Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2192 posts, 599994 views
 
Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134  ... 157
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Utilizator anonim 2

Eu am patit-o cu un nene dintr-o cladire de pe traseul fostei cai ferate dinspre parcul Circului - Lizeanu. M-am pomenit cu el linga mine urlind ca de ce pozez. Deduc ca locuia in acel imobil multietajat dar nu il vazusem nicicum la vreo fereastra; altfel as fi aminat momentul fotografierii pina se retragea. Era gata gata sa ma ia la bataie, direct, desi nu i-am raspuns agresiv.

Astia sigur se stiu cu musca pe caciula. Imi pare rau ca nu i-am strigat "oricum va evacueaza si va demoleaza pina la urma, nici o grija! " :))) Asa, de la o distanta de siguranta.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Cristi N

Mai ales pe stradutele mici simtul proprietatii este foarte puternic. Multi au impresia ca toata strada e a lor.  :headbash:

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București shoppy

Pai da, ca pe straduta te trezesti cu unu care face un bloc S + P + M si vinde 6 apartamente dar are doar 2 locuri de parcare pe strada, si blocul se umple de 6 familii tinere din provincie care fiecare familie are 2 cazane de 1.000€, deci 12 masini pentru 2 locuri, si nu le intereseaza unde le parcheaza dar debordeaza de tupeu si nesimtire ca stiu ei ca asta este cheia succesului in Bucuresti.

Cat despre STB, profesionistii trebuie sa se obisnuiasca cu ideea ca cine este profesionist poate fi pozat nonstop ca nu are nimic de ascuns, iar cine nu este profesionist trebuie sa ajunga ori profesionist ori concediat.
A fost o intamplare in dispeceratul CFR Electrificare cand s-a introdus inregistrarea comunicatiilor dintre dispeceri si electricieni, dispecerii s-au revoltat ca asta este comunism, puscarie, dictatura sefilor, le incalca drepturile la intimitate etc etc dar pana la urma decizia a ramas, si intr-o zi cand un electrician a murit pe teren electricienii s-au coalizat ca este vina dispecerilor ca dispecerii sunt neprofesionisti, habarnisti, acrituri, neinteresati etc, si cand s-au ascultat inregistrarile s-a dovedit ca dispecerul nu gresisre cu nimic ci electricianul fusese beat si se urcase pe stalpul gresit.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București essco

Bravo, domnilor! Asa trebuie! Libertate!
PS. Va rog, totusi, sa postati aici cate o fotografie personala cu dumneavoastra. Hai, nu la birou, ca poate e proprietate privata, n-oti fi lucrand toti la stat; dar o poza in masina personala, luata de la 3-4 metri, pe strada - domeniu public, nu? Va dau voie sa blurati numarul masinii  :lol:  

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Utilizator anonim 2

Nu e totuna. Aici era vorba de o fotografie cu un tramvai, probabil cu calatori in statie si evident cu un manipulant inauntru. Subiectul e tramvaiul, restul sint personaje aflate intimplator acolo. Fotografia va fi prezentata public cu un titlu gen “tramvaiul cutare” nu “ vatmanul Utilizator anonim 2 e la post in pielea goala”.

Am sa incarc la un moment dat o poza facuta pe strada cu un grup de oameni printre care ma voi afla si eu, sa vedem daca ma recunoasteti…

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București shoppy

Este o diferenta, masina mea este proprietate privata platita din banii mei si ai nimanui altcuiva, cand conduc masina mea, cat timp nu pun in pericol pe altii, pot sa fiu imbracat oricum, slip, maieu, costum de clovn, pot sa o tunaresc oricum, sa pun abtibilduri cu "bat pe cine imi atinge masina", s-o conduc in maieu, sa-mi instaleze boxe din placaj facute in garaj si orice, nu este treaba nimanui.
Cat timp STB este subventionata de la bugetul PMB tramvaiul este bun public, cumparat si intretinut din bani publici, nu este nici al watmanului, nici al sefului de depou, nici al primarului, este al tuturor contribuabilor, de asemnea watmanul este platit din bani publici, de aceea se supune rigorilor publicului, daca nu-i convine sa-si cumpere masina/camion si sa faca soferie, si acolo se poate imbraca si poate tunari masina oricum vrea el.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Mat_hias

