Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
390 posts, 91506 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Am dat solutia corecta, ce ar trebui sa mai adaug? Sau ai vrea cursuri ample de alfabetizare in domeniu? Pe un forum???
Daca ai argumente si contraexemple nu te impiedica nimeni, ai fi chiar binevenit…
@sab
Ce legatura are aglomeratia cu viteza de alergare a mecanicului pe suta de metri?
Privind E2 ai dat-o in bara, nu conteaza ca ai sapte ramificatii la capatul celalalt, conteaza ce se intampla la terminusul unic.
E problema clasica a rezistentei lantului ce e data de zaua cea mai slaba si solicitata.
@andrei11
Acel rebrusment sovietic de tip moscovit e o tampenie costisitoare, greu de intretinut si care nu aduce nicio reducere a timpului de rebrusare.
@shoppy
Ai incercat sa alergi pe o bancheta de circulatie foarte ingusta cocotata in tunel si sa bati recordul la proba regina a atletismului?
Deocamdata doar atat, mai si meditati inainte de a clapa.
Cu prietenie,
Am dat solutia corecta, ce ar trebui sa mai adaug? Sau ai vrea cursuri ample de alfabetizare in domeniu? Pe un forum???
Daca ai argumente si contraexemple nu te impiedica nimeni, ai fi chiar binevenit…
@sab
Ce legatura are aglomeratia cu viteza de alergare a mecanicului pe suta de metri?
Privind E2 ai dat-o in bara, nu conteaza ca ai sapte ramificatii la capatul celalalt, conteaza ce se intampla la terminusul unic.
E problema clasica a rezistentei lantului ce e data de zaua cea mai slaba si solicitata.
@andrei11
Acel rebrusment sovietic de tip moscovit e o tampenie costisitoare, greu de intretinut si care nu aduce nicio reducere a timpului de rebrusare.
@shoppy
Ai incercat sa alergi pe o bancheta de circulatie foarte ingusta cocotata in tunel si sa bati recordul la proba regina a atletismului?
Deocamdata doar atat, mai si meditati inainte de a clapa.
Cu prietenie,
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Deci tu garantezi ca operata conform proiectului, statia Arghezi poate asigura rebrusarea pentru M2 la capacitate maxima? intervale de 90 de secunde?
Mi se pare ca scoti din context faptul ca vorbim despre M2, nu de M4, nu de M5, ci de M2.
ByOnu wrote here:
Poti contesta faptul ca statia Arghezi are o capacitate mai mica de rebrusare decat Berceni sau Pipera? Daca da, sunt curios care sunt argumentele.
Deci tu garantezi ca operata conform proiectului, statia Arghezi poate asigura rebrusarea pentru M2 la capacitate maxima? intervale de 90 de secunde?
Mi se pare ca scoti din context faptul ca vorbim despre M2, nu de M4, nu de M5, ci de M2.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Guru, n-ai dat nicio soluţie, ne-ai făcut pe toţi fraieri.
Până la metrouri automate în Ro mai trebuie să treacă ceva timp. Dacă Ştefan cel Mare era destul de vizionar nu mai construia cetăţi, se apuca direct de acum 500 de ani să facă autostrăzi pentru România Mare.
Ai uitat că tocmai tu ai dat soluţia rebrusmentului rapid al moscoviţilor. Asta aşa e, niciun proroc nu e recunoscut în propria ţară. De la tine am preluat soluţia acum 5 ani, mie nu-mi pica fisa.
Guru, n-ai dat nicio soluţie, ne-ai făcut pe toţi fraieri.
Până la metrouri automate în Ro mai trebuie să treacă ceva timp. Dacă Ştefan cel Mare era destul de vizionar nu mai construia cetăţi, se apuca direct de acum 500 de ani să facă autostrăzi pentru România Mare.
Ai uitat că tocmai tu ai dat soluţia rebrusmentului rapid al moscoviţilor. Asta aşa e, niciun proroc nu e recunoscut în propria ţară. De la tine am preluat soluţia acum 5 ani, mie nu-mi pica fisa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
@ByOnu
Cand afirmi ca are capacitate mai mica pe ce te bazezi? As fi tare curios sa aflu…
@andrei11
Am stat am evaluat si mai m-am mai gandit intre timp, nu sunt anchilozat in materie de gandire si analiza.
P.S.
Fane Babanul a fost lipsit de viziune, a construit cetati pe care a fost de acord sa le demoleze singur dupa ce a facut pace cu otomanii! Asa sa stii.
Hai sa judecam cu mintea de azi pe problemele de azi.
@ByOnu
Cand afirmi ca are capacitate mai mica pe ce te bazezi? As fi tare curios sa aflu…
@andrei11
Am stat am evaluat si mai m-am mai gandit intre timp, nu sunt anchilozat in materie de gandire si analiza.
