Topic: Automotoare Necunoscute
19 posts, 11069 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
BodoMinea
Sursa foto și info: Mihai Cătălin Augustin în grupul de Facebook FEROVIARI - între profesie și pasiune: https://m.facebook.com/groups/980458325 ... 1&sfnsn=mo
Aparent aceste automotoare se află în curtea Petroutilaj Câmpina. Seamănă cu niște LVT-uri dar nu știu sigur.
Sursa foto și info: Mihai Cătălin Augustin în grupul de Facebook FEROVIARI - între profesie și pasiune: https://m.facebook.com/groups/980458325 ... 1&sfnsn=mo
FB_IMG_1577900758295.jpg (41.48 KB; downloaded 2516 times)
FB_IMG_1577900756121.jpg (36.23 KB; downloaded 2510 times)
Aparent aceste automotoare se află în curtea Petroutilaj Câmpina. Seamănă cu niște LVT-uri dar nu știu sigur.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Automotoare Necunoscute
Andrei Andraș
Sunt automotoare X97150 din Franța. Cel puțin cel albastru a aparținut SNCF.
Foto: Flickr (autor: 15038); https://flic.kr/p/rmSrG1
Doar trei bucăți au fost produse pentru SNCF în anul 1990.
Sunt automotoare X97150 din Franța. Cel puțin cel albastru a aparținut SNCF.
Foto: Flickr (autor: 15038); https://flic.kr/p/rmSrG1
16645091140_829882450e_b.jpg (217.63 KB; downloaded 2618 times)
Doar trei bucăți au fost produse pentru SNCF în anul 1990.
Wikipedia
Screenshot_20200101_200337.jpg (342.15 KB; downloaded 2618 times)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
BodoMinea
Foarte interesant! Par a fi ambele din acest tip specificat de tine. Mă întreb ce vor să facă cu ele.
Din ce am citit pe net, da, au fost produse 3, în culori verde-gri, ulterior revopsite în schema TER, cu albastru. Acestea au început să opereze în anul 1990, iar în 2013 au fost recondiționate și vândute unei firme care se ocupă cu închirieri de echipament feroviar, RAILS & TRACTION INTERNATIONAL. Pe site-ul acestui operator economic apare că 2 sunt „încă în stoc”.
O poză cu ele pe rețeaua SNCF...
30.07.90 Paimpol X 97151& X 97153
Phil Richards [CC BY-SA 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0)], via Wikimedia Commons
Și în același loc... 16 ani mai târziu.
Von Fibo.cdn - Eigenes Werk, CC BY-SA 3.0, Link
Unitățile pot atinge 90 km/h, au transmisie hidraulică, dispun de amortizoare pe boghiuri și pot fi cuplate toate 3. Au fost fabricate în 1990.
Foarte interesant! Par a fi ambele din acest tip specificat de tine. Mă întreb ce vor să facă cu ele.
Din ce am citit pe net, da, au fost produse 3, în culori verde-gri, ulterior revopsite în schema TER, cu albastru. Acestea au început să opereze în anul 1990, iar în 2013 au fost recondiționate și vândute unei firme care se ocupă cu închirieri de echipament feroviar, RAILS & TRACTION INTERNATIONAL. Pe site-ul acestui operator economic apare că 2 sunt „încă în stoc”.
O poză cu ele pe rețeaua SNCF...
30.07.90 Paimpol X 97151& X 97153
Phil Richards [CC BY-SA 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0)], via Wikimedia Commons
Și în același loc... 16 ani mai târziu.
Von Fibo.cdn - Eigenes Werk, CC BY-SA 3.0, Link
Unitățile pot atinge 90 km/h, au transmisie hidraulică, dispun de amortizoare pe boghiuri și pot fi cuplate toate 3. Au fost fabricate în 1990.
- shoppy
-
Posted:
-
- NotXensha
-
Posted:
-
Re: Automotoare Necunoscute
NotXensha
Acesta e cunoscut sub numele de Clasa 745,putând fi văzut , în MB, pe rutele Londra-Norwich și Londra - Aeroportul Stansted.
Beaver_27 wrote here:
Puteți să mă ajutați cu ceva?
Am văzut o ramă electrică în gara Chitila pe care nu am putut să o identific. Este "nemțească" și a venit în România pentru niște teste.
Poze aici :
Acesta e cunoscut sub numele de Clasa 745,putând fi văzut , în MB, pe rutele Londra-Norwich și Londra - Aeroportul Stansted.
📖 Pagination options