Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
1830 posts, 557888 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
Statia pod Ciurel nu mai intra-n reabilitare, ca ma indoiesc ca Metropolitanele sa poata poposi cum trebe p-aci!
Statia pod Ciurel nu mai intra-n reabilitare, ca ma indoiesc ca Metropolitanele sa poata poposi cum trebe p-aci!
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Andi_C
Mai nou au fost modificate gardurile din această stație, spre Crângași placa a fost mutată pe vechiul amplasament (după vechea copertină a stației, iar pe sensul spre Orșova au fost mutate gardurile de pe partea interioară a peronului spre cea exterioară, special pentru ca noile tramvaie să aibă loc. Problema rămâne la stația Cașin, unde a rămas singurul peron cu dimensiuni mai mici decât noile tramvaie.
Mai nou au fost modificate gardurile din această stație, spre Crângași placa a fost mutată pe vechiul amplasament (după vechea copertină a stației, iar pe sensul spre Orșova au fost mutate gardurile de pe partea interioară a peronului spre cea exterioară, special pentru ca noile tramvaie să aibă loc. Problema rămâne la stația Cașin, unde a rămas singurul peron cu dimensiuni mai mici decât noile tramvaie.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
Sigur la asta te referi (sens Orsova)!
Oricum, maine ma conving, de-a fir a par, cum sta treaba ca, nah...,41 e linia ”de protocol” pe care va circula, pentru prima data-n Bucuresti, cu calatori, Astra Imperio Metropolitan!
Sigur la asta te referi (sens Orsova)!
Oricum, maine ma conving, de-a fir a par, cum sta treaba ca, nah...,41 e linia ”de protocol” pe care va circula, pentru prima data-n Bucuresti, cu calatori, Astra Imperio Metropolitan!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
cris_m
Te lamuresc eu in avans ca au mutat gardurile.
Te lamuresc eu in avans ca au mutat gardurile.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
TrainWrecker
Peronul are acum circa 55-60 de metri, intra cu usurinta Astrele
Peronul are acum circa 55-60 de metri, intra cu usurinta Astrele
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
Singurul peron deficitar (neumblat la el de nicio culoare) ramane Casin sens spre Turda. Primul tronson iese din statie cu brio! Atentie la neatentie ca ”e” ceva borduri acolo!
Singurul peron deficitar (neumblat la el de nicio culoare) ramane Casin sens spre Turda. Primul tronson iese din statie cu brio! Atentie la neatentie ca ”e” ceva borduri acolo!
- nasty
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
nasty
Am vorbit cu 2 vatmani de pe Astra Imperio și confirma că linia 41 e foarte proastă, e si lăsată în foarte multe părți. Păcat că aceste tramvaie, care au un demaraj foarte bun, nu au porțiuni unde să arate ce pot:
subway guru wrote here:
Aia e uzura ondulatorie, e superficiala. Din cate stiu STB are o masina de polizare ce rezolva treaba.
Frezarea e alta mancare de peste, necesita utilaje mai complexe.
Am vorbit cu 2 vatmani de pe Astra Imperio și confirma că linia 41 e foarte proastă, e si lăsată în foarte multe părți. Păcat că aceste tramvaie, care au un demaraj foarte bun, nu au porțiuni unde să arate ce pot:
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
subway guru
Repet, STB are scule de burat si polizat.
Repet, STB are scule de burat si polizat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
shoppy
Polizarea ar trebui sa iasa bine, de burat se poate bura dar alinierea si nivelarea linie vor fi facute tot la ochi sau cu instrumente rudimentare, trebuie achizitionat un utilaj adevarat de burat / nivelat / aliniat pilotat de calculator si cu senzori laser altfel iese un fel de asfaltat la lopata, tot vor fi galme care vor creste foarte repede.
Polizarea ar trebui sa iasa bine, de burat se poate bura dar alinierea si nivelarea linie vor fi facute tot la ochi sau cu instrumente rudimentare, trebuie achizitionat un utilaj adevarat de burat / nivelat / aliniat pilotat de calculator si cu senzori laser altfel iese un fel de asfaltat la lopata, tot vor fi galme care vor creste foarte repede.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
subway guru
Burajul manual e suficient de precis daca e facut meserias, e doar consumator de timp si manopera, e doar chestiune de productivitate si eficienta, pana la urma vorbim de o banala linie de tramvai nu de TGV!
Burajul manual e suficient de precis daca e facut meserias, e doar consumator de timp si manopera, e doar chestiune de productivitate si eficienta, pana la urma vorbim de o banala linie de tramvai nu de TGV!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
La stația”Cașin” sensul spre Ghencea, totul a rămas ”în aer”. A trecut o lună de la intrarea în circulație a vagoanelor Imperio.
S-au inaugurat Imperio, circulă fără probleme deosebite peste tot, dar aici tot opresc cu primul corp după peron. Care o fi problema? N-au aviz de de la Comisia Tehnică de Circulație de modificare a străzii? Dacă îl au, de ce Administrația Străzilor, STB.SA, Compania Municipală Trustul Clădirilor Metropolitane, nu fac nimic și merg pe principiul ”las-o bă că merge așa” ! Dacă un călător coboară pe una din cele 2 uși și cade pe carosabil cine e vinovat?
La stația”Cașin” sensul spre Ghencea, totul a rămas ”în aer”. A trecut o lună de la intrarea în circulație a vagoanelor Imperio.
S-au inaugurat Imperio, circulă fără probleme deosebite peste tot, dar aici tot opresc cu primul corp după peron. Care o fi problema? N-au aviz de de la Comisia Tehnică de Circulație de modificare a străzii? Dacă îl au, de ce Administrația Străzilor, STB.SA, Compania Municipală Trustul Clădirilor Metropolitane, nu fac nimic și merg pe principiul ”las-o bă că merge așa” ! Dacă un călător coboară pe una din cele 2 uși și cade pe carosabil cine e vinovat?
Cașin - 15.01.2023 (1).jpg (546.92 KB; downloaded 1718 times)
Cașin - 15.01.2023 (2).jpg (388.78 KB; downloaded 1718 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
WT_fan06
Și vatmanul mai deschide și toate ușile?
Și vatmanul mai deschide și toate ușile?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
shoppy
Decat sa te trezesti cu un calator care se apuca sa dea cu pumnii si picioarele in usa...
Decat sa te trezesti cu un calator care se apuca sa dea cu pumnii si picioarele in usa...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
WT_fan06
Butoane pentru comanda ușilor tramvaielor există din 1994. Chiar nu cred că mai există călători în 2023 care să nu fie familiarizați cu acest concept.
Dar să inviți lumea să coboare în gol deschizând toate ușile în loc să îi lași pe pasageri să și le deschidă singuri acolo unde este nevoie mi se pare total iresponsabil.
Cum se rezolva decent situația într-o țară civilizată? Vatmanul ar fi anunțat prin interfon că este interzisă folosirea primelor 2 uși, iar DUPĂ ACEEA ar fi dat liber ușilor. Responsabilitatea nu mai era a lui.
Butoane pentru comanda ușilor tramvaielor există din 1994. Chiar nu cred că mai există călători în 2023 care să nu fie familiarizați cu acest concept.
Dar să inviți lumea să coboare în gol deschizând toate ușile în loc să îi lași pe pasageri să și le deschidă singuri acolo unde este nevoie mi se pare total iresponsabil.
Cum se rezolva decent situația într-o țară civilizată? Vatmanul ar fi anunțat prin interfon că este interzisă folosirea primelor 2 uși, iar DUPĂ ACEEA ar fi dat liber ușilor. Responsabilitatea nu mai era a lui.
📖 Pagination options