executat 95% - termen de executie 180 zile:
-34 aparate de cale noi, tip S49E1-190-1:9, introduse în cale, reprezentând 97% din cantitatea contractată;
-31 linii CF cu suprastructură nouă, reprezentând 92% din cantitatea contractată;
- 10 aparate de cale cu traverse de lemn noi,reprezentând 100% din cantitatea contractată;
AU MAI RĂMAS 24 ZILE DIN DURATA DE EXECUTIE A CONTRACTELOR WIEBE ROMANIA A FINALIZAT LA TERMENELE PREVAZUTE TOATE CONTRACTELE IN CARE A FOST IMPLICATA IN ULTIMII 20 DE ANI
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
subway guru
De ce au vandut patronii participatia lor la Wiebe si au lasat-o in seama romanilor? Nu prea e un semn incurajator privind sanatatea financiara a firmei…
De ce au vandut patronii participatia lor la Wiebe si au lasat-o in seama romanilor? Nu prea e un semn incurajator privind sanatatea financiara a firmei…
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
Utilizator anonim 2
Progres evident:
Daca ar fi lucrat la fel de repede si pe mizeriile de coridoare, ar fi modernizat pina acum toata reteaua.
Chestia asta neagra tot balast s-o chema?
O fi carbune, petrol sau ulei de motor?
Progres evident:
FEC7254D-5C6F-4AFB-852E-437D75C05214.png (1.66 MB; downloaded 2301 times)
FDAF3BB4-E4A9-483B-87F4-75E1882C3C46.png (1.66 MB; downloaded 2301 times)
Wiebe.jpg (617.81 KB; downloaded 2305 times)
Daca ar fi lucrat la fel de repede si pe mizeriile de coridoare, ar fi modernizat pina acum toata reteaua.
Chestia asta neagra tot balast s-o chema?
Balast.jpg (472.76 KB; downloaded 2293 times)
O fi carbune, petrol sau ulei de motor?
- cris_m
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
Cristi N
E posibil sa fie creozot din moment ce a fost solutia preferata pentru impregnarea traverselor.
E posibil sa fie creozot din moment ce a fost solutia preferata pentru impregnarea traverselor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
shoppy
Sau motorina, in comunism se practica varsarea motorinei din rezervorul locomotivei ca sa se demonstreza ca s-a muncit.
Sau motorina, in comunism se practica varsarea motorinei din rezervorul locomotivei ca sa se demonstreza ca s-a muncit.
- orex
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
orex
CFR SA lansează programul de MODERNIZARE a PORTULUI CONSTANȚA(257 km)
CFR SA lansează programul de MODERNIZARE a PORTULUI CONSTANȚA(257 km)
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că vineri, 17 martie 2023, a fost transmisă în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), în vederea verificării și validării, documentația de atribuire pentru „MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FEROVIARE DIN PORTUL CONSTANȚA - ETAPA I, VALU LUI TRAIAN”,pentru achiziția publică a serviciilor de proiectare și execuție.
Având în vedere valoarea lucrărilor de proiectare și execuție a lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare din PORTUL CONSTANȚA(257 km), complexitatea lucrărilor, dar și pentru crearea unui cadru de participare a cât mai multor operatori economici, la achiziția publică, a fost adoptată soluția împărțirii programului de modernizare în 3 etape.
Astfel, prima documentație transmisă vineri, 17 martie 2023, în SEAP, face obiectul proceduri de achiziție publică pentru proiectare și execuție lucrări de modernizare în STAȚIA VALU LUI TRAIAN.
Valoarea totală estimată a achiziției publice (proiectare și execuție lucrări) este de 402.343.706,36 lei, fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei - CEF Sector Transport și Bugetul de Stat.
Pentru realizarea Modernizarea infrastructurii feroviare din Stația Valu lui Traian - Etapa I, parte a proiectului global de modernizare a infrustructurii feroviare din Portul Constanța şi modernizarea legăturilor de acces către Portul Constanţa, sunt prevăzute următoarele lucrări:
▻realizarea Grupei de Așteptare din Stația Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere;
▻ electrificarea, pe toată lungimea, a celor 32 de linii din Grupa de Așteptare, acestea fiind linii de primire-expediere.
▻modernizarea și electrificarea liniilor 5-8 din Grupa Stație și a liniilor de legătură cu Grupa de Așteptare;
▻ menținerea diagonalei 2-4 care va face legătura între Grupa de Așteptare și Magistrala 800;
▻ realizarea unei centralizări electronice în Stația Valu lui Traian, amplasată în container, cu post central deservit de IDM Dispozitor și Post local, deservit de IDM Exterior;
▻ includerea în centralizarea electronică a elementelor de instalații din Stația Valu lui Traian (electromecanisme de macaz, sisteme de detecție a materialului rulant, semnale, SAT, BAT etc);
▻ proiectarea și execuția unei diagonale pentru a putea menține trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Așteptare;
▻ trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Asteptare, la km 215+333, va fi dotată cu instalație SAT;
▻ integrarea în SCADA a instalațiilor noi de electrificare din Grupa Stație și Grupa de Așteptare Valu Traian;
▻ reabilitarea sistemului de iluminat din Grupa de Așteptare;
▻ postul local(PL) din stația Valu lui Traianva fi prevăzut cu terminal pentru manipularea instalațiilor de semnalizare și electrificare și deservit de IDM exterior.
