Topic: Discuții generale
130 posts, 67994 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Costin
Am mutat aici mesajul. Pentru ca colegul radudd nu poate primi mesaje private, daca cineva cunoaste detalii despre situatia descrisa, fie imi poate scrie mie in privat, fie pe email la admin@metrouusor.com, iar eu voi trimite mai departe mesajul pe e-mail colegului radudd.
Am mutat aici mesajul. Pentru ca colegul radudd nu poate primi mesaje private, daca cineva cunoaste detalii despre situatia descrisa, fie imi poate scrie mie in privat, fie pe email la admin@metrouusor.com, iar eu voi trimite mai departe mesajul pe e-mail colegului radudd.
- radudd
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
radudd
Multumesc frumos pentru ajutor!
Sper sa apara o informatie despre cum as putea lua legatura cu acea echipa de mecanici. Imi imaginez cu groaza ce au simtit si dansii si cat de sinistre sunt aceste evenimente mai ales cand tu ca mecanic nu mai poti sa faci absolut nimic.
Este o utopie, insa ce bine ar fi daca ar exista panouri de protectie pe toate lungimea caii ferate, sau vreun dispozitiv electronic / electromecanic care sa nu permita apropierea umana de aceasta zona.
Multumiri!
Multumesc frumos pentru ajutor!
Sper sa apara o informatie despre cum as putea lua legatura cu acea echipa de mecanici. Imi imaginez cu groaza ce au simtit si dansii si cat de sinistre sunt aceste evenimente mai ales cand tu ca mecanic nu mai poti sa faci absolut nimic.
Este o utopie, insa ce bine ar fi daca ar exista panouri de protectie pe toate lungimea caii ferate, sau vreun dispozitiv electronic / electromecanic care sa nu permita apropierea umana de aceasta zona.
Multumiri!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
ByOnu
Noile treceri la nivel instalate la Petricani si Andronache.
Noile treceri la nivel instalate la Petricani si Andronache.
4B6D15AF-6063-4B74-BF68-FC52B8B4F1DF.jpeg (1.02 MB; downloaded 2066 times)
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Cristi N
Or fi placile respective noi dar nu poate fi vorba de planeitate intre drum si trecerea propriu-zisa. Am trecut cu masina pe acolo si m-am simtit ca intr-un roller-coaster.
Or fi placile respective noi dar nu poate fi vorba de planeitate intre drum si trecerea propriu-zisa. Am trecut cu masina pe acolo si m-am simtit ca intr-un roller-coaster.
- cris_m
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Cristi N
Pana acu vreo 5 ani era destul de ok trecerea dar in ultimii ani s-a valurit din ce in ce mai tare. Ma asteptam ca la reparatia asta sa aduca totul la nivel.
Ideal ar fi fost sa si lateasca actuala trecere dar sunt constient ca asta e mult mai complicat, ar presupune modificarea instalatiilor barierelor.
Pana acu vreo 5 ani era destul de ok trecerea dar in ultimii ani s-a valurit din ce in ce mai tare. Ma asteptam ca la reparatia asta sa aduca totul la nivel.
Ideal ar fi fost sa si lateasca actuala trecere dar sunt constient ca asta e mult mai complicat, ar presupune modificarea instalatiilor barierelor.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Chev Celios
Fata de ce era inainte pe firul pe care s-au efectuat lucrări de reparații este destul de ok.
Fata de ce era inainte pe firul pe care s-au efectuat lucrări de reparații este destul de ok.
- shoppy
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
ByOnu
Acum ca zici, DA, practic, trecerile au latimea pentru 1,5 benzi pe sens, este un bottleneck, o palnie.
Mai mult de atat, trecerea la nivel ar trebui extinsa si pentru pietonal. Trotuarele, atat din Voluntari, cat si din Bucuresti, se opresc la 20-50m de ampriza CF, lasandu-le pietonilor la dispozitie doar noroaie. Macar un pietris daca ar turna si PMB/PS2 pana mai aproape de CF, daca trotuarul este in afara razei in care pot investi UAT-urile.
Daca nici primariile (Generala, Sector 2, Voluntari) nu stiu ce sa ceara CFR-ului sau nu le pasa, asta e rezultatul. CFR face ce stie, oricum nu e interesul si responsabilitatea lor sa imbunantateasca si sa extinda trecerea, cu atat mai mult cu cat beneficiarii nu se plang.
Ocazie ratata...
Cristi N wrote here:
Ideal ar fi fost sa si lateasca actuala trecere dar sunt constient ca asta e mult mai complicat, ar presupune modificarea instalatiilor barierelor.
Acum ca zici, DA, practic, trecerile au latimea pentru 1,5 benzi pe sens, este un bottleneck, o palnie.
