Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2192 posts, 600029 views
 
Go to page:  1  ... 126 127 128 129 130 131 132  ... 157
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București georgica2704

Doar că vatmani nu prea știu exact traseul deviat. La ducere am mers cu 4041 și a mers normal, iar de la piața Gemeni a mers pe Viitorului, iar la Lizeanu, stânga spre Banu Manta . La întoarcere majoritatea merg până la Obor și dreapta spre Moșilor.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ByOnu

Gabi23 wrote here:
În zona stației Măguricea este problema, cauzată de un accident petrecut azi-noapte.
Stâlpul rupt a fost îndepărat, să vedem în cât timp vor monta altul...


Inchiderea intregii linii pentru un stalp lipsa este o masura extrema. Inteleg ca in lipsa stalpului firul de contact are o "burta" mai apropiata de sol, dar tot trebuie sa fie practicabila. Cat timp reteaua este continua s-ar putea circula cu restrictie sub supravegherea unui echipaj de interventii.

Au mai disparut stalpi prin oras si tot s-a mentinut circulatia. Vezi cazul de la Cismigiu unde au scos un stalp acum cativa ani, iar troleibuzul circula fara probleme. Desigur, faptul ca un stalp de iluminat si sustinere a retelei a ramas lipsa este o carpeala.
fara stalp la cismigiu.jpg (808.56 KB; downloaded 2196 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București TrainWrecker

Devierea continua si astazi.
deviat.PNG (10.47 KB; downloaded 2167 times)

ByOnu scrie:
Au mai disparut stalpi prin oras si tot s-a mentinut circulatia. Vezi cazul de la Cismigiu unde au scos un stalp acum cativa ani, iar troleibuzul circula fara probleme. Desigur, faptul ca un stalp de iluminat si sustinere a retelei a ramas lipsa este o carpeala.

Este totusi o diferenta intre reteaua de troleibuz si cea de tramvai si firele de contact al acestora.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București ByOnu

Desigur ca sunt diferente. Fii insa mai precis.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Gabi23

Nu se poate circula fără acel stâlp, clar.
Parcă văd că motivul e că nu pot turna betonul pentru fundația stâlpului la temperaturile actuale.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Chev Celios

Daca 5-ul putea sa circule fara un stalp atunci stalpul din mijlocul intersectiei B.Vacarescu cu Pipera zbura de mult.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București cosmindaniel

O poză de la mine cu linia 5 întorcînd la Banu Manta
IMG20230129152444.jpg (833.63 KB; downloaded 1989 times)

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București alchimistul

Nu are nicio noima pastrarea pe traseul actual deviat, mai corect ar fi fost sa introduca vagoanele pe traseul lui 16. Acum plimba calatori dezorientati si aer. Ar trebui sa fie un "semn divin" pentru STB si sa fie reintrodus 605, in loc de distrugerea vagoanelor pe linia deteriorata. Am circulat zilele trecute cu un bidirectional trecut, cred, printr-un RK (nu i-am retinut numarul de parc, dar avea scaunele tapitate, barele vopsite in verde, nu troncanea deloc pe portiunea de linie buna de pe Tunari si amortiza excelent pe linia veche OR). Pai se cheltuie bani grei pe RK sa trimitem cu buna stiinta un vagon ok pe sina deteriorata, iar pe 11 cu linie reabilitata 100% se trimit bidirectionale care troncane?

Nu cred sa fi stat atat de rau vreodata tramvaiul bucurestean nemodernizat ca in ultimele luni. Nu cred sa mai fie niciunde in UE linii in starea catastrofala precum in Bucuresti. Sectia Linii a STB lasa impresia ca nu mai face nimic, parca ar avea comanda de sus sa nu mai sudeze nimic, sunt rupturi serioase pe Calarasilor, Basarabia, Pantelimon, Chisinau de care nu se mai atinge nimeni. Vagoane bune sunt trimise pe linii deteriorate si ajung sa troncane si sa vibreze din toate incheieturile si pe linii modernizate. Iar multe dintre liniile modernizate au multi ani in spate, nu au fost intretinute ca la carte si, dupa parerea mea, nu mai sunt in parametri pentru introducerea vagoanelor noi Astra, este balans inacceptabil. Nu imi amintesc, cu exceptia liniei 41, sa fi existat "traditia" inchiderii anuale in weekend a liniilor modernizate (32, 25, 8, 7, 1/10, 44 etc) in scopuri de mentenanta. In schimb, au venit domni primari care au accelerat tasarea unor linii prin montarea gazonului, si nimeni de la Primaria Generala nu solicita o ancheta serioasa privind legalitatea actiunilor si consecintele pe plan tehnic. Am sperat ca actualul primar, "fan" declarat al transportului public, ne va readuce macar unde eram acum 15-20 de ani in materie de reabilitari de linii...si ne-a aratat ce poate pe Vasile Milea. Si ce este culmea, cand asistam la marile reabilitari dintre 2002 si 2007, traiam cu impresia ca ritmul este lent si ca dureaza o vesnicie...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Cristi.

