Topic: Tatra T4R
2772 posts, 750709 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Dr2005 wrote:Pai vagoanele slave nu mai au consola pentru SAT, cel putin majoritatea lor. Deci nu prea pot circula in traseu cu calatori.
Alt lucru pe care nu îl înţeleg e de ce nu depart Tatrele de pe 47 (să fie 8 ture cu câte o Tatră solo în loc de 4 ture cu 2 vagoane... măcar aşa s-ar circula mai bine pe Bd. Ghencea).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Pentru ca crapa si la cateva curse, se repara prin rotatie si se cupleaza cum se poate ca se se asigure turele pe trasee. Asa ca unele cupluri se pot schimba si la cateva zile.
Dr2005 wrote:Gabi23 wrote:Dr2005 wrote:
#3350 + #3387 (ce s-o fi întâmplat cu #3349?) pe 47 + interiorul lui #3387
E si 3349 in traseu, adica era zilele trecute ca si eu l-am vazut mai intaii pe 3350 cu 3387 (care a stat mai multe saptamani), si la cateva minute l-am vazut si pe 3349 dar nu mai retin exact cu ce vagon era cuplat.
Azi erau iar #3350+#3349 pe 25... nu-i mai înţeleg, le schimbă precum ciorapii. Alt lucru pe care nu îl înţeleg e de ce nu depart Tatrele de pe 47 (să fie 8 ture cu câte o Tatră solo în loc de 4 ture cu 2 vagoane... măcar aşa s-ar circula mai bine pe Bd. Ghencea).
Pentru ca crapa si la cateva curse, se repara prin rotatie si se cupleaza cum se poate ca se se asigure turele pe trasee. Asa ca unele cupluri se pot schimba si la cateva zile.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Am văzut că unele mai au, fiind dat jos doar routerul... oricum, vagoanele când vin de la URAC vin cu echipament complet, deci respectivele console şi routere trebuie să existe printr-o magazie şi pot fi cuplate imediat.
Dominatrix wrote:
Pai vagoanele slave nu mai au consola pentru SAT, cel putin majoritatea lor. Deci nu prea pot circula in traseu cu calatori.
Am văzut că unele mai au, fiind dat jos doar routerul... oricum, vagoanele când vin de la URAC vin cu echipament complet, deci respectivele console şi routere trebuie să existe printr-o magazie şi pot fi cuplate imediat.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
ori care vagon tatra este complet sat dar cind sunt cuplate li se iau echipamentul sat ca remorca nu mai are nevoie,iar decuplarea care este din cauza ca nu sunt piese pentru remedierea lor,domnul director refuza in continuare sa aduca piese pentru ele,uzina nici ei nu au piese pentru vagoane de orice tip este o stare de stres foarte mare ,se doreste distrugera ratb
ori care vagon tatra este complet sat dar cind sunt cuplate li se iau echipamentul sat ca remorca nu mai are nevoie,iar decuplarea care este din cauza ca nu sunt piese pentru remedierea lor,domnul director refuza in continuare sa aduca piese pentru ele,uzina nici ei nu au piese pentru vagoane de orice tip este o stare de stres foarte mare ,se doreste distrugera ratb
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
De curiozitate, având în vedere că RATBul e o regie de stat, finanţată de la buget (deci i se rupe suspensia primară de Tatra (!) de clienţi), nu se poate face presiune din interior pentru anumite lucruri? Începând cu aducerea de piese, apoi modificări de grafice, poate şi trimiterea de Tatre solo pe linii gen 47 pentru mărirea frecvenţei şi, implicit, pentru a da de muncă la mai mulţi vatmani? Mă gândesc că dacă se duc 50 de oameni la şef şi fac gură şi mai revin şi peste o zi şi peste 2, eventual merg în audienţă pe la Criţ[ă] şi Aron s-or mai rezolva din probleme. Sau fiecare lucrează pentru el şi zice mersi că lui îi e bine (cam asta e mentalitatea în România)?