Primită de la un prieten, poza este din vagonul 4006
Cu vagoane care sunt pericol public înlocuim tramvaie Imperio care sunt defecte/la revizie?
Screenshot_20230306_174308.jpg (387.69 KB; downloaded 2687 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București andrei11

Ce e pericol public  la fotografia prezentată ?

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București 1689

Parca s-a mai discutat despre asta, dar nu mai reusesc sa gasesc subiectul…

Ce rol are/a avut baza * TB de linga Adesgo ?

De-a lungul anilor am vazut stationind Depanari / Kraz-uri / Autoturnuri etc., dar nu stiu ca acolo sa fie / fi fost un garaj…

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ByOnu

Este substaţia electrică de tracțiune din Calea Șerban Vodă nr.226.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București nathalael

S-a găsit un geniu sa schimbe semaforizarea la Grozăvești, pe direcția pasajului/podului  au pus verde decalat pt cele 2 sensuri. Practic acum fiecare sens are jumatate din timpul de verde de dinainte. Pe sensul dinspre AFI coada începe din intersecție de la Apaca.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București subway guru

Ilfovul e pe primul loc in UE la cresterea populatiei. E un semnal de alarma si de reorientare pentru transportul public din metropola…

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Vasile52

Si inca in crestere continua. Din pacate cel mai probabil semnalele vor fi ignorate ca pana acum.

Frecventele de o ora nu mai sunt ok in 2023.
Si lipsa autobuzelor interurbane unde sunt prioritizate locurile pe scaune este o problema iarasi.  Nu este ok sa ii ceri unui om sa stea in picioare 20 de km sau chiar si mai mult de 40 de km.
Sa nu mai zic de transportul Ilfov-Ilfov inexistent. Care poate foarte usor reduce nevoia celor din Ilfov de a merge in Bucuresti. (Aici STV si STCM au rezolvat problema deja.)

Din experienta persoanala, frecventa scazuta si aglomeratia din autobuze (ceea ce inseamna sa stai in picioare chiar si 40 de km) atunci cand vin sunt cele mai invocate motive pentru care Ilfoveni aleg masina peste transportul in comun.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București alexandru_minciu91

Am găsit știrea aceasta, e adevărat?

https://focuspress.ro/foto-zeci-de-autob ... curesti/

FOTO Zeci de autobuze electrice pleacă din Portul Constanța către Primăria Municipiului București

Foto Eastship / preluata din articol
autobuze-electrice-easthip-1-696x392.jpg (43.75 KB; downloaded 1641 times)


Firma de transport agabaritic Eastship efectuează săptămâna aceasta transportul a 30 de autobuze electrice ce vor fi folosite pentru transportul public bucureștean.

Autobuzele sunt parte dintr-o comandă totală de 200 bucăți. Potrivit datelor transmise de PMB în iunie, conform caietului de sarcini, în primul an de la semnarea contractului, vor fi livrate 34 de autobuze, restul de 66 urmând să fie livrate anul următor.

Noile autobuze electrice sunt din gama de 12m lungime și au autonomie de minim 200 km între două încărcări succesive, tracțiune complet electrică, realizată autonom cu Sistem Reîncărcabil de Stocare e Energiei Electrice (SRSEE), baterii de acumulatori, podea complet coborâtă pe toată lungimea vehiculului, trei uși duble și aer condiționat.

Valoarea totală estimată pentru achiziționarea celor 100 de autobuze electrice este de 304.670.300 lei fără TVA, iar finanțarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Regional (POR) 2014-2020.

 


Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134  ... 157
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433248 posts in 5392 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use