Topic: Autobuzele SOR NS 12 electric
53 posts, 12001 views
📖 Pagination options
- vivi4n_ayee
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
vivi4n_ayee
Oricum s-ar putea sa le vedem super rar. Sunt decat 9 toate.
Oricum s-ar putea sa le vedem super rar. Sunt decat 9 toate.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
GPS
Cum le-ai putea vedea rar dacă respectivele trasee vor fi deservite de aceste autobuze? Vor circula zilnic…
Cum le-ai putea vedea rar dacă respectivele trasee vor fi deservite de aceste autobuze? Vor circula zilnic…
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
Adrian.B
Sunt undeva la 6-7 autobuze maxim pe traseul 2. Traseul 2B este practic parte din grafic doar ca are cateva statii in plus pentru 3 curse dimineata si 3 curse dupa-amiaza de Luni pana Vineri deci nu sunt necesare autobuze extra. Mai devreme sau mai tarziu le vom vedea zilnic.
Sunt undeva la 6-7 autobuze maxim pe traseul 2. Traseul 2B este practic parte din grafic doar ca are cateva statii in plus pentru 3 curse dimineata si 3 curse dupa-amiaza de Luni pana Vineri deci nu sunt necesare autobuze extra. Mai devreme sau mai tarziu le vom vedea zilnic.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
ADK
Pentru linia 2? Nu erau mai rentabile pentru linii mai centrale, cum ar fi 30? Știu că era ca fapt divers un proiect de introducere al troleibuzului pe linia 2, deși nu prea e un traseu așa central după cum îl văd, poate că merge prin cartiere de locuințe între vest și centru și motivul să fie zgomotul mai redus...
Pentru linia 2? Nu erau mai rentabile pentru linii mai centrale, cum ar fi 30? Știu că era ca fapt divers un proiect de introducere al troleibuzului pe linia 2, deși nu prea e un traseu așa central după cum îl văd, poate că merge prin cartiere de locuințe între vest și centru și motivul să fie zgomotul mai redus...
- vivi4n_ayee
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
vivi4n_ayee
Ar fi fost si asta o chestie, dar 30 este deja deservit de destule autobuze, ele fiind MAN-urile (inclusiv NG312-313) si ocazional KAROSA-ul. De exemplu, ar fii bine sa intre pe linia 22B sau 401-402.
ADK wrote here:
Pentru linia 2? Nu erau mai rentabile pentru linii mai centrale, cum ar fi 30? Știu că era ca fapt divers un proiect de introducere al troleibuzului pe linia 2, deși nu prea e un traseu așa central după cum îl văd, poate că merge prin cartiere de locuințe între vest și centru și motivul să fie zgomotul mai redus...
Ar fi fost si asta o chestie, dar 30 este deja deservit de destule autobuze, ele fiind MAN-urile (inclusiv NG312-313) si ocazional KAROSA-ul. De exemplu, ar fii bine sa intre pe linia 22B sau 401-402.
- vivi4n_ayee
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
vivi4n_ayee
Traseul 2, respectiv 2 barat este deocamdata deservit de autobuzele MAN si ocazional BMC-urile. Autobuzele pentru linia 2, respectiv 2 barat ar veni mai des, dar autobuzele SOR tot s-ar observa rar. Oricum, Autobuzele pe linia 2 circula foarte rar.
GPS wrote here:
Cum le-ai putea vedea rar dacă respectivele trasee vor fi deservite de aceste autobuze? Vor circula zilnic…
Traseul 2, respectiv 2 barat este deocamdata deservit de autobuzele MAN si ocazional BMC-urile. Autobuzele pentru linia 2, respectiv 2 barat ar veni mai des, dar autobuzele SOR tot s-ar observa rar. Oricum, Autobuzele pe linia 2 circula foarte rar.
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
Adrian.B
Este destul de clară informația oficiala din primele mesaje ale acestui topic. Au fost achiziționate pentru 2.
Este destul de clară informația oficiala din primele mesaje ale acestui topic. Au fost achiziționate pentru 2.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
BGP2597
Studiul de oportunitate a făcut ceva bun, a identificat bine o linie numai bună pentru astfel de autobuze. Linia 2 e o linie ușoară, scurtă, semicursa se parcurge în 13-15 minute (posibil vreo 17 acum cu prelungirea la Value Centre), iar toată cursa tur-retur cu tot cu staționări are cam 45 de minute. În același timp e o linie cu solicitare, pe care circulă autobuze de 12 metri și care are un interval de urmărire de 6 minute la orele de vârf și 10 minute în afara lor, deci în niciun caz nu circulă rar, circulă foarte bine. Așadar, se pretează perfect să fie exploatată cu autobuze electrice.