De curiozitate, având în vedere că RATBul e o regie de stat, finanţată de la buget (deci i se rupe suspensia primară de Tatra (!) de clienţi), nu se poate face presiune din interior pentru anumite lucruri? Începând cu aducerea de piese, apoi modificări de grafice, poate şi trimiterea de Tatre solo pe linii gen 47 pentru mărirea frecvenţei şi, implicit, pentru a da de muncă la mai mulţi vatmani? Mă gândesc că dacă se duc 50 de oameni la şef şi fac gură şi mai revin şi peste o zi şi peste 2, eventual merg în audienţă pe la Criţ[ă] şi Aron s-or mai rezolva din probleme. Sau fiecare lucrează pentru el şi zice mersi că lui îi e bine (cam asta e mentalitatea în România)?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
@electricianu (sau cine e mai in tema): cate Tatre din cele trase pe dreapta sunt reparabile, in conditiile in care s-ar aloca piese de schimb?
@electricianu (sau cine e mai in tema): cate Tatre din cele trase pe dreapta sunt reparabile, in conditiile in care s-ar aloca piese de schimb?
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
adn2377
In cazul in care sunt doar trei, ce spui tu e gresit. Pentru ca pe 3402 si 3359 le vazusem cu ochii mei iar astazi am calatorit cu #3373 care are si el sursa statica... Diferenta e ca el e vagon "master"iar celelalte doua sunt slave.
Gabi23 wrote:
Sursa statica din ce stiam eu aveau: 3359, 3401, 3402.
In cazul in care sunt doar trei, ce spui tu e gresit. Pentru ca pe 3402 si 3359 le vazusem cu ochii mei iar astazi am calatorit cu #3373 care are si el sursa statica... Diferenta e ca el e vagon "master"iar celelalte doua sunt slave.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
vagoane cu sursa 3401,3402.3359.3373.daca se aduc piese sunt reparabile toate tatrel si cele v2at,dar ce ne facem daca se reduce parcul din cauza ca sunt incasari,nu se mai cumpara bilete si abonamente si asta este o cauza a reduceri parcului
vagoane cu sursa 3401,3402.3359.3373.daca se aduc piese sunt reparabile toate tatrel si cele v2at,dar ce ne facem daca se reduce parcul din cauza ca sunt incasari,nu se mai cumpara bilete si abonamente si asta este o cauza a reduceri parcului
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Nu se cumpără bilete şi abonamente că nu se vând prin multe locuri, iar traseele sunt cum sunt...
Apropo de bilete, cred că cineva a intrat tare în controlori... în ultimele 2 zile am prins 3 controale. Nu vedeam atâta nici la sfârşit de lună, când trebuia făcut planul de amenzi. Curios, din 3 tramvaie controlate (şi destul de pline), nu am văzut niciun contravenient, în schimb într-un 5 s-a lăsat cu scandal după ce controlorii au urcat, au blocat SAT şi oamenii care au urcat după ei nu au mai putut valida. Deci nici cu metode din astea comuniste de făcut planul (înainte se blocau perforatoarele cu hârtii sau se schimbau biletele călptorilor), tot nu au ,,clienţi".
Nu se cumpără bilete şi abonamente că nu se vând prin multe locuri, iar traseele sunt cum sunt...
Apropo de bilete, cred că cineva a intrat tare în controlori... în ultimele 2 zile am prins 3 controale. Nu vedeam atâta nici la sfârşit de lună, când trebuia făcut planul de amenzi. Curios, din 3 tramvaie controlate (şi destul de pline), nu am văzut niciun contravenient, în schimb într-un 5 s-a lăsat cu scandal după ce controlorii au urcat, au blocat SAT şi oamenii care au urcat după ei nu au mai putut valida. Deci nici cu metode din astea comuniste de făcut planul (înainte se blocau perforatoarele cu hârtii sau se schimbau biletele călptorilor), tot nu au ,,clienţi".
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Se pare ca cineva a revenit la sentimente mai bune fata de tramvaiele Tatra - se cumpara piese pentru ele.
