Topic: Discuții generale
130 posts, 67538 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
ByOnu
Oh, am uitat sa va spun: inlocuirea trecerii la nivel s-a realizat strict pe firele active. Firul 3 a ramas cu elementele vechi, deteriorate. Se simte bine diferenta.
shoppy wrote here:
...acolo era sina colectoare de la industriile de pe Andronache, se vede si in poza cu schema ca sunt 3 fire ...
Oh, am uitat sa va spun: inlocuirea trecerii la nivel s-a realizat strict pe firele active. Firul 3 a ramas cu elementele vechi, deteriorate. Se simte bine diferenta.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Chev Celios
La Petricani s-a lucrat doar la un singur fir. Cel spre Bucuresti.
La Petricani s-a lucrat doar la un singur fir. Cel spre Bucuresti.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
shoppy
Linia aceea colectoare se continua pana dincolo de Dragonul Rosu si se termina aici langa strada Drumul Garii si Sergent Vasile Predescu https://www.google.com/maps/@44.4749965, ... 2!8i6656 , probabil in zona aceasta era macazul, si dupa logica comunista care a bagat colectoarele in proprietatea industriilor deservite rezulta ca avem o parcela lunga de aici pana la industria de pe Andronache, solutia este aceeasi ca la PS6, PS de aici trebuie sa cumpere toata parcela de la proprietar, daca nu vrea sa o vanda sau viseaza sa se capatuiasca atunci sa-l "incurajeze" cu amenzi sa o igienizeze.
Nu conteaza cu cat trec trenurile, trebuie sa se faca trotuar cu o mica bariera ca sa poata trece pietonii.
Nu este problema CFR Infra sau Calatori ca trenurile lor cauzeaza blocaje la bariere, cui nu-i convine sa-si construaisca pasaj. Pe centura de nord deja circula trenurile de marfa pe un fir, daca nu este suficient privatii(care platesc TUI) o sa faca scandal si capacitatea centurii o sa se mareasca(deschis si celalalt fir, activat racorduri inchise, reparat/modernizat macazuri).
Linia aceea colectoare se continua pana dincolo de Dragonul Rosu si se termina aici langa strada Drumul Garii si Sergent Vasile Predescu https://www.google.com/maps/@44.4749965, ... 2!8i6656 , probabil in zona aceasta era macazul, si dupa logica comunista care a bagat colectoarele in proprietatea industriilor deservite rezulta ca avem o parcela lunga de aici pana la industria de pe Andronache, solutia este aceeasi ca la PS6, PS de aici trebuie sa cumpere toata parcela de la proprietar, daca nu vrea sa o vanda sau viseaza sa se capatuiasca atunci sa-l "incurajeze" cu amenzi sa o igienizeze.
Nu conteaza cu cat trec trenurile, trebuie sa se faca trotuar cu o mica bariera ca sa poata trece pietonii.
Nu este problema CFR Infra sau Calatori ca trenurile lor cauzeaza blocaje la bariere, cui nu-i convine sa-si construaisca pasaj. Pe centura de nord deja circula trenurile de marfa pe un fir, daca nu este suficient privatii(care platesc TUI) o sa faca scandal si capacitatea centurii o sa se mareasca(deschis si celalalt fir, activat racorduri inchise, reparat/modernizat macazuri).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
ByOnu
Banuiesc ca suntem cu totii in asentiment cand spun ca Firul 3 are utilitate strategica pentru viitor. Poate chiar intr-un viitor mai european al Bucurestiului se va pune problema unui fir 4.
Oricum, sunt de acord cu shoppy.
_________________________
Totusi, vorbim despre pasaj, insa, acesta trebuie facut in armonie cu viitoarea strategie de dezvoltare a mobilitatii din nord. Cred ca un simplu pasaj 2x2 s-ar putea sa nu fie time-proof pentru urmatoarele decenii.
Va amintesc ce prevedea strategia inelului median. Si adaug: daca am vrea sa prelungim tramvaiul in Voluntari via. Petricani?
Desigur, "e SF ce vedem acolo", dar vine intrebarea, cat ne mai putem raporta doar la prezent? Infrastructura a ramas la nivelul anilor '90 (pe Google Earth se vede ca toata zona de dupa bariera era camp+ferme. Azi sunt birouri si blocuri cu probabil mii si mii de oameni. E nevoie de mass transit, iar chit ca M2 va fi extins spre rondul OMV, cred ca in contextul realizarii trenului metropolitan cu statie la Petricani, extinderea tramvaiului este necesara. Poate mai vrei si o pista de biciclete, ca deh, e secolul XXI, trotuare decente care sa permita trecerea a 2 fotolii rulante din directii opuse, samd.