Mai mult de atat, trecerea la nivel ar trebui extinsa si pentru pietonal. Trotuarele, atat din Voluntari, cat si din Bucuresti, se opresc la 20-50m de ampriza CF, lasandu-le pietonilor la dispozitie doar noroaie. Macar un pietris daca ar turna si PMB/PS2 pana mai aproape de CF, daca trotuarul este in afara razei in care pot investi UAT-urile.
Daca nici primariile (Generala, Sector 2, Voluntari) nu stiu ce sa ceara CFR-ului sau nu le pasa, asta e rezultatul. CFR face ce stie, oricum nu e interesul si responsabilitatea lor sa imbunantateasca si sa extinda trecerea, cu atat mai mult cu cat beneficiarii nu se plang.
Ocazie ratata...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Cristi N
Harta ANCPI nu are cea mai buna rezolutie dar pare ca drumul public se termina putin dupa indicatorului de intrare in Bucuresti spre CF, dupa aia e parcela intabulata pe numele CFR.
De altfel, asta corespunde cu ce scrie in OUG 12/1998 la art 25:
Harta ANCPI nu are cea mai buna rezolutie dar pare ca drumul public se termina putin dupa indicatorului de intrare in Bucuresti spre CF, dupa aia e parcela intabulata pe numele CFR.
De altfel, asta corespunde cu ce scrie in OUG 12/1998 la art 25:
(2) Zona de siguranţă a infrastructurii feroviare publice cuprinde fasiile de teren, în limita de 20 m fiecare, situate de o parte şi de alta a axei caii ferate, necesare pentru amplasarea instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă circulaţiei şi a celorlalte instalaţii de conducere operativă a circulaţiei trenurilor, precum şi a instalaţiilor şi lucrărilor de protecţie a mediului.
TN_CF_Petricani_GM_SW.JPG (338.92 KB; downloaded 1797 times)
TN_CF_Petricani_ANCPI.JPG (138.13 KB; downloaded 1797 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
ByOnu
Multumesc, Cristi, pentru completarea documentata.
Ai perfecta dreptate dpdv legal, insa adevarul este ca daca ar fi putin interes real din partea PMB/PS2/PV, s-ar fi putut gasi intelegere pentru conlucrarea cu CFR. Nu stiu cum s-o zic, dar tare cred ca daca era in S4 asta, Baluta ar fi rezolvat-o cumva pana acum. Faptul ca este zona de siguranta a CFR iar UAT-urile se multumesc cu situatia, nu ma incalzeste.
Imi vine teribil de greu sa cred ca CFR a inchis sau ar inchide usa in nas unui UAT dispus sa faca traversarea pietonala CF mai sigura.
Inclusiv edificarea unei pasarele pietonale este o optiune, cu atat mai mult cu cat ar putea fi parte componenta, premeargatoare, a viitoarei statii CF a trenului metropolitan. Dar pana atunci, si varianta la sol este acceptabila. Dotata cu niste sicane, indicatoare si semnale acustice si luminoase dedicate pietonilor.
EXTRA - CFR ar trebui trasa de par pentru neingrijirea vegetatiei din zona de siguranta a sinelor. Balariile alea din apropierea intersectiilor obtureaza aproape total vizibilitatea.
Multumesc, Cristi, pentru completarea documentata.
Ai perfecta dreptate dpdv legal, insa adevarul este ca daca ar fi putin interes real din partea PMB/PS2/PV, s-ar fi putut gasi intelegere pentru conlucrarea cu CFR. Nu stiu cum s-o zic, dar tare cred ca daca era in S4 asta, Baluta ar fi rezolvat-o cumva pana acum. Faptul ca este zona de siguranta a CFR iar UAT-urile se multumesc cu situatia, nu ma incalzeste.
Imi vine teribil de greu sa cred ca CFR a inchis sau ar inchide usa in nas unui UAT dispus sa faca traversarea pietonala CF mai sigura.
Inclusiv edificarea unei pasarele pietonale este o optiune, cu atat mai mult cu cat ar putea fi parte componenta, premeargatoare, a viitoarei statii CF a trenului metropolitan. Dar pana atunci, si varianta la sol este acceptabila. Dotata cu niste sicane, indicatoare si semnale acustice si luminoase dedicate pietonilor.
EXTRA - CFR ar trebui trasa de par pentru neingrijirea vegetatiei din zona de siguranta a sinelor. Balariile alea din apropierea intersectiilor obtureaza aproape total vizibilitatea.
traversare pietonala CF Petricani.png (1.71 MB; downloaded 1773 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Costin
Acolo trebuie pasaj denivelat pentru auto si pietoni, cine mai lasa oameni sa treaca de capul lor, cu piciorul sau motorizat, o cale ferata de 160km/h, e criminal. In rest ramane valabil tot ce spuneti despre cooperarea intre UATuri si CFR, ca si un pasaj are nevoie de asta.
