Topic: Astra Imperio Metropolitan
2199 posts, 661285 views
📖 Pagination options
- joker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
joker
S-a retras in cele din urma la Depou, pleca pur si simplu cu usile deschise(maxim 2 metri)
S-a retras in cele din urma la Depou, pleca pur si simplu cu usile deschise(maxim 2 metri)
- RebelOtter
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
RebelOtter
Astazi, unui Imperio nu ii mergea afisajul spate. Din pacate, din cauza stickerelor sub orice critica, nu se putea deslusi numarul de parc.
Astazi, unui Imperio nu ii mergea afisajul spate. Din pacate, din cauza stickerelor sub orice critica, nu se putea deslusi numarul de parc.
317726658_979145450141648_3702080025800997778_n.jpg (705.51 KB; downloaded 3102 times)
- SirVlady
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
WT_fan06
Sunt reglaje ce trebuie făcute. Probleme cu afișajele au fost și la hibride în primele zile și se vede că s-au rezolvat, deci n-am dubii că vor fi rezolvate și de această dată.
Sunt reglaje ce trebuie făcute. Probleme cu afișajele au fost și la hibride în primele zile și se vede că s-au rezolvat, deci n-am dubii că vor fi rezolvate și de această dată.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Victor92
O serie de poze si de la mine, dar din aceasta dimineata.
3801
3802 + 3805
3804
3805
3806
3808
3809
3810
3812
O serie de poze si de la mine, dar din aceasta dimineata.
3801
3802 + 3805
3804
3805
3806
3808
3809
3810
3812
- Victor92
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cris_m
Daca "ciupesti" putin "pedala" asta se intampla... In mod normal, ar trebui sa te intrebe daca esti ok, iar dupa cateva secunde in care reactia lipseste sa declanseze automat frana de urgenta. Programatorii de la Astra au facut economie la liniile de cod, lucru care se vede si in alte cazuri. De exemplu, daca vatmanul deschide centralizat usile, atunci cand va da comanda de inchidere, senzorii de prezenta sunt ignorati complet, ducand la strivirea persoanei in usa. In schimb, daca deschiderea este lasata in seama calatorilor, sunt cititi acei senzori si persoana nu este prinsa in usa la inchidere...
Cum am mai spus si cu alte ocazii, la vehiculele moderne pretul mai scazut se reflecta in principal la calitatea componentelor electronice si la modul in care acestea sunt programate, respectiv testate. De aceea apar situatii de acest gen.
Daca "ciupesti" putin "pedala" asta se intampla... In mod normal, ar trebui sa te intrebe daca esti ok, iar dupa cateva secunde in care reactia lipseste sa declanseze automat frana de urgenta. Programatorii de la Astra au facut economie la liniile de cod, lucru care se vede si in alte cazuri. De exemplu, daca vatmanul deschide centralizat usile, atunci cand va da comanda de inchidere, senzorii de prezenta sunt ignorati complet, ducand la strivirea persoanei in usa. In schimb, daca deschiderea este lasata in seama calatorilor, sunt cititi acei senzori si persoana nu este prinsa in usa la inchidere...
Cum am mai spus si cu alte ocazii, la vehiculele moderne pretul mai scazut se reflecta in principal la calitatea componentelor electronice si la modul in care acestea sunt programate, respectiv testate. De aceea apar situatii de acest gen.
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Ciudata situatia asta, ca la un automobil daca ii setezi limitatorul de viteza la un nivel anume, n-are cum sa-l depaseasca oricata talpa i-ai da!
PS
Daca biata mea ”ascutitoare” facuta acum mai bine de 7(sapte) ani, in uzinele din Bursa, stie cum sa se comporte intr-o astfel de situatie, cum de ditamai tramvaiul nu e in stare?
Ciudata situatia asta, ca la un automobil daca ii setezi limitatorul de viteza la un nivel anume, n-are cum sa-l depaseasca oricata talpa i-ai da!
PS
Daca biata mea ”ascutitoare” facuta acum mai bine de 7(sapte) ani, in uzinele din Bursa, stie cum sa se comporte intr-o astfel de situatie, cum de ditamai tramvaiul nu e in stare?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
subway guru
Jucariile sunt in garantie, au tot timpul sa slefuiasca la dres busuiocul, important e sa circule si sa care calatorii in conditii mai civilizate.
Jucariile sunt in garantie, au tot timpul sa slefuiasca la dres busuiocul, important e sa circule si sa care calatorii in conditii mai civilizate.
- br101
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
br101
Mai sunt mici imperfectiuni care presupun ca tin de calitatea executarii. Spre exemplu la tramvaiul cu care am mers pentru prima data ( n-am retinut nr. parc), jumatatea de foaie a primei usi ( foaia vatmanului) avea o ezitare/intarziere pe la mijlocul cursei. Era destul de deranjant si aparea si la deschidere si la inchidere. Cam cum se deschid usile de pe Otokar. Insa voi fi patetic... nu conteaza pt. mine, sunt incantat de ce ofera Imperio fata de restul parcului.
Mai sunt mici imperfectiuni care presupun ca tin de calitatea executarii. Spre exemplu la tramvaiul cu care am mers pentru prima data ( n-am retinut nr. parc), jumatatea de foaie a primei usi ( foaia vatmanului) avea o ezitare/intarziere pe la mijlocul cursei. Era destul de deranjant si aparea si la deschidere si la inchidere. Cam cum se deschid usile de pe Otokar. Insa voi fi patetic... nu conteaza pt. mine, sunt incantat de ce ofera Imperio fata de restul parcului.
- bogdan88
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
bogdan88
Tot ce e software se poate rezolva foarte usor printr-un update. Important e sa nu fie probleme de hardware
cris_m wrote here:
Programatorii de la Astra au facut economie la liniile de cod, lucru care se vede si in alte cazuri. De exemplu, daca vatmanul deschide centralizat usile, atunci cand va da comanda de inchidere, senzorii de prezenta sunt ignorati complet, ducand la strivirea persoanei in usa. In schimb, daca deschiderea este lasata in seama calatorilor, sunt cititi acei senzori si persoana nu este prinsa in usa la inchidere...
Tot ce e software se poate rezolva foarte usor printr-un update. Important e sa nu fie probleme de hardware
- survola
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
BodoMinea
E destul de greu să faci poze cu tramvaiul în circulație fără a incomoda călătorii și fără a le încălca puțin spațiul personal publicându-le fața pe internet. Prin urmare, recomand articolele de pe site-ul Mobilitate.eu care au poze din toate unghiurile exterioare, interioare dar și cu cabina și în care se ține cont de aspectul menționat anterior:
Articol cu prezentarea inițială - https://mobilitate.eu/prezentare-tramvai ... imperio/
Sau dinaintea intrării în circulație - https://mobilitate.eu/128-tram-electric-bucuresti/
E destul de greu să faci poze cu tramvaiul în circulație fără a incomoda călătorii și fără a le încălca puțin spațiul personal publicându-le fața pe internet. Prin urmare, recomand articolele de pe site-ul Mobilitate.eu care au poze din toate unghiurile exterioare, interioare dar și cu cabina și în care se ține cont de aspectul menționat anterior:
Articol cu prezentarea inițială - https://mobilitate.eu/prezentare-tramvai ... imperio/
Sau dinaintea intrării în circulație - https://mobilitate.eu/128-tram-electric-bucuresti/
📖 Pagination options