Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321295 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
V2A
A revenit 4441. 4395 revenise deja de mai mult timp.
Gabi23 wrote here:
4441 și 4395 vor lipsi o perioadă fiind implicate într-un incident la CET Vest săptămâna trecută...
A revenit 4441. 4395 revenise deja de mai mult timp.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Victor92
7006 de la Floreasca a avut un accident saptamana trecuta in trafic, fapt ce a rezultat cu avarierea parbrizului.
Acesta a fost inlocuit, iar de astazi circula, din nou. Il regasiti pe linia 301.
7006 de la Floreasca a avut un accident saptamana trecuta in trafic, fapt ce a rezultat cu avarierea parbrizului.
Acesta a fost inlocuit, iar de astazi circula, din nou. Il regasiti pe linia 301.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
6808 va lipsi o perioadă fiind tamponat ieri.
6808 va lipsi o perioadă fiind tamponat ieri.
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Va lipsi ceva mai mult,am vazut un filmulet cu el si pot sa zic ca arata destul de rau.
Va lipsi ceva mai mult,am vazut un filmulet cu el si pot sa zic ca arata destul de rau.
- Axel
-
Posted:
-
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ikarus13
De maine, revine 4887 de la Ferentari.
De maine, revine 4887 de la Ferentari.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Axel
A revenit in circulatie E4-ul 4818 care nu a mai circulat din primavara anului 2021 !
A revenit in circulatie E4-ul 4818 care nu a mai circulat din primavara anului 2021 !
- V2A
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
V2A
Au revenit în circulație 4946 (după aproape 2 ani), 4565, 4669, 6709, 7063, 7066.
Au revenit în circulație 4946 (după aproape 2 ani), 4565, 4669, 6709, 7063, 7066.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Andi_C
4330 a avut un incident la motor azi, a luat foc la intersectia Soselei Sălaj cu Strada Amurgului. In spatele lui era vizibilă o baltă de antigel:
4330 a avut un incident la motor azi, a luat foc la intersectia Soselei Sălaj cu Strada Amurgului. In spatele lui era vizibilă o baltă de antigel:
20221118_152915.jpg (822.13 KB; downloaded 3276 times)
20221118_152344.jpg (601.41 KB; downloaded 3276 times)
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
alexandru_minciu91
Autobuzul fusese la ITP la Autobaza Ferentari și-l luase cu brio.
Autobuzul fusese la ITP la Autobaza Ferentari și-l luase cu brio.
- dany
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
dany
ITP nu verifica asemenea aspecte, ci doar anumite aspecte elementare estetice si de siguranta.
ITP nu verifica asemenea aspecte, ci doar anumite aspecte elementare estetice si de siguranta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
andrei11
N-am auzit în viaţa mea ca la ITP să se verifice furtunele / conductele pe unde circulă lichidul de răcire ! E bine şi cu antigelul, numai la pompele de apă fac alergie
N-am auzit în viaţa mea ca la ITP să se verifice furtunele / conductele pe unde circulă lichidul de răcire ! E bine şi cu antigelul, numai la pompele de apă fac alergie
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
La cartea de ITP scrie ca motorul diesel se tine pornit pe loc 30min ca sa ajunga uleiul la temperatura optima si apoi se fac testele de noxe cu motorul turat la maxim, daca s-ar respecta ar bufni antigelul sau ar lua foc ceva la jumatate din flota.
La cartea de ITP scrie ca motorul diesel se tine pornit pe loc 30min ca sa ajunga uleiul la temperatura optima si apoi se fac testele de noxe cu motorul turat la maxim, daca s-ar respecta ar bufni antigelul sau ar lua foc ceva la jumatate din flota.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
Turația "la maxim" (mai ales îndelungat oricât ar fi fost motorul de încălzit înainte) mi se pare personal o prostie pe care doar RAR o putea spune sau cine știe de unde au mai copiat-o și pe asta, sigur de undeva unde mașinile de 12-14 ani vechime sunt considerare deja epocale.
M-am reprezentat de destule ori la ITP cu autoturisme obișnuite însă nu de multe ori cu diesel, iar în funcție de stație ori se tura la vreo 3-4000rpm ori nu se tura...deloc, se făcea pe "repede-înainte" și erau în final "toate bune", cel puțin pe filmare și pe foaia emisă, deși poate în realitate nu erau chiar așa însă nu sunt în continuare de acord nici cu cei care trec orice le vine fără prea mare inspecție, dar nici cu cei care cică "respectă" legea, deși dacă te duci la oricare alți 10 parteneri ori chiar direct la RAR o să le treacă fără probleme.
