Topic: V054, V56 și V58 (1954-1984)
13 posts, 2246 views- ADK
-
Posted:
-
V054, V56 și V58 (1954-1984)
ADK
Subiectul cu V56 în sine nu există creat? am găsit o fotografie cu un V56 + remorcă pe linia26 29 din Jilava anului 1979.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Subiectul cu V56 în sine nu există creat? am găsit o fotografie cu un V56 + remorcă pe linia
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Jilava_1976.jpg (104.73 KB; downloaded 3340 times)
- messe
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
messe
Poate linia 29, nu 26; dealtfel se si vede in caseta liniei scris clar 29. Linia 29 avea traseul CFR Progresul-Jilava, intorcea in apropierea pasajului pe DN 5 care subtraverseaza CB pe cata vreme 26 avea traseu inelar similar liniilor 1/10 (cand isi vor relua circulatia in urma finalizarii lucrarilor pe Bd. Teodorescu si Doina Cornea) actuale.
Poate linia 29, nu 26; dealtfel se si vede in caseta liniei scris clar 29. Linia 29 avea traseul CFR Progresul-Jilava, intorcea in apropierea pasajului pe DN 5 care subtraverseaza CB pe cata vreme 26 avea traseu inelar similar liniilor 1/10 (cand isi vor relua circulatia in urma finalizarii lucrarilor pe Bd. Teodorescu si Doina Cornea) actuale.
- ADK
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
ADK
V56-uri pe linia 4 la începutul anului 1969 la fosta Casa Scânteii.
https://foto.agerpres.ro/foto/detaliu/9371725
V56-uri pe linia 4 la începutul anului 1969 la fosta Casa Scânteii.
https://foto.agerpres.ro/foto/detaliu/9371725
9371719.jpg (81.5 KB; downloaded 2479 times)
9371718.jpg (69.28 KB; downloaded 2479 times)
- GPS
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
ByOnu
Ne ajuti putin cu niste elemente de identificare dupa care sa ne uitam, pentru a incadra corect vagoanele, @GPS? Ca si eu m-am pacalit.
Ne ajuti putin cu niste elemente de identificare dupa care sa ne uitam, pentru a incadra corect vagoanele, @GPS? Ca si eu m-am pacalit.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V56 #119
GPS
Una dintre cele mai bune căi de a înțelege este această schemă realizată de domnul Bucșan.
Dar, pentru că schema poate fi puțin greoaie din cauza suprapunerilor, cel mai ușor este orientarea după caroserie.
Vagoanele V054 aveau caroserie sudată, astfel că lipsesc dungile verticale unde se regăsesc niturile. Totodată au prezente pe întreaga caroserie două linii (într-un limbaj mai puțin tehnic) orizontale ce încadrează zona vopsită în roșu.
Vagoanele V056 aveau caroserie nituită, astfel sunt prezente dungi verticale care marchează niturile pe întreaga suprafață a vagonului. Totodată caroseria vagoanelor este roșie de sub linia geamurilor.
La vagoanele V058 diferențele sunt mult mai vizibile, se observă și în schemă. Cele mai evidente, caseta amplasată mai sus și prezența trapei pe acoperiș. Caroseria este nituită asemeni vagonului V056.
Vagonul restaurat 119 este unul V054 care a primit la restaurare, în mod eronat, acele dungi verticale ce imită zonele nituite.
Sursa foto: tramclub.org
Una dintre cele mai bune căi de a înțelege este această schemă realizată de domnul Bucșan.
0148F931-C3A4-4A5A-AF58-FA2C1B0AFA68.jpeg (151.16 KB; downloaded 2436 times)
Dar, pentru că schema poate fi puțin greoaie din cauza suprapunerilor, cel mai ușor este orientarea după caroserie.
Vagoanele V054 aveau caroserie sudată, astfel că lipsesc dungile verticale unde se regăsesc niturile. Totodată au prezente pe întreaga caroserie două linii (într-un limbaj mai puțin tehnic) orizontale ce încadrează zona vopsită în roșu.
