Topic: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
507 posts, 70677 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Mircea G
"TP se imbunatateste, usor, dar sigur " .... lasa sa se imbunatateasca total si apoi mai vedem ce surprize ne aduce viata . Pina atunci " TP " ( suna cam pretentios ) , ne ofera distante lungi pina ajunge omul la o statie , trasee intrerupte , aiurea si la frecventa extrem de rara , statii de asteptare in ploaie , frig , soare sau ciorofleaca ! Pt cine s-a adaptat si accepta asta , si are timpul necesar de pierdut , este ok , dar pt anul 2022 , UE , este o gluma sa spui ca avem transport public OK .
Chiar am o intrebare / a mai facut cineva un studiu sa vada care ar fi cerintele de transport in Bucuresti si comunele suburbane ????
"TP se imbunatateste, usor, dar sigur " .... lasa sa se imbunatateasca total si apoi mai vedem ce surprize ne aduce viata . Pina atunci " TP " ( suna cam pretentios ) , ne ofera distante lungi pina ajunge omul la o statie , trasee intrerupte , aiurea si la frecventa extrem de rara , statii de asteptare in ploaie , frig , soare sau ciorofleaca ! Pt cine s-a adaptat si accepta asta , si are timpul necesar de pierdut , este ok , dar pt anul 2022 , UE , este o gluma sa spui ca avem transport public OK .
Chiar am o intrebare / a mai facut cineva un studiu sa vada care ar fi cerintele de transport in Bucuresti si comunele suburbane ????
- Costin
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Costin
Poti da 3 exemple? mers pe jos 10 minute este absolut rezonabil, si situatiile unde e nevoie de mai mult timp sunt chiar rare in Bucuresti. Deci, sa nu mai aruncam vorbe in vant ci sa auzim exemple concrete.
Cu biletul unic aceasta este o non problema.
Cu programul facut public si cu urmarirea pozitiei vehiculului live, in aplicatie, aceasta este o non problema. Singura problema legitima este nerespectarea orarului, insa si aceea e rezolvabila urmarind datele live.
Asta e o problema insa oriunde in lume se va decide daca unele statii au suficient trafic incat sa justifice instalarea unui adapost sau nu. In nici o tara nu vei vedea adaposturi ORIUNDE.
Asociatia Metrou Usor monitorizeaza in continuu mobilitatea din Bucuresti si actioneaza in consecinta, un exemplu ar fi cele 5 pachete de propuneri pe care le-am trimis numai in 2022 TPBI, care au rezultat in infiintarea TP pe artere care nu au avut niciodata (Mircea Voda) si multe alte schimbari pe care noi le consideram benefice. Toate aceste initiative sunt publice si pe forum, si pe siteul Asociatiei.
distante lungi pina ajunge omul la o statie
Poti da 3 exemple? mers pe jos 10 minute este absolut rezonabil, si situatiile unde e nevoie de mai mult timp sunt chiar rare in Bucuresti. Deci, sa nu mai aruncam vorbe in vant ci sa auzim exemple concrete.
trasee intrerupte
Cu biletul unic aceasta este o non problema.
frecventa extrem de rara
Cu programul facut public si cu urmarirea pozitiei vehiculului live, in aplicatie, aceasta este o non problema. Singura problema legitima este nerespectarea orarului, insa si aceea e rezolvabila urmarind datele live.
statii de asteptare in ploaie , frig , soare sau ciorofleaca
Asta e o problema insa oriunde in lume se va decide daca unele statii au suficient trafic incat sa justifice instalarea unui adapost sau nu. In nici o tara nu vei vedea adaposturi ORIUNDE.
Chiar am o intrebare / a mai facut cineva un studiu sa vada care ar fi cerintele de transport in Bucuresti si comunele suburbane ????
Asociatia Metrou Usor monitorizeaza in continuu mobilitatea din Bucuresti si actioneaza in consecinta, un exemplu ar fi cele 5 pachete de propuneri pe care le-am trimis numai in 2022 TPBI, care au rezultat in infiintarea TP pe artere care nu au avut niciodata (Mircea Voda) si multe alte schimbari pe care noi le consideram benefice. Toate aceste initiative sunt publice si pe forum, si pe siteul Asociatiei.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Mircea G
Unul si bun , nu 3.
