Regiunile RomânieiOlteniaJudețul Vâlcea

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

50 posts, 30668 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective andreir14

PTMZ wrote:
Un Stratos a suferit ieri o coliziune cu un autoturism într-o curbă. Accidentul a provocat 5 victime:



Vehiculul in cauza este VL 09 ETA. Conform licitatiei pentru asigurarile pe 2021, nu mai apare in tabelul din caietul de sarcini, fiind dauna totala. Cum toate Stratos-urile au CASCO, este posibil ca acesta sa fie inlocuit de un alt vehicul nou de acelasi tip.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Livone

Referitor la  stadiul proiectelor de modernizare a  DN73C Campulung-Tigveni-Rm Valcea  si DN67B (Pitesti-Vedea-Dragasani-Maciuca-Targu Carbunesti-Scoarta) , conform CNAIR|:
Pentru Contractul de finantare nr. 74/17.07.2020. (valoare eligibila proiect 4,022,828.59 euro , finalizare:12/31/2021 sursa MFE)-cel mai probabil va exista un act aditional de prelungire a perioadei de implementare.
Scan petitie cnair.pdf
Stadiu proiecte
Scan petitie cnair.pdf (107.52 KB; downloaded 196 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

PTMZ wrote:
Primăria Râmnicu Vâlcea a lansat o licitație pentru modernizarea autobazei E.T.A. și montarea unor stații de alimentare cu GNC. Bugetul alocat este în valoare de 24.546.705,76 RON, dintr-o cofinanțare (în descriere se menționează că e inclus în POR). Se atribuie ofertantului cu cel mai scăzut preț. Termene limită:
- depuneri oferte: 15 decembrie 2020
- evaluări: 10 martie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100106681


Licitația a trecut în evaluare financiară astăzi.
Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 29 aprilie.

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

PTMZ wrote:
Primăria Râmnicu Vâlcea a lansat o licitație pentru modernizarea autobazei E.T.A. și montarea unor stații de alimentare cu GNC. Bugetul alocat este în valoare de 24.546.705,76 RON, dintr-o cofinanțare (în descriere se menționează că e inclus în POR). Se atribuie ofertantului cu cel mai scăzut preț. Termene limită:
- depuneri oferte: 15 decembrie 2020
- evaluări: 10 martie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100106681

[...]

Ofertant unic: asocierea VALORIS - RALUNIC - ELSERV - IMPECABIL, cu următorii subcontractanți:
- ABC SYSTEMS (1,12%)
- S.C. BURGAZ S.R.L. (0,69%)
- TELETEKNIKA ENGINEERING S.R.L. (21,28%)


Vineri au fost selectați câștigători.

 


Re: Stiri, noutati, perspective PTMZ

Solaris Bus & Coach, lider european în producția de vehicule electrice pentru transport public, va prezenta în premieră în România autobuzul pentru transport în comun Urbino 12 cu hidrogen, în cadrul unui tur național. Timp de două luni, autobuzul Solaris cu hidrogen va fi prezent în douăsprezece orașe din România după următorul traseu: Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Sfântu Gheorghe, Iași, Galați, Constanța, București, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Timișoara și Oradea.

Autobuzul Urbino 12 cu hidrogen va circula timp de câteva zile în fiecare oraș din cadrul turului, pentru a fi testat de administrațiile locale, în vederea familiarizării cu cea mai nouă tehnologie de propulsie și a conștientizării eficienței folosirii hidrogenului ca sursă de energie complet curată și a diminuării emisiilor poluante de dioxid de carbon. Turul autobuzului Solaris Urbino 12 cu hidrogen prin cele douăsprezece orașe din România cuprinse în traseu este realizat în colaborare cu Linde Gaz România, partener care asigură alimentarea acestuia cu hidrogen.

„În premieră națională aducem autobuzul Solaris Urbino 12 cu hidrogen pe străzile mai multor orașe din România, pentru a prezenta administrațiilor publice locale beneficiile achiziționării unor astfel de vehicule inovatoare în industria de transport public pe termen lung, atât din punct de vedere al costurilor, dar și al protecției mediului și a calității vieții locuitorilor. Solaris Urbino 12 cu hidrogen este fără nicio îndoială soluția viitorului, disponibilă deja, iar componenta sa ecologică garantează unicitatea unei experiențe de călătorie sustenabilă, lipsită complet de emisii poluante”, a declarat Daniel Ciolan, General Manager Solaris Bus & Coach România.

Lansat în iunie 2019, la Summitul Global pentru Transport Public (UITP) din Stockholm, Solaris Urbino 12 reprezintă avangarda tehnologică a vehiculelor pentru transportul public fără emisii nocive și totodată o soluție sustenabilă pentru orașele care doresc să investească în calitatea mediului pentru locuitorii lor. Alimentat cu hidrogen, vehiculul inovator oferă o autonomie de până la 400 km, păstrând în același timp toate avantajele unui motor electric.

