Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 898538 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
punmeister
Stiu doar de faptul ca Metrorex si Alstom au dat in judecata CAF in baza raportului AGIFER care a ramas definitiv dupa ultimul apel disperat al CAF la ICCJ.
Stiu doar de faptul ca Metrorex si Alstom au dat in judecata CAF in baza raportului AGIFER care a ramas definitiv dupa ultimul apel disperat al CAF la ICCJ.
- subway guru
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
punmeister
Pentru ca depoul subteran Berceni e concesionat catre ei unde au venit implicit cu investitiile lor.
Pentru ca depoul subteran Berceni e concesionat catre ei unde au venit implicit cu investitiile lor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
subway guru
Ar putea fi acuzati doar de proasta intretinere dar nu auzit sa fi invocat cineva asa ceva.
Ar putea fi acuzati doar de proasta intretinere dar nu auzit sa fi invocat cineva asa ceva.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
shoppy
Acum nu dar cand Alstom o sa vrea sa predeze depoul inapoi la Metrorex, Metrorex o sa spuna ca ei initial au predat depoul cu toate zidurile la locul lor, deci tot asa trebuie sa-l si preia inapoi.
Acum nu dar cand Alstom o sa vrea sa predeze depoul inapoi la Metrorex, Metrorex o sa spuna ca ei initial au predat depoul cu toate zidurile la locul lor, deci tot asa trebuie sa-l si preia inapoi.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
subway guru
Si care ar fi problema?…ca oricum n-au de ce sa plateasca ei refacera peretelui daramat.
Si care ar fi problema?…ca oricum n-au de ce sa plateasca ei refacera peretelui daramat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
shoppy
Asta cu "lasa ca tot o sa-l repare cineva pana la urma" nu tine la corporatie, daca il ai pe inventar atunci nu se poate sa dispara din inventar, trebuie sa fii implicat activ in rezolvarea problemei.
Apoi Alstom avea prevazute niste profituri de pe urma folosirii acelei linii si acum linia este partial (daca nu total) blocata sau dupa servisarea acelui tren care acum este blocat, nu se poate ca profiturile sa se piarda asa, din nou trebuie sa te implici activ ca sa le obtii inapoi.
Si operatiunea de recuperare posibil o sa presupuna niste manevre care o sa insemne pierderi de profituri pentru Alstom.
Asta cu "lasa ca tot o sa-l repare cineva pana la urma" nu tine la corporatie, daca il ai pe inventar atunci nu se poate sa dispara din inventar, trebuie sa fii implicat activ in rezolvarea problemei.
Apoi Alstom avea prevazute niste profituri de pe urma folosirii acelei linii si acum linia este partial (daca nu total) blocata sau dupa servisarea acelui tren care acum este blocat, nu se poate ca profiturile sa se piarda asa, din nou trebuie sa te implici activ ca sa le obtii inapoi.
Si operatiunea de recuperare posibil o sa presupuna niste manevre care o sa insemne pierderi de profituri pentru Alstom.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
subway guru
Ai dreptate fiind un bun al Mrex aflat doar in administrarea Alstom. E normal sa fie de aceeasi parte.
Ai dreptate fiind un bun al Mrex aflat doar in administrarea Alstom. E normal sa fie de aceeasi parte.
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
Dristorul Nr.3
Sincer, nu inteleg nici eu ce e asa mare fâs daca circula CAF sau BM2/21....... Dpdv al calatorului, interiorul e ceva diferit, ... si cam atat...
Daca spuneai ca vrei TEM-uri IVA pe M1 cu anunturile vechi din anii 90'-2000' ca tren istoric ,din cand in cand....Mai intelegeam.
sorin.niculescu_ wrote here:ByOnu wrote here:
Ti-am urmarit celelalte intrebari adresate Metrorex, iar majoritatea sunt pertinente, mai ales cele legate de extinderi.
Dar care este rostul acestei intrebari? De ce este asa important sa circule CAF pe M1/3?
Nu e vorba că e ceva important. E doar o preferință personală.
Sincer, nu inteleg nici eu ce e asa mare fâs daca circula CAF sau BM2/21....... Dpdv al calatorului, interiorul e ceva diferit, ... si cam atat...