▻lucrări de telecomunicații între postul deservit de IDM Dispozitor, amplasat în clădirea stației și cel deservit de IDM Exterior.
Lungimea totală a infrastructurii feroviare din PORTUL CONSTANȚA, analizată în cadrul Studiului de Fezabilitate, este de 257 km, iar valoarea totală estimată pentru obiectivul de investiţii MODERNIZAREA PORTULUI CONSTANȚA (3 ETAPE) este de 4,5 MILIARDE LEI, fără TVA.
Menționăm faptul că, Portul Constanța este principalul PORT al României și totodată nod de acces maritim al Coridorului Rin - Dunăre. Zona portuară, inclusiv infrastructura feroviară CFR din interiorul portului, este legată de sistemul feroviar național și de rețeaua centrală TEN-T, iar obiectivul general al programului de modernizare este îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în UE, contribuind astfel la dezvoltarea pieței interne, cu scopul de a crea condițiile pentru creșterea volumului investițiilor, promovarea transportului durabil și a conexiunii în rețeaua de căi ferate europene.
- orex
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
orex
MODERNIZAREA liniilor din STAȚIA VALU LUI TRAIAN, investiție de peste 400 de MILIOANE LEI din fonduri nerambursabile
MODERNIZAREA liniilor din STAȚIA VALU LUI TRAIAN, investiție de peste 400 de MILIOANE LEI din fonduri nerambursabile
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a lansat licitația publică pentru proiectare și execuție lucrări de modernizare în STAȚIA VALU LUI TRAIAN, etapa Ia programului de MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII FEROVIARE DIN PORTUL CONSTANȚA, investiție finanțată din fonduri nerambursabile CEF.
Valoarea totală estimată a achiziției publice (proiectare și execuție lucrări) este cuprinsă între 402.343.706,36 lei, fără TVA și 456.939.903,99, fără TVA iar sursa de finanțare va fi asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei -CEF Sector Transport și Bugetul de Stat. Durata pentru elaborarea proiectului tehnic este de 6 luni, respectiv 20 de luni pentru execuția lucrărilor. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 8 MAI 2023.
Pentru realizarea Modernizarea infrastructurii feroviare din Stația Valu lui Traian - Etapa I, parte a proiectului global de modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanța şi modernizarea legăturilor de acces către Portul Constanţa, sunt prevăzute următoarele lucrări:
▻realizarea Grupei de Așteptare din Stația Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere;
▻ electrificarea, pe toată lungimea, a celor 32 de linii din Grupa de Așteptare, acestea fiind linii de primire-expediere.
▻modernizarea și electrificarea liniilor 5-8 din Grupa Stație și a liniilor de legătură cu Grupa de Așteptare;
▻ menținerea diagonalei 2-4 care va face legătura între Grupa de Așteptare și Magistrala 800;
▻ realizarea unei centralizări electronice în Stația Valu lui Traian, amplasată în container, cu post central deservit de IDM Dispozitor și Post local, deservit de IDM Exterior;
▻ includerea în centralizarea electronică a elementelor de instalații din Stația Valu lui Traian (electromecanisme de macaz, sisteme de detecție a materialului rulant, semnale, SAT, BAT etc);
▻ proiectarea și execuția unei diagonale pentru a putea menține trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Așteptare;
▻ trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Asteptare, la km 215+333, va fi dotată cu instalație SAT;
▻ integrarea în SCADA a instalațiilor noi de electrificare din Grupa Stație și Grupa de Așteptare Valu Traian;
▻ reabilitarea sistemului de iluminat din Grupa de Așteptare;
▻ postul local(PL) din stația Valu lui Traian va fi prevăzut cu terminal pentru manipularea instalațiilor de semnalizare și electrificare și deservit de IDM exterior.
▻lucrări de telecomunicații între postul deservit de IDM Dispozitor, amplasat în clădirea stației și cel deservit de IDM Exterior.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
▻ modernizarea infrastructurii și suprastructurii în stația Valu lui Traian și în Grupa de așteptare;
▻ realizarea/modernizarea instalațiilor de electrificare (25 kV) pe toată lungimea tronsonului, prin electrificarea liniilor 5 ÷ 8 din Stația Valu lui Traian, a celor 32 linii din Grupa de Așteptare, precum și a liniilor de legătură;
▻mărirea capacității de tranzit;
▻ asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce privește sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C);
▻înlocuire/reparare podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
▻ instalații de centralizare electronică în stația Valu lui Traian și în Grupa de Așteptare;
▻ asigurarea elementelor de interfațare cu sistemul ERTMS Nivel 2 (ETCS nivel 2 + GSM-R);
▻ modernizarea echipamentului de telecomunicații;
▻ crearea premiselor pentru implementarea etapei a 2-a a programului de modernizare a infrastructurii feroviare în Portul Constanța;
Menționăm faptul că lungimea totală a infrastructurii feroviare din PORTUL CONSTANȚA, analizată în cadrul Studiului de Fezabilitate, este de 257 km, iar valoarea totală estimată pentru obiectivul de investiţii MODERNIZAREA PORTULUI CONSTANȚA (3 ETAPE) este de 4,5MILIARDE LEI fără TVA.