B2FEB27C-58CD-404C-9D26-70E0750C6F0B.jpeg (524.27 KB; downloaded 2436 times)
Vagoanele V056 aveau caroserie nituită, astfel sunt prezente dungi verticale care marchează niturile pe întreaga suprafață a vagonului. Totodată caroseria vagoanelor este roșie de sub linia geamurilor.
63C69549-37EB-4C36-9D92-D1819F65D1AA.jpeg (152.72 KB; downloaded 2436 times)
La vagoanele V058 diferențele sunt mult mai vizibile, se observă și în schemă. Cele mai evidente, caseta amplasată mai sus și prezența trapei pe acoperiș. Caroseria este nituită asemeni vagonului V056.
31DEA375-FA56-4CD7-AC4A-17A5D29AEA64.jpeg (571.56 KB; downloaded 2436 times)
29E63CE3-8A2B-44B7-BEB0-0F6328A67ED8.jpeg (425.38 KB; downloaded 2436 times)
Vagonul restaurat 119 este unul V054 care a primit la restaurare, în mod eronat, acele dungi verticale ce imită zonele nituite.
Sursa foto: tramclub.org
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V54, V56 și V58 (1954-198x)
WT_fan06
Cunoaște cineva în ce an au fost retrase ultimele exemplare V5x?
Cunoaște cineva în ce an au fost retrase ultimele exemplare V5x?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: V54, V56 și V58 (1954-198x)
Robert24
Ultimele V58 au iesit din uz pentru pasageri in 1984, iar ultimele V56 in 1982.
Ultimele V58 au iesit din uz pentru pasageri in 1984, iar ultimele V56 in 1982.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V54, V56 și V58 (1954-1984)
ByOnu
București, Calea Moșilor, 1970
Tramvai tip V054, linia 21.
Foto: [via video "Bucureștiul în 1899" - Muzeul Municipiului București]
Sursa: Caleidoscop ( https://facebook.com/photo/?fbid=5827703 ... 42382823 )
București, Calea Moșilor, 1970
Tramvai tip V054, linia 21.
Foto: [via video "Bucureștiul în 1899" - Muzeul Municipiului București]
Sursa: Caleidoscop ( https://facebook.com/photo/?fbid=5827703 ... 42382823 )
Calea Mosilor 1970 linia 21 tramvai V54 autoturism IMS.png (642.63 KB; downloaded 1903 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V054, V56 și V58 (1954-1984)
ByOnu
Anul 1982.
75 era numarul de parc? Chiar, ce numere de parc au avut acestea?
Link sursa: https://web.archive.org/web/201506161632 ... ive.html
Anul 1982.
EPSON535Bucharest.JPG (111.54 KB; downloaded 1050 times)
This tram was in Buchurest and Kath was testing the air conditioning.
75 era numarul de parc? Chiar, ce numere de parc au avut acestea?
Link sursa: https://web.archive.org/web/201506161632 ... ive.html
- GPS
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V054, V56 și V58 (1954-1984)
PaulIP
Numerele de parc erau oriunde în plaja 1 - 500 (sau poate chiar dincolo de 500), atribuite la grămadă tuturor vagoanelor-motor pe 2 osii. După 1970 unele chiar se suprapuneau cu numere de V3A.
Personal aș fi mai mult decât recunoscător să am date oficiale privind numărul de vagoane importate (Thomson, Simmering, Dyle), dar și construite (V09) și reconstruite (V05x) la Atelierele Centrale, dar a afirma precis ce numere de parc aveau fiecare dintre tipuri este din păcate un vis prea frumos pentru cei câțiva pasionați suficient de implicați în istoria *TB.
ByOnu wrote here:
75 era numarul de parc? Chiar, ce numere de parc au avut acestea?
Numerele de parc erau oriunde în plaja 1 - 500 (sau poate chiar dincolo de 500), atribuite la grămadă tuturor vagoanelor-motor pe 2 osii. După 1970 unele chiar se suprapuneau cu numere de V3A.
Personal aș fi mai mult decât recunoscător să am date oficiale privind numărul de vagoane importate (Thomson, Simmering, Dyle), dar și construite (V09) și reconstruite (V05x) la Atelierele Centrale, dar a afirma precis ce numere de parc aveau fiecare dintre tipuri este din păcate un vis prea frumos pentru cei câțiva pasionați suficient de implicați în istoria *TB.