Topic: Transportul public din municipiul Huși
64 posts, 22757 views
📖 Pagination options
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
A inceput amenajarea/montarea noilor statii de transport urban in comun din Husi ! Sper sa reziste si sa nu fie distruse (vandalizate)!
A inceput amenajarea/montarea noilor statii de transport urban in comun din Husi ! Sper sa reziste si sa nu fie distruse (vandalizate)!
Noile statii de transport urban in comun din Husi (august 2022).jpg (1.99 MB; downloaded 3220 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
A fost in sfarsit atribuit contractul pentru lucrari de executie pentru "terminal transport public" in Husi (viitorul garaj pentru viitoarele "autobuze" electrice) si statii de incarcare electrica!
Link SEAP http://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/ ... 0214290/
Conform ultimilor declaratii ale primarului Ioan Ciupilan pana in toamna ar trebui terminate aceste lucrari si in august ar urma sa soseasca si cele 10 "autobuze" electrice, astfel incat, in acest an, transportul urban in comun din Husi sa revina in administratia primariei si sa fie operat de societatea "SC Parcuri Verzi & Urban Trans Srl" (unde Consiliul Local Husi este actionar majoritar)!
Totusi termenul mi se pare cam prea optimist!
A fost in sfarsit atribuit contractul pentru lucrari de executie pentru "terminal transport public" in Husi (viitorul garaj pentru viitoarele "autobuze" electrice) si statii de incarcare electrica!
Link SEAP http://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/ ... 0214290/
Conform ultimilor declaratii ale primarului Ioan Ciupilan pana in toamna ar trebui terminate aceste lucrari si in august ar urma sa soseasca si cele 10 "autobuze" electrice, astfel incat, in acest an, transportul urban in comun din Husi sa revina in administratia primariei si sa fie operat de societatea "SC Parcuri Verzi & Urban Trans Srl" (unde Consiliul Local Husi este actionar majoritar)!
Totusi termenul mi se pare cam prea optimist!
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
Conform celor aratate pe facebook pe forumul "Husi- orasul dintre vii" au inceput lucrarile efective de constructie a garajului si statiei de incarcare electrica pentru cele 10 "autobuze" electrice urbane, care vor fi achizitionate de primarie si operate de societatea "SC Parcuri Verzi & Urban Trans Srl" Husi, societate unde Consiliul Local Husi este actionar majoritar.
Garajul va fi amplasat in noua zona de case "Dric-2/3" (din cartierul "Dric"), in apropierea intersectiei strazilor Gheorghe Melinte si General Doctor Aviator Victor Atanasiu.
Conform celor aratate pe facebook pe forumul "Husi- orasul dintre vii" au inceput lucrarile efective de constructie a garajului si statiei de incarcare electrica pentru cele 10 "autobuze" electrice urbane, care vor fi achizitionate de primarie si operate de societatea "SC Parcuri Verzi & Urban Trans Srl" Husi, societate unde Consiliul Local Husi este actionar majoritar.
Garajul va fi amplasat in noua zona de case "Dric-2/3" (din cartierul "Dric"), in apropierea intersectiei strazilor Gheorghe Melinte si General Doctor Aviator Victor Atanasiu.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
Si cateva date "istorice" despre transportul urban in comun din Husi:
-In anul 1958, conform celor mentionate in lucrarea monografica "Depresiunea Husilor" (lucrare editata in 1959) sunt introduse autobuzele urbane in husi, pe doua trasee (Gara- SMT Dric si Cartier Corni- SMT Dric).
-La inceputul anilor 60' ar fi existat un microbuz urban, care circula pe traseul Cartier Corni- "Gradina de vara" (Centru).
Insa primele autobuze urbane din Husi, de care imi amintesc cu siguranta, au fost cele de tipul "Roman-112-UD", in anii 80' si in prima parte a anilor 90'.
Initial transportul urban in comun in Husi a fost efectuat de "Intreprinderea de Gospodarire Oraseneasca IGO", iar, incepand din anul 1979, de catre "Intreprinderea Judeteana de Transport Local IJTL Vaslui"- autocoloana Husi. Aceasta aveea un garaj in Husi, pentru autobuzele urbane, pe Soseaua Husi- Stanilesti.
Dupa 1990, prin divizarea si desfiintarea fostei IJTL Vaslui, se constituie societatea comerciala "SC Transloc SA Husi", unde Consiliul Local Husi era unic actionar.
