Topic: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură
64 posts, 39280 views
📖 Pagination options
- fl82
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură
fl82
Linia de tramvaie care lega Sibiul de Rasinari ar putea deveni atractiva pentru calatori, dar cu cateva conditii:
-Reconstruita in totalitate, utilizand solutii tehnice noi, moderne , ca linie de tramvaie dubla, de ecartament normal si prelungita de actualul capat "Han Dumbrava" pana la statia CFR Sibiu, pentru a asigura legatura directa intre Rasinari si gara Sibiu.
-Construit un depou complet nou pentru tramvaie, dotat cu toate mijloacele necesare pentru intretinerea, reparatia si verificarea unor tramvaie noi, construite statii de redresare si achizitionate tramvaie noi.
-Intre Rasinari si pana la intrarea in orasul Sibiu (intersectia dintre Calea Dumbravii si Strada Panait Cerna) linia de tramvai ar putea fi reconstruita separat de carosabil, iar apoi, in interiorul orasului Sibiu, linia de tramvaie ar putea fi reconstruita urmand traseul urmatoarelor strazi: Calea Dumbravii, Piata Aurel Vlaicu, Calea Dumbravii, Piata Unirii, Bdul. Corneliu Coposu, Strada Constitutiei, Strada General Gheorghe Magheru, Piata 1 Decembrie 1918.
Linia de tramvaie care lega Sibiul de Rasinari ar putea deveni atractiva pentru calatori, dar cu cateva conditii:
-Reconstruita in totalitate, utilizand solutii tehnice noi, moderne , ca linie de tramvaie dubla, de ecartament normal si prelungita de actualul capat "Han Dumbrava" pana la statia CFR Sibiu, pentru a asigura legatura directa intre Rasinari si gara Sibiu.
-Construit un depou complet nou pentru tramvaie, dotat cu toate mijloacele necesare pentru intretinerea, reparatia si verificarea unor tramvaie noi, construite statii de redresare si achizitionate tramvaie noi.
-Intre Rasinari si pana la intrarea in orasul Sibiu (intersectia dintre Calea Dumbravii si Strada Panait Cerna) linia de tramvai ar putea fi reconstruita separat de carosabil, iar apoi, in interiorul orasului Sibiu, linia de tramvaie ar putea fi reconstruita urmand traseul urmatoarelor strazi: Calea Dumbravii, Piata Aurel Vlaicu, Calea Dumbravii, Piata Unirii, Bdul. Corneliu Coposu, Strada Constitutiei, Strada General Gheorghe Magheru, Piata 1 Decembrie 1918.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură
Costin
Fluxul de calatori s-a schimbat foarte mult in Sibiu. Nu e nevoie de tramvai pe axa sud - nord (Cimitir - Gara) ci mai degraba pe axele est-vest si sud - vest.
Fluxul de calatori din Rasinari in prezent nu necesita mai mult de un autobuz de 12m la 30 de minute la ora de varf. Si dublata capacitatea de transport (bus la 15 minute) pentru a atrage calatori noi, tot e prea putin pentru a justifica un tramvai in serviciu comercial. Linia spre Rasinari ar trebui sa fie pastrata in scopuri turistice / istorice. Trebuie reabilitata infrastructura, insa nu modernizata, pentru a-i pastra valoarea istorica.
Si traficul s-a schimbat foarte mult in Sibiu - tramvaiul ipotetic ar trebui sa fie separat de trafic, altfel este complet inutil. Dar asta ridica niste probleme, strazile in Sibiu sunt mai inguste decat prin alte orase. Se poate face, dar mai greu.
Fluxul de calatori s-a schimbat foarte mult in Sibiu. Nu e nevoie de tramvai pe axa sud - nord (Cimitir - Gara) ci mai degraba pe axele est-vest si sud - vest.
Fluxul de calatori din Rasinari in prezent nu necesita mai mult de un autobuz de 12m la 30 de minute la ora de varf. Si dublata capacitatea de transport (bus la 15 minute) pentru a atrage calatori noi, tot e prea putin pentru a justifica un tramvai in serviciu comercial. Linia spre Rasinari ar trebui sa fie pastrata in scopuri turistice / istorice. Trebuie reabilitata infrastructura, insa nu modernizata, pentru a-i pastra valoarea istorica.
Si traficul s-a schimbat foarte mult in Sibiu - tramvaiul ipotetic ar trebui sa fie separat de trafic, altfel este complet inutil. Dar asta ridica niste probleme, strazile in Sibiu sunt mai inguste decat prin alte orase. Se poate face, dar mai greu.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură
TPB
Salutare!
Mai circulă tramvaiele în Rășinari în 2022??
Salutare!
Mai circulă tramvaiele în Rășinari în 2022??
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură
PTMZ
Anul trecut a circulat, deci cred ca da. Un program se gaseste aici.
Anul trecut a circulat, deci cred ca da. Un program se gaseste aici.
Daily schedule functioning only Sunday:
Departures from Sibiu: 12.30, 14.00
Departures from Rasinari: 11.50, 13.10, 14.30
The price of a round trip ticket is 8 lei for adult and 4 lei for child.
The journey time is 30 minutes (11 km).
Departure from Sibiu is from the zoo in Dumbrava and it reaches the Rasinari Tourist Information Center.
Sights Rasinari: Ethnographic Museum, Bishop's Museum, St Paraschiva Church and Andrei Saguna Mausoleum.
Phone reservations / rentals: 0744-396-115.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură
Andrei Andraș
Circulă doar la curse închiriate, 500 de lei era tariful menționat pe o hârtie la Zoo.
Circulă doar la curse închiriate, 500 de lei era tariful menționat pe o hârtie la Zoo.
- EMDiesel63
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură
EMDiesel63
Cursa re-inaugurală a tramvaiului spre Rășinari din 12 ianuarie 2018(filmare proprie):
https://www.youtube.com/watch?v=avyZrVuaBZc
Cursa re-inaugurală a tramvaiului spre Rășinari din 12 ianuarie 2018(filmare proprie):
https://www.youtube.com/watch?v=avyZrVuaBZc
- EMDiesel63
-
Posted:
-
Re: Tramvaiele din Răşinari - generalităţi şi infrastructură
EMDiesel63
În toamna anului 1970 a fost dezafectată linia simplă dintre Gara mare și Parcul Sub Arini. Îmi amintesc perfect, deși aveam 7 ani.
Costin wrote here:
Din centru au disparut tramvaiele in anii 60...
În toamna anului 1970 a fost dezafectată linia simplă dintre Gara mare și Parcul Sub Arini. Îmi amintesc perfect, deși aveam 7 ani.
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options