Topic: Scaunele din mijloacele de transport
102 posts, 41520 views
📖 Pagination options
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
TrainWrecker
Chiar si asa acestea sunt cu 100 de nivele peste cele portocali din V3A-urile fara RK.
Chiar si asa acestea sunt cu 100 de nivele peste cele portocali din V3A-urile fara RK.
- GPS
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
ByOnu
Mie mi s-au parut foarte incomode. Prea tari. Nu exista ceva "perniță", ci este direct carpă peste plastic.
Daca tot bagi bani in schimbarea scaunelor, macar iei unele comode.
Mie mi s-au parut foarte incomode. Prea tari. Nu exista ceva "perniță", ci este direct carpă peste plastic.
Daca tot bagi bani in schimbarea scaunelor, macar iei unele comode.
- Isaac
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
Isaac
Așa cum am spus, cele mai comode scaune din tramvaie mi se par cele de pe modelele FAUR. Nu am testat pana acum scaunele tapițate din tramvaiele verzi. Cele mai comune, alea din V3A 93, portocaliile se simt destul de rău dacă stai mult pe ele. Călătoria cu tramvaiul poate dura mai mult de 15 min. Depinde unde ai de ajuns și cum este traficul. Nu toți călătorim pe linia metrou ușor.
Mai erau și scaunele alea din placaj, asemănătoare cu cele din DAC. Probabil alea ar fi cele mai oribile dar nu știu dacă mai există momentan V3A-uri cu acel model.
Așa cum am spus, cele mai comode scaune din tramvaie mi se par cele de pe modelele FAUR. Nu am testat pana acum scaunele tapițate din tramvaiele verzi. Cele mai comune, alea din V3A 93, portocaliile se simt destul de rău dacă stai mult pe ele. Călătoria cu tramvaiul poate dura mai mult de 15 min. Depinde unde ai de ajuns și cum este traficul. Nu toți călătorim pe linia metrou ușor.
Mai erau și scaunele alea din placaj, asemănătoare cu cele din DAC. Probabil alea ar fi cele mai oribile dar nu știu dacă mai există momentan V3A-uri cu acel model.
- GPS
-
Posted:
-
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
TrainWrecker
Cele mai oribile sunt scaunele cu spatarul din lemn, regasite pe unele tramvaie V3A clasice din Colentina.
Isaac wrote here:
Mai erau și scaunele alea din placaj, asemănătoare cu cele din DAC. Probabil alea ar fi cele mai oribile dar nu știu dacă mai există momentan V3A-uri cu acel model.
Cele mai oribile sunt scaunele cu spatarul din lemn, regasite pe unele tramvaie V3A clasice din Colentina.
- Isaac
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
Isaac
Păi cred că vorbim despre același lucru. Dacă nu, ai o poză cu cele descrise ?
Păi cred că vorbim despre același lucru. Dacă nu, ai o poză cu cele descrise ?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
cris_m
Subiectul scaunelor este destul de complex si adesea necesita din partea beneficiarului o analiza amanuntita inainte de a demara o licitatie de vehicule, scaunele fiind o parte din dotarile salonului calatorilor, adesea personalizabil. De regula, se opteaza pentru scaunele cu tapiterie si sezut moale in cazul vehiculelor cu semi-curse lungi in care calatorii vor petrece un timp indelungat. Daca va uitati la vehiculele din trecut, preponderent cele care paraseau orasele aveau scaune tapitate, insa treptat tendintele s-au schimbat. Totusi, cele mai utilizate scaune pentru vehiculele urbane raman cele de plastic, intrucat au costuri de implementare si intretinere destul de reduse. Mai exista si exceptii de la aceste tipuri, cum ar fi scaunele de lemn, asa cum sunt cele din tramvaiele Skoda de la Praga sau din trenurile noi metropolitane de la Viena. In ambele cazuri sunt convins ca exista o justificare bine intemeiata pentru aceasta alegere. Gasiti suficiente materiale pe internet despre acest subiect, in special ghiduri de proiectare. Recent am parcurs unul pentru autobuzele destinate BRT.
Revenind pe meleagurile autohtone, ce se incearca acum cu acele scaune tapitate la tramvaiele V3A este o simpla tratare a efectelor, nu a cauzelor sau altfel spus, carpeala. Cresterea gradului de confort la costuri reduse evident nu va produce cine stie ce rezultate, mai ales ca starea infrastructurii (chiar si modernizata) este sub orice critica.
Subiectul scaunelor este destul de complex si adesea necesita din partea beneficiarului o analiza amanuntita inainte de a demara o licitatie de vehicule, scaunele fiind o parte din dotarile salonului calatorilor, adesea personalizabil. De regula, se opteaza pentru scaunele cu tapiterie si sezut moale in cazul vehiculelor cu semi-curse lungi in care calatorii vor petrece un timp indelungat. Daca va uitati la vehiculele din trecut, preponderent cele care paraseau orasele aveau scaune tapitate, insa treptat tendintele s-au schimbat. Totusi, cele mai utilizate scaune pentru vehiculele urbane raman cele de plastic, intrucat au costuri de implementare si intretinere destul de reduse. Mai exista si exceptii de la aceste tipuri, cum ar fi scaunele de lemn, asa cum sunt cele din tramvaiele Skoda de la Praga sau din trenurile noi metropolitane de la Viena. In ambele cazuri sunt convins ca exista o justificare bine intemeiata pentru aceasta alegere. Gasiti suficiente materiale pe internet despre acest subiect, in special ghiduri de proiectare. Recent am parcurs unul pentru autobuzele destinate BRT.