Daca spuneai ca vrei TEM-uri IVA pe M1 cu anunturile vechi din anii 90'-2000' ca tren istoric ,din cand in cand....Mai intelegeam.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
subway guru
Toate trenurile de pe M1,2,3 pot fi mutate dintr-o linie pe alta, dar e bine sa fie grupate pentru usurarea operatiunilor de mentenanta.
Toate trenurile de pe M1,2,3 pot fi mutate dintr-o linie pe alta, dar e bine sa fie grupate pentru usurarea operatiunilor de mentenanta.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
GPS
Cine a mers cu ambele tipuri de trenuri, știe condițiile de călătorie oferite de fiecare tip de tren în parte. E o întrebare pertinentă, nu doar interiorul diferă la cele două modele.
Dristorul Nr.3 wrote here:
Sincer, nu inteleg nici eu ce e asa mare fâs daca circula CAF sau BM2/21....... Dpdv al calatorului, interiorul e ceva diferit, ... si cam atat...
Daca spuneai ca vrei TEM-uri IVA pe M1 cu anunturile vechi din anii 90'-2000' ca tren istoric ,din cand in cand....Mai intelegeam.
Cine a mers cu ambele tipuri de trenuri, știe condițiile de călătorie oferite de fiecare tip de tren în parte. E o întrebare pertinentă, nu doar interiorul diferă la cele două modele.
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
AndreyCFR
O alta diferenta din punctul meu de vedere cel putin, este ca trenurile CAF au suspensiile mult mai rigide fata de Bombardier, si calatoriile in general cu ele sunt mult mai "zdruncinatoare", sau ventilatia care pur si simplu nu face fata, si este mult mai cald in CAF spre deosebire de Bombardier. Dar au si cateva aspecte pozitive, cum ar fi iluminatul care este mai puternic fata de Bombardier, locul special amenajat pentru persoanele cu handicap, afisajul lateral al destinatiei, si probabil mai sunt, insa nu imi vin in minte acum.
O alta diferenta din punctul meu de vedere cel putin, este ca trenurile CAF au suspensiile mult mai rigide fata de Bombardier, si calatoriile in general cu ele sunt mult mai "zdruncinatoare", sau ventilatia care pur si simplu nu face fata, si este mult mai cald in CAF spre deosebire de Bombardier. Dar au si cateva aspecte pozitive, cum ar fi iluminatul care este mai puternic fata de Bombardier, locul special amenajat pentru persoanele cu handicap, afisajul lateral al destinatiei, si probabil mai sunt, insa nu imi vin in minte acum.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
punmeister
Iar la minusuri suieratul de la inceputuri s-a intors pe majoritatea ramelor.
Iar la minusuri suieratul de la inceputuri s-a intors pe majoritatea ramelor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
shoppy
La iluminat intre IVA, BM si CAF, culmea cel mai prost iluminat il are CAF, corpurile de iluminat sunt orizontale in loc de la 45 de grade, deci conurile de lumina directa sunt mai mici si interiorul este mai intunecos, au incercat sa compenseze prin corpuri de iluminat mai puternice dar rezultatul este tot unul prost, diferenta dintre interiorul si exteriorul conului este foarte mare incat zona geamurilor este intunecata, iar cum limita conului este mult mai jos, la nivelul capului cum stai in picioare langa barele de sustinere, daca te nimeresti sa stai acolo la fiecare leganare a capului ai impresia ca treci de la lumina la intuneric si invers.
La iluminat intre IVA, BM si CAF, culmea cel mai prost iluminat il are CAF, corpurile de iluminat sunt orizontale in loc de la 45 de grade, deci conurile de lumina directa sunt mai mici si interiorul este mai intunecos, au incercat sa compenseze prin corpuri de iluminat mai puternice dar rezultatul este tot unul prost, diferenta dintre interiorul si exteriorul conului este foarte mare incat zona geamurilor este intunecata, iar cum limita conului este mult mai jos, la nivelul capului cum stai in picioare langa barele de sustinere, daca te nimeresti sa stai acolo la fiecare leganare a capului ai impresia ca treci de la lumina la intuneric si invers.
📖 Pagination options