< hate me >
Banuiesc ca suntem cu totii in asentiment cand spun ca Firul 3 are utilitate strategica pentru viitor. Poate chiar intr-un viitor mai european al Bucurestiului se va pune problema unui fir 4.
Oricum, sunt de acord cu shoppy.
_________________________
Totusi, vorbim despre pasaj, insa, acesta trebuie facut in armonie cu viitoarea strategie de dezvoltare a mobilitatii din nord. Cred ca un simplu pasaj 2x2 s-ar putea sa nu fie time-proof pentru urmatoarele decenii.
Va amintesc ce prevedea strategia inelului median. Si adaug: daca am vrea sa prelungim tramvaiul in Voluntari via. Petricani?
Desigur, "e SF ce vedem acolo", dar vine intrebarea, cat ne mai putem raporta doar la prezent? Infrastructura a ramas la nivelul anilor '90 (pe Google Earth se vede ca toata zona de dupa bariera era camp+ferme. Azi sunt birouri si blocuri cu probabil mii si mii de oameni. E nevoie de mass transit, iar chit ca M2 va fi extins spre rondul OMV, cred ca in contextul realizarii trenului metropolitan cu statie la Petricani, extinderea tramvaiului este necesara. Poate mai vrei si o pista de biciclete, ca deh, e secolul XXI, trotuare decente care sa permita trecerea a 2 fotolii rulante din directii opuse, samd.
< hate me >
Zona CF Petricani conform Proiect Inel Median 2011.jpg (306.49 KB; downloaded 1837 times)
- fl82
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
fl82
Era o linie industriala ce se ramifica din statia Pantelimon si mergea paralel cu M800 (spre Bucuresti): trecea pe sub pasajul Colentina (DN 2), traversa la nivel Soseaua Andronache. Aceasta linie industriala deservea fosta fabrica de tevi sudate "Helitube" si o fabrica "Danone".
Insa ce deservea si care era rolul acelei linii care se vede in fotografie, ce se ramifica probabil de la "Ram. 3 Pantelimon" (din M800) , mergea paralel cu linia de racord ce permite evitarea rebrusarii in statia Pantelimon si ajungea in zona strazii "Sergent Vasile Predescu", in sensul spre statia Bucuresti-Obor ?!
In zona acelei strazi nu pare sa fi fost vreo unitate industriala!
Ca o curiozitate, in ce an a ajuns ultimul tren de marfa pe fosta latforma industriala "Pipera" ? Linia care deservea platforma "Pipera" se ramifica din M800 intre actualul pasaj al A3 peste M800 si pasajul de pe Soseaua Petricani. Pe platforma "Pipera" aveau linii industriale: fosta fabrica "Electronica", fosta fabrica "Rocin", fostul "Combinat de industrializare a lemnului", o betoniera si fostul CET Pipera.
In partea de nord a Bucurestiului pasaje rutiere denivelate peste M800 ar mai trebui construite la intersectia M800 cu urmatoarele strazi: Soseaua Nordului/Elena Vacarescu (pentru a se face legatura intre aceste doua strazi si astfel pentru a creea o varianta de circulatie la Soseaua Kiseleff), Strada Avionului (care ar trebui: indreptata, largita si prelungita spre nord, pentru a se face legatura cu cartierul ANL Henry Coanda), Soseaua Petricani si Soseaua Andronache
Era o linie industriala ce se ramifica din statia Pantelimon si mergea paralel cu M800 (spre Bucuresti): trecea pe sub pasajul Colentina (DN 2), traversa la nivel Soseaua Andronache. Aceasta linie industriala deservea fosta fabrica de tevi sudate "Helitube" si o fabrica "Danone".
Insa ce deservea si care era rolul acelei linii care se vede in fotografie, ce se ramifica probabil de la "Ram. 3 Pantelimon" (din M800) , mergea paralel cu linia de racord ce permite evitarea rebrusarii in statia Pantelimon si ajungea in zona strazii "Sergent Vasile Predescu", in sensul spre statia Bucuresti-Obor ?!
In zona acelei strazi nu pare sa fi fost vreo unitate industriala!
Ca o curiozitate, in ce an a ajuns ultimul tren de marfa pe fosta latforma industriala "Pipera" ? Linia care deservea platforma "Pipera" se ramifica din M800 intre actualul pasaj al A3 peste M800 si pasajul de pe Soseaua Petricani. Pe platforma "Pipera" aveau linii industriale: fosta fabrica "Electronica", fosta fabrica "Rocin", fostul "Combinat de industrializare a lemnului", o betoniera si fostul CET Pipera.