- orex
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
orex
Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, precum și a listei imobilelor proprietate publică a unităților administrativ – teritoriale, situate pe amplasamentul care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ”Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanțaˮ: Etapa 1 - Valu lui Traian și Etapa 2, aflate pe raza unităților administrativ - teritoriale: Agigea, Constanța și Valu lui Traian – județul Constanța
Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea declanşării procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată, aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, precum și a listei imobilelor proprietate publică a unităților administrativ – teritoriale, situate pe amplasamentul care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ”Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanțaˮ: Etapa 1 - Valu lui Traian și Etapa 2, aflate pe raza unităților administrativ - teritoriale: Agigea, Constanța și Valu lui Traian – județul Constanța
Rețeaua feroviară din portul Constanța asigură circulația unor volume mari de mărfuri între România și Europa de Est. Portul Constanța este un important nod de transport al Coridorului TRACECA, cu legături directe sau indirecte cu Ucraina, Rusia și țările asiatice. Fiecare zonă portuară are acces direct la sistemul feroviar, asigurând un transport de marfă sigur și eficient. Lungimea totală a liniilor ferate din port este de aproximativ 300 km, din care C.N.C.F. ”C.F.R.”- S.A. administrează aproximativ 180 km. Infrastructura feroviară a portului cuprinde 322 de linii în proprietatea publică a statului român administrate C.N.C.F. ”C.F.R.”- S.A. și 45 de linii private conectate la rețeaua publică.
Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța este o lucrare de utilitate publică de interes național cuprinsă în Master Planul General de Transport al României din anul 2016 (MPGT) și în Master Planul Portului Constanța din anul 2016 (MPPC), iar realizarea şi derularea acestui proiect revine Companiei Naţionale de Căi Ferate “C.F.R.” – S.A.
Prin prezentul act normativ, se propune aprobarea:
1) amplasamentului lucrării de utilitate publică de interes naţional ”Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanțaˮ: Etapa 1 - Valu lui Traian și Etapa 2, aflate pe raza unităților administrativ - teritoriale: Agigea, Constanța și Valu lui Traian – județul Constanța, conform anexei nr. 1 la proiectul de act normativ;
2) declanșării procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ” ”Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanțaˮ: Etapa 1 - Valu lui Traian și Etapa 2, aflate pe raza unităților administrativ - teritoriale: Agigea, Constanța și Valu lui Traian – județul Constanța;
3) listei proprietarilor de imobile proprietate privată supuse exproprierii, aflate pe raza localităților antemenționate, așa cum rezultă din evidențele unităților administrativ – teritoriale, precum şi sumele individuale estimate de către expropriator aferente despăgubirilor în cuantum total de 4.206 mii lei (4.205.665,81 lei) pentru un număr total de 141 imobile în suprafață totală de 66.661 mp, prevăzută în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre;
4) listei imobilelor proprietate publică a statului care fac parte din coridorul de expropriere, situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes național ”Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanțaˮ: Etapa 1 - Valu lui Traian și Etapa 2, prevăzută în anexa nr. 3 la prezenta hotărâre;
5) listei imobilelor proprietate publică a unităților administrativ-teritoriale, care fac parte din coridorul de expropriere, situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes național ”Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanțaˮ: Etapa 1 - Valu lui Traian și Etapa 2, prevăzută în anexa nr. 4 la prezenta hotărâre.
Pentru prezentul act normativ este necesară aprobarea sumei cu titlu de despăgubire, în valoare de 4.206 mii lei (4.205.665,81 lei) pentru un număr total de 141 imobile în suprafață totală de 66.661 mp, astfel cum este prevăzut în Anexa nr. 2 la prezentul proiect de act normativ.
Sumele individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată, situate pe amplasamentul prevăzut la art. 1, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ”Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanțaˮ: Etapa 1 - Valu lui Traian și Etapa 2, aflate pe raza unităților administrativ - teritoriale: Agigea, Constanța și Valu lui Traian – județul Constanța, sunt în cuantum de 4.206 mii lei și se alocă din fonduri externe nerambursabile, Mecanismul pentru Interconectarea Europei (Connecting Europe Facility (CEF 2021 - 2027)) și de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, din veniturile proprii ale Companiei Naționale de Căi Ferate ”C.F.R.”– S.A., precum și alte surse legal constituite în limita sumelor prevăzute anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
- orex
-
Posted:
-
Re: Portul Constanța
orex
In cadrul contractului se vor inlocui:
- 𝟏𝟏,𝟓𝟏𝟓 𝐤𝐦 de suprastructura noua cu șina tip 49;
- 𝟏𝟖 schimbătoare simple tip S49E1-190-1:9;
- 𝟖 schimbătoare simple – înlocuirea completă a setului de traverse de lemn
Bawi Construction SRL
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România
•
Choose destination