Transport in zona delimita de sos Alexandriei sos Magurele sos Salaj si " cimp " adica neconstruitul inel . Vezi cit este de mare zona si ce transport civilizat exista .
Unul si bun , nu 3.
Transport in zona delimita de sos Alexandriei sos Magurele sos Salaj si " cimp " adica neconstruitul inel . Vezi cit este de mare zona si ce transport civilizat exista .
- Costin
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Costin
Din cel mai departat punct poti ajunge in 10 minute ori la Sos Magurele la regionale, ori la Sos Salaj la 117, ori iesi direct la 227 dupa ce consulți programul de circulatie.
Exemplul este invalid.
Din cel mai departat punct poti ajunge in 10 minute ori la Sos Magurele la regionale, ori la Sos Salaj la 117, ori iesi direct la 227 dupa ce consulți programul de circulatie.
Exemplul este invalid.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
ByOnu
Insa da, e nevoie de inchis (construit) inelul median de sud-vest. Va fi dificil, cu demolari si tot ce presupune asta, dar este necesar. Mai ales pentru TP.
Insa da, e nevoie de inchis (construit) inelul median de sud-vest. Va fi dificil, cu demolari si tot ce presupune asta, dar este necesar. Mai ales pentru TP.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
subway guru
Potrivit DDPCI avem in prezent 8mil permise si 9,52mil vehicule inmatriculate…
E cam mult raportat la 19mil populatie, de la nou-nascuti la nonagenari.
P,S.
10min de mers pe jos inseamna sa parcurgi 1km. Daca trebuie sa parcurgi distanta pana la statie in mai mult de 5min devine descurajant, lucru certificat de toate studiile serioase de trafic facute in Bucuresti pana acum.
Potrivit DDPCI avem in prezent 8mil permise si 9,52mil vehicule inmatriculate…
E cam mult raportat la 19mil populatie, de la nou-nascuti la nonagenari.
P,S.
10min de mers pe jos inseamna sa parcurgi 1km. Daca trebuie sa parcurgi distanta pana la statie in mai mult de 5min devine descurajant, lucru certificat de toate studiile serioase de trafic facute in Bucuresti pana acum.
- essco
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
essco
Dupa parerea ta, daca frecventa e rara, cu ce ma incalzeste pe mine ca stiu orarul?
La fel, in ceea ce priveste nerespectarea orarului: ti se pare rezolvata deja prin faptul ca vad intarzierea live?
Inseamna ca nu sesizezi care e adevarata problema: asteptarea.
Costin wrote here:
................frecventa extrem de rara
Cu programul facut public si cu urmarirea pozitiei vehiculului live, in aplicatie, aceasta este o non problema. Singura problema legitima este nerespectarea orarului, insa si aceea e rezolvabila urmarind datele live.
...
Dupa parerea ta, daca frecventa e rara, cu ce ma incalzeste pe mine ca stiu orarul?
La fel, in ceea ce priveste nerespectarea orarului: ti se pare rezolvata deja prin faptul ca vad intarzierea live?
Inseamna ca nu sesizezi care e adevarata problema: asteptarea.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Utilizator anonim 2
Si intirzierile care te pot scoate din intervalul de 90 de minute platit…
Si intirzierile care te pot scoate din intervalul de 90 de minute platit…
- Costin
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Costin
Nerespectarea programului e o problema, nu neg asta. Transparentizarea programului si informatiile in timp real ajuta calatorul sa isi planifice calatoria si in afara unui program teoretic ce poate ca nu este respectat, asa cum ajuta si prin responsabilizarea soferilor / vatmanilor (ceva ce nu functioneaza mereu, asta e clar).
Asta ca sa lamurim problema existenta la STB.
Ca daca tu stii orarul si nu te incalzeste cu nimic, problema nu mai e la serviciul prestat ci chiar la tine, adica tu spui ca stii ca autobuzul vine peste 15 minute dar te înființezi in statie ACUM? Asta e ce vrei tu numai argument anti-TP nu e.
Nerespectarea programului e o problema, nu neg asta. Transparentizarea programului si informatiile in timp real ajuta calatorul sa isi planifice calatoria si in afara unui program teoretic ce poate ca nu este respectat, asa cum ajuta si prin responsabilizarea soferilor / vatmanilor (ceva ce nu functioneaza mereu, asta e clar).
