Topic: Astra Imperio Metropolitan
2197 posts, 659273 views
📖 Pagination options
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
idk_vlad
A intrat cumva 3827 în circulație? Deoarece acesta apare acum pe Info STB.
A intrat cumva 3827 în circulație? Deoarece acesta apare acum pe Info STB.
3827.png (208.17 KB; downloaded 4190 times)
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Andi_C
Nu, doar a fost pornit in depou, cu linia setată. Am observat asta și la 3826 acum câteva zile.
Nu, doar a fost pornit in depou, cu linia setată. Am observat asta și la 3826 acum câteva zile.
- idk_vlad
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
joker
Momentan sunt 27 de Imperio venite(25 in circulatie) si urmeaza sa vina si 28 saptamana asta(este pe drum deja)
Momentan sunt 27 de Imperio venite(25 in circulatie) si urmeaza sa vina si 28 saptamana asta(este pe drum deja)
- MateiTramspotter
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
MateiTramspotter
De mâine vor intra în circulație tramvaiele Astra Imperio Metropolitan 3826 și 3827, ambele de la Militari.
Mesaj preluat: Forum Mobilitate.eu
De mâine vor intra în circulație tramvaiele Astra Imperio Metropolitan 3826 și 3827, ambele de la Militari.
Mesaj preluat: Forum Mobilitate.eu
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Gabi23
3827 la primii km în traseu
3827 la primii km în traseu
20230321_154430.jpg (921.88 KB; downloaded 3618 times)
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
sorin.niculescu_
Din câte am observat, vatmanii de pe Imperio, atât pe 41, cât și pe 25, au început să fie mai ageri la intersecțiile degradate, iar dacă acest lucru nu va fi luat în considerare, mă tem că Imperio se vor strica mai repede decât ar trebui…
Din câte am observat, vatmanii de pe Imperio, atât pe 41, cât și pe 25, au început să fie mai ageri la intersecțiile degradate, iar dacă acest lucru nu va fi luat în considerare, mă tem că Imperio se vor strica mai repede decât ar trebui…
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
De curiozitate… Si la Imperio s-a pastrat “buna” traditie a “titularizarii” ?
… ceea ce se traduce in practica in “pleaca vatmanu’ in concediu, tragem tramvaiul la gard si asteptam pina se intoarce” …
De curiozitate… Si la Imperio s-a pastrat “buna” traditie a “titularizarii” ?
… ceea ce se traduce in practica in “pleaca vatmanu’ in concediu, tragem tramvaiul la gard si asteptam pina se intoarce” …
- SirVlady
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Pai daca sunt acreditati atatia watmani cat sunt si vagoane si circula toate atunci tot nu este alt watman acreditat sa-l conduca.
Pai daca sunt acreditati atatia watmani cat sunt si vagoane si circula toate atunci tot nu este alt watman acreditat sa-l conduca.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
Cu riscul de a crea o discutie off-topic (iarasi), fiecare conducator de vehicul (tramvai, troleibuz, autobuz) ar trebui sa fie calificat sa conduca orice model din clasa respectiva (de exp. orice sofer de troleibuz sa poata conduce Ikarus sau Irisbus etc.).
La Tatre - daca tin minte bine - toti varmanii de la Militari au fost instruiti pe “manivela” (adica V3A). De ce nu se poate continua si extinde procesul ?
Sint convins ca (multi dintre) membrii forumului stiu ca trebuie sa se instruiasca in mod continuu in noi tehnologii (parte din obligatiile de zi cu zi ale rolului), de ce nu s-ar aplica asta si la *TB ?!
La o adica sindicatul ar trebui sa fie fericit ca se ofera aceasta optiune si sa se implice activ. Angajatii (membrii de sindicat) isi extind plaja de calificari, ii fac indispensabili in functionarea *TB si reduce riscul de a fi indisponibilizati…
Cu riscul de a crea o discutie off-topic (iarasi), fiecare conducator de vehicul (tramvai, troleibuz, autobuz) ar trebui sa fie calificat sa conduca orice model din clasa respectiva (de exp. orice sofer de troleibuz sa poata conduce Ikarus sau Irisbus etc.).
La Tatre - daca tin minte bine - toti varmanii de la Militari au fost instruiti pe “manivela” (adica V3A). De ce nu se poate continua si extinde procesul ?
Sint convins ca (multi dintre) membrii forumului stiu ca trebuie sa se instruiasca in mod continuu in noi tehnologii (parte din obligatiile de zi cu zi ale rolului), de ce nu s-ar aplica asta si la *TB ?!
La o adica sindicatul ar trebui sa fie fericit ca se ofera aceasta optiune si sa se implice activ. Angajatii (membrii de sindicat) isi extind plaja de calificari, ii fac indispensabili in functionarea *TB si reduce riscul de a fi indisponibilizati…
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Chev Celios
Cred ca e vorba mai mult ca Astrele se comporta oarecum diferit in trafic de un V3A sau o Tatra.
Cred ca e vorba mai mult ca Astrele se comporta oarecum diferit in trafic de un V3A sau o Tatra.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Dragos31
3826 si 3827 in a treia zi de exploatare.
3826 - Linia 25 - Soseaua Viilor - 23 Martie 2023
3826 - Linia 25 - CFR Progresul - 23 Martie 2023
3827 - Linia 25 - Bd. Timisoara/Bd. G-ral. Vasile Milea - 23 Martie 2023
3826 si 3827 in a treia zi de exploatare.
3826 - Linia 25 - Soseaua Viilor - 23 Martie 2023
3826 - Linia 25 - CFR Progresul - 23 Martie 2023
3827 - Linia 25 - Bd. Timisoara/Bd. G-ral. Vasile Milea - 23 Martie 2023
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Pe de-o parte scolarizarea costa, ai nevoie de instructor si vagon disponibil pentru scolarizare.
Pe de alta parte este controlarea soferilor de catre conducere ca magarul cu morcovul, intrii pe reostatic si daca esti cuminte atunci poate te titularizeaza pe reostatic, si daca esti cuminte atunci poate te scolarizeaza pentru Ch/CA, si daca esti cuminte atunci poate te transfera pe Ch/CA, si daca esti cuminte atunci poate te titularizeaza pe Ch/CA, si dca esti cuminte atunci poate te scolarizeaza pe Astra, si daca esti cuminte atunci poate te transfera pe Astra, si daca esti cuminte atunci poate te titularizeaza pe Astra, lafel la troleibuze si autobuze, si asa soferilor sunt fix cum ii vrea conducerea, adica divizati si fiecare in razboi personal cu toti ceilalti, decat toti uniti in razboi cu conducerea pentru drepturile care li se cuvin.
Pe de-o parte scolarizarea costa, ai nevoie de instructor si vagon disponibil pentru scolarizare.
Pe de alta parte este controlarea soferilor de catre conducere ca magarul cu morcovul, intrii pe reostatic si daca esti cuminte atunci poate te titularizeaza pe reostatic, si daca esti cuminte atunci poate te scolarizeaza pentru Ch/CA, si daca esti cuminte atunci poate te transfera pe Ch/CA, si daca esti cuminte atunci poate te titularizeaza pe Ch/CA, si dca esti cuminte atunci poate te scolarizeaza pe Astra, si daca esti cuminte atunci poate te transfera pe Astra, si daca esti cuminte atunci poate te titularizeaza pe Astra, lafel la troleibuze si autobuze, si asa soferilor sunt fix cum ii vrea conducerea, adica divizati si fiecare in razboi personal cu toti ceilalti, decat toti uniti in razboi cu conducerea pentru drepturile care li se cuvin.
📖 Pagination options