Topic: Astra Imperio Metropolitan
2199 posts, 662246 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
andrei11
Eu aş da drumul la un tramvai numai cu 10 scaune, rezervate pentru persoanele cu probleme. Restul le-aş scoate. Aşa, de-a
Eu aş da drumul la un tramvai numai cu 10 scaune, rezervate pentru persoanele cu probleme. Restul le-aş scoate. Aşa, de-a
- br101
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
br101
Subscriu. Ideea nu este asa de nastrusnica. Podea coborata avem. Usi late avem, prioritate pe linie avem. In 30 de min tramvaiul e in partea ailalta. In 99% din cazuri poti si oricum stai in picioare.
Subscriu. Ideea nu este asa de nastrusnica. Podea coborata avem. Usi late avem, prioritate pe linie avem. In 30 de min tramvaiul e in partea ailalta. In 99% din cazuri poti si oricum stai in picioare.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Robert24
Doar prin faptul ca tu esti tanar, nu ai probleme si poti sta in picioare, asta nu inseamna ca 99% dintre calatori nu au nevoie de ele...
Ganditi inainte sa scrieti tampenii....
Doar prin faptul ca tu esti tanar, nu ai probleme si poti sta in picioare, asta nu inseamna ca 99% dintre calatori nu au nevoie de ele...
Ganditi inainte sa scrieti tampenii....
- br101
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
Am prins si eu o tura cu doua tramvaie astazi si pot sa zic urmatoarele:
Minusuri asociate Astra:
- Scaunele de deauspra boghiurilor nu sunt deloc confortabile, fiind putin spatiu pentru picioare;
- Habitaclul vatmanului ocupa destul spatiu in zona usii 1;
- Cam mult plastic in salon.
Minusuri asociate alegerilor PMB:
- Amplasarea validatoarelor mult prea sus. Pentru mine nu este o problema, dar pentru cei ce nu ajung acolo, cum ar fi cei in scaune cu rotile, nicio sansa;
- Amplasarea sistemelor de informare (Bustec si Thoreb). Era bine sa fi existat si panouri LED in zona burdufului dublu si LCD-uri simple langa panourile Bustec, cum e cazul Imperio Cluj. Extrawideurile trebuiau puse unde sunt matricile LED exterioare, la fel, ca in cazul Imperio Cluj.
Plusuri overall:
+ Design exterior foarte aratos, chiar peste modelele Avenio ale Siemens IMO;
+ Design interior placut ochiului si aerisit;
+ Foarte spatios, se observa diferenta intre Imperio Metropolitan si V3A/BLF;
+ Climatizarea merge bestial, caldura se simtea bine in salon dar fara sa fie sufocant;
+ Foarte silentios, chiar mai silentios decat celelalte Imperio cu electronica Siemens;
+ Tinuta de drum excelenta, specifica platformei GT8;
+ Iluminatul din salon foarte bun si uniform pe toata suprafata vagoanelor;
+ Scaune ok, desi nu la nivelul Citaro Hybrid.
Legat de minusuri, acestea pot fi corectate fara mari probleme pentru sa zicem, un Metropolitan V2 gandit pentru licitatiile ce urmeaza. In ceea ce priveste Astra, pot folosi un boghiu cu suspenisie compacta, astfel incat sa nu mai fie cazul sa se puna scaune pentru ologi iar mastile largite pentru a putea include cabina doar in masca frontala cum e in cazul Avenio.
Atat for now. Sa fie intr-un ceas bun si la cat mai mult kilometri!
Am prins si eu o tura cu doua tramvaie astazi si pot sa zic urmatoarele:
Minusuri asociate Astra:
- Scaunele de deauspra boghiurilor nu sunt deloc confortabile, fiind putin spatiu pentru picioare;
- Habitaclul vatmanului ocupa destul spatiu in zona usii 1;
- Cam mult plastic in salon.