Asta ca sa lamurim problema existenta la STB.
Ca daca tu stii orarul si nu te incalzeste cu nimic, problema nu mai e la serviciul prestat ci chiar la tine, adica tu spui ca stii ca autobuzul vine peste 15 minute dar te înființezi in statie ACUM? Asta e ce vrei tu numai argument anti-TP nu e.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Chev Celios
O problema cu nerespectarea orarelor poate sa vina si de la faptul ca uni soferi/vatmani merg mai tare pe zonele unde nu sunt blocaje pentru a ajunge in blocaj cu un mic avans pe care il va consuma cat va sta in blocaj si sa ajunga la capat la timp si sa poata sa isi faca pauza, nu sa ajunga intarziat la capat si sa fie nevoit sa plece imediat in cursa. Modelul actual care ii arata soferului ora la care trebuie sa fie intr-un anumit punct nu este cea mai buna. Ar trebui sa ii arate soferului si intervalele fata de cel din fata si de cel din spate si acesta sa isi regleze mersul incat sa pastreze un anumit interval.
O problema cu nerespectarea orarelor poate sa vina si de la faptul ca uni soferi/vatmani merg mai tare pe zonele unde nu sunt blocaje pentru a ajunge in blocaj cu un mic avans pe care il va consuma cat va sta in blocaj si sa ajunga la capat la timp si sa poata sa isi faca pauza, nu sa ajunga intarziat la capat si sa fie nevoit sa plece imediat in cursa. Modelul actual care ii arata soferului ora la care trebuie sa fie intr-un anumit punct nu este cea mai buna. Ar trebui sa ii arate soferului si intervalele fata de cel din fata si de cel din spate si acesta sa isi regleze mersul incat sa pastreze un anumit interval.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Mircea G
M-ai facut praf . Exemplu invalid ! Ok . ...cred ca asta este si motivul pt care lumea din zona spune ca nu este transport , iar cine l-a descoperit inca nu s-a intor de pe drum sa povesteasca ....
"Bucureștiul se află pe poziția cu numărul 22 în topul celor mai avantajoase orașe din punct de vedere al serviciilor de transport.
Cartierele bucureștene cu cele mai bune servicii de transport sunt Tineretului, Dristor și Grivița, urmate de Moșilor, Nicolae Grigorescu, Timpuri Noi, Vatra Luminoasă, Eroii Revoluției, Titan și Iancului.
Pe de altă parte, cele mai dezavantajoase cartiere bucureștene din punct de vedere al serviciilor de transport sunt 23 August, Ghencea și Antiaeriană. " https://www.storia.ro/blog/unde-locuim/o ... -romania.
PS> 117 este singura linie de transport serioasa din zona dar nu face fata la orele de virf
227 nu se ia in calcul , este o prostie marca stb sa " coloreze " zona cu " transport "
" regionale " ???? eu spuneam transport urban , nu " rata " !
https://adrvest.ro/wp-content/uploads/20 ... mice.pdf ...aici vad ceva privit mai cu " cap " ....
dar pina departe mai este mult . Faptul ca AZI pozeaza lumea noile tramvaie din toate pozitiile , de parca ar fi o racheta interplanetara , nu ajuta cu nimic ci doar arata cit sintem de ramasi in urma .
Eu sint FAN reteaua de tramvai si mi-ar fi placut sa prind o retea adevarata ( nu comicaria de 41 ) , concurenta metroului , pe rute verzi , inierbate , cu trasee ce strabat orasul in toate directiile ....
Costin wrote here:
Din cel mai departat punct poti ajunge in 10 minute ori la Sos Magurele la regionale, ori la Sos Salaj la 117, ori iesi direct la 227 dupa ce consulți programul de circulatie.
Exemplul este invalid.
M-ai facut praf . Exemplu invalid ! Ok . ...cred ca asta este si motivul pt care lumea din zona spune ca nu este transport , iar cine l-a descoperit inca nu s-a intor de pe drum sa povesteasca ....
"Bucureștiul se află pe poziția cu numărul 22 în topul celor mai avantajoase orașe din punct de vedere al serviciilor de transport.
Cartierele bucureștene cu cele mai bune servicii de transport sunt Tineretului, Dristor și Grivița, urmate de Moșilor, Nicolae Grigorescu, Timpuri Noi, Vatra Luminoasă, Eroii Revoluției, Titan și Iancului.