Erau doua linii de autobuze urbane in Husi (1 Gara- Zona industriala si 2 Cartier Corni- Zona industriala).
In anii 1993- 1994 autobuzele de tipul "Roman-112-UD" sunt inlocuite, in Husi, cu autobuze de tipul "DAC-112-UDM" si "IKARUS-260". Conform celor mentionate in lucrarea monografica "Istoria Husilor", editata in anul 1994, ar fi existat atunci in Husi un numar de 11 autobuze urbane.
Totusi, din ce reusesc sa-mi amintesc din perioada respectiva, "SC Transloc SA Husi" aveea cca 6 autobuze urbane (4 de tipul "DAC-112-UDM", din care unul cu doua usi, doua de tipul "IKARUS-260" si unul de tipul "KAROSA-B-732".
In noiembrie 2002, ca urmare a datoriilor acumulate, "SC Transloc SA Husi" intra in faliment si dispare. Cele doua autobuze urbane a acestei societati, care mai erau functionale la aceea data, sunt vandute Liceului agro-Industrial (astazi "Colegiul National Dimitrie Cantemir"; l-a folosit pentru transportul elevilor la practica agricola) si firmei "SC Club T Srl Husi" (care-l foloseste pentru scurt timp, pana in anul 2003). Garajul este vandut firmei "SC Ecoloc srl" (astazi acolo are garajul firma "SC Robeton Srl").
Apoi primaria concesioneaza serviciul de transport urban in comun firmei "SC Club T srl Husi", care foloseste, pentru aceasta, microbuze si minibuze vechi de tipul "Robur" si "Mercedes-O-309".
In primavara anului 2005 transportul urban in comun din Husi este concesionat firmei "SC Anta 95 Srl Husi", care aduce microbuze noi de tipul "Mercedes-Sprinter" si ulterior prelungeste traseele de transport urban in comun din Husi.
Pentru scurt timp, in primavara anului 2005, aceasta firma a utilizat si un minibuz de tipul "Mercedes-Cito".
Astazi transportul urban in comun din Husi este efectuat de firmele "SC Anta 95 srl Husi" (pe 3 trasee: Gara- Fosta statie meteo, Cartier/Pensiunea Dobrina- Fosta statie meteo si Blocuri ANL Podgoria- Cartierul Nou "Recea", cu microbuze "Mercedes-Sprinter" modificate- lungite si cu usa automata la spate) si "SC Izvorasul Srl Iasi" (pe traseul Cartier Corni- Fota statie meteo, cu microbuze "Mercedes-Sprinter").
Garajul, sediul si asa-zisa "autogara" a firmei "SC Anta 95 Srl Husi" se afla pe strada 1 Decembrie, nr. 56 (in spatele fostei statii CFR Husi), telefon 0235.481270 si 0723.199347.
Si cateva date "istorice" despre transportul urban in comun din Husi:
-In anul 1958, conform celor mentionate in lucrarea monografica "Depresiunea Husilor" (lucrare editata in 1959) sunt introduse autobuzele urbane in husi, pe doua trasee (Gara- SMT Dric si Cartier Corni- SMT Dric).
-La inceputul anilor 60' ar fi existat un microbuz urban, care circula pe traseul Cartier Corni- "Gradina de vara" (Centru).
Insa primele autobuze urbane din Husi, de care imi amintesc cu siguranta, au fost cele de tipul "Roman-112-UD", in anii 80' si in prima parte a anilor 90'.
Initial transportul urban in comun in Husi a fost efectuat de "Intreprinderea de Gospodarire Oraseneasca IGO", iar, incepand din anul 1979, de catre "Intreprinderea Judeteana de Transport Local IJTL Vaslui"- autocoloana Husi. Aceasta aveea un garaj in Husi, pentru autobuzele urbane, pe Soseaua Husi- Stanilesti.
Dupa 1990, prin divizarea si desfiintarea fostei IJTL Vaslui, se constituie societatea comerciala "SC Transloc SA Husi", unde Consiliul Local Husi era unic actionar.
Erau doua linii de autobuze urbane in Husi (1 Gara- Zona industriala si 2 Cartier Corni- Zona industriala).
