MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM2 Berceni - PiperaM2 • Extinderea spre sud

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

390 posts, 91819 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Nu, nu gresesti, asa e, dupa reinitializare calculatorul de bord isi face verificarile pentru repornire. De fapt stim toti treaba asta cand oprim si apoi repornim un laptop, o tableta sau un smart-phone. Cand ai dreptate, ai dreptate si eu recunosc asta fara probleme!
:bere:
Ar mai fi un aspect de reliefat, la intrarea in program mecanicul sef ia pe proprie raspundere rama. Faptul ca mai exista un ajutor bagator de seama nu conteaza, el nu poate prelua trenul nici la capat de cursa si nici pe parcurs, de aceea scenariile unu sau doi enumerate de tine nu se pot aplica. Pentru a face asa ceva trebuie modificata instructia de exploatare.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului orex

In corolar, daca pe M5, care beneficiaza de cel mai avansat sistem de semnalizare, nu se poate intampla asta, cu actualul parc rulant, cum ar fi posibila miscarea trenurilor, pe M2, la un interval de 90 de sec., la Tudor Arghezi?! :think:

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Mai uşor ajungi pe Marte decât să modifici Instrucţia de exploatare  :headbash:

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

@orex
Inca nu beneficiaza de nimic in lipsa materialului rulant compatibil cu signalingul modern.
@andrei11
Asa e cum bine zici!

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Baluta la comunicatul de presa cand a semnat contractul pentru SPF+SF la extinderea M2 dupa Tudor Arghezi anul trecut a specificat ca se vor achizitiona si 8 trenuri noi pentru mentinerea intervalului de 120 secunde intre trenuri, deci din pacate M2 nu pupa upgrade la CBTC cum are M5.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Ca sa faci upgrade in afara de faptul ca trebuie sa schimbi tot signalingul cap-cap trebuie sa inlocuiesti si tot parcul rulant…
Nu merge cu carpeli.
Mai realist e sa readuci pe M2 Bombardierele de pe M5 si sa pastrezi signalingul actual.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

In cazul materialului rulant trebuie inlocuite echipamentele imbarcate de pe trenuri, ca doar nu sunt IVA.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Asa e cum zici si solutia e aplicabila si la IVA dar e discutabil daca merita efortul.
Problema cea mai grea e pana la urma reabilitarea infrastructurii si a caii de rulare, nu te apuci sa pui lucruri ultramoderne pe ceva ce sta sa cedeze.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Asa e cum zici si solutia e aplicabila si la IVA dar e discutabil daca merita efortul.

La Amsterdam cand s-a trecut toata reteaua la URBALIS 400 CBTC au avut probleme cu trenurile BN S1/S2 si CAF S3/M4 fabricate in anii 90.
https://www.railtech.com/rolling-stock/2 ... -system/
CAF-urile de pe M2 sunt macar din generatia anilor 2010, un upgrade de CBTC n-ar trebui sa fie problematic.
Problema cea mai grea e pana la urma reabilitarea infrastructurii si a caii de rulare, nu te apuci sa pui lucruri ultramoderne pe ceva ce sta sa cedeze.

Asta asa e, corect.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Din nefericire stiu foarte bine ce inseamna rebrusarea in tunel si nu, n-am intrat pe la Metrorex sa alerg pe podet sau sa ma uit peste umar la dispeceri sau sa ies la tigara cu mecanicii ca sa ma cred eu priceput si restu habarnisti, mai rau, am primit comanda de la client sa se refaca programul de exploatare pe toata reteaua dupa ce a murit un mecanic alergand pe podet.
Cu toate acestea, daca te informezi de ultima extindere a metroului parizian, adica extinderea liniei M12 cu noul terminal + garaj de la Mairie d'Aubervillieres cu 2 peroane de sosire, 2 de plecare si 20 de pozitii de garare peste noapte (da, 20, una cu fosa de vizitare), o sa vezi ca nu exista macaze inainte si cele 2 pozitii de rebrusare sunt in tunel cu schimbarea postului de conducere pe podet.
Aceasta este state of the art, nu adunatura de carpeli si imporvizatii care este Metrorex.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului Bogdan Ciorascu

O rezolvare eleganta pentru extinderea in comuna Berceni ar fi solutia tehnica adoptata pentru U2 la Viena in zona Aspern Seestadt.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

@shoppy
Acolo la Paris e calcar in subteran. Cand gasesti calcar la Berceni sa-mi spui si mie ca sa nu mor prost.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului sorin.niculescu_

Salutare!

Vă prezint răspunsul celor de la Metrorex în legătură cu denumirile viitoarelor stații din sud ale M2.
B7EE292F-A87B-4EA2-BB14-2A6FB615EC65.jpeg (191.66 KB; downloaded 1631 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Pai cum sa ai anume, dacă nici nu exista certitudine ca se vor construi?

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M2 • Extinderea spre sud  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433594 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use