Pe de altă parte, cele mai dezavantajoase cartiere bucureștene din punct de vedere al serviciilor de transport sunt 23 August, Ghencea și Antiaeriană. " https://www.storia.ro/blog/unde-locuim/o ... -romania.
PS> 117 este singura linie de transport serioasa din zona dar nu face fata la orele de virf
227 nu se ia in calcul , este o prostie marca stb sa " coloreze " zona cu " transport "
" regionale " ???? eu spuneam transport urban , nu " rata " !
https://adrvest.ro/wp-content/uploads/20 ... mice.pdf ...aici vad ceva privit mai cu " cap " ....
dar pina departe mai este mult . Faptul ca AZI pozeaza lumea noile tramvaie din toate pozitiile , de parca ar fi o racheta interplanetara , nu ajuta cu nimic ci doar arata cit sintem de ramasi in urma .
Eu sint FAN reteaua de tramvai si mi-ar fi placut sa prind o retea adevarata ( nu comicaria de 41 ) , concurenta metroului , pe rute verzi , inierbate , cu trasee ce strabat orasul in toate directiile ....
- Costin
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Costin
Cata vreme consideri regionalele "rate" inseamna ca habar nu ai ca sunt autobuze absolut ok (in majoritatea cazurilor, fix aceleasi de pe liniile urbane, iar in restul cazurilor sunt alt model dar perfect comparabil), ca poti folosi acelasi bilet valabil 90 de minute si pe liniile regionale, fix cum ai face pe liniile urbane, si ca pe Sos Magurele sunt suficient de multe linii regionale care vin suficient de des incat in medie timpul de așteptare in statie e sub 10 minute.
Deci discutia se incheie aici. Habar nu ai despre ce vorbesti dar consideri ca punctul tau de vedere este valid si mai si tii sa te faci auzit, desi refuzi sa vezi realitatea din jur, doar pentru ca, vai, cat de neconvenabil, realitatea nu se potriveste viziunii tale.
Deci da, intreaga ta argumentație este invalida. Si ca ai gasit un articol care zice acelasi lucru nu inseamna nimic, daca doi gresesc nu inseamna ca au mai multa dreptate doar pentru ca sunt mai multi.
Cata vreme consideri regionalele "rate" inseamna ca habar nu ai ca sunt autobuze absolut ok (in majoritatea cazurilor, fix aceleasi de pe liniile urbane, iar in restul cazurilor sunt alt model dar perfect comparabil), ca poti folosi acelasi bilet valabil 90 de minute si pe liniile regionale, fix cum ai face pe liniile urbane, si ca pe Sos Magurele sunt suficient de multe linii regionale care vin suficient de des incat in medie timpul de așteptare in statie e sub 10 minute.
Deci discutia se incheie aici. Habar nu ai despre ce vorbesti dar consideri ca punctul tau de vedere este valid si mai si tii sa te faci auzit, desi refuzi sa vezi realitatea din jur, doar pentru ca, vai, cat de neconvenabil, realitatea nu se potriveste viziunii tale.
Deci da, intreaga ta argumentație este invalida. Si ca ai gasit un articol care zice acelasi lucru nu inseamna nimic, daca doi gresesc nu inseamna ca au mai multa dreptate doar pentru ca sunt mai multi.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
Mircea G
Ok , daca eu sustin aberatii , discutati si cu astia sa inceteze cu programele , proiectele , ca totul este rezolvat , este roz , frumos si doar eu si alti citiva sintem " gica-contra " . https://stbsa.ro/docpdf/STRATEGIA%20STB% ... 2030.pdf
Ok , daca eu sustin aberatii , discutati si cu astia sa inceteze cu programele , proiectele , ca totul este rezolvat , este roz , frumos si doar eu si alti citiva sintem " gica-contra " . https://stbsa.ro/docpdf/STRATEGIA%20STB% ... 2030.pdf
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
andrei11
Îmi pare rău pentru cei care sunt partizsnii transportului public dar documentul prezentat este un exemplu strălucit al ideii << Noi ne facem că muncim >>
Îmi pare rău pentru cei care sunt partizsnii transportului public dar documentul prezentat este un exemplu strălucit al ideii << Noi ne facem că muncim >>
📖 Pagination options