Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate

2267 posts, 658102 views
 
Go to page:  1  ... 137 138 139 140 141 142 143  ... 162
 
 

📖 Pagination options
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate alchimistul

georgica2704 wrote here:
Iar cea de la Teatrul Masca pentru 97 e denumta cart. 16 Februarie.


Acolo poti sa zici ca ar avea o oarecare logica, fiind in apropiere Piata 16 Februarie. Nu scrie nimic de "CARTIER" pe chiosc.

In alta ordine de idei, piata nu are legatura cu strada 16 Februarie, nici cu cartierul 16 Februarie, ambele fiind la ceva distanta. Ar fi interesant de aflat cand si de ce au fost botezate 3 locuri diferite din oras dupa revolta muncitorilor.

Revenind la chioscuri (si extrapolat la statii), evident, ar trebui facut un nomenclator nou, cu denumiri adaptate la punctele de interes actuale. Desi pe 99,9% dintre calatori nu ii intereseaza cum se cheama chioscul de bilete, e de neinteles de ce pui un nume "arhaic" sau, mai rau, care desemneaza o alta zona din oras. Mai ales ca vorbim de "baraci" noi

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate ByOnu

Axel wrote here:
Pe placuta statiei '' Rosia Montana '' au trecut 343 in loc de 434...  :popa:


E o zicală:

......... dar le potriveşte.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Andi_C

Axel wrote here:
Pe placuta statiei '' Rosia Montana '' au trecut 343 in loc de 434...  :popa:

Trimite sesizare la TPBI, cu o poză cu plăcuța in cauză. Se rezolva in 1-2 saptamani din ce am văzut.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate WT_fan06

Sesizarea ar trebui să sune aproximativ în felul următor: faceți cumva să preluați mai repede activitățile de semnalistică unitară la nivel de regiune metropolitană, așa cum ar trebui să facă o autoritate în transporturi.

Asta dacă interesează pe cineva să se găsească o soluție sustenabilă, pe termen lung. Dacă nu, să curgă sesizările și plângerile ce vor fi redirecționate către doreii operatorilor de transport.

Faptul că în anul 2023 se reușește pictarea corectă a plăcuței (din 343 în 434) NU este o victorie și ar trebui să dea mult de gândit.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate reiny2000

Încă un model de semnalizare (dpmdv peste medie)
IMG_25012023_105547.hasli-r6_27_12_21.jpg (336.57 KB; downloaded 2145 times)

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate cosmindaniel

Arată interesant și destul de frumos, dar simt că am avea nevoie de o soluție ca să fie posibilă actualizarea afișelor într-un mod civilizat, fără mîzgăleli sau alte prostii

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate FabiM

Afișul oricum nu aparține de STB, TPBI sau Primărie.
Tocmai ca ar fi bun ca exemplu.
Orarele alea nu au mai fost schimbate din 2019. :popa:

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate ByOnu

Atunci de cine apartine?

Modelul este decent. Lipit cam din topor, dar e un inceput.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate cris_m

Mai mult ca sigur un localnic satul de incapacitatea autoritatilor de a face ceva...

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Media

Se simte nevoia din ce în ce mai acut ca TPBI sa preia semnalistica, comunicarea, vânzarea de bilete, controlorii (sau cel puțin un supra control).
Sa se separe serviciile de transport de serviciile de întreținere (linii, peroane, stații, stații de transformare). Ce se întâmplă dacă și STV ia și tramvaie? Ca nu e ilegal. Isi face stații electrice proprii? Se achiziționează autobuze electrice. Vor fi stații de încărcare. Cum vor fi amplasate? Liniile regionale deservite de STB se vor încarcă în Bucuresti și liniile deservite de STV în Voluntari?

Sa preia Primăriile de sector sau de satele, pe unde sunt stații, parte din servicii (de curățenie stații, linii de tramvai), deszăpeziri etc. Designul mobilierului urban, stații, bănci sa fie gestionat de primarii în baza unor caiete de sarcini făcute de TPBI, astfel sa se integreze în arhitectura sectorului, localității, și după bugetul fiecărei unități administrative.
Așa cum este acum este ușor haos. Cred ca trebuie și o noua lege de funcționare, nu un protocol de asociere. Sau acel protocol sa fie pe cel puțin 100 de ani. Altfel se vor achiziționa tot autobuze SH, de toate culorile cu tot felului de motorizări care nu au a face cu o capitala europeana din 2023.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate WT_fan06

De dragul discuției, NU sunt sigur că, ipotetic vorbind, STV ar putea opera tramvaie pe liniile STB. 😀

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate Media

Dar dacă liniile ar fi cedate unei instituții separate, pe model CFR?
Atunci ar putea opera oricine câștigă licențe administrate de TPBI.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate survola

Liniile 73 și 74 încă figurează pe plăcuțele de semnalizare ale stațiilor de pe Bd. Tineretului.
Nu mi se pare normal, se puteau acoperi cele două numere sau chiar șterge, fiindcă vedem că sunt întrerupte pe termen lung.
Conform articolului „Două asocieri de firme în care sunt inclusiv Siemens Mobility au ofertat pentru substația modulară de la Nițu Vasile”,  punerea în funcțiune a substației va avea loc până la 31.12.2023. În cazul fericit.

 


Re: Stații, case de bilete, microdispecerate ByOnu

Sunt trecute si navetele?

 


Go to page:  1  ... 137 138 139 140 141 142 143  ... 162
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2353 forum members have written 426930 posts in 5304 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use