P.S.
Fane Babanul a fost lipsit de viziune, a construit cetati pe care a fost de acord sa le demoleze singur dupa ce a facut pace cu otomanii! Asa sa stii.
Hai sa judecam cu mintea de azi pe problemele de azi.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Exact, iar la E2 (ca acolo se pune intr-adevar problema, am intuit-o si eu, un "habarnist") nu este nevoie de cine știe ce frecventa ridicata, chiar daca este capăt unic. Asta am spus
subway guru wrote here:
nu conteaza ca ai sapte ramificatii la capatul celalalt, conteaza ce se intampla la terminusul unic.
Exact, iar la E2 (ca acolo se pune intr-adevar problema, am intuit-o si eu, un "habarnist") nu este nevoie de cine știe ce frecventa ridicata, chiar daca este capăt unic. Asta am spus
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Guru, mi-am argumentat opinia in mesajele precedente. Nu stiu daca ai sarit din mesaje sau nu. Ce am avut de spus, am spus deja. Voi raspunde cu noi argumente (daca nu voi fi convins), dupa ce vad niste contra-explicatii.
Eu te-am intrebat pe tine:
Nu-mi raspunde cu o intrebare.
Nu putem dialoga asa.
Guru, mi-am argumentat opinia in mesajele precedente. Nu stiu daca ai sarit din mesaje sau nu. Ce am avut de spus, am spus deja. Voi raspunde cu noi argumente (daca nu voi fi convins), dupa ce vad niste contra-explicatii.
Eu te-am intrebat pe tine:
ByOnu wrote here:ByOnu wrote here:
Poti contesta faptul ca statia Arghezi are o capacitate mai mica de rebrusare decat Berceni sau Pipera? Daca da, sunt curios care sunt argumentele.
Deci tu garantezi ca operata conform proiectului, statia Arghezi poate asigura rebrusarea pentru M2 la capacitate maxima? intervale de 90 de secunde?
Mi se pare ca scoti din context faptul ca vorbim despre M2, nu de M4, nu de M5, ci de M2.
Nu-mi raspunde cu o intrebare.
Nu putem dialoga asa.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Asta este clasica tehnica a diversiunii..
Asta este clasica tehnica a diversiunii..
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
@sab
E valabil si pentru Iancului si pentru Granitul.
Diversiune e la tine! Eu te-am rugat sa comentam cu exemple de la liniile mai recente, tu mi-ai replicat cu E1 de pe primul tronson de metrou!!!
@ByOnu
Doar matale ai dreptul sa pui intrebari si eu nu??? Pana nu raspunzi la intrebarile mele justificate sa nu astepti raspunsuri de la mine, nu ar fi fair-play!
Deocamdata ai venit doar cu pareri personale. Daca ai fi fost cu adevarat curios sa afli niste raspunsuri ai fi avut o alta abordare, dar am constatat ca ai acest tip de pseudo-dialog si pe alte teme…
@andrei11
Privind trenurile automate am comentat atunci referitor la M5, ar fi fost ocazia de a face un mare pas inainte dar s-a opus Mrex din ratiuni sindicale, computerele nu fac greva pentru mariri salariale si tarabe in subteran. Nu uita ca nici macar nu au renuntat la mecanicul ajutor bagator de seama pe liniile existente si nici pe liniile noi.
@sab
E valabil si pentru Iancului si pentru Granitul.
Diversiune e la tine! Eu te-am rugat sa comentam cu exemple de la liniile mai recente, tu mi-ai replicat cu E1 de pe primul tronson de metrou!!!
@ByOnu
Doar matale ai dreptul sa pui intrebari si eu nu??? Pana nu raspunzi la intrebarile mele justificate sa nu astepti raspunsuri de la mine, nu ar fi fair-play!
Deocamdata ai venit doar cu pareri personale. Daca ai fi fost cu adevarat curios sa afli niste raspunsuri ai fi avut o alta abordare, dar am constatat ca ai acest tip de pseudo-dialog si pe alte teme…
@andrei11
Privind trenurile automate am comentat atunci referitor la M5, ar fi fost ocazia de a face un mare pas inainte dar s-a opus Mrex din ratiuni sindicale, computerele nu fac greva pentru mariri salariale si tarabe in subteran. Nu uita ca nici macar nu au renuntat la mecanicul ajutor bagator de seama pe liniile existente si nici pe liniile noi.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Eu i-am raspuns lui shoppy, care se referea la rebrusarea IVA la Eroilor, dar este ok daca este ...Asta este stilul tău, ne-am obișnuit.
Ce exemple recente vrei ? Unde este frecventa M2 pe vreo linie recenta ? Astea recente sunt linii "de vacanta", nu de metrou adevărat (ma refer la M4, M5).
