Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare linii de tramvai (2022 - 202x)

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului

171 posts, 27768 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă survola

ByOnu wrote here:
Catiusa dovedeste din nou ca este unul dintre putinii jurnalisti de investigatie seriosi pe partea de Bucuresti:

https://hotnews.ro/stiri-administratie_l ... mvai.htm

De ce a avut nevoie Primăria Capitalei de aproape 2 ani ca să reabiliteze 1,1 km de linie de tramvai
Catiușa Ivanov • HotNews.ro

[...]

„Până în prezent, au fost efectuate plăți în valoare totală de 18.495.223,76 lei cu TVA, din care 6.906.631,92 lei cu TVA către SC URBAN PROFILE GRELE SRL, 10.328.923,06 lei cu TVA către S.C. SWIETELSKI CONSTRUCȚII FEROVIARE SRL și 1.259.668,78 lei cu TVA către S.C. TIAB SA.
Restul de plată se ridică la suma de 7.568.394,80 lei cu TVA, din care 4.148.814,39 lei cu TVA către SC URBAN PROFILE GRELE SRL, 2.504.422,42 lei cu TVA către S.C. SWIETELSKI CONSTRUCȚII FEROVIARE SRL și 915.157,99 lei cu TVA către S.C. TIAB SA”, se mai arată în răspunsul transmis de Primăria Capitalei către HotNews.ro.
La finalul lunii septembrie, Primăria Capitalei a lansat licitația pentru modernizarea a 50 de km de linie de tramvai. Contracul este împărțit în 16 loturi, iar valoarea lucrărilor este estimată la 500 de milioane de euro.

Primarul Nicușor Dan spune că peste 2 ani orașul nu va mai avea linii de tramvai degradate, după semnarea contractelor, proiectarea urmând să se facă în 6 luni, iar lucrările într-un an.


Referitor la ultimul paragraf, eu nu am găsit linia de pe Șerban Vodă - Gheorghe Șincai - Nerva Traian (pentru 19) inclusă în acel plan.
Și mi se pare destul de degradată și ea.

 


Re: Știri și articole din presă cris_m

Ea exista, este prevazuta in modernizarile pentru operarea Astrelor. Motivul este simplu, linia 40 va fi repartizata depoului Giurgiu, iar accesul va fi aproximativ pe traseul lui 19.... eficienta ce sa mai :headbash:

 


Re: Știri și articole din presă survola

ThatDude wrote here:
https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/467/oz/10544.pdf


M-am liniștit, mulțumesc.
Cale de acces.
Sper că includ ambele sensuri :)

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului reiny2000

Până la urmă s-a ales ceva de pachetele 3 și 4 de propuneri trimise de asociație? Au trecut 46 de zile de când a fost trimis pachetul 3 și 11 zile de când a fost trimis pachetul 4.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului 1689

Pina la urma pe Dristorului se face cale dubla ?!

Lot 15: “Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac”, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă:

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului alchimistul

Andrei98 wrote here:
Se va reface asa cum a fost refacuta si curba de pe Milea intre portiunea cu OR  si partea modernizata spre Grozavesti. Se balanseaza destul de mult tramvaiele pe acele portiuni.


N-ar fi neaparat rau ca se schimba, dar costa o gramada de bani. Nici nu-mi propun sa generez polemici, dar pe criteriul balansului, ar trebui intervenit si pe bd. George Cosbuc, lucrare care implineste 20 de ani in 2023 sau 2024. Nu mai zic de cum se balanseaza de la Chirigiu incolo, unde s-a pus iarba "sa fie frumos", dar traversele s-au afundat si inevitabil s-au ondulat liniile. Chiar asa, pana la introducerea Astrelor nu se mai intervine deloc pe linia lui 32? E ok sa circule asa?