Bidirecționalul cu scaune tapițate este 237.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Saint666

alchimistul wrote here:
Nu cred sa fi stat atat de rau vreodata tramvaiul bucurestean nemodernizat ca in ultimele luni. Nu cred sa mai fie niciunde in UE linii in starea catastrofala precum in Bucuresti. Sectia Linii a STB lasa impresia ca nu mai face nimic, parca ar avea comanda de sus sa nu mai sudeze nimic, sunt rupturi serioase pe Calarasilor, Basarabia, Pantelimon, Chisinau de care nu se mai atinge nimeni.


Aici totusi voi mentiona ca pe Basarabia si Chisinau se sudeaza aproape zilnic. Inclusiv azi se suda pe Basarabia in 2 locuri.
Insa, si aici este problema. Oricat ai suda, tot mai mult de atat se si rupe zilnic.  Nu poti ajunge la un status quo sa zici gata acum toata sina este intreaga fara sa ai o armata de echipe de interventie.  

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București reiny2000

CGMB a aprobat majorarea capitalului social al STB cu 301 milioane de lei. Bani vor fi folosiți pentru construirea unei autobaze electrice și modernizarea a 70 de tramvaie
Drept urmare, capitalul social al STB va fi în valoare de 477.000.000 lei, deţinut de municipalitatea bucureşteană în proporţie de 99,89%) şi de judeţul llfov – 0,11%.

Prezent luni în şedinţa Comisiei de transporturi, directorul general al STB, Adrian Criţ, preciza că investiţiile vizează construirea unei autobaze electrice în Giuleşti şi modernizarea a peste 70 de tramvaie.

Potrivit acestuia, STB vizează construirea unei autobaze electrice în Giuleşti, pe un teren aflat în proprietatea societăţii – 42.000.000 lei; modernizarea a 50 de tramvaie V3A – 176.300.000 lei; reparaţii capitale pentru patru caroserii de tramvaie V3A – 3.225.808 lei; reparaţii generale pentru patru caroserii de tramvaie – 7.541.000 de lei; modernizarea a 20 de tramvaie Tatra – 65.450.000 de lei; finalizarea unui tramvai Bucur LF – 6.800.000 de lei.

„Practic, prin modernizare se va schimba şi echipamentul de tracţiune. Toate tramvaiele vor fi transformate în tramvaie cu accesibilitate sporită, cu podeaua la nivelul peronului pentru o porţiune de cel puţin 35% din întreaga suprafaţă a tramvaiului şi dotarea cu sisteme de climatizare pentru salonul pasagerilor şi cabina manipulantului”, a spus directorul STB.

El menţiona că societatea are în prezent nevoie de 400 de tramvaie, iar pe lângă cele care vor fi achiziţionate este necesară modernizarea celor aflate în exploatare.

Prin modernizare înţelegem o transformare capitală a acestor vehicule, astfel încât ele să satisfacă toate cerinţele calitative pentru un transport civilizat în Capitală. Noi nu mai vrem să avem nişte tramvaie care să arate ca în anii ’80, asta e clar. Ne trebuie nişte tramvaie modificate. (…) La uzina de reparaţii deja avem prototipul tramvaiului V3A cu podea parţial coborâtă care va utiliza pentru prima dată în exterior fibra de sticlă, ceea ce oferă posibilitatea unei întreţineri mult mai bune a tramvaiului şi nu va mai avea rugină pe caroserie. De asemenea, şi interioarele sunt făcute tot din fibră de sticlă şi avem alte soluţii constructive care, pe de o parte, să reducă costurile şi, pe de altă parte, să dea o durată de viaţă mult mai mare tramvaiului”, a explicat Criţ.


Mergem cu V3A și Tatra până la adânci bătrâneți. 252 de milioane de lei pentru o tentativă de a moderniza sau repara 78 de rable (în cât timp?) vs 845 de milioane de lei pentru 100 de tramvaie noi, 100% LF, de 36 de metri.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București TrainWrecker

Oricum o dadeai nu vei scapa de V3A-uri prea curand, avand in vedere ca proiectul de modernizare 2010-CA al vechilor V3A-uri inca e in desfasurare, pe langa asta ai si CH-PCC-urile care nici alea nu vor disparea. Totusi ma intriga cum vor moderniza aceste tatre...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București Costin

Sifonare de bani publici. Iar modernizam 70 de tramvaie din care doua nu vor fi identice.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București shoppy

Fara garantie si fara nici o tragere la raspundere cand stau la gard vagoane proaspat "modernizate".

 


Go to page:  1  ... 126 127 128 129 130 131 132  ... 157
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433246 posts in 5392 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use