Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
390 posts, 91490 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Tot căpos sunt.
De acord cu tine, dar dacă s-a schimbat normativul / STAS - ul e aşa de greu << să tragă >> nişte fire ? Sau trebuie studiu de prefezabilitate, de fezabilitate, licitaţie, proiectare un an de zile, iar licitaţie, se depăşeşte termenul studiului de fezabilitate, se cere altul, iar licitaţii, contestaţii, contestaţii la contestaţii şi poate poate după 15 ani << tragem >> şi noi firele.
Vezi că la staţia GdN 1 NU existau fire trase pe vremea lui Ceaşcă, de ceva ani sunt, deci se poate !
Tot căpos sunt.
De acord cu tine, dar dacă s-a schimbat normativul / STAS - ul e aşa de greu << să tragă >> nişte fire ? Sau trebuie studiu de prefezabilitate, de fezabilitate, licitaţie, proiectare un an de zile, iar licitaţie, se depăşeşte termenul studiului de fezabilitate, se cere altul, iar licitaţii, contestaţii, contestaţii la contestaţii şi poate poate după 15 ani << tragem >> şi noi firele.
Vezi că la staţia GdN 1 NU existau fire trase pe vremea lui Ceaşcă, de ceva ani sunt, deci se poate !
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andreiiul
3 km plecand de la Tudor Arghezi, ajung in Com Berceni pana undeva in zona str Macului. Mai departe nu prea ai unde si mai ales cum sa faci statii. De la str Macului in sus sunt case una langa alta si s-ar lasa cu mult scandal orice idee de expropriere. Se putea gasi o solutie totusi de a ajunge in centrul comunei. Cea mai simpla la care ma gandesc e urcarea liniilor pe piloni, dar spatiul la sol nu stiu daca permite asta si mai ales sa ai si zona de siguranta pt piloni.
Aia cu liniile probabil e o exprimare nefericita. Mai mult ca sigur au vrut sa zica ca traseul va avea cale dubla pe toata lungimea.
10000 calatori pe zi nu e putin. Populatia Berceni in 2011 era de aproape 6000. Daca tinem cont de explozia urbanistica din ultimii ani, putem dubla populatia lejer. Asta totusi nu inseamna ca tot poporul va merge cu metroul.
Avand in vedere cele de mai sus, nu vad fezabilitatea extinderii metroului in comuna. Costurile de constructie si exploatare nu cred ca se justifica. Singura justificare este aceea de a mai scoate cateva mii de masini din trafic.
andrei11 wrote here:
Club Feroviar
S-a finalizat studiul pentru prelungirea metroului în comuna Berceni. Câte stații va avea
Studiul de Prefezabilitate privind extinderea metroului în comuna Berceni, Magistrala 2, a fost finalizat, a anunțat miercuri Primăria Sectorului 4.
Noul traseu al Magistralei M2, care va pleca de la stația Tudor Arghezi, va avea o lungime de trei kilometri și va putea fi parcurs într-un interval de 10 minute, în condițiile în care în acest moment această distanță este parcursă, la orele de vârf, în 30-40 de minute cu mașina. Traseul va avea trei stații ce vor fi prevăzute cu două linii destinate traficului de călători. Noua infrastructură va putea asigura transportul pentru aproximativ 10.000 de oameni pe zi.
___________________________
Sunt mai multe ambiguităţi în ultima frază ? Cea subliniată de mine.
- Numai 3 km ?
- Staţiile vor fi prevăzute cu 2 linii ( adică între staţii va fi o singură linie ) ?
- 10.000 oameni / zi. Nu e prea puţin ?
3 km plecand de la Tudor Arghezi, ajung in Com Berceni pana undeva in zona str Macului. Mai departe nu prea ai unde si mai ales cum sa faci statii. De la str Macului in sus sunt case una langa alta si s-ar lasa cu mult scandal orice idee de expropriere. Se putea gasi o solutie totusi de a ajunge in centrul comunei. Cea mai simpla la care ma gandesc e urcarea liniilor pe piloni, dar spatiul la sol nu stiu daca permite asta si mai ales sa ai si zona de siguranta pt piloni.
Aia cu liniile probabil e o exprimare nefericita. Mai mult ca sigur au vrut sa zica ca traseul va avea cale dubla pe toata lungimea.
10000 calatori pe zi nu e putin. Populatia Berceni in 2011 era de aproape 6000. Daca tinem cont de explozia urbanistica din ultimii ani, putem dubla populatia lejer. Asta totusi nu inseamna ca tot poporul va merge cu metroul.
Avand in vedere cele de mai sus, nu vad fezabilitatea extinderii metroului in comuna. Costurile de constructie si exploatare nu cred ca se justifica. Singura justificare este aceea de a mai scoate cateva mii de masini din trafic.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Referitor la randările aparute in topicul de Stiri.
De ce vorbim despre suprateran si la nivelul solului. Suprateran peste pasajele de la DNCB si A0!? De ce nu subteran?
Referitor la randările aparute in topicul de Stiri.
De ce vorbim despre suprateran si la nivelul solului. Suprateran peste pasajele de la DNCB si A0!? De ce nu subteran?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Pentru ca proiectarea (si eventual TBM-urile in functie de ce iese de la PT) si executia sunt mult mai scumpe raportat la numarul de calatori ce vor beneficia de aceasta extensie a M2 decat varianta pe estacade.
Plus ca asa ceva ma cam duce cu gandul la inca un contract mai lejer pentru cei din tara, cum sunt Erbasu si Somet la Tudor Arghezi. Daca se facea subteran, se cerea experienta anterioara obligatoriu in CS, lucru care ar fi necesitat sprijin din partea altor companii care au experienta, mai ales daca din PT rezulta utilizarea unui TBM.
