Topic: Prelungire metrou Militari
91 posts, 35900 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
aztec
Teoretic terminal multimodal ar fi si la Domnesti..
Pt ca am avea tramvai, Tren si Metrou.
Si statia ar trebui sa fie unde este capatul tramvaiului...ca nu o fac in cimitir.
Deci..cine va fi prima...statia sau capatul?
Daca facem capatul...la 2-3-5 ani il demolam sa facem statia de M?
Teoretic terminal multimodal ar fi si la Domnesti..
Pt ca am avea tramvai, Tren si Metrou.
Si statia ar trebui sa fie unde este capatul tramvaiului...ca nu o fac in cimitir.
Deci..cine va fi prima...statia sau capatul?
Daca facem capatul...la 2-3-5 ani il demolam sa facem statia de M?
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
Vasile52
Nu știam ca exista și varianta asta. Problema pe care o vad cu varianta asta e unde pun terminalul intermodal. Nu e chiar ideal la DNCB din cauza traficului. Eu as sugera folosesca amplasamentul din PMUD cu Park&Ride la West Park, nu este perfect dar ar fii mai atrăgător pentru cei care folosesc A1. In rest pare ok, chiar ar fi binevenita o statie de metrou in Militari Residence.
Nu știam ca exista și varianta asta. Problema pe care o vad cu varianta asta e unde pun terminalul intermodal. Nu e chiar ideal la DNCB din cauza traficului. Eu as sugera folosesca amplasamentul din PMUD cu Park&Ride la West Park, nu este perfect dar ar fii mai atrăgător pentru cei care folosesc A1. In rest pare ok, chiar ar fi binevenita o statie de metrou in Militari Residence.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
sorin.niculescu_
Salutare!
Chiar dacă ieri v-am prezentat răspunsul Metrorex legat de extinderea M3 către Militari Residence și Cartierul Latin, mi-am amintit faptul că eu i-am mai întrebat pe aceștia cam același lucru în luna ianuarie, însă mi-au dat un răspuns diferit atunci. Și da, poate o să spuneți că lucrurile/propunerile legate de extinderea rețelei de metrou se schimbă destul de des, dar totuși, să fim serioși, le-am trimis două mailuri, unul în ianuarie și unul în februarie, iar ambele includeau aceeași întrebare. O să vă arăt cele două răspunsuri (prima poză este răspunsul din februarie, iar cea de-a doua este răspunsul din ianuarie)
Salutare!
Chiar dacă ieri v-am prezentat răspunsul Metrorex legat de extinderea M3 către Militari Residence și Cartierul Latin, mi-am amintit faptul că eu i-am mai întrebat pe aceștia cam același lucru în luna ianuarie, însă mi-au dat un răspuns diferit atunci. Și da, poate o să spuneți că lucrurile/propunerile legate de extinderea rețelei de metrou se schimbă destul de des, dar totuși, să fim serioși, le-am trimis două mailuri, unul în ianuarie și unul în februarie, iar ambele includeau aceeași întrebare. O să vă arăt cele două răspunsuri (prima poză este răspunsul din februarie, iar cea de-a doua este răspunsul din ianuarie)
0D82DD27-488D-4AA9-8DF0-D32EF440E9C6.jpeg (486.81 KB; downloaded 1883 times)
206CCBDA-834B-4E43-A24A-BA155021CF2B.jpeg (940.3 KB; downloaded 1883 times)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
aztec
Raspunsul 2..
Pt mine suna cam asa...
"Probabil va exista posibilitatea de a studia necesitatea extinderii in funcție de eventualele studii de ...etc"
Adica ...nimic concret.
Raspunsul 2..
Pt mine suna cam asa...
"Probabil va exista posibilitatea de a studia necesitatea extinderii in funcție de eventualele studii de ...etc"
Adica ...nimic concret.
- sab
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
sab
Probabil au mai multe persoane la "Relatii cu publicul" și cele două răspunsuri au fost date de persoane diferite. Fiecare știa de alta "carioca".
Despre prelungirea de la Păcii eu zic ca 99% este irealizabil.
Celalalt plan ar fi mai fezabil...daca nu ar fi doua ramuri.
Probabil au mai multe persoane la "Relatii cu publicul" și cele două răspunsuri au fost date de persoane diferite. Fiecare știa de alta "carioca".
Despre prelungirea de la Păcii eu zic ca 99% este irealizabil.
Celalalt plan ar fi mai fezabil...daca nu ar fi doua ramuri.
- survola
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
survola
In secolul acesta orice ar trebui să fie 99% realizabil.
Chiar și în România.
LE. de ce nu se face Drumul Osiei - Păcii - Cartierul Latin, cu subtraversare la Păcii și interchange acolo
In secolul acesta orice ar trebui să fie 99% realizabil.
Chiar și în România.
