Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Astra Imperio Metropolitan

1994 posts, 570323 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 143
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Imperio Metropolitan joker

S-a retras in cele din urma la Depou, pleca pur si simplu cu usile deschise(maxim 2 metri)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan RebelOtter

Astazi, unui Imperio nu ii mergea afisajul spate. Din pacate, din cauza stickerelor sub orice critica, nu se putea deslusi numarul de parc.
317726658_979145450141648_3702080025800997778_n.jpg (705.51 KB; downloaded 2831 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan SirVlady

3805, a avut și ieri probleme cu afișajul spate.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan WT_fan06

Sunt reglaje ce trebuie făcute. Probleme cu afișajele au fost și la hibride în primele zile și se vede că s-au rezolvat, deci n-am dubii că vor fi rezolvate și de această dată. :yes:

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Victor92

O serie de poze si de la mine, dar din aceasta dimineata.

3801





3802 + 3805





3804





3805





3806





3808





3809





3810





3812



 


Re: Astra Imperio Metropolitan Victor92

Ultimele.











 


Re: Astra Imperio Metropolitan orex




@macheta218 ce a determinat franarea de urgenta de la min. 17:24?

 


Re: Astra Imperio Metropolitan cris_m

Daca "ciupesti" putin "pedala" asta se intampla... In mod normal, ar trebui sa te intrebe daca esti ok, iar dupa cateva secunde in care reactia lipseste sa declanseze automat frana de urgenta. Programatorii de la Astra au facut economie la liniile de cod, lucru care se vede si in alte cazuri. De exemplu, daca vatmanul deschide centralizat usile, atunci cand va da comanda de inchidere, senzorii de prezenta sunt ignorati complet, ducand la strivirea persoanei in usa. In schimb, daca deschiderea este lasata in seama calatorilor, sunt cititi acei senzori si persoana nu este prinsa in usa la inchidere...

Cum am mai spus si cu alte ocazii, la vehiculele moderne pretul mai scazut se reflecta in principal la calitatea componentelor electronice si la modul in care acestea sunt programate, respectiv testate. De aceea apar situatii de acest gen.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan orex

Ciudata situatia asta, ca la un automobil daca ii setezi limitatorul de viteza la un nivel anume, n-are cum sa-l depaseasca oricata talpa i-ai da! :yes:  
PS
Daca biata mea ”ascutitoare” facuta acum mai bine de 7(sapte) ani, in uzinele din Bursa, stie cum sa se comporte intr-o astfel de situatie, cum de ditamai tramvaiul nu e in stare?  :think:

 


Re: Astra Imperio Metropolitan subway guru

Jucariile sunt in garantie, au tot timpul sa slefuiasca la dres busuiocul, important e sa circule si sa care calatorii in conditii mai civilizate.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan br101

Mai sunt mici imperfectiuni care presupun ca tin de calitatea executarii. Spre exemplu la tramvaiul cu care am mers pentru  prima data ( n-am retinut nr. parc), jumatatea de foaie a primei usi ( foaia vatmanului) avea o ezitare/intarziere pe la mijlocul cursei. Era destul de deranjant si aparea si la deschidere si la inchidere. Cam cum se deschid usile de pe Otokar. Insa voi fi patetic... nu conteaza pt. mine, sunt incantat de ce ofera Imperio fata de restul parcului.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan bogdan88

cris_m wrote here:
Programatorii de la Astra au facut economie la liniile de cod, lucru care se vede si in alte cazuri. De exemplu, daca vatmanul deschide centralizat usile, atunci cand va da comanda de inchidere, senzorii de prezenta sunt ignorati complet, ducand la strivirea persoanei in usa. In schimb, daca deschiderea este lasata in seama calatorilor, sunt cititi acei senzori si persoana nu este prinsa in usa la inchidere...

Tot ce e software se poate rezolva foarte usor printr-un update. Important e sa nu fie probleme de hardware  :D

 


Re: Astra Imperio Metropolitan survola

Multe poze exterioare.
Impresii din interior sunt?

 


Re: Astra Imperio Metropolitan BodoMinea

E destul de greu să faci poze cu tramvaiul în circulație fără a incomoda călătorii și fără a le încălca puțin spațiul personal publicându-le fața pe internet. Prin urmare, recomand articolele de pe site-ul Mobilitate.eu care au poze din toate unghiurile exterioare, interioare dar și cu cabina și în care se ține cont de aspectul menționat anterior:

Articol cu prezentarea inițială - https://mobilitate.eu/prezentare-tramvai ... imperio/

Sau dinaintea intrării în circulație - https://mobilitate.eu/128-tram-electric-bucuresti/

 


Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425744 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use