Topic: V3A-93M-FAUR
1135 posts, 387899 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
284 a fost reparat dupa o tamponare in urma careia isi pierduse masca frontala.
285 a plecat in jurul pranzului defect cuplat cu un CH PPC. Chiar nu isi da nimeni seama ca acest vagon nu rezista pe 41 ?
284 a fost reparat dupa o tamponare in urma careia isi pierduse masca frontala.
285 a plecat in jurul pranzului defect cuplat cu un CH PPC. Chiar nu isi da nimeni seama ca acest vagon nu rezista pe 41 ?
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
adn2377
Cu ceva zile in urma am mrs cu vagonul 114 pe linia 25, tin minte ca arata groaznic... pana si melamina din interior era umflata si valurita ca naiba, nu mai zic murdara... iar tablele pline de rugina si gauri.
Cu ceva zile in urma am mrs cu vagonul 114 pe linia 25, tin minte ca arata groaznic... pana si melamina din interior era umflata si valurita ca naiba, nu mai zic murdara... iar tablele pline de rugina si gauri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
114 probabil pe 11, nu stiu sa aiba Alexandria ture pe 25.
P.S. 114 este intr-adevar un jaf
adn2377 wrote:
Cu ceva zile in urma am mrs cu vagonul 114 pe linia 25, tin minte ca arata groaznic... pana si melamina din interior era umflata si valurita ca naiba, nu mai zic murdara... iar tablele pline de rugina si gauri.
114 probabil pe 11, nu stiu sa aiba Alexandria ture pe 25.
P.S. 114 este intr-adevar un jaf
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
#114 are probleme cu solenoidul si ia foarte usor patinaj, cad federele prea repede, din cauza asta face frecvent locuri plane.
#114 are probleme cu solenoidul si ia foarte usor patinaj, cad federele prea repede, din cauza asta face frecvent locuri plane.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cristy
Am si eu o intrebare. De ce la unele (ex:322) usile sunt scoase mai in exterior decat la celelalte (ex:299, 295, 285, 176, ...)?
Am si eu o intrebare. De ce la unele (ex:322) usile sunt scoase mai in exterior decat la celelalte (ex:299, 295, 285, 176, ...)?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
Acela a fost primul proiect de V3A modernizat iar usile au fost scoase in exterior, ulterior s-a constatat ca este mai usor si fiabil sistemul actual.
Acela a fost primul proiect de V3A modernizat iar usile au fost scoase in exterior, ulterior s-a constatat ca este mai usor si fiabil sistemul actual.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
Vagoanele V3A-93M-FAUR cu "afisaje film" au/aveau in memorie urmatoarele secvente dupa cum urmeaza:
>>> 1 - HELITUBE via Halele Obor
>>> 1 - ROMPRIM S.A. via Halele Obor
>>> 2 - CART. 16 FEBRUARIE via Pod Grozavesti
>>> 2 - DEP. ALEXANDRIA via Pod Grozavesti
>>> 3 - BD. SCHITU MAGUREANU via P-ta Victoriei
>>> 3 - P-TA PRESEI LIBERE via P-ta Victoriei
>>> 5 - CAL. MOSILOR via P-ta Galati
>>> 5 - AEROP. BANEASA via P-ta Galati
>>> 7 - SURA MARE via Sos. Giurgiului
>>> 7 - CFR PROGRESUL via Sos. Giurgiului
>>> 8 - DEP. MILITARI via P-ta Drumul Taberei
>>> 8 - ZETARILOR via P-ta Drumul Taberei
