Topic: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
765 posts, 287947 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
1689
Ar trebui deja aplicat pentru finantare pentru urmatoarea runda de reabilitari
Ar trebui deja aplicat pentru finantare pentru urmatoarea runda de reabilitari
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
WT_fan06
SirVlady wrote here:Dalele de beton pe porțiuni pe unde ar trebui să circule autobuze nu sunt deloc ultima problemă. Poate ar trebui să încetăm să mai clasificăm problemele. O idee nu o invalidează pe alta, mai ales când vorbim de probleme cronice ale transportului public: lucrări de mentenanță care fie lipsesc, fie sunt făcute de mântuială. Doar pentru că și membrul x a ridicat o problemă absolut pertinentă nu înseamnă că membrul y are mai puțină dreptate sau că trebuie desconsiderat ceea ce spune membrul y. Amândoi membri au la fel de multă dreptate.
Dalele de beton să fie ultima problemă
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
shoppy
Sina s-a rupt la sudura, cel mai slab punct, deci se putea si mai rau.
Scopul sectiei linii este intretinerea liniilor de tramvai in scopul circulatiei tramvaielor si nu al masinilor, tramvaiele nu beneficieaza in nici un fel din acoperirea gropilor cu asfalt, asfaltul contine bitum care este moale si nu poate juca rol structural, de aceea piatra cubica este cea mai buna solutie astuparea gropilor din zona liniei de tramvai, aici chiar au incercat sa faca un serviciu autobuzelor aducand acea dala in loc de piatra cubica(pe Marasti si Giulesti cam 30% din dale sunt distruse si inlocuite cu piatra cubica).
Sina s-a rupt la sudura, cel mai slab punct, deci se putea si mai rau.
Scopul sectiei linii este intretinerea liniilor de tramvai in scopul circulatiei tramvaielor si nu al masinilor, tramvaiele nu beneficieaza in nici un fel din acoperirea gropilor cu asfalt, asfaltul contine bitum care este moale si nu poate juca rol structural, de aceea piatra cubica este cea mai buna solutie astuparea gropilor din zona liniei de tramvai, aici chiar au incercat sa faca un serviciu autobuzelor aducand acea dala in loc de piatra cubica(pe Marasti si Giulesti cam 30% din dale sunt distruse si inlocuite cu piatra cubica).
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
orex
Daca tot avansam ca melcul pe podul Grant, vineri 21.01.a.c., am observat, fara sa vreau, ca, pe partea reabilitata in 2019, mentenanta preventiva e facuta scolastic (formal)!
Daca tot avansam ca melcul pe podul Grant, vineri 21.01.a.c., am observat, fara sa vreau, ca, pe partea reabilitata in 2019, mentenanta preventiva e facuta scolastic (formal)!
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
bgd70
Se pare ca au fost introduse restrictii de viteza intre 10 km/h si 20k/h pe liniile 14, 16, 21 si 36.
Sursa: Facebook EȘTI DIN SECTORUL 2
Se pare ca au fost introduse restrictii de viteza intre 10 km/h si 20k/h pe liniile 14, 16, 21 si 36.
Sursa: Facebook EȘTI DIN SECTORUL 2
326756977_846174830016950_800079269314164915_n.jpg (29.55 KB; downloaded 2355 times)
326685720_1714776372257955_4930770195295367128_n.jpg (24.39 KB; downloaded 2355 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
cris_m
Par mai vechi hartiile, 14 intoarce la Faur si 21 la Pasaj Colentina... Sau sunt recente, dar n-a aflat nimeni ca au aparut niste modificari ale traseelor....
Par mai vechi hartiile, 14 intoarce la Faur si 21 la Pasaj Colentina... Sau sunt recente, dar n-a aflat nimeni ca au aparut niste modificari ale traseelor....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
subway guru
Lipsa de comunicare intre compartimentele STB?
Lipsa de comunicare intre compartimentele STB?
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
BGP2597
Restricția de pe 21 se datorează construcțiilor șubrede de pe Moșilor?
Restricția de pe 21 se datorează construcțiilor șubrede de pe Moșilor?
- Gabi23
-
Posted:
-
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
TrainWrecker
Oricum nu se respecta limita de viteza de pe portiunile cu sina OR, merg aproape zilnic cu tramvaiul 5 si de la Stadion Dinamo pana la Pasaj Baneasa este pusa limita de 15km/h dar mai mereu vatmanul merge cu 20-30km/h, ba chiar unii vatmani circula la sfarsit/inceput de program cu viteza maxima.
Oricum nu se respecta limita de viteza de pe portiunile cu sina OR, merg aproape zilnic cu tramvaiul 5 si de la Stadion Dinamo pana la Pasaj Baneasa este pusa limita de 15km/h dar mai mereu vatmanul merge cu 20-30km/h, ba chiar unii vatmani circula la sfarsit/inceput de program cu viteza maxima.
- punmeister
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
cris_m
Nu stie, de aceea mesajul i-a fost sters.
Nu stie, de aceea mesajul i-a fost sters.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Viilor - Olteniței - Romprim (linia 11)
cosminduru
Am și eu o curiozitate, legată de 11 atunci când ajunge la pod Grozăvești dinspre Orhideea, care este prioritatea acolo între 11 și 1 care coboară de pe pod?
11 vine pe directă, 1 pe abătută. Dar 1 coboară (deci solicitare mai mare frâne) și este și linie mai importantă, deci cumva logic 11 ar trebui să aștepte.. Nu am văzut nici un semn sau semafor, știe cineva cum se întâmplă când ajung simultan? Dacă este ceva reglementat sau la mica înțelegere?
Am și eu o curiozitate, legată de 11 atunci când ajunge la pod Grozăvești dinspre Orhideea, care este prioritatea acolo între 11 și 1 care coboară de pe pod?
11 vine pe directă, 1 pe abătută. Dar 1 coboară (deci solicitare mai mare frâne) și este și linie mai importantă, deci cumva logic 11 ar trebui să aștepte.. Nu am văzut nici un semn sau semafor, știe cineva cum se întâmplă când ajung simultan? Dacă este ceva reglementat sau la mica înțelegere?
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Viilor - Olteniței - Romprim (linia 11)
BGP2597
Este montat un semafor cu 2 focuri (roșu-verde) și o oglindă înainte de macaz pentru tramvaiele care vin pe jos, deci cel mai probabil 1 are prioritate la coborârea de pe pod.
Este montat un semafor cu 2 focuri (roșu-verde) și o oglindă înainte de macaz pentru tramvaiele care vin pe jos, deci cel mai probabil 1 are prioritate la coborârea de pe pod.
📖 Pagination options