Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierTroleibuze

 

Topic: Aspecte generale privind troleibuzele

154 posts, 72158 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte generale privind troleibuzele bercenicity

Puss in Boots wrote:
Daca nu-si vor pune la punct reteaua si se vor lega toate aceste zone cu gaps-uri unde se merge pe baterii va fi pacat de toate achizitiile de troleibuze. Se vor culca pe-o ureche (daca nu au facut-o deja).

Din puctul de vedere al calatorului nu cred ca e mai bine sa mearga cu 5km/h pe macazuri autohtone...

Dar asta este viitorul troleibuzului - inainte de sfarsit. Rulat cat mai mult pe baterii.

Si in Zurich - care din punctul meu de vedere este varful tehnologiei in materie de troleibuz - extinderile/transformarile de trasee care se fac sa fac fara retea noua, ci cu troleibuze IMC. Pe masura ce tehnologia bateriilor de pe autobuzele electrice se maturizeaza, avantajul  troleibuzului dispare.

 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele PTMZ

Cred că aici merge cel mai bine:


 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele cris_m

Chiar am cautat un material de acest gen acum ceva timp si n-am gasit!  :bere:  :applause:

 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele bgd70

Un video cu viteza de circulatie a troleibuzelor in diverse orase din Europa in dreptul macazurilor, incrucisarilor si in curbe.



 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele Aron

Foarte interesante ultimile secvente din videoclip, cele din Zurich. Se vede cum o solutie simpla a fost adoptata pentru a permite circulatia troleibuzelor pe linia de tramvai, reteaua acesteia fiind mai in afara si in paralel cu cea de tramvai. Tot sper intr-un viitor nu foarte indepartat sa vina cineva si la noi cu astfel de proiecte, si cu o disciplinare mai "agresiva" a soferilor de masina personala, lasam culoare de transport public doar cu marcaj rutier si sa avem trolee/autobuze articulate pe linia de tramvai(acolo unde cerinta este mare nu peste tot, desigur)

 


Aspecte generale privind troleibuzele Andrei Andraș

Nici nu trebuie mers până în Elveția pentru așa ceva pentru că îi avem pe vecinii unguri mai aproape care au implementat cu brio această soluție. (de la minutul 1:10)

 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele ByOnu

Minutul 4:25. Conectarea automata la reteaua de troleibuz fara palnii! :o



 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele cris_m

Ei nu chiar fara palnii, au sistemul acela de ghidaj care se strange.  :)

 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele ByOnu

Pai tocmai. Au un sistem de ghidaj ...fara palnii pe retea.  :mrgreen:

Se poate, deci, conecta oriunde pe traseu.

 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele punmeister

Din pacate proiectul e mort, a ramas doar la stadiul de proiect de cercetare  :cry:

 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele ByOnu

Doar o poza faina, atat. :)

troli.png (215.79 KB; downloaded 1792 times)


Sursa: https://www.facebook.com/groups/10526144 ... 65287044

 


Re: Aspecte generale privind troleibuzele valy

În prezent există soluții astfel încât troleibuzele să poată evita bizonii? Mă gândesc de exemplu la o mai bună amplasare a firelor sau la trolee mai lungi (din ce observ cele de pe Citelis sunt extrem de scurte). Întreb în contextul în care văd că se pune foarte mult accent pe problema blocării lor.

 


  • Pok
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte generale privind troleibuzele Pok

Da. Ridicatu' mașinilor parcate ilegal la 15s de la oprire.
Confiscarea și scoaterea la licitație a mașinilor astfel "adunate".

 


Re: Solaris Trollino 12M Andrei98

Nenea_titi wrote here:
Măcar astea sunt o achiziție bună. Am mers cu ele în mai multe țări dar și orașe din România, inclusiv varianta veche (Galați) și mi-au plăcut. Oricum Solaris are monopol la troleibuze, pe România cel puțin, dar și pe Europa, unde vinde destul. Mai sunt Vanhool, SOR , dar Solaris e cel mai popular . Evident, sunt și opțiuni mai bune, dar Solaris la raportul calitate - preț e foarte bun.

Solaris are monopol pentru ca are si cel mai versatil produs. Iti pot aduce o versiune foarte ieftina dar si una cu echipare de top. A se vedea Brasov unde dupa livrarea celor cu actionare Skoda au putut aduce si cele cu Medcom cu aproape 200 mii euro mai ieftin. Vanhool si Iveco (cel putin pe site au troleibuzul dar nu stiu daca au comenzi) nu au variante ca sa coboare pretul si de aia nu prea mai apar pe nicaieri.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433415 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use