Acolo trebuie pasaj denivelat pentru auto si pietoni, cine mai lasa oameni sa treaca de capul lor, cu piciorul sau motorizat, o cale ferata de 160km/h, e criminal. In rest ramane valabil tot ce spuneti despre cooperarea intre UATuri si CFR, ca si un pasaj are nevoie de asta.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
shoppy
Bucata aceea nu este intabulata asa din cauza legii sigurantei feroviare(legea se aplica doar pe terenurile care deja sunt detinute de CFR Infra, nu se aplica pe proprietatile particulare sau drumurile publice existente, scrie mai jos in lege) ci pentru ca acolo era sina colectoare de la industriile de pe Andronache, se vede si in poza cu schema ca sunt 3 fire si mai sunt ramasite si in capatul Intrarii Andronache( https://www.google.com/maps/@44.481865,2 ... 4!8i8192 ), cum am vazut si cu liniile colectoare de la gara Cotroceni, acestea sunt in proprietatea interprinderilor industriale pe care le deserveau.
Bucata aceea nu este intabulata asa din cauza legii sigurantei feroviare(legea se aplica doar pe terenurile care deja sunt detinute de CFR Infra, nu se aplica pe proprietatile particulare sau drumurile publice existente, scrie mai jos in lege) ci pentru ca acolo era sina colectoare de la industriile de pe Andronache, se vede si in poza cu schema ca sunt 3 fire si mai sunt ramasite si in capatul Intrarii Andronache( https://www.google.com/maps/@44.481865,2 ... 4!8i8192 ), cum am vazut si cu liniile colectoare de la gara Cotroceni, acestea sunt in proprietatea interprinderilor industriale pe care le deserveau.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Cristi N
@ByOnu
Orice fel de pasarela sau pasaj acolo sau la Andronache trebuie sa fie girata si de primaria Voluntari. Am retineri foarte mari ca primarul de acum al Voluntariului ar fi de acord sa puna bani pentru asa ceva.
O trecere la nivel pentru pietoni in afara barierelor este pur si simplu exclusa, nu isi va asuma nimeni raspunderea pentru asa ceva in conditiile in care trenurile circula cu 100+ km/h in zona respectiva.
Mai mult, CFR ar fi trebuit sa isi construiasca gard de-a lungul caii ferate pe toata lungimea din interiorul localitatii si tot ei sunt responsabili pentru curatenia din zona caii ferate. Daca mergi de-a lungul liniei spre Constanta o sa descoperi o gramada de mini-gropi de gunoi.
Legat de trenul metropolitan, eu sunt foarte sceptic ca va putea functiona asa ceva in zona aia fara sa se faca inainte pasaje si sa mute cel putin o parte din trenuri pe centura. Va da peste cap tot traficul feroviar pe magistrala si va bloca complet traficul rutier la cele 2 treceri la nivel.
CFR poate fi trasa de par daca "un cetatean responsabil" face o reclamatie la Brigada Rutiera.
@shoppy In cazul asta pare ca e o singura parcela pentru tot pachetul de linii pe toata portiunea din Sectorul 2. Nu am o explicatie de ce e diferit fata de situatia din zona Lujerului unde se amenajase acea parcare pe linia industriala.
@ByOnu
Orice fel de pasarela sau pasaj acolo sau la Andronache trebuie sa fie girata si de primaria Voluntari. Am retineri foarte mari ca primarul de acum al Voluntariului ar fi de acord sa puna bani pentru asa ceva.
O trecere la nivel pentru pietoni in afara barierelor este pur si simplu exclusa, nu isi va asuma nimeni raspunderea pentru asa ceva in conditiile in care trenurile circula cu 100+ km/h in zona respectiva.
Mai mult, CFR ar fi trebuit sa isi construiasca gard de-a lungul caii ferate pe toata lungimea din interiorul localitatii si tot ei sunt responsabili pentru curatenia din zona caii ferate. Daca mergi de-a lungul liniei spre Constanta o sa descoperi o gramada de mini-gropi de gunoi.
Legat de trenul metropolitan, eu sunt foarte sceptic ca va putea functiona asa ceva in zona aia fara sa se faca inainte pasaje si sa mute cel putin o parte din trenuri pe centura. Va da peste cap tot traficul feroviar pe magistrala si va bloca complet traficul rutier la cele 2 treceri la nivel.
CFR poate fi trasa de par daca "un cetatean responsabil" face o reclamatie la Brigada Rutiera.
@shoppy In cazul asta pare ca e o singura parcela pentru tot pachetul de linii pe toata portiunea din Sectorul 2. Nu am o explicatie de ce e diferit fata de situatia din zona Lujerului unde se amenajase acea parcare pe linia industriala.
📖 Pagination options