In anii 1993- 1994 autobuzele de tipul "Roman-112-UD" sunt inlocuite, in Husi, cu autobuze de tipul "DAC-112-UDM" si "IKARUS-260". Conform celor mentionate in lucrarea monografica "Istoria Husilor", editata in anul 1994, ar fi existat atunci in Husi un numar de 11 autobuze urbane.
Totusi, din ce reusesc sa-mi amintesc din perioada respectiva, "SC Transloc SA Husi" aveea cca 6 autobuze urbane (4 de tipul "DAC-112-UDM", din care unul cu doua usi, doua de tipul "IKARUS-260" si unul de tipul "KAROSA-B-732".
In noiembrie 2002, ca urmare a datoriilor acumulate, "SC Transloc SA Husi" intra in faliment si dispare. Cele doua autobuze urbane a acestei societati, care mai erau functionale la aceea data, sunt vandute Liceului agro-Industrial (astazi "Colegiul National Dimitrie Cantemir"; l-a folosit pentru transportul elevilor la practica agricola) si firmei "SC Club T Srl Husi" (care-l foloseste pentru scurt timp, pana in anul 2003). Garajul este vandut firmei "SC Ecoloc srl" (astazi acolo are garajul firma "SC Robeton Srl").
Apoi primaria concesioneaza serviciul de transport urban in comun firmei "SC Club T srl Husi", care foloseste, pentru aceasta, microbuze si minibuze vechi de tipul "Robur" si "Mercedes-O-309".
In primavara anului 2005 transportul urban in comun din Husi este concesionat firmei "SC Anta 95 Srl Husi", care aduce microbuze noi de tipul "Mercedes-Sprinter" si ulterior prelungeste traseele de transport urban in comun din Husi.
Pentru scurt timp, in primavara anului 2005, aceasta firma a utilizat si un minibuz de tipul "Mercedes-Cito".
Astazi transportul urban in comun din Husi este efectuat de firmele "SC Anta 95 srl Husi" (pe 3 trasee: Gara- Fosta statie meteo, Cartier/Pensiunea Dobrina- Fosta statie meteo si Blocuri ANL Podgoria- Cartierul Nou "Recea", cu microbuze "Mercedes-Sprinter" modificate- lungite si cu usa automata la spate) si "SC Izvorasul Srl Iasi" (pe traseul Cartier Corni- Fota statie meteo, cu microbuze "Mercedes-Sprinter").
Garajul, sediul si asa-zisa "autogara" a firmei "SC Anta 95 Srl Husi" se afla pe strada 1 Decembrie, nr. 56 (in spatele fostei statii CFR Husi), telefon 0235.481270 si 0723.199347.
Autobuz urban de tipul "Karosa-B-732", de tipul de care a avut in parc (o bucata) si fosta "SC Transloc SA Husi" (intre 1993/1994- noiembrie 2002)
Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Karosa_B_732
Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Karosa_B_732
Autobuz urban Karosa-B-732 (folosit in transportul urban in comun din Husi, de catre SC Transloc SA Husi, intre 1993- 1994 si pana in noiembrie 2002)).jpg (129.35 KB; downloaded 2737 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
Si alte poze cu fostele minibuze si microbuze (de tipul din fotografie) utilizate in transportul urban in comun din Husi, de catre firma "SC Club T Srl Husi", in perioada noiembrie 2002- primavara anului 2005.
Si alte poze cu fostele minibuze si microbuze (de tipul din fotografie) utilizate in transportul urban in comun din Husi, de catre firma "SC Club T Srl Husi", in perioada noiembrie 2002- primavara anului 2005.
Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Robur_(truck)#/media/File:Fotothek_df_n-06_0000365.jpg
Minibuz Robur (folosit in transportul urban in comun din Husi, de catre SC Club T Srl, intre noiembrie 2002- primavara anului 2005).jpg (181.21 KB; downloaded 2697 times)
Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_O309#/media/File:Mercedes_o_309.jpg
Microbuz Mercedes-Benz O-309 (folosit in transportul urban in comun din Husi, de SC Club T srl, intre noiembrie 2002- primavara anului 2005).jpg (162.21 KB; downloaded 2697 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
Si microbuzele utilizate astazi (incepand din primavara anului 2005), in transportul urban in comun din Husi, de catre firma "SC Anta 95 Srl Husi".
Si microbuzele utilizate astazi (incepand din primavara anului 2005), in transportul urban in comun din Husi, de catre firma "SC Anta 95 Srl Husi".