În prezent sunt necesare maxim 8 autobuze în circulație la ora de vârf de dimineață și nu mă aștept ca situația să se schimbe. Așa cum a spus și @Adrian.B cursele din 2B fac parte din graficele liniei 2 și sunt simple prelungiri, nu necesită autobuze în plus. Cel mult mă aștept la o reorganizare a graficelor, deoarece cu autobuze de pe linia 2 se asigură și curse de Brazi care vor trebui mutate în altă parte, dar fără să afecteze în vreun fel frecvența sau programul liniei.
Prin urmare, aceste autobuze vor circula zilnic, eventual completate ocazional de câte un MAN/EBD, nu vor fi nicidecum apariții rare.
Studiul de oportunitate a făcut ceva bun, a identificat bine o linie numai bună pentru astfel de autobuze. Linia 2 e o linie ușoară, scurtă, semicursa se parcurge în 13-15 minute (posibil vreo 17 acum cu prelungirea la Value Centre), iar toată cursa tur-retur cu tot cu staționări are cam 45 de minute. În același timp e o linie cu solicitare, pe care circulă autobuze de 12 metri și care are un interval de urmărire de 6 minute la orele de vârf și 10 minute în afara lor, deci în niciun caz nu circulă rar, circulă foarte bine. Așadar, se pretează perfect să fie exploatată cu autobuze electrice.
În prezent sunt necesare maxim 8 autobuze în circulație la ora de vârf de dimineață și nu mă aștept ca situația să se schimbe. Așa cum a spus și @Adrian.B cursele din 2B fac parte din graficele liniei 2 și sunt simple prelungiri, nu necesită autobuze în plus. Cel mult mă aștept la o reorganizare a graficelor, deoarece cu autobuze de pe linia 2 se asigură și curse de Brazi care vor trebui mutate în altă parte, dar fără să afecteze în vreun fel frecvența sau programul liniei.
Prin urmare, aceste autobuze vor circula zilnic, eventual completate ocazional de câte un MAN/EBD, nu vor fi nicidecum apariții rare.
- Adrian.B
-
Posted:
-
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
Adrian.B
Autobuzele sunt programate sa debuteze pe traseul 2 la sfarsitul saptamanii viitoare. De azi au inceput probele si probabil scolarizarea.
Autobuzele sunt programate sa debuteze pe traseul 2 la sfarsitul saptamanii viitoare. De azi au inceput probele si probabil scolarizarea.
- b3nnie_x
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
b3nnie_x
Din ce au zis cei de la Observatorul Prahovean, autobuzele ar intra în funcțiune pe 16 Februarie (în 4 zile). Eu unul de abia aștept, au rămas mult timp blocate în depou.
Din ce au zis cei de la Observatorul Prahovean, autobuzele ar intra în funcțiune pe 16 Februarie (în 4 zile). Eu unul de abia aștept, au rămas mult timp blocate în depou.
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
Adrian.B
Intr-adevar data de 16 Februarie este oficiala.
Intr-adevar data de 16 Februarie este oficiala.
Primaria Mun. Ploiesti wrote:
Începând cu data de 16 februarie 2023, se introduc în circulație, în municipiul Ploiești, autobuzele electrice, pe traseul 2 Gara de Vest - Centru - Prahova Value Centre. Programul de circulație, actualizat, poate fi consultat pe www.ratph.ro
Sursa: S.C. Transport Călători Express S.A. Ploiești
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
Adrian.B
4001 - PH 19 EVP
4002 - PH 17 EVP
4003 - PH 09 EVP
4004 - PH 06 EVP
4005 - PH 12 EVP
4006 - PH 26 EVP
4007 - PH 03 EVP
4008 - PH 25 EVP
4009 - PH 23 EVP
4001 - PH 19 EVP
4002 - PH 17 EVP
4003 - PH 09 EVP
4004 - PH 06 EVP
4005 - PH 12 EVP
4006 - PH 26 EVP
4007 - PH 03 EVP
4008 - PH 25 EVP
4009 - PH 23 EVP
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Autobuzele SOR NS 12 electric
Adrian.B
Primul autobuz programat pentru maine este 4003 cu plecare din Pod Inalt la ora 04:40 si plecare din Gara de Vest catre Sud la ora 05:00. Toate cele 9 autobuze sunt planificate sa iasa in traseu.
Primul autobuz programat pentru maine este 4003 cu plecare din Pod Inalt la ora 04:40 si plecare din Gara de Vest catre Sud la ora 05:00. Toate cele 9 autobuze sunt planificate sa iasa in traseu.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Ploiești (SC TCE SA)
•
Choose destination