LE. de ce nu se face Drumul Osiei - Păcii - Cartierul Latin, cu subtraversare la Păcii și interchange acolo
- sab
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
sab
Tehnic orice este realizabil. Practic exista problemele pe care le-am menționat.
1) Militari este deja o derivatie. Sa faci derivatie la derivatie este absurd
2) ca sa bifurci de la Pacii ai doua soluții:
a) soluția 1 Mai (M4-M6), adică fără peron suplimentar.
Implica lucrări de mai mică amploare, chiar dacă tot trebuie oprită circulația pe ambele sensuri ale M3 alternativ . Problema este ca fix la ieșirea din stația Păcii ai curba către Preciziei, ceea ce înseamnă că nu poți aplica aceasta soluție de la 1Mai, pentru ca nu ai spațiul necesar sa faci derivatia pe sensul către oraș. Pe celalalt sens este relativ ok,desi am niște dubii pentru ca tunelul actual subtraverseaza fosta cantina Turbomecanica, care ar trebui demolata.
b) soluția NG, adică peron suplimentar la nivelul de sus al stației Pacii.
Implica lucrări de mare amploare, inclusiv construirea peronului aditional în mijlocul bulevardului Iuliu Maniu. Vreo 2 ani de lucrări pe putin, plus oprirea circulației alternativ pentru racordarea celor doua linii ale derivatiei, de asta nu scapi . Și nu îmi este clar dacă poți sa sprijini noua construcție fix peste tunelurile circulare ale M3 către Preciziei, pentru ca asa ar veni. Sau trebuie demontate și tunelurile actuale de la ieșirea din Pacii către Preciziei și reconstruite cu o alta armare, care sa mai suporte inca un nivel.
Și la aceata soluție cu peron suplimentar este problema cu tunelul care trece pe sub fosta cantina fix unde ar trebui sa fie derivat.
In plus, mai trebuie sa sapi vreo 200m de tunel/galerie după stația Păcii, după care sa te înțepi în M3 undeva între Pacii și Gorjului, iar blochezi Iuliu Maniu, după ce l-ai blocat ca să construiești peronul nou. Și fix intr-o zona unde ai blocuri pe stânga și pe dreapta și putin spațiu de manevra.
Dincolo de asta, esențial este dacă merita sa oprești circulația pe M3 cativa ani, alternativ pe cele două sensuri .Cine știe cum a fost la Grigorescu/ Gorjului ar spune ca nu prea...
Deci singura soluție rațională este prelungirea de la capăt, care nu implica oprirea circulației pe M3. Insa aici apare prostia ca vor nu una, ci doua prelungiri. Și ajungem la problemele M5
Tehnic orice este realizabil. Practic exista problemele pe care le-am menționat.
1) Militari este deja o derivatie. Sa faci derivatie la derivatie este absurd
2) ca sa bifurci de la Pacii ai doua soluții:
a) soluția 1 Mai (M4-M6), adică fără peron suplimentar.
Implica lucrări de mai mică amploare, chiar dacă tot trebuie oprită circulația pe ambele sensuri ale M3 alternativ . Problema este ca fix la ieșirea din stația Păcii ai curba către Preciziei, ceea ce înseamnă că nu poți aplica aceasta soluție de la 1Mai, pentru ca nu ai spațiul necesar sa faci derivatia pe sensul către oraș. Pe celalalt sens este relativ ok,desi am niște dubii pentru ca tunelul actual subtraverseaza fosta cantina Turbomecanica, care ar trebui demolata.
b) soluția NG, adică peron suplimentar la nivelul de sus al stației Pacii.
Implica lucrări de mare amploare, inclusiv construirea peronului aditional în mijlocul bulevardului Iuliu Maniu. Vreo 2 ani de lucrări pe putin, plus oprirea circulației alternativ pentru racordarea celor doua linii ale derivatiei, de asta nu scapi . Și nu îmi este clar dacă poți sa sprijini noua construcție fix peste tunelurile circulare ale M3 către Preciziei, pentru ca asa ar veni. Sau trebuie demontate și tunelurile actuale de la ieșirea din Pacii către Preciziei și reconstruite cu o alta armare, care sa mai suporte inca un nivel.
Și la aceata soluție cu peron suplimentar este problema cu tunelul care trece pe sub fosta cantina fix unde ar trebui sa fie derivat.
In plus, mai trebuie sa sapi vreo 200m de tunel/galerie după stația Păcii, după care sa te înțepi în M3 undeva între Pacii și Gorjului, iar blochezi Iuliu Maniu, după ce l-ai blocat ca să construiești peronul nou. Și fix intr-o zona unde ai blocuri pe stânga și pe dreapta și putin spațiu de manevra.
Dincolo de asta, esențial este dacă merita sa oprești circulația pe M3 cativa ani, alternativ pe cele două sensuri .Cine știe cum a fost la Grigorescu/ Gorjului ar spune ca nu prea...