Microbuz Mercedes-Sprinter modificat (a firmei SC Anta 95 Srl Husi)(2).jpg (754.6 KB; downloaded 2697 times)
Microbuz Mercedes-Sprinter modificat (a firmei SC Anta 95 Srl Husi).jpg (826.88 KB; downloaded 2697 times)
Asa-zisa autogara , garajul si sediul firmei SC Anta 95 Srl Husi.jpg (346.94 KB; downloaded 2688 times)
Cap de linie microbuze urbane- Fosta Statie Meteo.jpg (1.98 MB; downloaded 2689 times)
Noiile statii de transport urban in comun (2022).jpg (1.8 MB; downloaded 2688 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
Fostul garaj al fostei IJTL Vaslui- autocoloana Husi si apoi al fostei "SC Transloc SA Husi", de pe Soseaua Husi- Stanilesti (astazi apartine firmei "SC Robeton Srl")
Fostul garaj al fostei IJTL Vaslui- autocoloana Husi si apoi al fostei "SC Transloc SA Husi", de pe Soseaua Husi- Stanilesti (astazi apartine firmei "SC Robeton Srl")
Fostul garaj IJTL- Transloc (- noiembrie 2002) azi SC Robeton Srl.jpg (873.27 KB; downloaded 2685 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
De mentionat ca fosta "SC Transloc SA Husi" a avut si o asa-zisa "autogara" (care era situata in cartierul "Brosteni", pe strada Capitan Nicolae Cisman, vis-a-vis de fostul sediu al RENEL/CONEL/Electrica/Electrica Moldova/EON; astazi , in acel loc, se afla magazinul "Casa Lux") si un timp a efectuat si cateva trasee interurbane (Husi- Vaslui, Husi- Iasi, Husi- Duda- Arsura), desi nu a avut in parc autobuze interurbane!
De mentionat ca fosta "SC Transloc SA Husi" a avut si o asa-zisa "autogara" (care era situata in cartierul "Brosteni", pe strada Capitan Nicolae Cisman, vis-a-vis de fostul sediu al RENEL/CONEL/Electrica/Electrica Moldova/EON; astazi , in acel loc, se afla magazinul "Casa Lux") si un timp a efectuat si cateva trasee interurbane (Husi- Vaslui, Husi- Iasi, Husi- Duda- Arsura), desi nu a avut in parc autobuze interurbane!
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
Noul garaj (cu statie de incarcare electrica) ce se construieste (in zona "Dric 2/3", la intersectia strazilor Gheorghe Melinte si General Doctor Aviator Victor Atanasiu), pentru viitoarele 10 "autobuze" electrice urbane.
Termenul de finalizare a lucrarilor este luna decembrie 2023.
Acest nou garaj va apartine societatii "SC Parcuri Verzi & Urban Trans Srl", care va prelua si transportul urban in comun din Husi.
Fotografiile le-am facut personal.
Dupa aducerea celor 10 "autobuze" electrice urbane se are in vedere si infiintarea a unuia sau a doua trasee urbane noi, care sa desereasca si noua zona de case "Dric 2/3".
Pentru aceste viitoare trasee urbane noi am vazut ca au fost amenajate si infiintate cel putin doua statii noi: una situata pe strada Ciprian Porumbescu si alta situata in cartierul "Corni", pe strada Bariera Pascal, in apropiere de parcul din cartierul "Corni".
Noul garaj (cu statie de incarcare electrica) ce se construieste (in zona "Dric 2/3", la intersectia strazilor Gheorghe Melinte si General Doctor Aviator Victor Atanasiu), pentru viitoarele 10 "autobuze" electrice urbane.
Termenul de finalizare a lucrarilor este luna decembrie 2023.
Acest nou garaj va apartine societatii "SC Parcuri Verzi & Urban Trans Srl", care va prelua si transportul urban in comun din Husi.
Fotografiile le-am facut personal.
Dupa aducerea celor 10 "autobuze" electrice urbane se are in vedere si infiintarea a unuia sau a doua trasee urbane noi, care sa desereasca si noua zona de case "Dric 2/3".
Pentru aceste viitoare trasee urbane noi am vazut ca au fost amenajate si infiintate cel putin doua statii noi: una situata pe strada Ciprian Porumbescu si alta situata in cartierul "Corni", pe strada Bariera Pascal, in apropiere de parcul din cartierul "Corni".