Revenind pe meleagurile autohtone, ce se incearca acum cu acele scaune tapitate la tramvaiele V3A este o simpla tratare a efectelor, nu a cauzelor sau altfel spus, carpeala. Cresterea gradului de confort la costuri reduse evident nu va produce cine stie ce rezultate, mai ales ca starea infrastructurii (chiar si modernizata) este sub orice critica.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
shoppy
Acesta trebuie sa fie cel mai nou mega tun dat la URAC, sa se cumpere 1.000 de scaune degeaba.
Pentru V3A, la cate tramvaie se strica sau deraiaza in traseu, cat stai in statie sa astepti ca nu vine la program, dupaia vine aglomerat si nu poti urca sau stai in picioare ca sardinele, cand merge ori abia se taraste ca sta blocat in trafic ori te da cu capul de bare ca este linia proasta, vara mori de cald, iarna mori de frig si noaptea nu-i lumina, cand prinzi un scaun, cat timp nu este rupt, este foarte bun.
Mai ales ca scaunele existente nici nu au vreun defect flagrant de proiectare, nu sunt multe distruse in exploatare, nu prea au ce sa strice la ele mai mutele care se chinuie sa le distruga si se pot face stocuri de piese de pe vehiculele propuse pentru casare.
Sa schimbi scaunele la V3A este lafel cu schimbatul bordurilor.
Acesta trebuie sa fie cel mai nou mega tun dat la URAC, sa se cumpere 1.000 de scaune degeaba.
Pentru V3A, la cate tramvaie se strica sau deraiaza in traseu, cat stai in statie sa astepti ca nu vine la program, dupaia vine aglomerat si nu poti urca sau stai in picioare ca sardinele, cand merge ori abia se taraste ca sta blocat in trafic ori te da cu capul de bare ca este linia proasta, vara mori de cald, iarna mori de frig si noaptea nu-i lumina, cand prinzi un scaun, cat timp nu este rupt, este foarte bun.
Mai ales ca scaunele existente nici nu au vreun defect flagrant de proiectare, nu sunt multe distruse in exploatare, nu prea au ce sa strice la ele mai mutele care se chinuie sa le distruga si se pot face stocuri de piese de pe vehiculele propuse pentru casare.
Sa schimbi scaunele la V3A este lafel cu schimbatul bordurilor.
- cris_m
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
ByOnu
Mai explica @Gabi23 cum s-au casat V3A-93 cu scaune din plastic (si inca sunt multe pe lista), in timp ce in traseu ai scaune din lemn. E clar ca ar trebui inlocuite toate cele din lemn.
Mai explica @Gabi23 cum s-au casat V3A-93 cu scaune din plastic (si inca sunt multe pe lista), in timp ce in traseu ai scaune din lemn. E clar ca ar trebui inlocuite toate cele din lemn.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
shoppy
Daca exista vreo logica atunci luau scuanele de plastic de pe vagoanele de la casat si le inlocuiau pe cele de lemn, da asa nu castiga nimeni nimic(bine, calatorul nu se pune).
Daca exista vreo logica atunci luau scuanele de plastic de pe vagoanele de la casat si le inlocuiau pe cele de lemn, da asa nu castiga nimeni nimic(bine, calatorul nu se pune).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
GPS
Nu mai spun că s-au casat zeci de autobuze anii trecuți care avea scaune de plastic confortabile. Scaunele au ajuns la REMAT odată cu autobuzul sau în cel mai bun caz băncuțe în autobaze și depouri.
Nu mai spun că s-au casat zeci de autobuze anii trecuți care avea scaune de plastic confortabile. Scaunele au ajuns la REMAT odată cu autobuzul sau în cel mai bun caz băncuțe în autobaze și depouri.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Scaunele din mijloacele de transport
ADK
Sau pe la țară, am văzut parcă pe la Movila Oii (Buzău) scaune gri de Rocar din plastic ce par a fi provenite de la UDM-uri, evident, sunt sigur demult puse. Cele de DAF și U412 erau într-adevăr comode în felul lor, păcat că *TB nu și-a dat silința să facă precum ploieștenii cu banchetele de pe FBW-urile lor, care au fost mutate pe unele MAN-uri din vechia flotă, dacă spun bine, erau și sunt foarte alunecoase cele originale de pe SL-uri.
Sau pe la țară, am văzut parcă pe la Movila Oii (Buzău) scaune gri de Rocar din plastic ce par a fi provenite de la UDM-uri, evident, sunt sigur demult puse. Cele de DAF și U412 erau într-adevăr comode în felul lor, păcat că *TB nu și-a dat silința să facă precum ploieștenii cu banchetele de pe FBW-urile lor, care au fost mutate pe unele MAN-uri din vechia flotă, dacă spun bine, erau și sunt foarte alunecoase cele originale de pe SL-uri.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov
•
Choose destination