Topic: Sectorul 4
3218 posts, 751372 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
ByOnu
https://www.google.com/maps/@44.3898622, ... !3m1!1e3
Inteleg ca toate restaurantele si chioscurile astea au fost demolate recent. O fi bine, o fi rau?
https://www.google.com/maps/@44.3898622, ... !3m1!1e3
Inteleg ca toate restaurantele si chioscurile astea au fost demolate recent. O fi bine, o fi rau?
- V2A
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
survola
Cum adică "din păcate" ?
V2A wrote here:
Din păcate au fost demolate pentru a lăsa locul unor blocuri...
Cum adică "din păcate" ?
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
survola
Toata zona de acolo intră in dezvoltare imobiliară, s-a demolat și fabrica de pâine din spatele depoului STB, e un teren uriaș aproape de metrou, mall etc.
Ar trebui să vândă și STB-ul depoul, dacă găsesc ieftin la periferie undeva ar lua bani frumoși din schimbul de teren.
Aș face la fel și cu Autobaza Nordului, au ajuns prea „centrale” și valorează deja mai mult terenul de sub ele.
Toata zona de acolo intră in dezvoltare imobiliară, s-a demolat și fabrica de pâine din spatele depoului STB, e un teren uriaș aproape de metrou, mall etc.
Ar trebui să vândă și STB-ul depoul, dacă găsesc ieftin la periferie undeva ar lua bani frumoși din schimbul de teren.
Aș face la fel și cu Autobaza Nordului, au ajuns prea „centrale” și valorează deja mai mult terenul de sub ele.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
ByOnu
Sunt foarte bine unde sunt. "Facutul banilor" pe seama vandutului terenurilor strategice e bogatia saracului.
Banii aia se toaca imediat sau acopera un 5% din cine stie ce datorie. Dai un teren bine localizat pentru niste cifre pe o hartie si iti muti bazele de exploatare pe niste artere periferice blocate la orele de varf.
Nu e ce trebuie.
Sunt chiar curios daca terenul pe care a amenajat PS4 parcarea publica din Depoul Berceni mai apartine STB.
O solutie mai buna decat vandutul lor este, intr-adevar, valorificarea spatiului de deasupra bazelor de exploatare prin constructia unor depouri/autobaze care sa isi desfasoare activitatea la parter, iar peste practic sa fie ridicate cladiri de birouri samd din care STB sa primeasca o chirie constanta. Astfel, ai si parcarea acoperita si fructifici economic amprenta de deasupra unitatii.
Sunt foarte bine unde sunt. "Facutul banilor" pe seama vandutului terenurilor strategice e bogatia saracului.
Banii aia se toaca imediat sau acopera un 5% din cine stie ce datorie. Dai un teren bine localizat pentru niste cifre pe o hartie si iti muti bazele de exploatare pe niste artere periferice blocate la orele de varf.
Nu e ce trebuie.
Sunt chiar curios daca terenul pe care a amenajat PS4 parcarea publica din Depoul Berceni mai apartine STB.
O solutie mai buna decat vandutul lor este, intr-adevar, valorificarea spatiului de deasupra bazelor de exploatare prin constructia unor depouri/autobaze care sa isi desfasoare activitatea la parter, iar peste practic sa fie ridicate cladiri de birouri samd din care STB sa primeasca o chirie constanta. Astfel, ai si parcarea acoperita si fructifici economic amprenta de deasupra unitatii.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
cris_m
Faza cu birouri la etajele superioare mergea inainte de pandemie, acum nu se mai cauta, din contra multi au constatat ca e mai rentabil cu lucratul de acasa...
Faza cu birouri la etajele superioare mergea inainte de pandemie, acum nu se mai cauta, din contra multi au constatat ca e mai rentabil cu lucratul de acasa...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
ByOnu
Metroul dimineata catre Pipera si tramvaiele pline ochi pe Pompeiu tin sa contrazica teza asta. Companiile isi vor omul munca si predomina obligativitatea venirii la birou cel putin cateva zile pe saptamana.
Faza cu flexibilitatea muncii a trecut la fel de repede pe cat a venit.
Trebuie sa se construiasca birouri si in sud, langa dormitoare, nu sa incurajezi commutingul de 2h/zi care pune presiune si asa pe reteaua precara de TP.
Metroul dimineata catre Pipera si tramvaiele pline ochi pe Pompeiu tin sa contrazica teza asta. Companiile isi vor omul munca si predomina obligativitatea venirii la birou cel putin cateva zile pe saptamana.
Faza cu flexibilitatea muncii a trecut la fel de repede pe cat a venit.
Trebuie sa se construiasca birouri si in sud, langa dormitoare, nu sa incurajezi commutingul de 2h/zi care pune presiune si asa pe reteaua precara de TP.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
Utilizator anonim 2
Asa e, sint o gramada de sefi imbecili care au senzatia ca sefia li se vede mai bine daca au spectatori prezenti. De asta isi cheama figuranti la birou, citeva zile pe saptamina, ingreunind viata tuturor. Chiar si pe noi ne-au chemat de saptamina viitoare de doua ori pe saptamina desi pina acum mergeam numai o data sau deloc. Daca le vine ideea sa ne cheme mai des de atit, pe mine m-au pierdut de angajat. In alte firme mai normale se lucreaza inca 100% de acasa. Unii din colegii mei s-au mutat deja in localitatile de origine si probabil or sa isi dea si ei demisia.