>>> 9 - GARA BASARAB via P-ta Pieptanari
>>> 9 - IMGB via P-ta Pieptanari
>>> 11 - CART. 16 FEBRUARIE via P-ta Pieptanari
>>> 11 - ROMPRIM S.A. via P-ta Pieptanari
>>> 12 - GARA BASARAB via P-ta Pieptanari
>>> 12 - CFR PROGRESUL via P-ta Pieptanari
>>> 14 - SF. GHEORGHE via Hala Traian
>>> 14 - GRANITUL S.A. via Hala Traian
>>> 15 - DEP. ALEXANDRIA via Bd. Marasesti
>>> 15 - COMPLEX RATB TITAN via Bd. Marasesti
>>> 16 - CAL. MOSILOR via P-ta Galati
>>> 16 - PLATF. IND. PIPERA via P-ta Galati
>>> 17 - PLATF. IND. PIPERA via Bucur Obor
>>> 17 - CFR PROGRESUL via Bucur Obor
>>> 18 - CFR PROGRESUL via P-ta Pieptanari
>>> 18 - P-TA RAHOVA via P-ta Pieptanari
>>> 19 - SURA MARE via Bd. Camil Ressu
>>> 19 - COMPLEX RATB TITAN via Bd. Camil Ressu
>>> 20 - BD. SCHITU MAGUREANU via P-ta Victoriei
>>> 20 - LAROMET S.A. via P-ta Victoriei
>>> 21 - SF. GHEORGHE via Bucur Obor
>>> 21 - HELITUBE via Bucur Obor
>>> 23 - FAUR (POARTA 4) via Pasaj Marasesti
>>> 23 - ZETARILOR via Pasaj Marasesti
>>> 24 - G-RAL BERTHELOT via P-ta Victoriei
>>> 24 - CART. DAMAROAIA via P-ta Victoriei
>>> 27 - BABA NOVAC via Bd. Camil Ressu
>>> 27 - COMPLEX RATB TITAN via Bd. Camil Ressu
>>> 28 - ICME via Sos. Garii Catelu
>>> 28 - GRANITUL S.A. via Sos. Garii Catelu
>>> 29 - CFR CENTURA JILAVA
>>> 29 - CFR PROGRESUL
>>> 30 - BABA NOVAC via Bd. G. Cosbuc
>>> 30 - DEP. ALEXANDRIA via Bd. G. Cosbuc
>>> 31 - LIZEANU via Sos. Pantelimon
>>> 31 - REPUBLICA S.A. via Sos. Pantelimon
>>> 32 - P-TA UNIRII via P-ta Chirigiu
>>> 32 - DEP. ALEXANDRIA via P-ta Chirigiu
>>> 33 - SF. GHEORGHE via P-ta Iancului
>>> 33 - GRANITUL S.A. via P-ta Iancului
>>> 34 - GARA DE NORD via Bucur Obor
>>> 34 - ROMPRIM S.A. via Bucur Obor
>>> 35 - BD. SCHITU MAGUREANU via Bd. Timisoara
>>> 35 - DEP. MILITARI via Bd. Timisoara
>>> 36 - PLATF. IND. PIPERA via Bucur Obor
>>> 36 - REPUBLICA S.A. via Bucur Obor
>>> 37 - BD. SCHITU MAGUREANU via Pod Grozavesti
>>> 37 - DEP. ALEXANDRIA via Pod Grozavesti
>>> 39 - SURA MARE via Sos. Giurgiului
>>> 39 - ZETARILOR via Sos. Giurgiului
>>> 40 - SF. GHEORGHE via Hala Traian
>>> 40 - REPUBLICA via Hala Traian
>>> 41 - P-TA PRESEI LIBERE via P-ta Cringasi
>>> 41 - CART. TUDOR VLADIMIRESCU via P-ta Cringasi
>>> 42 - P-TA PRESEI LIBERE via P-ta Cringasi
>>> 42 - URBIS via P-ta Cringasi
>>> 43 - TRAIAN via Sos. Pantelimon
>>> 43 - GRANITUL S.A. via Sos. Pantelimon
>>> 44 - BD> SCHITU MAGUREANU via Gara de Nord
>>> 44 - CART. 16 FEBRUARIE via Gara de Nord
>>> 45 - G-RAL BERTHELOT via P-ta Victoriei
>>> 45 - MEZES via P-ta Victoriei
>>> 46 - LIZEANU via P-ta Sudului
>>> 46 - IMGB via P-ta Sudului
>>> 47 - CAL. 13 SEPTEMBRIE via Razoare
>>> 47 - CET VEST MILITARI via Razoare
>>> 48 - CAL. 13 SEPTEMBRIE via Brasov
>>> 48 - CET VEST MILITARI via Brasov
>>> 50 - BABA NOVAC via Liviu Rebreanu
>>> 50 - FAUR (POARTA 4) via Liviu Rebreanu
>>> 52 - G-RAL BERTHELOT via Gara de Nord
>>> 52 - BAICULUI via Gara de Nord
>>> DEFECT
>>> PROBA
>>> SE RETRAGE LA DEPOU
>>> CIRCULA FARA CALATORI
Cele 88 de "secvente" insumeaza cam 25 de metri de banda continua si reprezinta traseele RATB din anul 1995.