2023- Garaj pentru viitoarele autobuze electrice - in constructie.jpg (1.85 MB; downloaded 1992 times)
2023- Garaj pentru viitoarele autobuze electrice- in constructie (2).jpg (1.85 MB; downloaded 1992 times)
2023- Garaj pentru viitoarele autobuze electrice- in constructie (3).jpg (1.97 MB; downloaded 1992 times)
2023- Garaj pentru viitoarele autobuze electrice- panou santier.jpg (1.98 MB; downloaded 1992 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
Propunerile pe care le-am adresat pe pagina de facebook- "Primaria Husi- caiet de reclamatii", pentru imbunatatirea transportului urban in comun din Husi si pentru o mai buna acoperire a municipiului Husi de traseele de transport urban in comun:
-Traseul Gara- Fosta statie meteo sa fie prelungit pana la parcul "Recea";
-Traseul Cartier/Pensiunea Dobrina- Fosta statie meteo sa fie prelungit pana la parcul "Recea";
-Traseul Cartier Corni- Fosta statie meteo sa fie prelungit pana la parcul "Recea" si sa fie modificat, pentru a circula pe strada Stefan cel Mare (in loc de Strada General Gheorghe Teleman, Bdul. 1 Mai, pe unde circula acum).
Pe strada Stefan cel Mare am vazut ca exista amenajate doua statii de transport urban in comun- una langa fostul complex mestesugaresc "Zorile" si alta in apropierea scolii generale nr. 2.
Daca traseul Cartier Corni- Fosta statie meteo (parc "Recea") ar circula pe strada Stefan cel Mare (de la episcopie pana la scoala nr. 2) ar putea fi folosite si aceste doua statii si ar fi deservita si zona de case de pe strada Stefan cel Mare!
-Traseul Blocuri ANL Podgoria- Cartierul Nou sa fie modificat, pentru a circula la ducere pe Soseaua Husi- Stanilesti si pe strada Episcop Grigorie Leu, iar, la intoarcere, pe strada Episcop Grigorie Leu si pe Soseaua Husi- Albita.
In acest fel ar fi deservite si obiectivele situate pe Soseaua Husi- Stanilesti, unde ar trebui infiintate 5 noi statii de transport urban in comun si anume: "Complex Comercial Zona", "Blocuri ANL Zona", "Statia de tratare a apei", "Caminul de batrani" si "Soseaua Husi-Stanilesti" (statie care sa fie amplasata la intersectia Soseaua Husi-Stanilesti/Soseaua Husi-Poganesti/Strada Episcop Grigorie Leu).
In afara de aceste 4 trasee de transport urban in comun, care exista astazi, pentru deservirea zonei de case "Dric 2/3" ar trebui infiintate inca unul sau doua trasee noi de transport urban in comun, astfel:
5. Pensiunea/Cartier Dobrina- Dric 2/3
-Traseu : Strada Dobrina, Strada 1 Decembrie, Strada A I Cuza, Strada Meleti Istrati, Bdul. 1 Mai, Calea Basarabiei, Strada Toma Kisacof, Strada Obor, Strada Dacia, Strada Ciprian Porumbescu, Strada George Emil Palade, Strada Doctor Inginer Ioan Neamtu, Strada Gheorghe Melinte, Strada Ciprian Porumbescu, Strada Dosoftei (cu un capat de linie langa viitoarea fabrica de pavele)
-La retur pe Bdul. 1 Mai, Strada General Gheorghe Teleman, Strada Florilor, Strada A I Cuza
-Pentru acest nou traseu ar trebui amenajate statii noi de transport urban in comun in urmatoarele locuri: pe strada Toma Kisacof (in apropierea fostei scoli generale nr. 4 pentru a deservi si cartierele de case "Raesti" si "Bulgari"), in apropierea statiei electrice de transformare, la intersectia strazilor Dacia/Eremia Movila/Ciprian Porumbescu, la intersectia strazilor Ciprian Porumbescu/Ion Slavici, la intersectia strazilor Ciprian Porumbescu/George Emil Palade, la intersectia strazilor George Emil Palade/Doctor Inginer Ioan Neamtu, la intersectia strazilor Doctor Inginer Ioan Neamtu/Gheorghe Melinte, o statie a fost amenajata in apropierea viitoarei baze sportive.