In partea de nord a Bucurestiului pasaje rutiere denivelate peste M800 ar mai trebui construite la intersectia M800 cu urmatoarele strazi: Soseaua Nordului/Elena Vacarescu (pentru a se face legatura intre aceste doua strazi si astfel pentru a creea o varianta de circulatie la Soseaua Kiseleff), Strada Avionului (care ar trebui: indreptata, largita si prelungita spre nord, pentru a se face legatura cu cartierul ANL Henry Coanda), Soseaua Petricani si Soseaua Andronache
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
shoppy
In GE poza din 2002 se vede ca aici unde scrie Dragonul Rosu 1 https://www.google.ro/maps/@44.4784055,2 ... !3m1!1e3 exista o betoniera cu acces CF, deci asta deservea colectorea(nu imi dau seama care era rolul betonierei, de obicei se faceau ca sa construiasca cartierele de blocuri).
(Vezi ca ai scris intre Pasajul A3 si Pasajul Petricani .)
In GE poza din 2002 se vede ca aici unde scrie Dragonul Rosu 1 https://www.google.ro/maps/@44.4784055,2 ... !3m1!1e3 exista o betoniera cu acces CF, deci asta deservea colectorea(nu imi dau seama care era rolul betonierei, de obicei se faceau ca sa construiasca cartierele de blocuri).
(Vezi ca ai scris intre Pasajul A3 si Pasajul Petricani .)
- fl82
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
ByOnu
ARF promite că anul acesta va fi REdat în exploatare racordul Gara Obor - M800 - Gara de Nord, eliminându-se astfel ocolul prin halta Pantelimon.
ARF promite că anul acesta va fi REdat în exploatare racordul Gara Obor - M800 - Gara de Nord, eliminându-se astfel ocolul prin halta Pantelimon.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
shoppy
Se poate verifica in teren la trecerile la nivel ale racordului daca a reaparut luciul de rulare.
Se poate verifica in teren la trecerile la nivel ale racordului daca a reaparut luciul de rulare.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Linii de tramvaie desfiintate sau neutilizate in Bucuresti
idk_vlad
Pe Șoseaua Gării Cățelu, în apropierea intersecției cu Șos. Gării Cățelu și Str. Elbrus se poate vedea și azi o bucată de șină pe stradă. Ce este cu ea acolo și unde ducea?
Pe Șoseaua Gării Cățelu, în apropierea intersecției cu Șos. Gării Cățelu și Str. Elbrus se poate vedea și azi o bucată de șină pe stradă. Ce este cu ea acolo și unde ducea?
- omirica
-
Posted:
-
Re: Linii de tramvaie desfiintate sau neutilizate in Bucuresti
omirica
E o porțiune din fosta cale ferată industrială care deservea o secție a Policolor și niște depozite amplasate cam unde e acum școala libaneză, sau ceva de genul.
E o porțiune din fosta cale ferată industrială care deservea o secție a Policolor și niște depozite amplasate cam unde e acum școala libaneză, sau ceva de genul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linii de tramvaie desfiintate sau neutilizate in Bucuresti
shoppy
Erau niste depozite, acum s-a demolat totul, cel mai probabil o sa se faca niste blocuri si putem sa scapam si noi de linia care traverseaza bulevardul.
Erau niste depozite, acum s-a demolat totul, cel mai probabil o sa se faca niste blocuri si putem sa scapam si noi de linia care traverseaza bulevardul.
- omirica
-
Posted:
-
Re: Linii de tramvaie desfiintate sau neutilizate in Bucuresti
omirica
Liniile astea de cale ferată abandonate sunt o ciumă care ne va mai urmări multă vreme, iar zona colcăie de astfel de epave (Drumul între Tarlale, Gura Bădicului). Autorizațiile de desființare se dau de AFER la cererea proprietarului (care nu se știe cine mai e după dispariția uzinelor din zonă) în cazuri temeinic justificate. Faptul că nu mai există trafic și linia e praf nu se consideră caz temeinic justificat.
Liniile astea de cale ferată abandonate sunt o ciumă care ne va mai urmări multă vreme, iar zona colcăie de astfel de epave (Drumul între Tarlale, Gura Bădicului). Autorizațiile de desființare se dau de AFER la cererea proprietarului (care nu se știe cine mai e după dispariția uzinelor din zonă) în cazuri temeinic justificate. Faptul că nu mai există trafic și linia e praf nu se consideră caz temeinic justificat.
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options