Vagoanele V3A-93M-FAUR cu "afisaje film" au/aveau in memorie urmatoarele secvente dupa cum urmeaza:
>>> 1 - HELITUBE via Halele Obor
>>> 1 - ROMPRIM S.A. via Halele Obor
>>> 2 - CART. 16 FEBRUARIE via Pod Grozavesti
>>> 2 - DEP. ALEXANDRIA via Pod Grozavesti
>>> 3 - BD. SCHITU MAGUREANU via P-ta Victoriei
>>> 3 - P-TA PRESEI LIBERE via P-ta Victoriei
>>> 5 - CAL. MOSILOR via P-ta Galati
>>> 5 - AEROP. BANEASA via P-ta Galati
>>> 7 - SURA MARE via Sos. Giurgiului
>>> 7 - CFR PROGRESUL via Sos. Giurgiului
>>> 8 - DEP. MILITARI via P-ta Drumul Taberei
>>> 8 - ZETARILOR via P-ta Drumul Taberei
>>> 9 - GARA BASARAB via P-ta Pieptanari
>>> 9 - IMGB via P-ta Pieptanari
>>> 11 - CART. 16 FEBRUARIE via P-ta Pieptanari
>>> 11 - ROMPRIM S.A. via P-ta Pieptanari
>>> 12 - GARA BASARAB via P-ta Pieptanari
>>> 12 - CFR PROGRESUL via P-ta Pieptanari
>>> 14 - SF. GHEORGHE via Hala Traian
>>> 14 - GRANITUL S.A. via Hala Traian
>>> 15 - DEP. ALEXANDRIA via Bd. Marasesti
>>> 15 - COMPLEX RATB TITAN via Bd. Marasesti
>>> 16 - CAL. MOSILOR via P-ta Galati
>>> 16 - PLATF. IND. PIPERA via P-ta Galati
>>> 17 - PLATF. IND. PIPERA via Bucur Obor
>>> 17 - CFR PROGRESUL via Bucur Obor
>>> 18 - CFR PROGRESUL via P-ta Pieptanari
>>> 18 - P-TA RAHOVA via P-ta Pieptanari
>>> 19 - SURA MARE via Bd. Camil Ressu
>>> 19 - COMPLEX RATB TITAN via Bd. Camil Ressu
>>> 20 - BD. SCHITU MAGUREANU via P-ta Victoriei
>>> 20 - LAROMET S.A. via P-ta Victoriei
>>> 21 - SF. GHEORGHE via Bucur Obor
>>> 21 - HELITUBE via Bucur Obor
>>> 23 - FAUR (POARTA 4) via Pasaj Marasesti
>>> 23 - ZETARILOR via Pasaj Marasesti
>>> 24 - G-RAL BERTHELOT via P-ta Victoriei
>>> 24 - CART. DAMAROAIA via P-ta Victoriei
>>> 27 - BABA NOVAC via Bd. Camil Ressu
>>> 27 - COMPLEX RATB TITAN via Bd. Camil Ressu
>>> 28 - ICME via Sos. Garii Catelu
>>> 28 - GRANITUL S.A. via Sos. Garii Catelu
>>> 29 - CFR CENTURA JILAVA
>>> 29 - CFR PROGRESUL
>>> 30 - BABA NOVAC via Bd. G. Cosbuc
>>> 30 - DEP. ALEXANDRIA via Bd. G. Cosbuc
>>> 31 - LIZEANU via Sos. Pantelimon
>>> 31 - REPUBLICA S.A. via Sos. Pantelimon
>>> 32 - P-TA UNIRII via P-ta Chirigiu
>>> 32 - DEP. ALEXANDRIA via P-ta Chirigiu
>>> 33 - SF. GHEORGHE via P-ta Iancului
>>> 33 - GRANITUL S.A. via P-ta Iancului
>>> 34 - GARA DE NORD via Bucur Obor
>>> 34 - ROMPRIM S.A. via Bucur Obor
>>> 35 - BD. SCHITU MAGUREANU via Bd. Timisoara
