Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3218 posts, 751370 views
 
Go to page:  1  ... 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Mircea G

Andrei98 wrote here:
La fel cum s-a facut si inainte sa se demonteze gardurile. Cine nu vrea sa stea blocat in trafic poate folosi tramvaiul sau autobuzul, ca sunt destule.

Pe care studiu de trafic te bazezi ?

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Andrei98

Nu este nici un studiu.  Este realitatea care a fost prezenta inainte de demontarea gardurilor. Transportul in comun circula foarte bine si asta e tot ce ma intereseaza. Cine vrea sa rancezeasca in masina este problema lui, alternativa exista.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Mircea G

Credeam ca aici se discuta serios și nu răspund boții,  mecanic . Întrebarea a fost simpla , cum se va organiza traficul !?.
Pt cine nu pricepe particularitatea zonei Big , voi repeta / în intersecție se unesc niște mari străzi " tunel" , în cea mai proasta configurație.  Sa spui ca transportul public rezolva ceva , este o insulta . Transportul public este o alternativa , nu înlocuitor,  și în zona nu cred ca poate rezolva ceva . Doar studiile de trafic care vad structura transportului pe ore și direcții, comparând cu capacitatea stb pe ore și direcții pot spune dacă ceva poate fi înlocuit.
Cum sigur , nu , prioritatea stb ar trebui sa vina la pachet cu reconfigurarea traficului .

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței WT_fan06

Sigur că transportul public nu rezolvă nimic și este o insultă pentru șoferi. :rofl:

Apoi, ce "studii de trafic" mai vrei tu, când deja ți-ai validat teoria proprie și personală? Dacă studiul ar spune că de fapt ar beneficia mai multă lume dacă s-ar prioritiza TP (ceea e absolut logic dat fiind numărul de tramvaie și autobuze ce trec pe acolo pe oră și sens), ai spune imediat că studiul e o minciună / a fost trucat / etc.

Astfel de afirmații sunt incompatibile cu o discuție serioasă.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Mircea G

Ai ceva de spus la obiect despre intersectie ? cunosti cum se prezinta ? adica poti discuta la obiect ?
Eu am spus o chestie foarte logica , studiu de trafic si reconfigurare .

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței andrei11

N-ai propus nimic.  Oferă soluţia pentru reconfigurare. Aştept cu interes !

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Mircea G

În anii 90 am avut o propunere pt culoar unic    în alt mod fata de cum se face azi , soluție care rezolva și parcarea pe carosabil . Inutil și nu spun cit a costat documentația.  M-am saturat , sa facă cei ce sint plătiți .
Eu acum doar constat . Zona are nevoie de transformări curajoase și demolări.

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței andreiiul

In momentul actual si in configuratia actuala a intersectiei de la Sudului nu prea mai ai cum sa duci Sos Berceni in intersectie direct. Nu e loc decat daca se reconfigureaza inclusiv pasajul pietonal de pe directia Castani-fostul capat al troleului.
Ca utilizator atat al transportului public (cand e vacanta copiilor) dar si al autoturismului pot sa spun ca existenta culoarului este buna si astept remontarea gardurilor (se poate alege si alta varianta in loc de garduri dar care  sa nu fie usor de incalecat).
Faptul ca Berceni se descarca in Oltenitei este o greseala dar care acum nu cred ca mai poare fi reparata usor si ieftin.
Solutia mai simpla ar fi corelarea semafoarelor de la int Netea cu Oltenitei cu cele de la Sudului, astfel incat Sudului sa primeasca verde cu 10-15 secunde inainte de Netea si traficul de acolo sa poata sa fie descarcat in Oltenitei. Greu nu este dar trebuie ca intersectia de la Netea sa fie inclusa in BTMS.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Mircea G

Ce nu se poate ??? ce nu se vrea !
Se poate " aduce " iarasi sos Berceni in intersectie  mutind semafoarele si reconfigurind intersectia .
1. accesul la mall care acum este dublu sens si se poate iesi in sos Oltenitei facut doar " intrare " , sens unic , sa nu iasa in sos Oltenitei .
2. statia taxi si alveola auto de la mall de pe sos Oltenitei  desfiintata , facut trotuar , spatiu verde , fara posibilitatea de oprire .
Problema de acces la mall este rezolvata cu semafor si spatiu berechet pe Vacaresti .
intrarea  Netea / Oltenitei , obligatoriu dreapta
Calculat timpul la semafoare , eventual marit si in mai multi timpi .
Cam asa ar circula toti mai ok , fara conflicte in trafic .
Untitled 2.jpg (535.73 KB; downloaded 1630 times)

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței andreiiul

Desi desenul pare ok, sunt cateva erori in el.
Continuarea naturala a sos Berceni da direct in statia de tramvai. Acel usor viraj dreapta-stanga pt incadrare creaza premisele a multe accidente cu parapetii pasajului spre metrou.
Descarcarea intregului flux auto din Sun catre Vacaresti va face iesirea din mall foarte aglomerata mai mereu (cam cum e de sarbatori si seara) plus ca la actuala iesire din subteran pre Oltenitei ai avea un viraj la stanga foarte strans si cu probleme de vizibilitate.
Traficul auto pe directia sens giratoriu - Oltenitei se poate intersecta foarte usor cu cel de iesire de pe Berceni si poate genera accidente grave (montarea unui semafor nu ar avea logica).
Zona transformata in spatiu verde din fata Big este recent renovata si transformata in spatiu cat de cat pietonal si nu ar avea logica s-o distrugi pt crearea unei bretele din Nitu Vasile catre Oltenitei (poate ramane asa, dar ajungi iar la conflicte de trafic cu Berceni)
PS: Craciun Fericit
PPS: vad ca esti foarte orientat catre crearea de facilitati pt auto si mai putin pt TP. E bine ca sunt si pareri contra uneori, dar ar fi bine sa te gandesti ca eliminarea unor prioritati sau facilitati pt TP nu face decat sa aduca si mai multe masini in trafic si automat blocaje si mai mari

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței ByOnu

De ce trebuie Sos. Berceni sa se descarce direct in rondul de la Sudului? Mi s-ar parea doar inca o sursa care sa blocheze intersectia. Care este problema cu descarcarea actuala in Sos. Oltenitei?

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței andrei11

Problema e că cei care vin de pe Berceni NU au cum să pătrundă pe Olteniţei.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Mircea G

andreiiul wrote here:
Desi desenul pare ok, sunt cateva erori in el.
......


Nu ai inteles nimic .
1. Cum sa dai in parapeti daca faci un viraj ????
2. Accesul la mall / intrare , iesire doar in Vacaresti , actuala iesire in sos Oltenitei sens unic , doar intrare . Deci nu face nimeni stinga !
3. Traficul se intersecteaza foarte usor !? , se vede acum , cum !?  Semaforul rezolva .
4. Breteaua N,Vasile se duce doar pe sos Berceni , nu are treaba cu Oltenitei
Sint foarte " orientat " pt a putea rezolva TOT traficul , si tocmai o asa organizare poate evita problemele auto cit si blocarea strazi in intersectie , pt a putea trece tramvaiele .
Iesi din tiparele strimbe impuse si vezi mai departe .

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței subway guru

andrei11 wrote here:
Problema e că cei care vin de pe Berceni NU au cum să pătrundă pe Olteniţei.

Au semafor, care e problema?

 


Go to page:  1  ... 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433164 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use