Oricum poți face acum ITP-ul și cum primești aprobarea de la registru să-ți ia foc mașina, nu ai de unde să știi că nu toate defecțiunile dau semne, inspectorul nu-ți verifică fiecare șurub, colier sau furtun dacă e prins bine, pe el îl interesează în principiu să vi cu mașina curată, nelovită și cât mai standard, fără fisuri în parbriz ori cu probleme (sau joc) la mecanismul de direcție și de frâne, cu anvelopele de pe carte, cu presiunea adecvată și măcar identică pe punte (deci poți avea pe față de iarnă și pe spate mixte), și să-ți fie funcționale luminile. Noxele le mai "scot" unii și de bifat una-alta, acum și dacă l-ai face pe mult prea corectul, nu știu câte mașini ar mai trece chiar pe bune. Mă refer la faptul că până și ei spun spre exemplu că trusa medicală, ori lipsă ori prezentă dar depășită de termen parcă, că este catalogată ca defect minor si nu ca defect major, astfel că teoretic treci din acest punct de vedere. Nu mai știu dacă și în cazul unui control de rutină, cred că e amendă contravențională sau în caz mai fericit, avertisment verbal ori scris.
Oricum sunt în complicitate destui, deși poți avea "norocul" să dai de un control CTT și să vadă că tu ai primit ITP-ul recent, cu multe probleme, și aici, nu doar că rămâne mașina acolo (deși poți refuza controlul însă amenda e pe cinste), dar și inspectorul care ți-a prelungit termenul de circulație ii se va suspenda dreptul la a mai profesa o anumită perioadă (parcă 3 sau 6 luni), iar de la cel puțin a doua abatere, să i se prelungească suspendarea sau chiar să i se anuleze dreptul. Deci, nu-i chiar de joacă, echipează mașina cu ce trebuie că este și siguranța celor din ea la mijloc, că sunt mulți imbecili și la ora actuală care nu au stopuri funcționale pe frâne sau noaptea circulă doar cu un bec pe poziție, ori au anvelopele vechi rău sau f. uzate.
Turația "la maxim" (mai ales îndelungat oricât ar fi fost motorul de încălzit înainte) mi se pare personal o prostie pe care doar RAR o putea spune sau cine știe de unde au mai copiat-o și pe asta, sigur de undeva unde mașinile de 12-14 ani vechime sunt considerare deja epocale.
M-am reprezentat de destule ori la ITP cu autoturisme obișnuite însă nu de multe ori cu diesel, iar în funcție de stație ori se tura la vreo 3-4000rpm ori nu se tura...deloc, se făcea pe "repede-înainte" și erau în final "toate bune", cel puțin pe filmare și pe foaia emisă, deși poate în realitate nu erau chiar așa însă nu sunt în continuare de acord nici cu cei care trec orice le vine fără prea mare inspecție, dar nici cu cei care cică "respectă" legea, deși dacă te duci la oricare alți 10 parteneri ori chiar direct la RAR o să le treacă fără probleme.
Oricum poți face acum ITP-ul și cum primești aprobarea de la registru să-ți ia foc mașina, nu ai de unde să știi că nu toate defecțiunile dau semne, inspectorul nu-ți verifică fiecare șurub, colier sau furtun dacă e prins bine, pe el îl interesează în principiu să vi cu mașina curată, nelovită și cât mai standard, fără fisuri în parbriz ori cu probleme (sau joc) la mecanismul de direcție și de frâne, cu anvelopele de pe carte, cu presiunea adecvată și măcar identică pe punte (deci poți avea pe față de iarnă și pe spate mixte), și să-ți fie funcționale luminile. Noxele le mai "scot" unii și de bifat una-alta, acum și dacă l-ai face pe mult prea corectul, nu știu câte mașini ar mai trece chiar pe bune. Mă refer la faptul că până și ei spun spre exemplu că trusa medicală, ori lipsă ori prezentă dar depășită de termen parcă, că este catalogată ca defect minor si nu ca defect major, astfel că teoretic treci din acest punct de vedere. Nu mai știu dacă și în cazul unui control de rutină, cred că e amendă contravențională sau în caz mai fericit, avertisment verbal ori scris.
Oricum sunt în complicitate destui, deși poți avea "norocul" să dai de un control CTT și să vadă că tu ai primit ITP-ul recent, cu multe probleme, și aici, nu doar că rămâne mașina acolo (deși poți refuza controlul însă amenda e pe cinste), dar și inspectorul care ți-a prelungit termenul de circulație ii se va suspenda dreptul la a mai profesa o anumită perioadă (parcă 3 sau 6 luni), iar de la cel puțin a doua abatere, să i se prelungească suspendarea sau chiar să i se anuleze dreptul. Deci, nu-i chiar de joacă, echipează mașina cu ce trebuie că este și siguranța celor din ea la mijloc, că sunt mulți imbecili și la ora actuală care nu au stopuri funcționale pe frâne sau noaptea circulă doar cu un bec pe poziție, ori au anvelopele vechi rău sau f. uzate.
📖 Pagination options