Pentru ca proiectarea (si eventual TBM-urile in functie de ce iese de la PT) si executia sunt mult mai scumpe raportat la numarul de calatori ce vor beneficia de aceasta extensie a M2 decat varianta pe estacade.
Plus ca asa ceva ma cam duce cu gandul la inca un contract mai lejer pentru cei din tara, cum sunt Erbasu si Somet la Tudor Arghezi. Daca se facea subteran, se cerea experienta anterioara obligatoriu in CS, lucru care ar fi necesitat sprijin din partea altor companii care au experienta, mai ales daca din PT rezulta utilizarea unui TBM.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Întrebarea este cum se va traversa autostrada A0?
Probabil subteran, cu săpătură deschisă între CB si A0.
După părerea mea, nu ar fi nevoie decât de o stație în comună, cu o parcare auto și de biciclete acolo.
Întrebarea este cum se va traversa autostrada A0?
Probabil subteran, cu săpătură deschisă între CB si A0.
După părerea mea, nu ar fi nevoie decât de o stație în comună, cu o parcare auto și de biciclete acolo.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andreiiul
Eu in continuare ma intreb cum justifica Baluta implicarea PS4 in extinderea metroului in afara ariei administrative. Inteleg, faci un parteneriat cu MT si eventual si Berceni, dar presimt ca mare parte din bani vor fi credit angajat de PS4.
Sunt inca destule lucruri de rezolvat in sector pana la a te apuca sa investesti si in alte UAT-uri. Totul miroase a multe interese imobiliare ale sustinatorilor lui.
Eu in continuare ma intreb cum justifica Baluta implicarea PS4 in extinderea metroului in afara ariei administrative. Inteleg, faci un parteneriat cu MT si eventual si Berceni, dar presimt ca mare parte din bani vor fi credit angajat de PS4.
Sunt inca destule lucruri de rezolvat in sector pana la a te apuca sa investesti si in alte UAT-uri. Totul miroase a multe interese imobiliare ale sustinatorilor lui.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Cam la fel cum face si Negoita pasaje spre A2 pentru toti bucurestenii, indatorand locuitorii S3.
Cam la fel cum face si Negoita pasaje spre A2 pentru toti bucurestenii, indatorand locuitorii S3.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
BIGRED1984
N-a vazut Berceniul atatia copaci de pe vremea dacilor.
Randarile astea , mai bine n-ar fi, nu inteleg de ce se mai complica. Tragi o linie pe unde ar veni si aia e.
De ce n-au luat statia Arghezi, o cutie standard si o puneau peste tot, ca doar nu baga bani in arhitectura, parca am stabilit ca trebuie cat mai ieftin.
punmeister wrote here:
Avem si un video cu SPF-ul.
N-a vazut Berceniul atatia copaci de pe vremea dacilor.
Randarile astea , mai bine n-ar fi, nu inteleg de ce se mai complica. Tragi o linie pe unde ar veni si aia e.
De ce n-au luat statia Arghezi, o cutie standard si o puneau peste tot, ca doar nu baga bani in arhitectura, parca am stabilit ca trebuie cat mai ieftin.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Unde sunt amplasate acele stații propuse ?
Unde sunt amplasate acele stații propuse ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Formularea 10.000 oameni / zi mie nu-mi sună bine. Formularea standard era 50.000 oameni / oră / sens.
Formularea 10.000 oameni / zi mie nu-mi sună bine. Formularea standard era 50.000 oameni / oră / sens.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
50.000 calatori/ ora/ sens este capacitatea maxima a metroului. Bine, discutabila. Nu știu cum o calculează...
10.000 calatori/zi cred ca se refera strict la cați calatori spera sa atragă din imensa comuna Berceni. Si asta, calculata precum Pristanda...
Pe mine mă intrigă cele 10 minute necesare să parcurgi 3km. Probabil ca metroul sta la semafor.
Încă un studiu făcut doar ca să câștige cineva niste bani...
50.000 calatori/ ora/ sens este capacitatea maxima a metroului. Bine, discutabila. Nu știu cum o calculează...
10.000 calatori/zi cred ca se refera strict la cați calatori spera sa atragă din imensa comuna Berceni. Si asta, calculata precum Pristanda...
Pe mine mă intrigă cele 10 minute necesare să parcurgi 3km. Probabil ca metroul sta la semafor.
Încă un studiu făcut doar ca să câștige cineva niste bani...
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
BGP2597
1200 de călători pe tren (aprox. 200 pe vagon, calculat parcă la 6 cal/m2) x 40 trenuri pe oră (1 tren la 90 de secunde) = 48.000 căl/h și sens. Și pentru că ne plac cifrele rotunde ne ies "până la 50.000".
1200 de călători pe tren (aprox. 200 pe vagon, calculat parcă la 6 cal/m2) x 40 trenuri pe oră (1 tren la 90 de secunde) = 48.000 căl/h și sens. Și pentru că ne plac cifrele rotunde ne ies "până la 50.000".
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
1200 de calatori era calculat la 4 calatori/m2.
1200 de calatori era calculat la 4 calatori/m2.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Cam pana aici va ajunge aceasta măreață prelungire. Cum este o zona "extrem de populata", departe de centrul comunei Berceni, mă duce cu gândul ca trebuie o noua parcare acolo.
Cam pana aici va ajunge aceasta măreață prelungire. Cum este o zona "extrem de populata", departe de centrul comunei Berceni, mă duce cu gândul ca trebuie o noua parcare acolo.
Screenshot 2022-11-24 075134.jpg (300.26 KB; downloaded 1846 times)
📖 Pagination options