Deschid, de asemenea subiectul liniilor de pe Camil Ressu si Pallady, intre Fizicienilor si Catelu. Stiu ca s-au reabilitat, de-a lungul anilor, in intregime, lucrarile fiind executate de sectia "Linii". Stiu ca ei au resurse limitate si ca lucrarile nu au avut calitatea echivalenta reabilitarilor facute de Swietelsky, spre exemplu. Dar refuz sa cred ca inlocuirea este singura solutie...nu se mai pot face imbunatatiri? In conditiile in care avem atatea linii extrem de proaste, ce trebuie reabilitate de la zero, pai pe treaba asta se vor cheltui sume mari. Trebuie cumva prioritizat si gasit solutii pentru locurile unde liniile au 20-25 de ani si mai pot fi "salvate". Cat de des se schimba linii precum cea de pe Traian sau George Cosbuc in "afara" si ce fac ei pentru a le prelungi durata de viata?

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Se va inlocui TOT pentru a permite circulatia tramvaielor 100% LF precum Imperio Metropolitan.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului TrainWrecker

alchimistul wrote here:
Chiar asa, pana la introducerea Astrelor nu se mai intervine deloc pe linia lui 32? E ok sa circule asa?

Ba da, chiar cea mai mare problema fiind incrucisarea de la Trafic Greu, acolo tramvaiele isi fac praf boghiurile.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului Bogdan MD

Pentru liniile contruite cu tehnologie tip CF pe pat de piatra sparta, e suficient ca STB sa faca intretinerea periodica ca la carte, cu burarea liniei si reasezarea ei in pozitie, chestie care se poate face foarte simplu cu un singur utilaj specializat, care poate fi inchiriat, daca chiar sunt atat de saraci. Sigur, e posibil ca in cazul liniei 32 s fie nevoie si de spalarea piatrei sparte, in cazul in care a fost contaminata dupa iniernbare, dar altfel linia este inca in stare buna, si costa semnificativ mai putin decat o reabilitare ca la carte, sau chiar un RK, care presupune schimbarea sinei.

Sunt de acord ca sunt cateva puncte in reteaua deja modernizata care sunt de mult scadente la o inlocuire completa, precum intreaga intersectie Progresul-Alexandriei (cu scoaterea liniei de tren si introducerea macazului spre sud, cum era pe vremuri) si toate macazurile de la Eroii Revolutiei, unde deja au fost mai multe accidente. In general cam toate incrucisarile de pe sos Progresului au vazut un tonaj mult peste normative si ar trebui schimbate.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Problema este ca utilajele existente sunt pe gabarit CF care este mai mare decat ce avem noi prin statii, deci utilajele obisnuite nu incap,

 


Re: Ştiri şi articole din presă survola

V2A wrote here:
Nicușor Dan, pe Facebook:
🟢Este vorba despre reabilitarea a 50 de kilometri de linii de tramvai în zonele intens circulate din București.
[...]
⚠️Liniile de tramvai a căror infrastructură va fi reabilitată leagă zone importante ale orașului și se află pe artere intens circulate precum: Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Pache Protopopescu, str. Traian, str. Grigore Cobălcescu, Bd. Gloriei, str. Vasile Lascăr, Lizeanu, bd. Lacul Tei, șos. Petricani, bd. Dimitrie Pompeiu, bd. Mărășești, bd. Expoziției, bd. Camil Ressu, Bd. Barbu Văcărescu, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Bd. Chișinău, etc.


Se suspendă acele linii de tramvaı? Toate deodată?

 


Re: Ştiri şi articole din presă punmeister

Din aia 10 sa vedem totusi cine depune oferta in final.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Ma indoiesc ca se vor apuca de toate deodata... Realist vorbind e foarte dificil, mai ales daca raman doar 2-3 firme in cursa finala. Banii stim cum sunt, asa ca nu imi fac sperante prea mari.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului TrainWrecker

Nu toate deodata, dar cele mai mutle linii suspendate vor fi atunci cand se vor apuca de reabilitat Bd. Calarasi, vom avea probabil 14-le deviat pe la Ziduri Mosi-Obor-Calea Mosilor-Sf Vineri, 40 suspendat cu totul sau scurtat pana la Faur si 55 scurtat la Iancului sau/si reinfiintarea lui 46.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare linii de tramvai (2022 - 202x)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433314 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use