Autobuzul Solaris Urbino 12 cu hidrogen este caracterizat de un nivel scăzut de zgomot  în timpul deplasării, ce garantează o experiență plăcută de călătorie atât pentru șoferi, cât și pentru pasageri. Mai mult, confortul pasagerilor va fi asigurat și de o serie de beneficii precum: sistemul de climatizare, camerele de supraveghere, dar și un sistem modern de informare. De asemenea, aceștia își vor putea reîncărca dispozitivele mobile în porturile USB disponibile, în timp ce persoanele cu mobilitate redusă vor avea la dispoziție o rampă și un compartiment pentru scaune cu rotile.

În ceea ce privește caracteristicile sale tehnice, autobuzul Solaris cu hidrogen folosește un set de celule de combustie pentru a genera energie. Hidrogenul furnizat celulelor de combustie este transformat în electricitate, care la rândul său alimentează direct sistemul de acționare a autobuzului care constă într-o punte motoare cu acționarea în roți. Autobuzul este, de asemenea, echipat cu o baterie Solaris High Power, care acționează ca o instalație suplimentară de stocare a energiei electrice.

Hidrogenul necesar pentru propulsare, furnizat de Linde Gaz în cazul acestui proiect, este stocat în stare gazoasă în rezervoare de ultimă generație, plasate pe partea superioară a autobuzului. Singurele subproduse generate în timpul funcționării autobuzului sunt căldura și apa sub formă de vapori, fapt pentru care vehiculele nu eliberează substanțe nocive pentru mediu.

Niciun mijloc de transport public cu hidrogen nu circulă în România
Potrivit reprezentanților Solaris în România, până în prezent, nicio municipalitate din țară nu a plasat comenzi pentru autobuzele cu hidrogen, însă există un interes la nivelul mai multor administrații locale pentru achiziționarea unor astfel de vehicule.

La nivel european, compania Solaris a preluat deja comenzi pentru livrarea a zeci de autobuze Urbino 12 cu hidrogen către operatori de transport public din Germania, Olanda, Italia, Suedia și Austria, fiind totodată prima companie care a început producția în masă pentru acest tip de vehicul. De asemenea, autobuze Solaris cu hidrogen au fost  deja livrate și folosite în circuitul de transport public în orașele Köln (Germania) și Bolzano (Italia). Conform previziunilor pieței, segmentul autobuzelor urbane alimentate cu hidrogen va crește exponențial în următorii zece ani, și va constitui până în 2030 o parte substanțială a flotei de vehicule  de transport în comun din Europa.

Linde colaborează deja în Europa cu mai multe municipalități pentru alimentarea cu hidrogen a vehiculelor folosite în transportul comun.

Comisia Europeană își propune ca în intervalul 2024-2030, hidrogenul să devină o componentă intrinsecă a unui sistem energetic integrat, cu un obiectiv strategic la capitolul producție de până la 10 milioane de tone de hidrogen regenerabil în UE. Utilizarea hidrogenului va fi extinsă treptat în transportul public, cel cu camioane, feroviar și la unele aplicații de transport maritime.

Sursa: CT News

 


  • DRK
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective DRK

Extinderea transportului public al municipiului Râmnicu Vâlcea și în comuna Dăești este un obiectiv tot mai aproape de a deveni realitate. Primaria Dăești s-a alăturat nou înființatei ADI Transport, asociație care a depus deja două proiect de mobilitate urbană dedicate informatizării și extinderii rețelei de transport public de care au nevoie cei care locuiesc în zonele turistice din regiunea noastră.


“Vă informăm ca UAT Dăești, este parte a noului program ADI TRANSPORT, cea care a depus luni, 16.05.2022, două proiecte de mobilitate urbană dedicate informatizării și extinderii rețelei de transport public de care au nevoie cei care locuiesc în zonele turistice din regiunea noastră si vizează extinderea transportului de călători din Municipiul Râmnicu Vâlcea către localitățile invecinate si statiunile balneare din judet , respectiv achiziția de autobuze nepoluante (ce au zero emisii gaze de eșapament) – electrice (care cuprind și stații de încărcare rapidă – pe traseu, respectiv stații de încărcare lentă.
Lider de proiect și inițiator este municipalitatea Râmnicu Vâlcea, avand ca parteneri:Ocnele Mari ,Calimanesti , Bujoreni, Daesti, Băile Olănești, Vlădești, Mihăești și Băile Govora. Se propune într-o primă etapă, în acord cu prevederile Planului de Mobilitate Urbană Durabilă, extinderea serviciului de transport local, asigurarea accesibilitǎții oferitǎ tuturor de sistemul de transport, precum și atragerea de noi călători către transportul public, avandu-se ca scop cresterea calitatii vietii si crearea unui sistem de transport modern si nepoluant.
Conducerea primăriei ține cont de solicitările cetățenilor și adoptă planuri de măsuri pentru crearea unui climat confortabil pentru locuitorii din comuna Dăești” – anunță public Primăria Dăești.