Minusuri asociate alegerilor PMB:
- Amplasarea validatoarelor mult prea sus. Pentru mine nu este o problema, dar pentru cei ce nu ajung acolo, cum ar fi cei in scaune cu rotile, nicio sansa;
- Amplasarea sistemelor de informare (Bustec si Thoreb). Era bine sa fi existat si panouri LED in zona burdufului dublu si LCD-uri simple langa panourile Bustec, cum e cazul Imperio Cluj. Extrawideurile trebuiau puse unde sunt matricile LED exterioare, la fel, ca in cazul Imperio Cluj.
Plusuri overall:
+ Design exterior foarte aratos, chiar peste modelele Avenio ale Siemens IMO;
+ Design interior placut ochiului si aerisit;
+ Foarte spatios, se observa diferenta intre Imperio Metropolitan si V3A/BLF;
+ Climatizarea merge bestial, caldura se simtea bine in salon dar fara sa fie sufocant;
+ Foarte silentios, chiar mai silentios decat celelalte Imperio cu electronica Siemens;
+ Tinuta de drum excelenta, specifica platformei GT8;
+ Iluminatul din salon foarte bun si uniform pe toata suprafata vagoanelor;
+ Scaune ok, desi nu la nivelul Citaro Hybrid.
Legat de minusuri, acestea pot fi corectate fara mari probleme pentru sa zicem, un Metropolitan V2 gandit pentru licitatiile ce urmeaza. In ceea ce priveste Astra, pot folosi un boghiu cu suspenisie compacta, astfel incat sa nu mai fie cazul sa se puna scaune pentru ologi iar mastile largite pentru a putea include cabina doar in masca frontala cum e in cazul Avenio.
Atat for now. Sa fie intr-un ceas bun si la cat mai mult kilometri!
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Andrei98
Sa nu uitam si pretul la care am primit tramvaie de 36m, altii cu aceiasi bani au cumparat tramvaie de 18m dar mai de calitate. Sa faci un tramvai de 36m unde sa ai totusi boghiuri si motoare siemens e cam greu la 2 milioane de euro+ajustarea care a acoperit doar scumpirile din ultima perioada. Poate dupa acest contract mare se vor gasi resurse sa se investeasca in dezvoltarea lui incat sa se mai rezolve din neajunsuri.
Cat despre amplasarea LCD-urilor mi se pare si mie una foarte tampita, ai 4 care ar fi putut fi suficiente dar ele sunt amplasate cate 2 fix langa articulatiile scurte si practic nu ajuta decat cativa oameni care stau acolo. Daca climatizarea ti-a placut acum stai sa vezi la vara, se simte foarte bine, mai ales cand te gandesti ca nu am avut parte cu adevarat de asa ceva in tramvaie pana acum...
Sa nu uitam si pretul la care am primit tramvaie de 36m, altii cu aceiasi bani au cumparat tramvaie de 18m dar mai de calitate. Sa faci un tramvai de 36m unde sa ai totusi boghiuri si motoare siemens e cam greu la 2 milioane de euro+ajustarea care a acoperit doar scumpirile din ultima perioada. Poate dupa acest contract mare se vor gasi resurse sa se investeasca in dezvoltarea lui incat sa se mai rezolve din neajunsuri.
Cat despre amplasarea LCD-urilor mi se pare si mie una foarte tampita, ai 4 care ar fi putut fi suficiente dar ele sunt amplasate cate 2 fix langa articulatiile scurte si practic nu ajuta decat cativa oameni care stau acolo. Daca climatizarea ti-a placut acum stai sa vezi la vara, se simte foarte bine, mai ales cand te gandesti ca nu am avut parte cu adevarat de asa ceva in tramvaie pana acum...
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Climatizarea e intr-adevar o ”problemutza”.
Azi, fiind in 3804, dis de dimineata, in segmentul 4 al tramvaiului, luand loc pe unul dintre cele perpendiculare, nu se simtea mai deloc la nivelul median si de jos (picioare) caldura, dar odata ridicat de pe scaun, pregatit pentru coborare, se vantura un aer extrem de cald, la nivel superior, in interiorul burdufului! Cred ca, totusi, se poate mai bine si, la vara, sa simt reversul medaliei, asa cum l-am constatat in Bozankaya, la Timisoara, unde instalatia HVAC isi facea treaba cu brio!