6. Cartier Corni- Dric 2/3
-Traseu: strada Corni, strada Bariera Pascal, strada Ana Ipatescu, Strada Toma Kisacof, Strada Obor, Strada Dacia, Strada Ciprian Porumbescu, Strada George Emil Palade, Strada Doctor Inginer Ioan Neamtu, Strada Gheorghe Melinte, Strada Ciprian Porumbescu, Strada Dosoftei (cu un capat de linie langa viitoarea fabrica de pavele).
De asemenea, pentru o mai buna informare a publicului calator, in fiecare statie de transport urban in comun ar trebui montate panouri metalice informative (care sa cuprinda cel putin urmatoarele informatii: denumirea statiei, numarul liniilor de transport urban in comun care o deservesc, frecventa de circulatie a acestora) si schite cu traseele detransport urban in comun.
De asemenea, daca exista posibilitati financiare, ar trebui montate in fiecare statie de transport urban in comun camere video de supraveghere, conectate la sistemul de supraveghere si monitorizare video a municipiului Husi.
Iar in cazul soferilor care isi parcheaza autovehiculele in statiile de transport urban in comun si incurca astfel circulatia mijloacelor de transport urban in comun sa fie aplicate cele mai drastice sanctiuni si amenzi, prevazute de legislatie!
Propunerile pe care le-am adresat pe pagina de facebook- "Primaria Husi- caiet de reclamatii", pentru imbunatatirea transportului urban in comun din Husi si pentru o mai buna acoperire a municipiului Husi de traseele de transport urban in comun:
-Traseul Gara- Fosta statie meteo sa fie prelungit pana la parcul "Recea";
-Traseul Cartier/Pensiunea Dobrina- Fosta statie meteo sa fie prelungit pana la parcul "Recea";
-Traseul Cartier Corni- Fosta statie meteo sa fie prelungit pana la parcul "Recea" si sa fie modificat, pentru a circula pe strada Stefan cel Mare (in loc de Strada General Gheorghe Teleman, Bdul. 1 Mai, pe unde circula acum).
Pe strada Stefan cel Mare am vazut ca exista amenajate doua statii de transport urban in comun- una langa fostul complex mestesugaresc "Zorile" si alta in apropierea scolii generale nr. 2.
Daca traseul Cartier Corni- Fosta statie meteo (parc "Recea") ar circula pe strada Stefan cel Mare (de la episcopie pana la scoala nr. 2) ar putea fi folosite si aceste doua statii si ar fi deservita si zona de case de pe strada Stefan cel Mare!
-Traseul Blocuri ANL Podgoria- Cartierul Nou sa fie modificat, pentru a circula la ducere pe Soseaua Husi- Stanilesti si pe strada Episcop Grigorie Leu, iar, la intoarcere, pe strada Episcop Grigorie Leu si pe Soseaua Husi- Albita.
In acest fel ar fi deservite si obiectivele situate pe Soseaua Husi- Stanilesti, unde ar trebui infiintate 5 noi statii de transport urban in comun si anume: "Complex Comercial Zona", "Blocuri ANL Zona", "Statia de tratare a apei", "Caminul de batrani" si "Soseaua Husi-Stanilesti" (statie care sa fie amplasata la intersectia Soseaua Husi-Stanilesti/Soseaua Husi-Poganesti/Strada Episcop Grigorie Leu).
In afara de aceste 4 trasee de transport urban in comun, care exista astazi, pentru deservirea zonei de case "Dric 2/3" ar trebui infiintate inca unul sau doua trasee noi de transport urban in comun, astfel:
5. Pensiunea/Cartier Dobrina- Dric 2/3
-Traseu : Strada Dobrina, Strada 1 Decembrie, Strada A I Cuza, Strada Meleti Istrati, Bdul. 1 Mai, Calea Basarabiei, Strada Toma Kisacof, Strada Obor, Strada Dacia, Strada Ciprian Porumbescu, Strada George Emil Palade, Strada Doctor Inginer Ioan Neamtu, Strada Gheorghe Melinte, Strada Ciprian Porumbescu, Strada Dosoftei (cu un capat de linie langa viitoarea fabrica de pavele)
-La retur pe Bdul. 1 Mai, Strada General Gheorghe Teleman, Strada Florilor, Strada A I Cuza
-Pentru acest nou traseu ar trebui amenajate statii noi de transport urban in comun in urmatoarele locuri: pe strada Toma Kisacof (in apropierea fostei scoli generale nr. 4 pentru a deservi si cartierele de case "Raesti" si "Bulgari"), in apropierea statiei electrice de transformare, la intersectia strazilor Dacia/Eremia Movila/Ciprian Porumbescu, la intersectia strazilor Ciprian Porumbescu/Ion Slavici, la intersectia strazilor Ciprian Porumbescu/George Emil Palade, la intersectia strazilor George Emil Palade/Doctor Inginer Ioan Neamtu, la intersectia strazilor Doctor Inginer Ioan Neamtu/Gheorghe Melinte, o statie a fost amenajata in apropierea viitoarei baze sportive.
