Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Astra Imperio Metropolitan

1994 posts, 570258 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 143
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Imperio Metropolitan orex

In fine, s-a terminat cu toate speculatiile alea stupide vehiculate in ast timp si vom incepe si noi sa ne aliniem altor orase , din Romania, in ceea ce priveste innoirea parcului mijloacelor de transport urban cu tractiune electrica! :applause:

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Cezar210

3814 astăzi, în probe, pe linia 41 la (intersecția) Brașov, statia Bd. Timișoara:
Imperio 3814 in PROBE.png (1.66 MB; downloaded 3530 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan cris_m

Pentru colegii care intrebau de inmatriculare, am citit putin ordonanta 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice. Din ce imi dau seama, pentru tramvaie cel putin, nu exista obligatia de a inmatricula vehiculul pana la punerea in circulatie. Cu alte cuvinte, pana nu intra in serviciu comercial. De asemenea, numerele de probe se aplica exclusiv autovehiculelor. Cititi si voi selectia de articole de mai jos, eventual studiati ordonanta in intregime, dar eu asta am gasit si inteles.

Articolul 12
(1) Vehiculele care circulă pe drumurile publice trebuie să fie înmatriculate sau înregistrate, după caz, cu excepția următoarelor categorii de vehicule:
a) vehiculele trase sau împinse cu mâna;
b) bicicletele;
c) trotinetele electrice.

(2) Pentru a circula pe drumurile publice, vehiculele înmatriculate ori înregistrate, după caz, trebuie să poarte plăcuțe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare, cu forme, dimensiuni și conținut prevăzute de standardele în vigoare.

Articolul 13
(1) Autovehiculele și remorcile se înmatriculează permanent sau temporar la autoritatea competentă în a cărei rază teritorială proprietarii își au domiciliul, reședința ori sediul, în condițiile stabilite prin reglementările în vigoare.(la 16-04-2021, Alineatul (1) din Articolul 13 , Sectiunea a 2-a , Capitolul II a fost modificat de Punctul 3, Articolul III din LEGEA nr. 78 din 12 aprilie 2021, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 383 din 13 aprilie 2021 )
(1^1) Sunt exceptate de la prevederile alin. (1) mopedele, troleibuzele, remorcile destinate a fi tractate de tractoarele agricole sau forestiere și vehiculele lente.(la 16-04-2021, Articolul 13 din Sectiunea a 2-a , Capitolul II a fost completat de Punctul 4, Articolul III din LEGEA nr. 78 din 12 aprilie 2021, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 383 din 13 aprilie 2021 )
(2) Autovehiculele, remorcile și tractoarele agricole sau forestiere din dotarea Ministerului Apărării Naționale, a Ministerului Afacerilor Interne, precum și cele ale Serviciului Român de Informații se înregistrează la aceste instituții. Autovehiculele și remorcile pot, după caz, să fie înmatriculate în condițiile prevăzute la alin. (1).(la 01-09-2014, Alin. (2) al art. 13 a fost modificat de pct. 4 al art. I din ORDONANȚA nr. 21 din 26 august 2014, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 635 din 29 august 2014. )

(3) Până la înmatriculare, vehiculele prevăzute la alin. (1) pot circula cu numere provizorii, pe baza unei autorizații speciale eliberate de autoritatea competentă.

(4) La cerere, persoanelor juridice care fabrică, asamblează, carosează ori testează autovehicule, remorci sau tractoare agricole ori forestiere li se pot elibera pentru acestea autorizații și numere pentru probă.(la 01-09-2014, Alin. (4) al art. 13 a fost modificat de pct. 4 al art. I din ORDONANȚA nr. 21 din 26 august 2014, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 635 din 29 august 2014. )

Articolul 14
(1) Tramvaiele, troleibuzele, mopedele, tractoarele agricole sau forestiere, altele decât cele prevăzute la art. 13 alin. (2), inclusiv remorcile destinate a fi tractate de acestea, vehiculele lente, precum și vehiculele cu tracțiune animală se înregistrează la nivelul primarilor comunelor, ai orașelor, ai municipiilor și ai sectoarelor municipiului București, care, prin compartimentele de specialitate, țin și evidența acestora.