Climatizarea e intr-adevar o ”problemutza”.
Azi, fiind in 3804, dis de dimineata, in segmentul 4 al tramvaiului, luand loc pe unul dintre cele perpendiculare, nu se simtea mai deloc la nivelul median si de jos (picioare) caldura, dar odata ridicat de pe scaun, pregatit pentru coborare, se vantura un aer extrem de cald, la nivel superior, in interiorul burdufului! Cred ca, totusi, se poate mai bine si, la vara, sa simt reversul medaliei, asa cum l-am constatat in Bozankaya, la Timisoara, unde instalatia HVAC isi facea treaba cu brio!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
andrei11
99% din călători au nevoie de scaun ?
După ce formulă ai calculat ?
Robert24 wrote here:
Doar prin faptul ca tu esti tanar, nu ai probleme si poti sta in picioare, asta nu inseamna ca 99% dintre calatori nu au nevoie de ele...
99% din călători au nevoie de scaun ?
După ce formulă ai calculat ?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Mircea G
Bine fara AC , dar tramvaie moderne am avut. Daca " sap " in amintiri , parca prin anii 70 cind pe linia 19 erau tramvaie noi . ( poate cineva stie istoria mai bine )
Imi aduc aminte ca erau moderne , lumina in ele de aveai nevoie de ochelari de soare , caldura la greu si foarte important , foarte silentioase . Au fost vremuri frumoase , nu rideti ! ca asa va ride lumea si peste 50 de ani de astea .Psihologic , atunci a insemnat mai mult decit acum .
Andrei98 wrote here:
...... Daca climatizarea ti-a placut acum stai sa vezi la vara, se simte foarte bine, mai ales cand te gandesti ca nu am avut parte cu adevarat de asa ceva in tramvaie pana acum...
Bine fara AC , dar tramvaie moderne am avut. Daca " sap " in amintiri , parca prin anii 70 cind pe linia 19 erau tramvaie noi . ( poate cineva stie istoria mai bine )
Imi aduc aminte ca erau moderne , lumina in ele de aveai nevoie de ochelari de soare , caldura la greu si foarte important , foarte silentioase . Au fost vremuri frumoase , nu rideti ! ca asa va ride lumea si peste 50 de ani de astea .Psihologic , atunci a insemnat mai mult decit acum .
- yoraz
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
yoraz
3804
14.12.2022
Buduful dublu, partea stanga in sensul de mers inainte.
Opinie personala: deplasarea ornamentului de aluminiu se datoreaza uzurii aparute in timpul functionarii si nu montajului defectuos.
3804
14.12.2022
Buduful dublu, partea stanga in sensul de mers inainte.
Opinie personala: deplasarea ornamentului de aluminiu se datoreaza uzurii aparute in timpul functionarii si nu montajului defectuos.
IMG_20221214_181411.jpg (549.01 KB; downloaded 3480 times)
- orex
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Am vazut ieri un vagon la stopurile de frana pe stanga avea acel contur de leduri rosii aprins iar pe dreapta era stins.
Am vazut ieri un vagon la stopurile de frana pe stanga avea acel contur de leduri rosii aprins iar pe dreapta era stins.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Mircea G
La prima vedere ...
Scaun mult prea moale ....
Buton semnal total aiurea si neergonomic
Oglinda prost amplasata
orex wrote here:
Stiti cine-i la ”butoane”, nu?
......
La prima vedere ...
Scaun mult prea moale ....
Buton semnal total aiurea si neergonomic
Oglinda prost amplasata
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Cel mai bine ne-ar putea edifica protagonistul peliculei cum se simte/resimte ergonomicitatea functiunilor bordului cockpit-ului din Metropolitan!
Cel mai bine ne-ar putea edifica protagonistul peliculei cum se simte/resimte ergonomicitatea functiunilor bordului cockpit-ului din Metropolitan!
📖 Pagination options