Eu i-am raspuns lui shoppy, care se referea la rebrusarea IVA la Eroilor, dar este ok daca este ...Asta este stilul tău, ne-am obișnuit.
Ce exemple recente vrei ? Unde este frecventa M2 pe vreo linie recenta ? Astea recente sunt linii "de vacanta", nu de metrou adevărat (ma refer la M4, M5).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Când se dă drumul pentru harbanişti ? Am chef să admir peisajul de pe Şoseaua Berceni.
Când se dă drumul pentru harbanişti ? Am chef să admir peisajul de pe Şoseaua Berceni.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Pai eu am intrebat primul si inca nu mi-ai raspuns.
Chiar nu inteleg ce este de ascuns si de ce nu ne ajuti cu niste explicatii colegiale. Tu tot respectul pe care ti-l port, sincer, dupa 15 ani de forumit impreuna, imi este EVIDENT ca joci la cacealma. Nu-ti inteleg motivul.
......................am obosit, ma simt jucat psihologic intre degete. Daca simti onest ca gresim in argumentele DEJA aduse in ultimele 20 de mesaje, suntem vreo 5 oameni care te rugam sa ne luminezi. Daca vrei, bine, daca nu, nu. Este o lume libera, iar contributiile pe forum sunt voluntare. Doar ca simt ca mi s-au furat voit minute din viata intr-un dialog al surzilor.
@ByOnu
Doar matale ai dreptul sa pui intrebari si eu nu??? Pana nu raspunzi la intrebarile mele justificate sa nu astepti raspunsuri de la mine, nu ar fi fair-play!
Pai eu am intrebat primul si inca nu mi-ai raspuns.
Chiar nu inteleg ce este de ascuns si de ce nu ne ajuti cu niste explicatii colegiale. Tu tot respectul pe care ti-l port, sincer, dupa 15 ani de forumit impreuna, imi este EVIDENT ca joci la cacealma. Nu-ti inteleg motivul.
......................am obosit, ma simt jucat psihologic intre degete. Daca simti onest ca gresim in argumentele DEJA aduse in ultimele 20 de mesaje, suntem vreo 5 oameni care te rugam sa ne luminezi. Daca vrei, bine, daca nu, nu. Este o lume libera, iar contributiile pe forum sunt voluntare. Doar ca simt ca mi s-au furat voit minute din viata intr-un dialog al surzilor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
ByOnu
Peste vreo 3 luni , cand se termina probele..
ByOnu
andrei11 wrote here:
Când se dă drumul pentru harbanişti ? Am chef să admir peisajul de pe Şoseaua Berceni.
Peste vreo 3 luni , cand se termina probele..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
De la moderator citire:
Mă duc după mătură şi făraş, s-a cam adunat gunoi pe aici în ultima zi !
De la moderator citire:
Mă duc după mătură şi făraş, s-a cam adunat gunoi pe aici în ultima zi !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Daca e vorba de o analiza serioasa privind rebrusarea, e o problema mai complexa ce trebuie privita sub multiple aspecte si implicatii, din punct de vedere al constrangerilor constructive si de amplasament, din punct de vedere al sigurantei circulatiei trenurilor, al capacitatii de rebrusare, al prevederilor reglementarilor Mrex, al costurilor de realizare si mentenanta si nu in ultimul rand din punctul de vedere al calatorului. La acesta din urma a fost initial raspunsul meu pentru ca e cel mai abordabil pentru toata lumea.
Ce anume consideri ca ar fi util de dezbatut in continuare?
@sab
Linii de metrou de vacanta??? Catre ce statiuni de odihna?
@andrei11
Lasa sa mai curga pana la limpezire, esti invitatul meu sa intri in hora!
Altfel ramane ca-n tren si toata lumea frustrata.
Daca e vorba de o analiza serioasa privind rebrusarea, e o problema mai complexa ce trebuie privita sub multiple aspecte si implicatii, din punct de vedere al constrangerilor constructive si de amplasament, din punct de vedere al sigurantei circulatiei trenurilor, al capacitatii de rebrusare, al prevederilor reglementarilor Mrex, al costurilor de realizare si mentenanta si nu in ultimul rand din punctul de vedere al calatorului. La acesta din urma a fost initial raspunsul meu pentru ca e cel mai abordabil pentru toata lumea.
Ce anume consideri ca ar fi util de dezbatut in continuare?
@sab
Linii de metrou de vacanta??? Catre ce statiuni de odihna?
@andrei11
Lasa sa mai curga pana la limpezire, esti invitatul meu sa intri in hora!
Altfel ramane ca-n tren si toata lumea frustrata.
📖 Pagination options