Articolul 15
(5) Este interzisă punerea în circulație a unui vehicul, înmatriculat sau înregistrat, care nu are montate plăcuțe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare atribuite de autoritatea competentă ori dacă acestea nu sunt conforme cu standardele în vigoare, precum și în cazul în care certificatul de înmatriculare sau de înregistrare este reținut, iar dovada înlocuitoare a acestuia este eliberată fără drept de circulație sau termenul de valabilitate a expirat. Este asimilată interdicției de a pune în circulație un vehicul și situația în care conducătorul acestuia nu a prezentat documentul de înmatriculare ori de înregistrare la momentul constatării faptei pentru care prezenta ordonanță de urgență prevede reținerea certificatului de înmatriculare sau de înregistrare.(la 31-01-2022, Alineatul (5) din Articolul 15 , Sectiunea a 2-a , Capitolul II a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din ORDONANȚA nr. 1 din 27 ianuarie 2022, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 89 din 28 ianuarie 2022 )

 


Re: Astra Imperio Metropolitan subway guru

Primele 15 tramvaie noi vor circula pe 41 incepand de sambata (Agerpres)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan shoppy

Cred ca pot sa spuna ca nu era in circulatie ci in teste, tramvaiele sunt declarate apte de circulatie de catre AFER dupa efectuarea unui numar de km de teste pentru fiecare vehicul in parte care trebuie sa se faca undeva, de abia dupaia se introduc in circulatie.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Dragos31

Continua probele de dinaintea introducerii pe traseu a noilor tramvaie.

Ieri, pe linia 41 - 3802 si 3807.

3802

3802 - Probe - Strada Brasov - 08 Decembrie 2022









3802 - Probe - Bd. Marasti - 08 Decembrie 2022





3802 - Probe - Strada Lujerului - 08 Decembrie 2022








 


Re: Astra Imperio Metropolitan Dragos31

3807

3807 - Probe - Strada Brasov/Bd. Drumul Taberei - 08 Decembrie 2022









3807 - Probe - Soseaua Virtutii - 08 Decembrie 2022





3807 - Probe - Piata Montreal - 08 Decembrie 2022





3807 - Probe - Ghencea - 08 Decembrie 2022








 


Re: Astra Imperio Metropolitan jack2ooo

Nu am idee daca s-a mai discutat.
Ma uit cu stupoare la scaunele asta tapitate din salon. Stupoarea este datorata amintirii acelorasi tipuri de scaune tapitate existente in fata pe unele linii de troleibuz. Efectiv sunt mizere si soioase. Nu vreau sa-mi imaginez cantitate de microbi care poate zace in acele tesaturi.
In cateva saptamani si astea vor fi la fel de-ti va fi efectiv scarba te asezi pe ele... :)
Nu erau mai practice niste scaune moderne din plastic? Sau ma rog, din ce se fac ele.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan cosminduru

Nicăieri în lumea civilizată nu mai sunt vehicule cu scaune de plastic sau tablă, este semn de lumea a 3a.
Țesăturile se pot curăța, spăla iar călătorii trebuie să se mai și filtreze, salutară inițiativa de a pune controlori permanenți în ele, astfel se elimină aurolacii, cei cu mirosuri neplăcute sau cu materiale dubioase.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan punmeister

Nicăieri în lumea civilizată nu mai sunt vehicule cu scaune de plastic sau tablă, este semn de lumea a 3a.


Viena este cumva in lumea a treia???  :rofl:  :rofl:  :rofl:

 


Re: Astra Imperio Metropolitan shoppy

Stati linistiti ca si in Paris in transport cu scaune tapitate am vazut persoane bine imbracate care stateau cu fundul pe un scaun si picioarele intinse cu ghetele pe scaunul din fata, si au trecut controlorii pe langa ei si nu le-au spus nimic.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan WT_fan06

Vom evolua în momentul în care vom înțelege că noi românii nu suntem cu absolut nimic mai speciali decât englezii / nemții / francezii / croații / etc., ci ne confruntăm cu aceleași probleme. Cine crede că doar în România stau oamenii cu picioarele pe scaune, doar în România fac călătorii mizerie pe jos, doar în România sunt afectate vehiculele, etc. înseamnă că n-a prea văzut alte zone din Occident. Nu am la îndemână să vă arăt cum arată un autobuz din UK la final de tură, în condițiile în care în autobuz sunt distribuite gratuit și ziare.

Diferența dintre RO și Occident e că a doua zi vehiculul iese pe traseu curat. Atât.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan reiny2000

jack2ooo wrote here:
Nu erau mai practice niste scaune moderne din plastic? Sau ma rog, din ce se fac ele.
Și Citaro Hybrid tot cu scaune tapițate au venit și nu au fost probleme. Tapițeria se poate curăța.


 


Re: Astra Imperio Metropolitan jack2ooo

Nu am zis ca nu se pot curata, dar pe troleele de care zic eu NU se curata cu lunile sau niciodata. Si acolo sunt 2-3 scaune/masina catre trebuie spalate. Aici vor fi zeci. In fine, si mie-mi place confortul. Intrebarea si ingrijorarea erau mai mult dpdv sanitar. Dar daca e ok...asa sa fie :)

 


Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425741 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use