Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu)

161 posts, 63667 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) yoraz

Pod Gradistea, 07.02.2023
IMG-20230207-WA0004.jpg (486.16 KB; downloaded 3748 times)

 



Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) yoraz

Inca una de astazi 10.02.2023.
Img 2023-02-10-14.35.29.jpeg (502.88 KB; downloaded 3680 times)

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) yoraz

2023.02.27
IMG 20230227.jpg (169.81 KB; downloaded 3396 times)

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) yoraz

Amenajare mal Arges
20230301.jpg (409.01 KB; downloaded 3287 times)

 


Re: Reconstrucţie pod CF Grădiştea (Linia 102 Bucureşti - Giurgiu) orex

Actualizarea 41 Linia 102: Atât de aproape și totuși atât de departe






Dragi prieteni feroviari și nu numai, pentru că în celalalte locații era liniște, majoritatea lucrărilor fiind finalizate în proporție de 80%, astăzi venim cu o scurtă actualizare de pe linia 102 sectorul Comana-Grădiștea.
În Gara Comana, PORR Construct a finalizat montarea panourilor fonoabsorbante, peroanele sunt și ele finalizate "la roșu", structura viitoarelor acoperiri ale peroanelor 1 și 2 e finalizată și au apărut primele balustrade montate pentru protecția și ghidarea călătorilor spre peroane. (primele 2 poze de sus)






Progres este de asemenea vizibil realizat de la trecerea de nivel cu strada Șerban Cantacuzino spre râul Neajlov, în aproximativ o lună de zile, liniile de cale ferată și aparatele de cale au fost montate, mai trebuie definitivată prisma de balast pe ultimii 50 metri și fixarea liniei în prisma de balast prin operațiunea de burare.






Dacă de la trecerea de nivel cu calea ferată cu strada Șerban Cantacuzino discutăm de un progres vizibil, ei bine, de la râul Neajlov (malul stâng) pe rambleul Grădiștea, PORR Construct lucrează la viteză maximă și deja linia de cale ferată este asamblată preliminar, operațiune realizată în aproximativ 3 săptămâni.
Aici, din păcate, trebuie așteptat după tablierul care va asigura trecerea de cale ferată peste râul Neajlov (poza de sus), pentru că altfel, trenul de lucru nu poate avansa spre Grădiștea să execute operațiunile specifice de profilare prisma de balast și burare a liniei.



În Grădiștea, unde avem de acum viaductul "Grădiștea", cu o lungime de 1.5 km, au sosit în sfârșit după o mică întârziere (din partea producătorului probabil), ultimele 6 grinzi de beton care lipseau în deschiderile dinspre culeele viaductului.

În situația de față, (poza de sus), PORR Construct lucra simultan cu 4 macarale de putere, închiriate de la DEME Macarale și nu stăteau pe gânduri, cum sosea o grindă cu autotrenul cum o urcau imediat sus pe pile.

Acum putem spune că tot ce înseamnă lucrare de artă/beton armat și anume pile, grinzi, predale sunt montate în procent de 100%, toate trecerile peste râul Neajlov, Argeș și Sabar sunt finalizate din punctul ăsta de vedere.

Să vedem când va fi adus și montat primul tablier metalic în Comana pentru că acolo e prioritatea, trecerea trenului de lucru spre Grădiștea și mai departe spre Vidra!

 










Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use