Cit de absurd poate fi. Vezi ca merge perfect treaba cu lucru la distanta, nu mai poluezi anapoda orasul, nu mai cheltui nici tu cu transportul, nici statul cu dezvoltarea si intretinerea retelelor de transport public sau individual si cu toate astea, te intorci la vechiul sistem in virtutea obisnuintei sau sub pretexte ridicole gen “sudarea echipei”, “schimb de idei”, etc. Aiurea, e doar nevoia de control ca “schimbul” ala de idei e de fapt o palavrageala inutila, o birfa continua sau impartasirea unor nemultumiri legate de salarii sau politica.
Asa e, sint o gramada de sefi imbecili care au senzatia ca sefia li se vede mai bine daca au spectatori prezenti. De asta isi cheama figuranti la birou, citeva zile pe saptamina, ingreunind viata tuturor. Chiar si pe noi ne-au chemat de saptamina viitoare de doua ori pe saptamina desi pina acum mergeam numai o data sau deloc. Daca le vine ideea sa ne cheme mai des de atit, pe mine m-au pierdut de angajat. In alte firme mai normale se lucreaza inca 100% de acasa. Unii din colegii mei s-au mutat deja in localitatile de origine si probabil or sa isi dea si ei demisia.
Cit de absurd poate fi. Vezi ca merge perfect treaba cu lucru la distanta, nu mai poluezi anapoda orasul, nu mai cheltui nici tu cu transportul, nici statul cu dezvoltarea si intretinerea retelelor de transport public sau individual si cu toate astea, te intorci la vechiul sistem in virtutea obisnuintei sau sub pretexte ridicole gen “sudarea echipei”, “schimb de idei”, etc. Aiurea, e doar nevoia de control ca “schimbul” ala de idei e de fapt o palavrageala inutila, o birfa continua sau impartasirea unor nemultumiri legate de salarii sau politica.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
shoppy
Daca cele 3 etaje de parcare subterana se intind pe toata suprafata delimitata cu linie rosie intrerupta, asa cum ar fi si normal sa se intample, atunci au sanse sa fie 1 loc / apartament.
Daca cele 3 etaje de parcare subterana se intind pe toata suprafata delimitata cu linie rosie intrerupta, asa cum ar fi si normal sa se intample, atunci au sanse sa fie 1 loc / apartament.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
andreiiul
Daca judecam dupa normele actuale trebuie asigurate locuri de parcare pt toate apartamentele plus vizitatori
"Pentru construcţii de locuinţe colective sau semicolective cu acces şi lot folosit în comun:
* se va asigura minim 1(un) loc de parcare pentru fiecare apartament cu suprafaţa construită desfăşurată de maxim 100 mp;
* se vor asigura minim 2(două) locuri de parcare pentru fiecare apartament cu suprafaţa construită desfăşurată mai mare de 100 mp.
* este necesară suplimentarea cu minim 20% a totalului de locuri de parcare/garare stabilite, pentru vizitatori."
Problema este alta. La ce cost se vor vinde acele locuri de parcare. Daca ceri min 10k euro pe loc subteran atunci sunt destui care nu isi permit si loc si vor ajunge sa parcheze pe unde apuca (de multe ori costul locului este mai mare decat cel al masinii). Aici dezvoltatorul trebuie cumva obligat sa includa locul de parcare in pretul apartamentului, nu sa fie vandut separat ca o optiune. Cine nu are masina isi poate inchiria locul catre cei care au nevoie.
Daca judecam dupa normele actuale trebuie asigurate locuri de parcare pt toate apartamentele plus vizitatori
"Pentru construcţii de locuinţe colective sau semicolective cu acces şi lot folosit în comun:
* se va asigura minim 1(un) loc de parcare pentru fiecare apartament cu suprafaţa construită desfăşurată de maxim 100 mp;
* se vor asigura minim 2(două) locuri de parcare pentru fiecare apartament cu suprafaţa construită desfăşurată mai mare de 100 mp.
* este necesară suplimentarea cu minim 20% a totalului de locuri de parcare/garare stabilite, pentru vizitatori."
Problema este alta. La ce cost se vor vinde acele locuri de parcare. Daca ceri min 10k euro pe loc subteran atunci sunt destui care nu isi permit si loc si vor ajunge sa parcheze pe unde apuca (de multe ori costul locului este mai mare decat cel al masinii). Aici dezvoltatorul trebuie cumva obligat sa includa locul de parcare in pretul apartamentului, nu sa fie vandut separat ca o optiune. Cine nu are masina isi poate inchiria locul catre cei care au nevoie.
📖 Pagination options