>>> 35 - DEP. MILITARI via Bd. Timisoara
>>> 36 - PLATF. IND. PIPERA via Bucur Obor
>>> 36 - REPUBLICA S.A. via Bucur Obor
>>> 37 - BD. SCHITU MAGUREANU via Pod Grozavesti
>>> 37 - DEP. ALEXANDRIA via Pod Grozavesti
>>> 39 - SURA MARE via Sos. Giurgiului
>>> 39 - ZETARILOR via Sos. Giurgiului
>>> 40 - SF. GHEORGHE via Hala Traian
>>> 40 - REPUBLICA via Hala Traian
>>> 41 - P-TA PRESEI LIBERE via P-ta Cringasi
>>> 41 - CART. TUDOR VLADIMIRESCU via P-ta Cringasi
>>> 42 - P-TA PRESEI LIBERE via P-ta Cringasi
>>> 42 - URBIS via P-ta Cringasi
>>> 43 - TRAIAN via Sos. Pantelimon
>>> 43 - GRANITUL S.A. via Sos. Pantelimon
>>> 44 - BD> SCHITU MAGUREANU via Gara de Nord
>>> 44 - CART. 16 FEBRUARIE via Gara de Nord
>>> 45 - G-RAL BERTHELOT via P-ta Victoriei
>>> 45 - MEZES via P-ta Victoriei
>>> 46 - LIZEANU via P-ta Sudului
>>> 46 - IMGB via P-ta Sudului
>>> 47 - CAL. 13 SEPTEMBRIE via Razoare
>>> 47 - CET VEST MILITARI via Razoare
>>> 48 - CAL. 13 SEPTEMBRIE via Brasov
>>> 48 - CET VEST MILITARI via Brasov
>>> 50 - BABA NOVAC via Liviu Rebreanu
>>> 50 - FAUR (POARTA 4) via Liviu Rebreanu
>>> 52 - G-RAL BERTHELOT via Gara de Nord
>>> 52 - BAICULUI via Gara de Nord
>>> DEFECT
>>> PROBA
>>> SE RETRAGE LA DEPOU
>>> CIRCULA FARA CALATORI
Cele 88 de "secvente" insumeaza cam 25 de metri de banda continua si reprezinta traseele RATB din anul 1995.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Dominatrix
1. Nu apare linia 38 : Complex RATB Titan - Piata Titan (infiintata in decembrie 1994 ca urmare a inchiderii circulatiei tramvaielor intre Ramnicu Sarat si Piata Titan datorita lucrarilor la metrou)
2. Capetele figurate pentru linia 46 sunt figurate la nivelul anului 1993. In 1995 deja circula pe traseul IMGB - Bucur Obor - Berthelot, fiind modificata in luna mai 1995 pe traseul Granitul - Bucur Obor - Gara de Nord).
Un aspect pe care nu il mai retin exact este daca linia 39 mai exista in anul 1995. La desfiintarea ei, capatul liniei 18 a fost mutat de la CFR Progresul la Zetarilor. Poate ne lamureste cineva care are ghidul RATB din 1995 daca traseul 39 mai apare figurat sau nu.
Gabi23 wrote:Lista aceasta este "incitanta", multumim Gabi pentru publicarea ei. Totusi, mi-au sarit in ochi 2 inadvertente:
Vagoanele V3A-93M-FAUR cu "afisaje film" au/aveau in memorie urmatoarele secvente dupa cum urmeaza[...]