Sursa: Gazeta Vâlceană

 


  • DRK
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective DRK

Orașul Brezoi va avea transport public ecologic

La Brezoi au fost achiziţionate trei autobuze electrice în cadrul unui proiect cu fonduri europene, şi acestea urmează să deservească transportul public din localitate.

„”Astăzi a avut loc livrarea celor 3 autobuze hibrid, achiziționate ȋn cadrul proiectului finanțat prin Regio – Programul Operațional Regional 2014-2020 – axa prioritara 3, iar furnizorul a asigurat inclusiv serviciile de instructaj pentru şoferi. Considerăm că a meritat aşteptarea, iar după ȋnmatricularea permanentă şi finalizarea formalităților ARR, vă veți putea bucura de 4 curse zilnice Cornet – Brădişor şi retur, gratuite pentru elevi, subvenționate pentru alte categorii şi la un cost integral modic, mult inferior costurilor financiare şi de mediu asociate transportului cu taxi sau cu autoturism personal. Pe lângă înlesnirea deplasării şi creşterea accesibilității, existența unui sistem de transport public urban ȋn Brezoi ȋndeplineşte şi o funcție turistică, traseul fiind nu doar unul foarte util pentru deplasările necesare rutinei zilnice, ci şi unul plăcut de parcurs, cu potențial pentru activitățile de timp liber.  Ne bucurăm că putem ȋmpărtăşi cu dumneavoastră acest succes al administrației locale, care vă este destinat ȋn totalitate şi vă aşteptăm curând la bord”,   a precizat primarul oraşului Brezoi, Robert Schell.

Proiectul a inclus construirea a 12 kilometri de pistă de biciclete, achiziţionarea a trei autobuze electrice pentru transportul local, construirea unei staţii de încărcare electrice şi a unui depou pentru autobuze, construirea unui pod ornamental foarte frumos,dar şi amenajarea unor străzi a căror lucrări s-au finalizat.

Cu ocazia aceasta s-au asfaltat străzile din satul Golotreni şi satul Păscoaia iar  pista de biciclete amenajată de la Gara Lotru în satul Golotreni până în satul Păscoaia este atracţia turiştilor.

Autobuzele urbane, foarte importante pentru comunitate, vor fi folosite pentru traficul local şi pentru transportul copiilor la şcoală. Proiectul, în valoare de 3,5 milioane de euro s-a derulat cu fonduri europene atrase în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020 pentru „Mobilitate urbană durabilă în oraşul Brezoi”.


Sursa: Impact Real

 


  • DRK
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective DRK

De la o vreme prin societatea ETA SA se întâmplă lucruri destul de dubioase în ceea ce privește conducerea și sindicatul, mai jos regăsiți niște fraze din articolele publicate de "Asociația Ziariștilor de Investigații":

Oficial directorul societatii este dl Andi ,dar in spatele dansului ,din umbra ,societatea este condusa de o doamna (fosta taxatoare) careia nici nu dorim sa i dam numele. Aceasta doamna nu lasa pe nimeni sa isi indeplineasca sarcinile postului (ingineri, sefi de departamente) sau sa ia vreo decizie fara a avea consintamantul dansei , chiar daca deciziile luate de dansa de cele mai multe ori au fost catastrofale pentru societate si angajati. Nu cunoastem motivul (deocamdata) pentru care aceasta doamna are atata putere incat sa ia toate deciziile in ceea ce priveste coordonarea si functionarea activitatii societatii ,ea ocupand postul de consilier etica si sefa serviciu tiketing. Surse chiar din PER (dansa fiind membru PER) spun ca in interiorul partidului nu este cunoscuta si nici nu a iesit in evidenta vreodata, unii spunand ca nici nu o cunosc.


Sursa fragment 1: Asociația Ziariștilor de Investigații

Dăm exemplu un caz in ceea ce priveste unul dintre autobuzele nu chiar vechi ale societatii (stim inclusiv numarul de inmatriculare al acestuia). Acest autobuz a avut o problema la sistemul de franare luand foc una dintre roti .  Soferul a sesizat problema stingand incendiul de la roată cu mai multe stingatoare de incendiu pe marginea drumului in municipiul Râmnicu Vâlcea.  Autobuzul a fost tractat la atelierul societatii unde a fost reparat partial (datorita ECONOMIILOR) si scos din nou pe trasee, cu mentiunea sa nu se mai foloseasca frana de picior si sa se actioneze RETARDERUL!?!?.


Sursa fragment 2: Asociația Ziariștilor de Investigații

De asemenea, în pozele din postări se pot găsi și niște sesizări făcute de către angajați către ITM și ETA legate de condițiile de muncă și alte probleme care au mai fost expuse.

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Vâlcea  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use