Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022)

377 posts, 53652 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) Mircea G

Penibil si " asta " ? Omul e supus greselii/Seneca  
Cred ca jalnica este interventia ta ! Toata societatea umana este construita in jurul acestui principiu , voluntar si involuntar ( greseala ) . Hai ca te lasa sa continui studiile .

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) Costin

Colegul Mircea G ia o pauza de 3 luni pentru incalcarea regulamentului, punctul I.4. Speram ca in perioada asta isi va reinsusi regulamentul forumului, pe care l-a citit si cu care a confirmat ca a fost de acord la inregistrare, dar probabil l-a uitat. Nu de alta, dar prima abatere dupa revenire va conduce la stergerea contului.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) Media

Un camion s-a blocat, joi dimineață, în pasajul Unirii din București.

De data asta s-a blocat pe la jumătatea pasajului.

https://www.g4media.ro/inca-un-camion-s- ... sti.html

 



Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) survola

E și multă prostie intre volan și scaun.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) subway guru

Dar daca s-ar trasa dunga dubla pe care nu numai eu am propus-o ar fi mult mai usor si pentru politia locala care sade acolo de Popa Prostu sa-i opreasca pe camionagii recalcitranti.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) Costin

Dar asta cum a trecut de poarta? Sau inca nu era pusa la loc dupa ultimul incident?

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) Andrei98

Ei zic ca poarta are 3,5m, daca a trecut de poarta fara probleme e clar ca problema a fost in pasaj.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) subway guru

Poarta de gabarit inca nu e pusa la loc. Deocamdata e pus un echipaj de la locala pe post de poarta!
Rolul acestora ar fi fost sa opreasca vehiculele inalte si sa verifice daca se incadreaza in 3,5m inaltime, dar ar fi fost nevoie de un echipaj de patru agenti, unul sa tina de un capat al ruletei, altul de celalalt capat, al treilea sa consemneze rezultatul si cel de-al patrulea sa pazeasca intelectualii!  :rofl:
Rutiera a venit cu trei masini nu una pentru a indeplini aceasta misiune de maxima importanta.   :mrgreen:

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) shoppy

Din propria experienta este extrem de greu sa masori 3.5m cu ruleta in sus, daca mai bate si vantul si iti si mai ploua in ochi, practic imposibil; trebuie prajina, evident Locala nu are prajina ca nu intra in rolul lor si pe vremea asta caineasca chiar daca erau acolo sigur stateau in masina si nu ieseau la fiecare duba si septica sa-l opreasca si sa-l intrebe cat are inaltimea.
Foarte bine ca l-au amendat pentru modificari neomologate, sa-l amendeze de sa se **** pe el pentru orice chichita posibila, numai asa se invata minte doreii.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) Ony_x

Buna Seara tuturor !
Este primul meu post pe acest forum, il urmaresc de multa vreme dar pana acum nu am postat aici. Vreau sa va felicit pe toti pentru treaba deosebita pe care o faceti aici, postari si informatii excelente.
Problema cu portile de gabarit ale pasajului Unirii sunt dupa mine faptul ca nu sunt foarte  clar semnalizate prin semnale luminoase. Ceva de genul o placa de leduri rosii montata deasupra portii de gabarit care sa arate foarte vizibil chiar si noaptea inaltimea maxima admisa. De acord ca sunt semne de circulatie montate deasupra care sunt legale si orice sofer este obligat sa le respecte. Dar cred ca niste semnale luminoase ar fi mult mai vizibile. Asa cum majoritatea celor de pe acest forum stiu deja, Pasajul Unirii a fost o improvizatie, intercalat la limita peste magistrala M1 si nivelul strazii, inaltimea lui este de fapt inegala pe lungimea pasajului, de aceea camionul de azi a reusit sa treaca de intrare, ramanand blocat in mijloc, la cota cea mai scazuta a inaltimii. Dupa toata publicitatea cu evenimentele anterioare, sa alegi sa intri in pasaj cu o masina de genul ala e o idee cel putin tampita.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) subway guru

Nu zic nu dar avand in vedere cate reclame luminoase cu sau fara leduri sunt de-a lungul strazilor ma indoiesc ca soferii le-ar acorda prea multa atentie sau le-ar baga in seama…

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) subway guru

Asteptam sa vedem cu ce iese la inaintare PS4 pentru rezolvarea belelelor…

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022) Ony_x

O parte a problemei sunt chiar noile porti de gabarit in sine. Nu incerc in nici un caz sa iau apararea acelor soferi care au comis-o acolo, unii din ei sincer nici nu ar trebui sa fie soferi profesionisti.
Este vorba de un fenomen numit in engleza "tunnel vision" sau "ochelari de cal" la noi. Ne-am obisnuit cu mersul prin pasaje rutiere de multi ani, este un fapt banal pentru mai toti. De aceea multi nu realizeaza ca pasajul unirii nu este un pasaj "normal", este unul atipic cu o inaltime maxima mai mica. Soferul de ieri, in lipsa portii din spre buleverdul Marasesti poate nu a realizat ca in ziua aceea nu intra in pasaj cu masina personala cum a facut de sute de ori ci cu camionul de servici. Portile vechi in afara faptului ca erau cu cativa centimetri mai inalte, erau si foarte masive, fiind foarte usor de perceput ca ce erau ele, porti de gabarit. Portile noi sunt foarte subtiri, unii le percep ca niste elemente de decor nu ca pe ce sunt de fapt. Grija pentru estetica a avut in acest caz consecinte nebanuite pentru cei care le-au gandit asa. Trebuiesc inlocuite cu porti mai masive, si asa cum am mentionat anterior, prevazute deasupra cu semnale luminoase imposibil de ignorat, cum ar fi o placa de leduri care sa inscriptioneze cu rosu inaltimea maxima admisa.

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2306 forum members have written 422900 posts in 5268 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use