Sursa: http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/achizitie-piese-de-schimb-tramvai-tatra-t4r-176140.html
Licitatie Publica - ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB TRAMVAI TATRA T4R
Anunt de participare (utilitati) numarul 116653/10.03.2011
Alte detalii la adresa din link.
Se pare ca cineva a revenit la sentimente mai bune fata de tramvaiele Tatra - se cumpara piese pentru ele.
Sursa: http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatie/achizitie-piese-de-schimb-tramvai-tatra-t4r-176140.html
Licitatie Publica - ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB TRAMVAI TATRA T4R
Anunt de participare (utilitati) numarul 116653/10.03.2011
Alte detalii la adresa din link.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Nu se spune ce fel de piese... după numărul ăsta, pot foarte bine să fie doar becuri de schimb.
CANTIT MIN 4950 BUCCANTITATEA MAXIMA: 5330 BUC
Nu se spune ce fel de piese... după numărul ăsta, pot foarte bine să fie doar becuri de schimb.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Ba se spune... "31711131-0 - Rezistente electrice (Rev.2)" Dar mi se pare cam ciudat sa cheltui ~ 50.000 euro numai pe rezistente...
Ce inseamna ELEMENT DE REZISTENTA KA, KB SI MACAZ?
Ba se spune... "31711131-0 - Rezistente electrice (Rev.2)" Dar mi se pare cam ciudat sa cheltui ~ 50.000 euro numai pe rezistente...
Ce inseamna ELEMENT DE REZISTENTA KA, KB SI MACAZ?
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
nu se vor aduce nici un fel de piesa de schimb,uzina nu va mai repara nici un fel ,tip de tramvai fiecare depou isi va mentine parcul cum poate ,astea sunt spuse de cei din conducerea ratb,care doresc distrugera ratb precum cfr,asta se vede desa in statile ratb,in timpul de asteptare
nu se vor aduce nici un fel de piesa de schimb,uzina nu va mai repara nici un fel ,tip de tramvai fiecare depou isi va mentine parcul cum poate ,astea sunt spuse de cei din conducerea ratb,care doresc distrugera ratb precum cfr,asta se vede desa in statile ratb,in timpul de asteptare
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Discutand sambata cu cativa vatmani la Depoul Militari, imi spuneau tot asa ca nu stiu ce sa mai faca sa tina de vagoane, macar de cele pe care le conduc (vagonul 1 al cuplului). Ziceau ca au tot cumparat si ei dupa posibilitari unele piese, dar de exemplu cu piese mai "dificile" gen boghiuri n-ai ce sa faci. In conditiile actuale viitorul Tatrelor, realist vorbind, e unul sumbru sfarsitul fiind aproape. Totusi cei de la Militari merita toate felicitarile ca se straduiesc sa le repare inca si sa le mai scoata in traseu. Ma uitam si azi si am vazut reaparand dupa destul de multa vreme Tatra 3328 (cuplata cu pereachea traditionala 3398), care desi nu au prins RK in schema portocalie merg binisor. Si mai multe cupluri am vazut in ultimul timp ca au revenit la situatia initiala.
Discutand sambata cu cativa vatmani la Depoul Militari, imi spuneau tot asa ca nu stiu ce sa mai faca sa tina de vagoane, macar de cele pe care le conduc (vagonul 1 al cuplului). Ziceau ca au tot cumparat si ei dupa posibilitari unele piese, dar de exemplu cu piese mai "dificile" gen boghiuri n-ai ce sa faci. In conditiile actuale viitorul Tatrelor, realist vorbind, e unul sumbru sfarsitul fiind aproape. Totusi cei de la Militari merita toate felicitarile ca se straduiesc sa le repare inca si sa le mai scoata in traseu. Ma uitam si azi si am vazut reaparand dupa destul de multa vreme Tatra 3328 (cuplata cu pereachea traditionala 3398), care desi nu au prins RK in schema portocalie merg binisor. Si mai multe cupluri am vazut in ultimul timp ca au revenit la situatia initiala.
📖 Pagination options