MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 602509 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 182 183 184 185 186 187 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sorin.niculescu_

Bănuiesc că nu este o noutate, dar vă voi prezenta răspunsul Metrorex legat de extinderea M5 după stațiile „Valea Ialomiței”/„Râul Doamnei”.
F054C2F4-A9E1-413D-B606-2240856CAAAB.jpeg (442.83 KB; downloaded 1634 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Aberație. Deci nu s-au hotărât  ce sa ducă la Domnești, M3 sau M5. 🙃
Pana una-alta, le duc din carioca pe amândouă..  

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Lasa ca-i mai bine asa, din doua o ajunge una.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Trăim si vedem, eu zic ca nu ajunge niciuna. Un motiv ar fi ca ambele trasee sunt afectate de apeducte. ;)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

:rofl:  ( Pentru apededucte, spaima proiectanţilor metroului bucureştean  de după Revoluţie ! )

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Inainte de TBM…
Te-ai gandit ce ar insemna sa lasi un oras fara apa?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Hmm, culmea este ca înainte de TBM apeductele nu speriau pe nimeni. Tronsonul din Militari a trecut cu scutul pe sub ele de doua ori.
Abia după 1989 ne-a luat frica.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Şi au mai traversat şi Dâmboviţa de vreo 3 ori. Tot înainte de 1989.
Pe sub apeducte urmau să treacă << val - vârtej >> la Podul Constanţa / M 4. Tot înainte de 1989.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Nu prea se pune. La M1 au mutat mai Dâmbovița ca sa o "subtraverseze", după care au repus-o la loc in albie.
La M2 a fost într-adevar o subtraversare a Dâmboviței, dar tot era deviată, de data asta prin conducte.
Practic singura subtraversare "curată" a fost acum, la M5.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Nu.  Dâmboviţa  are albia betonată, nu se pune. E şi cum ai trece pe sub o fundaţie.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Betonata nu era si in 1986 la Unirii ? ;)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Ba da. Dar au trecut pe sub ea cu nişte scuturi rudimentare.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

La M4 au avut si ghinion, s-au nimerit apeductele, CV-ul interstatiei si debleul Pasajului Carpati fix in acelasi loc.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sorin.niculescu_

Salutare!

Vă voi prezenta răspunsul Metrorex legat de viitoarele extinderi ale rețelei de metrou din București.
209F9E0E-B5E9-48E3-9B41-732729201FAB.jpeg (192.57 KB; downloaded 1385 times)

 


Go to page:  1  ... 182 183 184 185 186 187 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433357 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use