Cele 88 de "secvente" insumeaza cam 25 de metri de banda continua si reprezinta traseele RATB din anul 1995.
1. Nu apare linia 38 : Complex RATB Titan - Piata Titan (infiintata in decembrie 1994 ca urmare a inchiderii circulatiei tramvaielor intre Ramnicu Sarat si Piata Titan datorita lucrarilor la metrou)
2. Capetele figurate pentru linia 46 sunt figurate la nivelul anului 1993. In 1995 deja circula pe traseul IMGB - Bucur Obor - Berthelot, fiind modificata in luna mai 1995 pe traseul Granitul - Bucur Obor - Gara de Nord).
Un aspect pe care nu il mai retin exact este daca linia 39 mai exista in anul 1995. La desfiintarea ei, capatul liniei 18 a fost mutat de la CFR Progresul la Zetarilor. Poate ne lamureste cineva care are ghidul RATB din 1995 daca traseul 39 mai apare figurat sau nu.
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Lohengrin
Pe harta din 1994 apare linia 39, pe Ghidul din 1996 nu. Era perioada cand "panterele roz", mandria de atunci a RATB-ului, intrau pe linia 41 (inlocuind ture EP de la Victoria, care erau "exclusive" la inceputul anilor '90), apoi si pe 32. Cum Alexandria nu stiu sa fi gazduit pe atunci Duwag/Rathgeber, explicatia disparitiei lui 39 sta in trecerea unor ture in special pe linia 41.
In zona de SV a Capitalei existau in acei ani multe linii de tramvai, nu toate cu o frecventa multumitoare - si nici prea grozav gandite din punct de vedere al traseelor: 2, 7 (limitat la Sura Mare), 8, 15, 17, 18 (ulterior 4), 23, 30, 32, 37, 39 - plus 9, 11 si 12 care tranzitau pe Trafic Greu, 47 si 48 care desi veneau greu, il secondau bine pe 8 prin Ghencea.
Pe harta din 1994 apare linia 39, pe Ghidul din 1996 nu. Era perioada cand "panterele roz", mandria de atunci a RATB-ului, intrau pe linia 41 (inlocuind ture EP de la Victoria, care erau "exclusive" la inceputul anilor '90), apoi si pe 32. Cum Alexandria nu stiu sa fi gazduit pe atunci Duwag/Rathgeber, explicatia disparitiei lui 39 sta in trecerea unor ture in special pe linia 41.
In zona de SV a Capitalei existau in acei ani multe linii de tramvai, nu toate cu o frecventa multumitoare - si nici prea grozav gandite din punct de vedere al traseelor: 2, 7 (limitat la Sura Mare), 8, 15, 17, 18 (ulterior 4), 23, 30, 32, 37, 39 - plus 9, 11 si 12 care tranzitau pe Trafic Greu, 47 si 48 care desi veneau greu, il secondau bine pe 8 prin Ghencea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
Din cauza faptului ca face blocari aproape zilnic 285 nu mai are voie de ceva timp pe linia 41.
Din cauza faptului ca face blocari aproape zilnic 285 nu mai are voie de ceva timp pe linia 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Utilizator anonim
285 nu are probleme cu franarea ci cu nu stiu ce contactori care nu mai cupleaza si nu defraneaza.
282 a facut si el vreo 3 blocari in ultima saptamana... se vede cum cateva vagoane clasice fac mai multe blocari/saptamana decat tot parcul de ch ppc si v3a de b noi
285 nu are probleme cu franarea ci cu nu stiu ce contactori care nu mai cupleaza si nu defraneaza.
282 a facut si el vreo 3 blocari in ultima saptamana... se vede cum cateva vagoane clasice fac mai multe blocari/saptamana decat tot parcul de ch ppc si v3a de b noi
- costi
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
A fost tamponat... dupa revopsirea din URAC si a fost reparat cat mai repede in depou.
costi wrote:
Mama da ce bine l-au vopsit pe #269 . Deja se cojeste vopseaua?
A fost tamponat... dupa revopsirea din URAC si a fost reparat cat mai repede in depou.
📖 Pagination options