Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

951 posts, 327445 views
 
Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București bgd70

⌚️ Bucureștenii vor ști în cât timp va ajunge tramvaiul, troilebuzul sau autobuzul în staţia de transport public.
🚎🚊 968 de stații de transport public, de pe raza municipiului București, urmează să fie modernizate şi dotate cu echipamente care să afișeze în timp real programul de circulație al vehiculelor.
👀 📢 Așadar, și în Sectorul 2 informațiile vor fi disponibile atât vizual, cât și audio, pentru a veni în întâmpinarea persoanelor cu dizabilități.
⚠️ Proiectul prevede investiţii în:
✅panouri digitale cu sisteme de susţinere;
✅software de management al panourilor digitale;
✅componente de software pentru conectarea sistemului finanțat la bazele de date existente;
📑 Pentru ca modul de abordare să fie unul unitar la nivelul întregii Capitale, liderul de proiect este Primăria Municipiului Bucureşti.
✍️Astfel, PMB va încheia un acord de parteneriat cu primăriile de sector, inclusiv cu noi, în vederea implementării proiectului intitulat „Sistem ITS integrat Smart & Green Mobility pentru regiunea Bucureşti-Ilfov - Informarea călătorilor în staţiile de transport public”.
💵 Valoarea totală a investiţiei este de circa 17,7 mil. euro (fără TVA). Proiectul va fi finanțat în mare parte din fonduri europene prin PNRR. Primăriile de sector implicate în proiect vor contribui cu cel mult 1 mil. de euro fiecare la investiție.
🚌 Prin acest proiect ne dorim să digitalizăm serviciilor de informare a călătorilor în staţie, pentru a creşte atractivitatea sistemului de transport public.
🗣 👂 Totodată, urmărim adaptarea sistemului de transport public la necesităţile persoanelor cu dizabilităţi, prin dotarea acestora cu dispozitive audio, şi suntem preocupaţi de reducerea poluării. 🌳


Sursa: Facebook Primaria Sectorului 2

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cris_m

STB Spotting 21 wrote here:
Se pregateste vreo modificare a liniilor 101 si 423?
Cele doua trasee sunt identice pe aplicatie, cel putin deocamdata.

Exista o diferenta, sensurile sunt inversate intre versiuni. Probabil este vorba de o standardizare a bazei de date.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Deci PS2 va monta sisteme de informare in statiile din alte sectoare sub supravegehrea PMB?, trebuie sa fie o premiera, un PS face lucrari pe suprafata celorlalte PS.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București bgd70

PMB a depus cererea de finantare prin PNRR, PS2 doar a furat startul anuntant inaintea lor.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Cristi N

Fiecare sector (in parteneriat cu PMB) monteaza echipamentele pe raza sa.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București mirceade

Consultarea de piață a ADTPBI parcă începuse acum vreo 2 ani. În ritmul ăsta o să avem afișajele în deceniul următor.

 


  • em
  • Posted:
  •  

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București em

Doar mie mi se pare că aplicația InfoTB merge mai prost în ultima vreme? Actualizarea poziției vehiculelor se face foarte greoi.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Andrei98

Functioneaza foarte prost de cand s-a schimbat operatorul care furnizeaza datele mobile si s-au pus cartele digi. Practic e inutila aplicatia acum cand iti arata un autobuz cu 2 statii mai in spate decat este de fapt si astepti degeaba. Aplicatia asta a fost printre putinele lucruri facute bine de la inceput cand functiona aproape ireprosabil dar cineva a vrut sa strice tot.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cosminduru

Legile din România strică tot, mai precis legea achizițiilor publice, care folosește criteriul prețului cel mai mic. Și mă îndoiesc că există vreo urmă de mentenanță sau urmărire a parametrilor sistemului.
Nu înțeleg de ce nu se folosesc datele GPS, pentru că vehiculele au și așa ceva în sistemul de navigație Thoreb, nu? Aplicația poate prelua doar localizarea prin internet? Dispeceratul STB nu are pozițiile GPS în timp real?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Andi_C

Pe lângă asta, avem si un nou "troleibuz" regional...
Screenshot_20230315_173850_Chrome.jpg (232.3 KB; downloaded 1301 times)

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Andrei98

cosminduru wrote here:
Legile din România strică tot, mai precis legea achizițiilor publice, care folosește criteriul prețului cel mai mic. Și mă îndoiesc că există vreo urmă de mentenanță sau urmărire a parametrilor sistemului.
Nu înțeleg de ce nu se folosesc datele GPS, pentru că vehiculele au și așa ceva în sistemul de navigație Thoreb, nu? Aplicația poate prelua doar localizarea prin internet? Dispeceratul STB nu are pozițiile GPS în timp real?

Aplicatia foloseste infrastructura instalata de radcom pe vehicule care functioneaza separat de thoreb. Localizarea se face prin GPS dar pentru a transmite informatia mai departe este nevoie de internet.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cris_m

Astazi am constatat si eu chestia asta, am avut mai multe drumuri de facut. Era mai rar evenimentul pana de curand.
In alta ordine de idei, Digi chiar daca ofera pretul cel mai mic nu dispune si de propria retea de antene. In general se foloseste de cele ale altor operatori, Vodafone mai ales. Practic e un fel de roaming intern. Prioritate are evident cel care detine antena, la terti aparand o intarziere. Am constatat personal chestia asta fiind cu cineva in aceeasi incapere, trimiteam mesaje pe Whatsapp, eu de pe Vodafone si el de pe Digi. Ce trimiteam eu ajungea instantaneu la el, ce trimitea el ajungea la mine dupa 20-30 de secunde. Si vorbim de antene in buricul Bucurestiului, nu intr-un sat uitat de lume.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București alchimistul

In niciun caz Digi nu foloseste roaming intern pe Vodafone. Asta a fost valabil prin 2014. Am scris acum cateva pagini ce s-a intamplat cu reteaua Digi, si anume ca s-a dezafectat reteaua 3G in Bucuresti in mai-iunie 2022 (exceptand tunelurile de metrou).  Digi are acoperire foarte ok in Bucuresti pe 4G si 2G; mai ramane sa aflam specificatiile modemurilor din vehicule, mai precis ce benzi 4G suporta. La Digi avem benzile 4G 1, 20 si 38. Initial au fost SIM-uri de date Orange?
Ramane si varianta in care modemurile sunt de slaba calitate si au inceput sa aiba sincope

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Singurul G de la SIM-urile de acolo este de la GPRS, sunt abonamente industriale sau corporate de date la viteza GPRS, nici nu se justifica mai multa banda ca sa trimiti cateva date la cateva secunde.

 


Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use