Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Otokar Kent C - 18

315 posts, 142176 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Otokar Kent C - 18 punmeister

Pai pe vremea cand circulau in fostul 780 se puteau incadra pe stradutele mici din zona 1 Mai/Clabucet.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 GPS

Când trebuie să ajungă șoferul mai repede la garaj, se încadrează pe oriunde.

 


Re: Otokar Kent C - 18 idk_vlad

#6813 tranzita Șos. Mihai Bravu, lângă intersecția cu Str. Vatra Luminoasă, cu afișajele stinse, sens Dristor. Care să fi fost scopul deplasării?

 


Re: Otokar Kent C - 18 SirVlady

Probabil a fost la reprezentanță și se îndreaptă spre autobază.

 


Re: Otokar Kent C - 18 cris_m

Sau retragere din traseu, avand ceva defect...

 


Re: Otokar Kent C - 18 idk_vlad

Nu se pot introduce și pe linia 104 articulate? La ore de vârf sunt pline la gradul 6/6 cele de 12 metri. Nu se pot scoate din linia 335, măcar 3 sau 4, tot s-ar simți diferența…

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 ADK

Nu mai bine era să se fi achiziționat mai multe articulate pentru o capitală europeană? Să zicem "mersi" că sunt și astea, dar eu unul nu văd motiv prea mare de mulțumire. Nu poți să te "saturi", foarte însetat, doar cu jumătate de pahar cu apă...

 


Re: Otokar Kent C - 18 shoppy

Din start ideea a fost sa fie folosite doar pe cele doua trasee pentru aeroport.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 ADK

Și-n restul orașului nu era nevoie?

 


Re: Otokar Kent C - 18 shoppy

Pai nu ca articulate inseamna anumite intersectii unde sa nu se parcheze aiurea ca nu mai are loc sa vireze articulatul, si asta deranjeaza soferii deci creeaza probleme.
Cred ca totul a fost o lupta interna intr-un anumit partid, era clar ca MT nu va reusi sa indeplineasca promisiunea de tren la aeroport pentru campionatul de fotbal asa ca Firea, care tot baga batul prin gard ca la MT sunt incompetenti deci sa-i dea ei Metrorex si DNCB ca tot ar ramane in partid, a avrut sa arate ca este ea competenta si rezolva ea problema cresterii capacitatii de transport la aeroport prin introducerea de articulate, asa ca s-au cumparat doar 20(parca).

 


Re: Otokar Kent C - 18 punmeister

Au fost achizitionate 30.

 


Re: Otokar Kent C - 18 cris_m

Din care sunt utilizate undeva sub 22 de unitati la orele de varf... 12 sunt constant pe 783, diferenta pe 335.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 ADK

Pai nu ca articulate inseamna anumite intersectii unde sa nu se parcheze aiurea ca nu mai are loc sa vireze articulatul, si asta deranjeaza soferii deci creeaza probleme.

Deci e mai ușor de cumpărat "mai puține" decât de rezolvat disciplina rutieră... Ei ar da și semnul "staționarea/oprirea interzisă" jos fiindcă e mai ușor așa decât de avertizat/amendat conducătorii auto.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 TPB

Sunt zile în care circulă aproximativ 10 autobuze pe 783 și doar 2 pe 335. Aceste autobuze sunt puține la număr, se defectează des și cu greu își fac loc printre miile de mașini din Capitală.
Soluția? Taxe și impozite duble pentru mașini, toate locurile de parcare să fie cu plată, dar și să achiziționăm 100 de autobuze neapărat articulate, fie Hybride, fie electrice, Mercedes-Benz sau Solaris.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433498 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use