6. Cartier Corni- Dric 2/3
-Traseu: strada Corni, strada Bariera Pascal, strada Ana Ipatescu, Strada Toma Kisacof, Strada Obor, Strada Dacia, Strada Ciprian Porumbescu, Strada George Emil Palade, Strada Doctor Inginer Ioan Neamtu, Strada Gheorghe Melinte, Strada Ciprian Porumbescu, Strada Dosoftei (cu un capat de linie langa viitoarea fabrica de pavele).
De asemenea, pentru o mai buna informare a publicului calator, in fiecare statie de transport urban in comun ar trebui montate panouri metalice informative (care sa cuprinda cel putin urmatoarele informatii: denumirea statiei, numarul liniilor de transport urban in comun care o deservesc, frecventa de circulatie a acestora) si schite cu traseele detransport urban in comun.
De asemenea, daca exista posibilitati financiare, ar trebui montate in fiecare statie de transport urban in comun camere video de supraveghere, conectate la sistemul de supraveghere si monitorizare video a municipiului Husi.
Iar in cazul soferilor care isi parcheaza autovehiculele in statiile de transport urban in comun si incurca astfel circulatia mijloacelor de transport urban in comun sa fie aplicate cele mai drastice sanctiuni si amenzi, prevazute de legislatie!
- fl82
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
fl82
Au sosit primele 4 (din cele 10) "autobuze" electrice urbane, care vor fi utilizate pentru transportul in comun urban din Husi si vor fi operate de societatea "SC Parcuri Verzi & Urban Trans srl" Husi! Am inteles ca sunt de fabricatie chineza, dar nu-mi dau seama exact ce marca sunt!
Fotografie preluata de pe facebook- forumul "Husi- Orasul dintre Vii".
Deocamdata nu s-a finalizat constructia noului garaj si a statiilor de incarcare electrica pentru aceste "autobuze" electrice urbane.
Au sosit primele 4 (din cele 10) "autobuze" electrice urbane, care vor fi utilizate pentru transportul in comun urban din Husi si vor fi operate de societatea "SC Parcuri Verzi & Urban Trans srl" Husi! Am inteles ca sunt de fabricatie chineza, dar nu-mi dau seama exact ce marca sunt!
Fotografie preluata de pe facebook- forumul "Husi- Orasul dintre Vii".
Deocamdata nu s-a finalizat constructia noului garaj si a statiilor de incarcare electrica pentru aceste "autobuze" electrice urbane.
407427798_852281646899430_6787753217456931417_n.jpg (227.34 KB; downloaded 1402 times)
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
idk_vlad
Sunt ZTE Granton, cel din imagine cred că are 9 metri.
Sunt ZTE Granton, cel din imagine cred că are 9 metri.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
Costin
Dar de ce "autobuze" cu ghilimele? Sigur, sunt mici, dar par niste vehicule decente, cu podea coborata, accesibile persoanelor cu dizabilități, cu locuri pe scaune si in picioare, practic bifeaza toate punctele definitiei unui autobuz.
Dar de ce "autobuze" cu ghilimele? Sigur, sunt mici, dar par niste vehicule decente, cu podea coborata, accesibile persoanelor cu dizabilități, cu locuri pe scaune si in picioare, practic bifeaza toate punctele definitiei unui autobuz.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Transportul in comun urban din municipiul Husi
idk_vlad
Tehnic, ele sunt midibuze, deoarece au între 8,5 - 9 metri.
Tehnic, ele sunt midibuze, deoarece au între 8,5 - 9 metri.
📖 Pagination options