Topic: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti
19 posts, 4095 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
Wednesday, 11.01.2023, 17:31 -
Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti
andrei11
Aha, o să încerc să schiţez ceva, dacă-mi iese, nu promit. Să nu fie foarte complicat.
Aha, o să încerc să schiţez ceva, dacă-mi iese, nu promit. Să nu fie foarte complicat.
- drbm
-
Posted:
Friday, 13.01.2023, 01:15 -
Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti
drbm
Ar fi un indiciu de interes faptul că magistrala de canalizare este dispusă între Rodul Pământului și Baba Novac fix pe banda a 3-a a șoselei Mihai Bravu sens N->S, iar magistrala de termoficare s-ar găsi sub linia de tramvai (vezi lucrările recente la utilități din ultimii 3ani).
În plus, din ce îmi amintesc, zona verde din fața blocurilor dintre aceleași repere stradale a fost translatată spre est , iar aleea și parcarea deasemenea lărgite, față de situația existentă înainte de construirea M1 (fostă M3) - amintire din epoca liceului, când băteam Bucureștiul pe bicicletă.
Eu cred că galeriile de metrou sunt pe partea dreaptă (vestică) a șoselei M. Bravu și am convingerea că spațiul estic a fost lăsat liber in mod deliberat.
Cu alte cuvinte, singura dilemă ar fi: la ce adâncime intersectează galeriile de metrou semirondul estic și culoarul S->N al șoselei Mihai Bravu.
E doar o opinie, nu sunt inginer...
Ar fi un indiciu de interes faptul că magistrala de canalizare este dispusă între Rodul Pământului și Baba Novac fix pe banda a 3-a a șoselei Mihai Bravu sens N->S, iar magistrala de termoficare s-ar găsi sub linia de tramvai (vezi lucrările recente la utilități din ultimii 3ani).
În plus, din ce îmi amintesc, zona verde din fața blocurilor dintre aceleași repere stradale a fost translatată spre est , iar aleea și parcarea deasemenea lărgite, față de situația existentă înainte de construirea M1 (fostă M3) - amintire din epoca liceului, când băteam Bucureștiul pe bicicletă.
Eu cred că galeriile de metrou sunt pe partea dreaptă (vestică) a șoselei M. Bravu și am convingerea că spațiul estic a fost lăsat liber in mod deliberat.
Cu alte cuvinte, singura dilemă ar fi: la ce adâncime intersectează galeriile de metrou semirondul estic și culoarul S->N al șoselei Mihai Bravu.
E doar o opinie, nu sunt inginer...
- zapacitu
-
Posted:
Saturday, 14.01.2023, 11:00 -
Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti
zapacitu
De magistralele de canalizare si termoficare am cam uitat, recunosc. Daca s-ar pune problema SUBtraversarii metroului cu galeriile tunelului auto... vorbim de o adancime neplacuta, cel putin -15 ca ordin de marime. Asta inseamna ca rampa de iesire devine brusc ori foarte aburpta, ori foarte lunga.
De magistralele de canalizare si termoficare am cam uitat, recunosc. Daca s-ar pune problema SUBtraversarii metroului cu galeriile tunelului auto... vorbim de o adancime neplacuta, cel putin -15 ca ordin de marime. Asta inseamna ca rampa de iesire devine brusc ori foarte aburpta, ori foarte lunga.
- survola
-
Posted:
Saturday, 14.01.2023, 20:23 -
Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti
survola
Tunelele de metrou sunt atât de aproape de suprafață încât produc probleme.
Pasajul Unirii e unul dintre exemple, aici pare a fi altul.
Tunelele de metrou sunt atât de aproape de suprafață încât produc probleme.
Pasajul Unirii e unul dintre exemple, aici pare a fi altul.
- zapacitu
-
Posted:
Wednesday, 18.01.2023, 17:42 -
Re: DISCUȚII - Lucrări pasaj rutier Calea Dudeşti
zapacitu
Intreaga magistrala de pe la Obor inspre Dristor este foarte sus. Daca iau cota de la Piata Muncii*, tunelele in zona intersectiei sunt FIX unde ar trebui sa treaca un pasaj auto. Ca sa mergi pe SUB ele, ziceam mai sus: rampe luuungi. Iar ca sa treci pe deasupra lor... nu urca nimeni piata cu 2-3m sa repetam Unirii.
*) desi dupa Muncii spre Dristor tunelele coboara putin, apoi urca la loc. Ochiometric si raportat la nivelul carosabilului de la suprafata, Dristor 2 este mai sus decat Muncii. Daca citesc putin pe diagonala tabelul pus de Andrei11 pe pagina anterioara, inteleg ca inainte de a se inscrie in curba la stanga chiar inainte de intrarea in intersectia Baba Novac dinspre Muncii, tunelele ar fi de fapt la un minim al segmentului Muncii-Dristor.
Intreaga magistrala de pe la Obor inspre Dristor este foarte sus. Daca iau cota de la Piata Muncii*, tunelele in zona intersectiei sunt FIX unde ar trebui sa treaca un pasaj auto. Ca sa mergi pe SUB ele, ziceam mai sus: rampe luuungi. Iar ca sa treci pe deasupra lor... nu urca nimeni piata cu 2-3m sa repetam Unirii.
*) desi dupa Muncii spre Dristor tunelele coboara putin, apoi urca la loc. Ochiometric si raportat la nivelul carosabilului de la suprafata, Dristor 2 este mai sus decat Muncii. Daca citesc putin pe diagonala tabelul pus de Andrei11 pe pagina anterioara, inteleg ca inainte de a se inscrie in curba la stanga chiar inainte de intrarea in intersectia Baba Novac dinspre Muncii, tunelele ar fi de fapt la un minim al segmentului Muncii-Dristor.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)
•
Choose destination