Deci singura soluție rațională este prelungirea de la capăt, care nu implica oprirea circulației pe M3. Insa aici apare prostia ca vor nu una, ci doua prelungiri. Și ajungem la problemele M5
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
shoppy
Nu e ca sunt mai multe tanti la raspuns emailuri si fiecare scrie ce ii tuna, raspunsurile oficiale sunt semnate si stampilate de cineva, si cum stim ca la stat fugitul de semnatura este primul sport national, cineva chiar isi asuma raspunderea pentru ce semneaza.
Nu e ca sunt mai multe tanti la raspuns emailuri si fiecare scrie ce ii tuna, raspunsurile oficiale sunt semnate si stampilate de cineva, si cum stim ca la stat fugitul de semnatura este primul sport national, cineva chiar isi asuma raspunderea pentru ce semneaza.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
subway guru
Nici macar tehnic nu orice e fezabil sau de dorit…
Nu exista solutii perfecte, toate au plusuri si minusuri ce trebuie puse in balanta.
O ramificatie la o ramificatie e cea mai putin de dorit.
Nici macar tehnic nu orice e fezabil sau de dorit…
Nu exista solutii perfecte, toate au plusuri si minusuri ce trebuie puse in balanta.
O ramificatie la o ramificatie e cea mai putin de dorit.
- andrei11
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
subway guru
Prima la Eroilor, urmatoarea pe la Turbomecanica. Daca insa s-ar merge in continuare de la Industriilor dezavantajul ar fi lungirea traseului prin zone prea putin atractive.
Orice ramificatie oriunde ai vrea sa o faci necesita o portiune de aliniament in palier pentru amplasarea aparatelor de cale.
Prima la Eroilor, urmatoarea pe la Turbomecanica. Daca insa s-ar merge in continuare de la Industriilor dezavantajul ar fi lungirea traseului prin zone prea putin atractive.
Orice ramificatie oriunde ai vrea sa o faci necesita o portiune de aliniament in palier pentru amplasarea aparatelor de cale.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
andrei11
La Eroilor nu e nicio ramificaţie. De la Unirii "vin" 2 linii, 1 şi 3 care întâmplător au 7 staţii comune. Nu e cum ar sosi de la Republica trenuri, o parte s-ar duce la Semănătoarea şi o parte la IREMOAS.
Cele pentru Gară vin de la Republica, cele pentru Miltari de la AS.
La Eroilor nu e nicio ramificaţie. De la Unirii "vin" 2 linii, 1 şi 3 care întâmplător au 7 staţii comune. Nu e cum ar sosi de la Republica trenuri, o parte s-ar duce la Semănătoarea şi o parte la IREMOAS.
Cele pentru Gară vin de la Republica, cele pentru Miltari de la AS.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
subway guru
Nu ai dreptate, de la Grigorescu la Eroilor e o singura linie full capacity, restul sunt ramificatii la jumatate.
Nu ai dreptate, de la Grigorescu la Eroilor e o singura linie full capacity, restul sunt ramificatii la jumatate.
- sab
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
sab
andrei, este o ramificație la Eroilor. M1 si M3 nu pot fi NICIODATA exploatate la capacitatea maxima proiectată pentru simplul fapt că împart aceeași linie, așa cum spune guru.
Faptul ca acum există două capete în loc de un singur capăt (Republica), cum era până in 1989, nu schimba faptul că este o magistrală ramificată. Poți sa o gândești ca aceeași magistrală cu două capete in ambele parți. De fapt așa s-a si scris istoria, M1 actuala(cu excepția GdN-D2) si M3 actuala au fost gândite ca o singura magistrala, abia după 1990 li s-a spus M1 si M3, este doar o convenție ca vezi o magistrala sau vezi doua
Iar a împărți acum si M3 in două înseamnă să ai 1/3 capacitate pe M1, M3.1 si M3.2. Ceea ce nu este deloc de dorit, mai ales pentru cei care vor sa ajungă la capete, cum se întâmplă acum cu M5.
andrei, este o ramificație la Eroilor. M1 si M3 nu pot fi NICIODATA exploatate la capacitatea maxima proiectată pentru simplul fapt că împart aceeași linie, așa cum spune guru.
Faptul ca acum există două capete în loc de un singur capăt (Republica), cum era până in 1989, nu schimba faptul că este o magistrală ramificată. Poți sa o gândești ca aceeași magistrală cu două capete in ambele parți. De fapt așa s-a si scris istoria, M1 actuala(cu excepția GdN-D2) si M3 actuala au fost gândite ca o singura magistrala, abia după 1990 li s-a spus M1 si M3, este doar o convenție ca vezi o magistrala sau vezi doua
Iar a împărți acum si M3 in două înseamnă să ai 1/3 capacitate pe M1, M3.1 si M3.2. Ceea ce nu este deloc de dorit, mai ales pentru cei care vor sa ajungă la capete, cum se întâmplă acum cu M5.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination