Topic: Știri feroviare din România
1286 posts, 449789 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Faza cu linia chiar e adevărată. La o insuficienţă de supraînălţare de peste 100 mm, deja rişti ca EA-ul să îţi deripeze calea de rulare. Orice locomotivă Co-Co o să facă la fel. Chiar nu înţeleg cum în UE, în secolul 21, cineva mai produce EA-uri (Softronic) Co-Co. Sunt dezastruase pentru o infrastructură care şi aşa e praf. Pe ,,vremuri" (196x) se punea problema aderenţei locomotivelor acţionate reostatic. Acum, de când cu reglarea continuă a forţei de tracţiune, obţii aderenţă mai bună cu un Taurus Bo-Bo decât cu EA-ul Co-Co.
Incendierea maşinilor e o problemă de întreţinere... sunt maşini scadente la RG şi de 4 ani, care încă merg, din lipsă de altceva.
Revenind la automotoare, oricât ne-ar place nouă EA-urile şi DA-urile, nu e deloc rentabil să pui câte una pentru a târâi 1 - 2 vagoane. Că dacă era rentabil, am fi văzut privaţii cu DA + 2 vagoane în loc de automotoare. Tot ce sper e că CFR Călători va respecta ,,instrucţiunile de exploatare", nu cum a făcut cu Z-urile, de a deraiat 3 în acceaşi zi, că astea nu au voie să circule împinse (cu vagonul motor în coadă) sub -5 grade (de aia şi Regiotrans îşi mută locomotiva iarna dintr-un capăt în altul al ramei RIO).
Cu tren tras de 425 576 de la Regiotrans am mers... ,,bâţâiala" aia nu era aşa de neplăcută (dar cu 10x zoom optic zici că sare de pe şine). Având în vedere că s-a reparat cu un set nou de roţi monobloc, nu pot decât să bănuiesc că o roată de pe o osie avea diametrul cu mult mai mic decât roata de pe partea opusă a aceleiaşi osii. E doar o presupunere, nu daţi cu pietre. Până una-alta, niciun tren de la Regiotrans nu a luat foc cu călători în el, incidente din pricina întreţinerii nu prea au fost (decât unul aproape de Timişoara, unde a zburat o roată de pe osie). Bine, că au ,,lipici" la şoferi cu permisul luat pe şpagă (sau ar trebui să spun foşti şoferi, că puţini scapă să mai fie şoferi), asta e altă mâncare de peşte
Specialişti în BB-uri nu o să găseşti printre cei şcoliţi în România. La secţiile de MRCF de la noi se învaţă: boghiul MD, boghiul Y25, boghiul Y32, EA-ul clasic şi DA-ul clasic şi puţin despre transmisia de pe LDH125 + câte puţin despre Desiro şi EGM. Pe asta se fac toate proiectele, toate materialele pentru sesiunile de comunicări ştiinţifice şi 99% din lucrările de licenţă.
Faza cu linia chiar e adevărată. La o insuficienţă de supraînălţare de peste 100 mm, deja rişti ca EA-ul să îţi deripeze calea de rulare. Orice locomotivă Co-Co o să facă la fel. Chiar nu înţeleg cum în UE, în secolul 21, cineva mai produce EA-uri (Softronic) Co-Co. Sunt dezastruase pentru o infrastructură care şi aşa e praf. Pe ,,vremuri" (196x) se punea problema aderenţei locomotivelor acţionate reostatic. Acum, de când cu reglarea continuă a forţei de tracţiune, obţii aderenţă mai bună cu un Taurus Bo-Bo decât cu EA-ul Co-Co.
Incendierea maşinilor e o problemă de întreţinere... sunt maşini scadente la RG şi de 4 ani, care încă merg, din lipsă de altceva.
Revenind la automotoare, oricât ne-ar place nouă EA-urile şi DA-urile, nu e deloc rentabil să pui câte una pentru a târâi 1 - 2 vagoane. Că dacă era rentabil, am fi văzut privaţii cu DA + 2 vagoane în loc de automotoare. Tot ce sper e că CFR Călători va respecta ,,instrucţiunile de exploatare", nu cum a făcut cu Z-urile, de a deraiat 3 în acceaşi zi, că astea nu au voie să circule împinse (cu vagonul motor în coadă) sub -5 grade (de aia şi Regiotrans îşi mută locomotiva iarna dintr-un capăt în altul al ramei RIO).
Cu tren tras de 425 576 de la Regiotrans am mers... ,,bâţâiala" aia nu era aşa de neplăcută (dar cu 10x zoom optic zici că sare de pe şine). Având în vedere că s-a reparat cu un set nou de roţi monobloc, nu pot decât să bănuiesc că o roată de pe o osie avea diametrul cu mult mai mic decât roata de pe partea opusă a aceleiaşi osii. E doar o presupunere, nu daţi cu pietre. Până una-alta, niciun tren de la Regiotrans nu a luat foc cu călători în el, incidente din pricina întreţinerii nu prea au fost (decât unul aproape de Timişoara, unde a zburat o roată de pe osie). Bine, că au ,,lipici" la şoferi cu permisul luat pe şpagă (sau ar trebui să spun foşti şoferi, că puţini scapă să mai fie şoferi), asta e altă mâncare de peşte
Specialişti în BB-uri nu o să găseşti printre cei şcoliţi în România. La secţiile de MRCF de la noi se învaţă: boghiul MD, boghiul Y25, boghiul Y32, EA-ul clasic şi DA-ul clasic şi puţin despre transmisia de pe LDH125 + câte puţin despre Desiro şi EGM. Pe asta se fac toate proiectele, toate materialele pentru sesiunile de comunicări ştiinţifice şi 99% din lucrările de licenţă.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Nu are rost sa ne luam de LE-urile Co-Co atata vreme cat suntem plini de LDE si LDH Co-Co care tot 120t au, si daca erau atat de rele sigur le interziceau ungurii ca sa ne mai dea una peste bot si uite ca merg foarte bine la 2 privati de acolo, dintre care unu a mai cumparat si al doilea Phoenix, asta ca sa nu ma mai gandesc la DB care a plin de ludmile, submarine, si mai nou DA-uri si primul Pheonix, si mai sunt si aia de la Voith cu LDH-ul lor Co-Co de 4000cp din care deja au vandut vreo 80 de bucati...
Deci stai linistit, Co-Co-uri de 120t o sa tot avem, chiar daca nu ne place.
Acum ca la Material Rulant se studiaza documentatia care era si acum 20 de ani e alta treaba, ca doar nu interesa pe cineva in comunism sa invete boghiul de EC pe care-l fabricau sarbii, ca noi doar il intretineam.
Nu are rost sa ne luam de LE-urile Co-Co atata vreme cat suntem plini de LDE si LDH Co-Co care tot 120t au, si daca erau atat de rele sigur le interziceau ungurii ca sa ne mai dea una peste bot si uite ca merg foarte bine la 2 privati de acolo, dintre care unu a mai cumparat si al doilea Phoenix, asta ca sa nu ma mai gandesc la DB care a plin de ludmile, submarine, si mai nou DA-uri si primul Pheonix, si mai sunt si aia de la Voith cu LDH-ul lor Co-Co de 4000cp din care deja au vandut vreo 80 de bucati...
Deci stai linistit, Co-Co-uri de 120t o sa tot avem, chiar daca nu ne place.
Acum ca la Material Rulant se studiaza documentatia care era si acum 20 de ani e alta treaba, ca doar nu interesa pe cineva in comunism sa invete boghiul de EC pe care-l fabricau sarbii, ca noi doar il intretineam.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Nu ai vazut discutia cu locomotiva facuta de Voith de dincolo sau trebuia sa scriu CC?
Oricum, CFR Calatori baga Co-Co de 160 desi nu are pe unde sa circule cu mai mult de 120 si dupaia le dubleaza cu altele de 120 ca nu poate sa urce Valea Prahovei, deci degeaba vorbim.
Nu ai vazut discutia cu locomotiva facuta de Voith de dincolo sau trebuia sa scriu CC?
Oricum, CFR Calatori baga Co-Co de 160 desi nu are pe unde sa circule cu mai mult de 120 si dupaia le dubleaza cu altele de 120 ca nu poate sa urce Valea Prahovei, deci degeaba vorbim.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Chev Celios
Solutia la aglomeratia de pe sosele "rugineste" intr-o gara din Arad
Vorbim despre 150 de vagoane, in valoare de 30 de milioane de euro, in care pot fi transportate autocamioanele ca sa nu mai tranziteze tara si sa distruga soselele.
Sefii de la CFR Marfa spun ca le-ar pune la treaba, doar ca nimeni din Guvern nu ia in serios transportul ecologic si nu ofera subventiile necesare.
Indiferent ca vorbim de Valea Oltului, Valea Prahovei sau soseaua de centura, problema este aceeasi. Majoritatea camioanelor sunt doar in tranzit prin tara noastra. Atunci nu ar fi mai bine sa le mutam pe calea ferata?
Ar fi fost bine si aveam tot ce ne trebuie ca sa punem trenurile... pe roate. Adica 156 de vagoane speciale, denumite RO-LA, destinate transportului de autocamioane. CFR Marfa le-a platit cu 30 de milioane de euro, dintre care sase luate pe credit. Ultima tentativa de a le folosi a fost in 2009, cand o garnitura de proba a mers de la Giurgiu la Arad.
Ideea era buna. Un autocamion scos de pe sosea descongestioneaza traficul si protejeaza asfaltul. La fiecare trecere, un TIR uzeaza soseaua cat 100.000 de autoturisme si unde mai pui ca nici nu mai scoate fum. Insa noi nu ne pricepem la afaceri...
Zecile de platforme RO-LA sunt garate in statia Arad de mai bine de patru ani. Buruienile s-au agatat de ele, le mananca rugina si nu pot fi miscate pentru ca si inspectia tehnica a expirat.
Garniturile ocupa trei linii in statia Arad. Hotii au furat chiar si traversele de pe liniile unde sunt garate. CFR Marfa ar vrea sa le urneasca din nou, dar genul acesta de transport ecologic se poate face numai cu o subventie de 50%.
"Am cerut sprijin de la Ministerul Mediului dar nu am ajuns nicaieri", a declarat George Micu, director general CFR Marfa.
In timp ce pisica este aruncata de la Transporturi la Mediu si de la Finante inapoi, de vagoanele noastre se intereseaza mai nou bulgarii, grecii si ungurii, care ar vrea sa le inchirieze. Intre timp noi ne vom incolona cu TIR-urile pe cele mai aglomerate drumuri din tara.
http://stirileprotv.ro/stiri/social/sol ... -arad.html
Solutia la aglomeratia de pe sosele "rugineste" intr-o gara din Arad
Vorbim despre 150 de vagoane, in valoare de 30 de milioane de euro, in care pot fi transportate autocamioanele ca sa nu mai tranziteze tara si sa distruga soselele.
Sefii de la CFR Marfa spun ca le-ar pune la treaba, doar ca nimeni din Guvern nu ia in serios transportul ecologic si nu ofera subventiile necesare.
Indiferent ca vorbim de Valea Oltului, Valea Prahovei sau soseaua de centura, problema este aceeasi. Majoritatea camioanelor sunt doar in tranzit prin tara noastra. Atunci nu ar fi mai bine sa le mutam pe calea ferata?
Ar fi fost bine si aveam tot ce ne trebuie ca sa punem trenurile... pe roate. Adica 156 de vagoane speciale, denumite RO-LA, destinate transportului de autocamioane. CFR Marfa le-a platit cu 30 de milioane de euro, dintre care sase luate pe credit. Ultima tentativa de a le folosi a fost in 2009, cand o garnitura de proba a mers de la Giurgiu la Arad.
Ideea era buna. Un autocamion scos de pe sosea descongestioneaza traficul si protejeaza asfaltul. La fiecare trecere, un TIR uzeaza soseaua cat 100.000 de autoturisme si unde mai pui ca nici nu mai scoate fum. Insa noi nu ne pricepem la afaceri...
Zecile de platforme RO-LA sunt garate in statia Arad de mai bine de patru ani. Buruienile s-au agatat de ele, le mananca rugina si nu pot fi miscate pentru ca si inspectia tehnica a expirat.
Garniturile ocupa trei linii in statia Arad. Hotii au furat chiar si traversele de pe liniile unde sunt garate. CFR Marfa ar vrea sa le urneasca din nou, dar genul acesta de transport ecologic se poate face numai cu o subventie de 50%.
"Am cerut sprijin de la Ministerul Mediului dar nu am ajuns nicaieri", a declarat George Micu, director general CFR Marfa.
In timp ce pisica este aruncata de la Transporturi la Mediu si de la Finante inapoi, de vagoanele noastre se intereseaza mai nou bulgarii, grecii si ungurii, care ar vrea sa le inchirieze. Intre timp noi ne vom incolona cu TIR-urile pe cele mai aglomerate drumuri din tara.
http://stirileprotv.ro/stiri/social/sol ... -arad.html
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
.
Om fi noi novice in ale transportului, dar nici asa...
Chev Celios wrote:
Ideea era buna. Un autocamion scos de pe sosea descongestioneaza traficul si protejeaza asfaltul. La fiecare trecere, un TIR uzeaza soseaua cat 100.000 de autoturisme si unde mai pui ca nici nu mai scoate fum. Insa noi nu ne pricepem la afaceri.
.
Om fi noi novice in ale transportului, dar nici asa...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ionescu63
Primul tren hibrid din lume, produs la Cluj
Clujenii de la Remarul 16 Februarie vor folosi tehnologia asigurată de gigantul canadian Bombardier în urma unei investiţii de 20 de milioane de euro, urmând să fie create 1.000 de locuri de muncă în doi ani..
http://www.ziuadecj.ro/economic/primul- ... 61278.html
Primul tren hibrid din lume, produs la Cluj
Clujenii de la Remarul 16 Februarie vor folosi tehnologia asigurată de gigantul canadian Bombardier în urma unei investiţii de 20 de milioane de euro, urmând să fie create 1.000 de locuri de muncă în doi ani..
http://www.ziuadecj.ro/economic/primul- ... 61278.html
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Aha, vedem macheta, deci este cel fotografiat de mine in Franta.
Aha, vedem macheta, deci este cel fotografiat de mine in Franta.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Modificări temporare în circulaţia trenurilor pe secţia Focşani - Mărăşeşti
02-03-2011
CFR Călători informează că, în perioada 7 – 12 martie 2011, pentru efectuarea de către CFR SA a unor lucrări la infrastructura feroviară între Focşani – Putna Seacă Hm, vor interveni următoarele modificări în circulaţia trenurilor de călători:
Anulări trenuri de rang superior
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ø trenurile IC 551 şi IC 554 Bucureşti Nord – Suceava şi retur.
Ø trenurile IC 561 (ramura de la trenul 551) şi IC 564 (ramura de la trenul 554) Mărăşeşti - Iaşi şi retur.
Ø trenurile IC 552 şi IC 553 Bucureşti Nord – Suceava şi retur.
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenurile IC 562 (ramura de la trenul 552) şi IC 563 (ramura de la trenul 553) Mărăşeşti - Iaşi şi retur.
Ø trenul Acc 1767 Mărăşeşti – Comăneşti.
Ø trenul R 653 Bucureşti Nord – Bicaz.
Ø trenul Acc 1857/-2 Făurei – Suceava Nord.
în perioada 07/08 - 11/12 martie 2011
Ø trenul R 664 Iaşi – Bârlad – Tecuci – Mărăşeşti – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord.
Ø trenul Acc 1856/-1 Suceava Nord – Făurei.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ø trenul Acc 1768 Comăneşti – Mărăşeşti.
Ø trenul R 654 Bicaz - Bucureşti Nord.
Limitări trenuri de rang superior
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ø trenurile Acc 1655 şi Acc 1656 Bucureşti Nord – Bacău şi retur se va anula pe distanţa Focşani –Bacău şi retur şi va circula normal Bucureşti Nord – Focşani şi retur.
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenul Acc 1553 Bucureşti Nord – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani –Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Bucureşti Nord – Focşani.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ø trenul Acc 1554 Mărăşeşti – Bucureşti Nord se va anula pe distanţa Mărăşeşti – Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani - Bucureşti Nord.
Trenuri de rang superior care vor circula pe rută deviată
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenul R 662 Iaşi – Bârlad – Tecuci – Mărăşeşti – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord, va circula ca tren R 12662 pe ruta deviată: Iaşi – Bârlad – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău - Bucureşti Nord, cu plecare din Iaşi la ora 14.30 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 22.58.
Ø trenul Acc 1861/-2 Constanţa - Făurei – Tecuci – Iaşi va circula ca tren Acc 12861/-2 pe ruta deviată: Constanţa – Făurei - Ciorăşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi, cu plecare din Constanţa la ora 14.12 şi sosire în Iaşi la ora 22.41.
Ø trenul Acc 1661 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi se anulează şi în perioada 07/08 - 11/12 martie 2011 va circula ca tren Acc 12761 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Bârlad – Iaşi, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 16.10 şi sosire în staţia Iaşi la ora 00.20.
în perioada 7 - 12 martie 2011
Ø trenul R 651 Bucureşti Nord – Suceava Nord circula tren R 12651/-2 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Faurei - Ciorăşti – Tecuci – Mărăşeşti – Bacău – Suceava Nord, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 13.40 şi sosire în Suceava Nord la ora 22.38.
Ø trenul R 657 (ramură de la trenul R 651) Bacău – Piatra Neamţ circulă ca tren R 12657 (ramura de la trenul 12651/-2), cu plecare din Bacău la ora 21.08 şi sosire în Piatra Neamţ la ora 22.22.
Ø trenul R 652 Suceava Nord - Bucureşti Nord va circula ca tren R 12652/-1, pe ruta deviată: Suceava Nord – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu plecare din Suceava Nord la ora 07.49 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 16.45. Trenul R 658 Piatra Neamţ – Bacău circulă normal, conform graficului ca ramura pentru trenul R 12652/-1.
Ø trenul R 661 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi, va circula ca tren R 12661 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei –Ciorăşti - Tecuci – Bârlad – Iaşi, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 12.00 şi sosire in Iaşi la ora 19.57.
Ø trenul R 751 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Botoşani, va circula ca tren R 12751/-2 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti – Botoşani, cu plecare din Bucuresti Nord la ora 11.00 şi sosire Botoşani la ora 20.23.
Ø trenul R 755 (ramura de la trenul R 751) Vereşti – Suceava, va circula ca tren R 12755 (ramura de la tren 12751/-2) pe ruta deviată: Vereşti – Suceava, cu plecare din Vereşti la ora 19.15 şi sosire în Suceava la ora 19.29.
Ø trenul R 754 Botoşani – Bucureşti Nord va circula ca tren R 12754/-1, pe ruta deviată: Botoşani – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău – Bucureşti Nord cu plecare din Botoşani la ora 12.29 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 22.22. Trenul R 758 Suceava – Vereşti va circula normal, conform graficului ca ramura pentru trenul R 12754/-1.
Ø trenul Acc 1662 Iaşi – Bârlad – Tecuci – Mărăşeşti – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord va circula ca tren Acc 12762 pe ruta deviată: Iaşi – Bârlad – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău - Bucureşti Nord, cu plecare din Iaşi la ora 05.55 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 14.19.
Ø trenul R 382/-1 Ruse – Giurgiu Nord – Bucureşti Nord – Focşani – Paşcani – Suceava Nord – Vicşani va circula ca tren R 12382/-1 pe rută deviată: Giurgiu Nord - Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti – Adjud - Paşcani – Suceava Nord – Vicşani, cu sosire la Giurgiu Nord la ora 04.00, plecare la ora 04.35, sosire în Vicşani la ora 16.28, staţionează 32 minute apoi va circula întârziat până la Vadu Siretului.
Ø trenul R 383/-2 Vadu Siret – Vicşani – Suceava Nord – Paşcani – Focşani – Bucureşti Nord – Giurgiu Nord va circula ca tren R 12383/-2 pe ruta deviată: Vicşani – Suceava Nord – Paşcani - Adjud - Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău – Bucureşti Nord - Giurgiu Nord, cu sosire în Vicşani la ora 10.42, plecare la ora 11.20, sosire în Giurgiu Nord 23.37, staţionează15 minute, apoi va circula întârziat până la Ruse.
în data de 06/07 martie 2011
Ø trenul R 401/-2 Ungheni – Ungheni Prut HM - Nicolina – Paşcani H – Focşani – Bucureşti Nord va circula ca tren R 13401/-2 pe ruta deviată: Ungheni Prut HM - Cristeşti Jijia – Iaşi – Paşcani – Adjud – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord, cu sosire în Ungheni Prut HM la ora 21.19, plecare la ora 22.32 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 07.09.
în perioada 07/08 - 11/12 martie 2011
Ø trenul R 401/-2 Ungheni – Ungheni Prut HM - Nicolina – Paşcani H – Focşani – Bucureşti Nord va cicula ca tren R 12401/-2 pe ruta deviată: Ungheni Prut HM - Cristeşti Jijia – Iaşi – Vaslui - Bârlad – Tecuci – Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu sosire în Ungheni Prut HM la ora 21.19, staţionează 73 minute şi are sosirea în staţia Bucureşti Nord la ora 07.30.
Ø trenul R 663 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi, va circula ca tren R 12663 pe rută deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Bârlad – Iaşi cu plecare din Bucureşti Nord la ora 23.00 şi sosire la Iaşi la ora 06.59.
Ø trenul R 752 Botoşani - Bucureşti Nord va circula ca tren 12752/-1, pe ruta deviată: Botoşani – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu plecare din Botoşani la ora 21.52 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 07.47. În perioada 07 -11 martie 2011,trenul R 756 va circula normal, conform graficului ca ramură pentru trenul R 12752/-1.
Ø trenul R 753 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Botoşani va circula ca tren R 12753/-2, pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti – Botoşani, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 23.30 şi sosire în Botoşani la ora 09.01.
Ø trenul Acc 1653 Bucureşti Nord - Buzău – Focsani - Mărăşeşti – Vatra Dornei Băi, va circula ca tren Acc 12653/-2 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti - Vatra Dornei Băi HC, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 21.00 şi sosire în Vatra Dornei Băi HC la ora 08.36.
Ø trenul Acc 1654 Vatra Dornei Băi HC– Bucureşti Nord va circula ca tren Acc 12654/-1 pe ruta deviată: Vatra Dornei Băi HC – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu plecare din Vatra Dornei Băi HC la ora 21.13 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 09.10.
Ø trenul Acc 1862/-1 Iaşi – Tecuci - Făurei – Constanţa va circula ca tren Acc 12862/-1 pe ruta deviată: Iaşi – Bârlad – Tecuci - Ciorăşti – Făurei – Constanţa, cu plecare din Iaşi la ora 22.45 şi sosire în Constanţa la ora 07.09.
în perioada 07/08 - 12/13 martie 2011
Ø trenul R 402/-1 Bucureşti Nord – Focşani – Paşcani H – Nicolina – Ungheni Prut HM va circula ca tren R 12402/-1, pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Tecuci – Bârlad – Vaslui - Iaşi – Cristeşti Jijia – Ungheni Prut HM cu plecare din Bucureşti Nord la ora 19.10 şi sosire în Ungheni Prut HM la ora 04.03, staţionează 45 minute, apoi pe distanţa Ungheni Prut Hm – Ungheni va circula normal.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ø trenul R 757 Vereşti – Suceava va circula ca tren R 12757 (ramura de la tren R 12753/-2) pe ruta deviată: Vereşti – Suceava, cu plecare din Vereşti la ora 08.05 şi sosire în Suceava la ora 08.19.
Ø pe ruta Făurei – Buzău – Ploieşti Sud – Bucureşti Nord va circula suplimentar trenul Acc 12664, cu plecare din Făurei la ora 04.10 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 07.04, iar în Făurei se va forma din garnitura trenului 12862/-1.
Anulari trenuri personale
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenul P 5101 Buzău – Mărăşeşti.
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ø trenul P 5104 Mărăşeşti – Buzău.
Ø trenul P 5113 Focşani – Mărăşeşti.
Ø trenurile P 6101, P 6102, P 6103 şi P 6104 Făurei - Tecuci şi retur.
Limitări trenuri personale
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ø trenurile P 5009 şi P 5010 Bucureşti Nord – Mărăşeşti şi retur, se va anula pe distanţa Focşani –Mărăşeşti şi retur, şi va circula normal pe distanţa Bucureşti Nord – Focsani şi retur.
Ø trenul P 5055 Ploieşti Sud - Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani – Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Ploieşti Sud – Focşani.
Ø trenul P 5103 Buzău – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani - Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Buzău - Focşani.
Ø trenul P 5105 Buzău –Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani - Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Buzău – Focşani.
Ø trenul P 5106 Mărăşeşti – Buzău se va anula pe distanţa Mărăşeşti - Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Buzău.
Ø trenul P 5107/-2 Mărăşeşti – Galaţi se va anula pe distanţa Mărăşeşti -Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Buzău - Galaţi.
Ø trenul P 5108/-1 Galaţi – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Buzău - Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Galaţi – Buzău.
Ø trenul P 5211 Ploieşti Sud - Ghimeş se va anula pe distanţa Focşani – Mărăşeşti – Ghimeş şi va circula normal pe distanţa Ploieşti Sud – Focşani, iar pe distanţa Mărăşeşti – Ghimeş va circula suplimentar trenul P 13211, cu plecare din Mărăşeşti la ora 17.17 şi sosire în Ghimeş la ora 20.57.
Ø trenul P 5214 Ghimeş – Paşcani se va anula pe distanţa Mărăşeşti - Focşani şi va circula normal pe distanţa Ghimeş - Mărăşeşti.
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenul P 5005 Bucureşti Nord – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani –Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Bucureşti Nord – Focşani. La data de 12 martie 2011 va aşteapta redeschiderea liniei curente şi va circula întârziat pe distanţa Focşani – Mărăşeşti.
Ø trenul P 5011 Ploieşti Sud – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani–Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Ploieşti Sud – Focşani.
Ø trenul P 5312 Ghimeş – Buzău se va anula pe distanţa Mărăşeşti – Focşani - Buzău şi va circula normal pe distanţa Ghimeş – Mărăşeşti. La data de 12 martie 2011 trenul P 5312 va aşteapta redeschiderea liniei curente, şi pe distanţa Focşani – Buzău va circula suplimentar trenul P 13312, cu plecare din Focşani la ora 18.06 şi sosire în Buzău la ora 19.46.
Ø trenul P 5314 Ghimeş – Buzău se va anula pe relaţia Mărăşeşti – Focşani - Buzău şi va circula normal pe distanţa Ghimeş –Mărăşeşti şi pe distanţa Focşani – Buzău va circula suplimentar trenul P 13314, cu plecare din Focşani la ora 22.17 şi sosire în Buzău la ora 23.52.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ø trenul P 5006 Mărăşeşti – Bucureşti Nord se va anula pe distanţa Mărăşeşti -Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Bucureşti Nord.
Ø trenul P 5056 Mărăşeşti - Ploieşti Sud se va anula pe distanţa Mărăşeşti -Focşani şi circulă normal pe distanţa Focşani - Ploieşti Sud.
Ø trenul P 5058 Adjud - Ploieşti Sud se va anula pe distanţa Adjud - Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Ploieşti Sud.
Ø trenul P 5311 Buzău - Ghimeş se va anula pe distanţa Focşani – Mărăşeşti - Ghimeş şi va circula normal pe distanţa Buzău – Focşani, iar pe distanţa Mărăşeşti – Ghimeş va circula suplimentar trenul P 13311, cu plecare din Mărăşeşti ora 06.01, sosire în Ghimeş la ora 09.28.
CFR Călători cere scuze pentru disconfortul creat şi asigură publicul călător că măsurile adoptate au ca princpal scop menţinerea unor legături optime între staţiile de cale ferată şi, nu în ultimul rând, perturbarea într-un procent cât mai mic a graficului de circulaţie a trenurilor.
Recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei, să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR, la numărul de telefon 021/9521 (trafic intern) sau să acceseze pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro.
www.cfr.ro/calatori
Modificări temporare în circulaţia trenurilor pe secţia Focşani - Mărăşeşti
02-03-2011
CFR Călători informează că, în perioada 7 – 12 martie 2011, pentru efectuarea de către CFR SA a unor lucrări la infrastructura feroviară între Focşani – Putna Seacă Hm, vor interveni următoarele modificări în circulaţia trenurilor de călători:
Anulări trenuri de rang superior
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ø trenurile IC 551 şi IC 554 Bucureşti Nord – Suceava şi retur.
Ø trenurile IC 561 (ramura de la trenul 551) şi IC 564 (ramura de la trenul 554) Mărăşeşti - Iaşi şi retur.
Ø trenurile IC 552 şi IC 553 Bucureşti Nord – Suceava şi retur.
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenurile IC 562 (ramura de la trenul 552) şi IC 563 (ramura de la trenul 553) Mărăşeşti - Iaşi şi retur.
Ø trenul Acc 1767 Mărăşeşti – Comăneşti.
Ø trenul R 653 Bucureşti Nord – Bicaz.
Ø trenul Acc 1857/-2 Făurei – Suceava Nord.
în perioada 07/08 - 11/12 martie 2011
Ø trenul R 664 Iaşi – Bârlad – Tecuci – Mărăşeşti – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord.
Ø trenul Acc 1856/-1 Suceava Nord – Făurei.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ø trenul Acc 1768 Comăneşti – Mărăşeşti.
Ø trenul R 654 Bicaz - Bucureşti Nord.
Limitări trenuri de rang superior
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ø trenurile Acc 1655 şi Acc 1656 Bucureşti Nord – Bacău şi retur se va anula pe distanţa Focşani –Bacău şi retur şi va circula normal Bucureşti Nord – Focşani şi retur.
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenul Acc 1553 Bucureşti Nord – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani –Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Bucureşti Nord – Focşani.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ø trenul Acc 1554 Mărăşeşti – Bucureşti Nord se va anula pe distanţa Mărăşeşti – Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani - Bucureşti Nord.
Trenuri de rang superior care vor circula pe rută deviată
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenul R 662 Iaşi – Bârlad – Tecuci – Mărăşeşti – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord, va circula ca tren R 12662 pe ruta deviată: Iaşi – Bârlad – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău - Bucureşti Nord, cu plecare din Iaşi la ora 14.30 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 22.58.
Ø trenul Acc 1861/-2 Constanţa - Făurei – Tecuci – Iaşi va circula ca tren Acc 12861/-2 pe ruta deviată: Constanţa – Făurei - Ciorăşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi, cu plecare din Constanţa la ora 14.12 şi sosire în Iaşi la ora 22.41.
Ø trenul Acc 1661 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi se anulează şi în perioada 07/08 - 11/12 martie 2011 va circula ca tren Acc 12761 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Bârlad – Iaşi, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 16.10 şi sosire în staţia Iaşi la ora 00.20.
în perioada 7 - 12 martie 2011
Ø trenul R 651 Bucureşti Nord – Suceava Nord circula tren R 12651/-2 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Faurei - Ciorăşti – Tecuci – Mărăşeşti – Bacău – Suceava Nord, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 13.40 şi sosire în Suceava Nord la ora 22.38.
Ø trenul R 657 (ramură de la trenul R 651) Bacău – Piatra Neamţ circulă ca tren R 12657 (ramura de la trenul 12651/-2), cu plecare din Bacău la ora 21.08 şi sosire în Piatra Neamţ la ora 22.22.
Ø trenul R 652 Suceava Nord - Bucureşti Nord va circula ca tren R 12652/-1, pe ruta deviată: Suceava Nord – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu plecare din Suceava Nord la ora 07.49 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 16.45. Trenul R 658 Piatra Neamţ – Bacău circulă normal, conform graficului ca ramura pentru trenul R 12652/-1.
Ø trenul R 661 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi, va circula ca tren R 12661 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei –Ciorăşti - Tecuci – Bârlad – Iaşi, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 12.00 şi sosire in Iaşi la ora 19.57.
Ø trenul R 751 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Botoşani, va circula ca tren R 12751/-2 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti – Botoşani, cu plecare din Bucuresti Nord la ora 11.00 şi sosire Botoşani la ora 20.23.
Ø trenul R 755 (ramura de la trenul R 751) Vereşti – Suceava, va circula ca tren R 12755 (ramura de la tren 12751/-2) pe ruta deviată: Vereşti – Suceava, cu plecare din Vereşti la ora 19.15 şi sosire în Suceava la ora 19.29.
Ø trenul R 754 Botoşani – Bucureşti Nord va circula ca tren R 12754/-1, pe ruta deviată: Botoşani – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău – Bucureşti Nord cu plecare din Botoşani la ora 12.29 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 22.22. Trenul R 758 Suceava – Vereşti va circula normal, conform graficului ca ramura pentru trenul R 12754/-1.
Ø trenul Acc 1662 Iaşi – Bârlad – Tecuci – Mărăşeşti – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord va circula ca tren Acc 12762 pe ruta deviată: Iaşi – Bârlad – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău - Bucureşti Nord, cu plecare din Iaşi la ora 05.55 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 14.19.
Ø trenul R 382/-1 Ruse – Giurgiu Nord – Bucureşti Nord – Focşani – Paşcani – Suceava Nord – Vicşani va circula ca tren R 12382/-1 pe rută deviată: Giurgiu Nord - Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti – Adjud - Paşcani – Suceava Nord – Vicşani, cu sosire la Giurgiu Nord la ora 04.00, plecare la ora 04.35, sosire în Vicşani la ora 16.28, staţionează 32 minute apoi va circula întârziat până la Vadu Siretului.
Ø trenul R 383/-2 Vadu Siret – Vicşani – Suceava Nord – Paşcani – Focşani – Bucureşti Nord – Giurgiu Nord va circula ca tren R 12383/-2 pe ruta deviată: Vicşani – Suceava Nord – Paşcani - Adjud - Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău – Bucureşti Nord - Giurgiu Nord, cu sosire în Vicşani la ora 10.42, plecare la ora 11.20, sosire în Giurgiu Nord 23.37, staţionează15 minute, apoi va circula întârziat până la Ruse.
în data de 06/07 martie 2011
Ø trenul R 401/-2 Ungheni – Ungheni Prut HM - Nicolina – Paşcani H – Focşani – Bucureşti Nord va circula ca tren R 13401/-2 pe ruta deviată: Ungheni Prut HM - Cristeşti Jijia – Iaşi – Paşcani – Adjud – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord, cu sosire în Ungheni Prut HM la ora 21.19, plecare la ora 22.32 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 07.09.
în perioada 07/08 - 11/12 martie 2011
Ø trenul R 401/-2 Ungheni – Ungheni Prut HM - Nicolina – Paşcani H – Focşani – Bucureşti Nord va cicula ca tren R 12401/-2 pe ruta deviată: Ungheni Prut HM - Cristeşti Jijia – Iaşi – Vaslui - Bârlad – Tecuci – Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu sosire în Ungheni Prut HM la ora 21.19, staţionează 73 minute şi are sosirea în staţia Bucureşti Nord la ora 07.30.
Ø trenul R 663 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi, va circula ca tren R 12663 pe rută deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Bârlad – Iaşi cu plecare din Bucureşti Nord la ora 23.00 şi sosire la Iaşi la ora 06.59.
Ø trenul R 752 Botoşani - Bucureşti Nord va circula ca tren 12752/-1, pe ruta deviată: Botoşani – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu plecare din Botoşani la ora 21.52 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 07.47. În perioada 07 -11 martie 2011,trenul R 756 va circula normal, conform graficului ca ramură pentru trenul R 12752/-1.
Ø trenul R 753 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Botoşani va circula ca tren R 12753/-2, pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti – Botoşani, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 23.30 şi sosire în Botoşani la ora 09.01.
Ø trenul Acc 1653 Bucureşti Nord - Buzău – Focsani - Mărăşeşti – Vatra Dornei Băi, va circula ca tren Acc 12653/-2 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti - Vatra Dornei Băi HC, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 21.00 şi sosire în Vatra Dornei Băi HC la ora 08.36.
Ø trenul Acc 1654 Vatra Dornei Băi HC– Bucureşti Nord va circula ca tren Acc 12654/-1 pe ruta deviată: Vatra Dornei Băi HC – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu plecare din Vatra Dornei Băi HC la ora 21.13 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 09.10.
Ø trenul Acc 1862/-1 Iaşi – Tecuci - Făurei – Constanţa va circula ca tren Acc 12862/-1 pe ruta deviată: Iaşi – Bârlad – Tecuci - Ciorăşti – Făurei – Constanţa, cu plecare din Iaşi la ora 22.45 şi sosire în Constanţa la ora 07.09.
în perioada 07/08 - 12/13 martie 2011
Ø trenul R 402/-1 Bucureşti Nord – Focşani – Paşcani H – Nicolina – Ungheni Prut HM va circula ca tren R 12402/-1, pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Tecuci – Bârlad – Vaslui - Iaşi – Cristeşti Jijia – Ungheni Prut HM cu plecare din Bucureşti Nord la ora 19.10 şi sosire în Ungheni Prut HM la ora 04.03, staţionează 45 minute, apoi pe distanţa Ungheni Prut Hm – Ungheni va circula normal.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ø trenul R 757 Vereşti – Suceava va circula ca tren R 12757 (ramura de la tren R 12753/-2) pe ruta deviată: Vereşti – Suceava, cu plecare din Vereşti la ora 08.05 şi sosire în Suceava la ora 08.19.
Ø pe ruta Făurei – Buzău – Ploieşti Sud – Bucureşti Nord va circula suplimentar trenul Acc 12664, cu plecare din Făurei la ora 04.10 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 07.04, iar în Făurei se va forma din garnitura trenului 12862/-1.
Anulari trenuri personale
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenul P 5101 Buzău – Mărăşeşti.
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ø trenul P 5104 Mărăşeşti – Buzău.
Ø trenul P 5113 Focşani – Mărăşeşti.
Ø trenurile P 6101, P 6102, P 6103 şi P 6104 Făurei - Tecuci şi retur.
Limitări trenuri personale
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ø trenurile P 5009 şi P 5010 Bucureşti Nord – Mărăşeşti şi retur, se va anula pe distanţa Focşani –Mărăşeşti şi retur, şi va circula normal pe distanţa Bucureşti Nord – Focsani şi retur.
Ø trenul P 5055 Ploieşti Sud - Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani – Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Ploieşti Sud – Focşani.
Ø trenul P 5103 Buzău – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani - Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Buzău - Focşani.
Ø trenul P 5105 Buzău –Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani - Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Buzău – Focşani.
Ø trenul P 5106 Mărăşeşti – Buzău se va anula pe distanţa Mărăşeşti - Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Buzău.
Ø trenul P 5107/-2 Mărăşeşti – Galaţi se va anula pe distanţa Mărăşeşti -Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Buzău - Galaţi.
Ø trenul P 5108/-1 Galaţi – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Buzău - Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Galaţi – Buzău.
Ø trenul P 5211 Ploieşti Sud - Ghimeş se va anula pe distanţa Focşani – Mărăşeşti – Ghimeş şi va circula normal pe distanţa Ploieşti Sud – Focşani, iar pe distanţa Mărăşeşti – Ghimeş va circula suplimentar trenul P 13211, cu plecare din Mărăşeşti la ora 17.17 şi sosire în Ghimeş la ora 20.57.
Ø trenul P 5214 Ghimeş – Paşcani se va anula pe distanţa Mărăşeşti - Focşani şi va circula normal pe distanţa Ghimeş - Mărăşeşti.
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ø trenul P 5005 Bucureşti Nord – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani –Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Bucureşti Nord – Focşani. La data de 12 martie 2011 va aşteapta redeschiderea liniei curente şi va circula întârziat pe distanţa Focşani – Mărăşeşti.
Ø trenul P 5011 Ploieşti Sud – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani–Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Ploieşti Sud – Focşani.
Ø trenul P 5312 Ghimeş – Buzău se va anula pe distanţa Mărăşeşti – Focşani - Buzău şi va circula normal pe distanţa Ghimeş – Mărăşeşti. La data de 12 martie 2011 trenul P 5312 va aşteapta redeschiderea liniei curente, şi pe distanţa Focşani – Buzău va circula suplimentar trenul P 13312, cu plecare din Focşani la ora 18.06 şi sosire în Buzău la ora 19.46.
Ø trenul P 5314 Ghimeş – Buzău se va anula pe relaţia Mărăşeşti – Focşani - Buzău şi va circula normal pe distanţa Ghimeş –Mărăşeşti şi pe distanţa Focşani – Buzău va circula suplimentar trenul P 13314, cu plecare din Focşani la ora 22.17 şi sosire în Buzău la ora 23.52.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ø trenul P 5006 Mărăşeşti – Bucureşti Nord se va anula pe distanţa Mărăşeşti -Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Bucureşti Nord.
Ø trenul P 5056 Mărăşeşti - Ploieşti Sud se va anula pe distanţa Mărăşeşti -Focşani şi circulă normal pe distanţa Focşani - Ploieşti Sud.
Ø trenul P 5058 Adjud - Ploieşti Sud se va anula pe distanţa Adjud - Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Ploieşti Sud.
Ø trenul P 5311 Buzău - Ghimeş se va anula pe distanţa Focşani – Mărăşeşti - Ghimeş şi va circula normal pe distanţa Buzău – Focşani, iar pe distanţa Mărăşeşti – Ghimeş va circula suplimentar trenul P 13311, cu plecare din Mărăşeşti ora 06.01, sosire în Ghimeş la ora 09.28.
CFR Călători cere scuze pentru disconfortul creat şi asigură publicul călător că măsurile adoptate au ca princpal scop menţinerea unor legături optime între staţiile de cale ferată şi, nu în ultimul rând, perturbarea într-un procent cât mai mic a graficului de circulaţie a trenurilor.
Recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei, să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR, la numărul de telefon 021/9521 (trafic intern) sau să acceseze pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro.
www.cfr.ro/calatori
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Eu sunt pesimistul de serviciu - care e evolutia aia pozitiva, ca eu unul nu o vad? Nu s-a mai dat in folosinta nici un tronson proaspat reabilitat de anul trecut, de pe la inceputul lunii decembrie, cand s-a inceput circulatia pe noul pod CF de la Breaza. In continuare se circula pe un singur fir de la Predeal la Campina, asadar nu vad acea imbunatatire substantiala.
Bun, totusi, daca tot incercam sa dregem busuoicul cumva, de ce nu-l dregem mai abitir, scazand si durata de parcurs pentru IC 531/IC 532 si pentru rapidele 826/827 + 831/832? Macar atat...
Eu sunt pesimistul de serviciu - care e evolutia aia pozitiva, ca eu unul nu o vad? Nu s-a mai dat in folosinta nici un tronson proaspat reabilitat de anul trecut, de pe la inceputul lunii decembrie, cand s-a inceput circulatia pe noul pod CF de la Breaza. In continuare se circula pe un singur fir de la Predeal la Campina, asadar nu vad acea imbunatatire substantiala.
Bun, totusi, daca tot incercam sa dregem busuoicul cumva, de ce nu-l dregem mai abitir, scazand si durata de parcurs pentru IC 531/IC 532 si pentru rapidele 826/827 + 831/832? Macar atat...
Modificări orarii plecare/sosire în circulaţia unor trenuri internationale
02-03-2011
CFR Călători informează că urmare a evoluţiei pozitive a lucrărilor de reabilitate a infrastucturii feroviare pe culoarul IV Paneuropean, pe secţia Câmpina – Predeal, duratele de parcurs la trenurile internaţionale Dacia şi Ister se vor reduce de saptămâna viitoare, cu aproximativ 10 minute. Astfel, orariile de plecare/sosire ale celor patru trenuri vor fi următoarele:
Ø începând cu data de 10/11.03.2011, trenul 472-1 “Ister” Bucureşti Nord - Budapesta, va pleca din Bucureşti Nord la ora 17.45, faţă de ora 17.35.
Ø începând cu data de 09/10.03.2011, trenul 473-2 “Ister” Budapesta - Bucureşti Nord va sosi în Bucureşti la ora 11.38, faţă de ora 11.47.
Ø începând cu data de 10/11.03.2011, trenul 346-1 “Dacia” Viena – Bucureşti Nord, va pleca din Bucureşti Nord la ora 14.15, faţă de ora 14.05.
Ø începând cu data de 10.03.2011, trenul 347-2 “Dacia” Bucureşti Nord – Viena va sosi în Bucureşti Nord la ora 15.48, faţă de ora 16.00.
Recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei, să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR, la numărul de telefon 021/9521 (trafic intern) sau să acceseze pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro.
www.cfr.ro/calatori
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
George
nu e nicio evolutie pozitiva, lucrarile stagneaza bineinteles din decembrie, dar s-au prins si ei ca noul mers al trenurilor e o aberatie imensa, stau trenurile in statie in prostie. o fi tipat niste austrieci sau unguri. ca ale noastre pot sta in camp cu orele, nu zice nimeni nimic.
daca voiau sa adapteze mersul trenurilor la circulatia dificila de pe Campina - Predeal, asta trebuia facut mai ales anii trecuti, nu acum cand se circula pe fir modernizat pe o buna parte din linie.
nu e nicio evolutie pozitiva, lucrarile stagneaza bineinteles din decembrie, dar s-au prins si ei ca noul mers al trenurilor e o aberatie imensa, stau trenurile in statie in prostie. o fi tipat niste austrieci sau unguri. ca ale noastre pot sta in camp cu orele, nu zice nimeni nimic.
daca voiau sa adapteze mersul trenurilor la circulatia dificila de pe Campina - Predeal, asta trebuia facut mai ales anii trecuti, nu acum cand se circula pe fir modernizat pe o buna parte din linie.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Normal ca stagneaza din decembrie, pentru ca ii doare mana sa deszapezeasca zona terasamentului ca sa poata continua treaba. Durerea cea mai mare e intre Comarnic si Sinaia, portiunea cea mai dificila de traseu. De asemenea, nu se lucreaza in full throttle mode nici intre Sinaia si Busteni, dar pe acolo lucrarile sunt ceva mai avansate.
In numeroase zone de pe tronson, s-au crescut vitezele de circulatie din toamna anului trecut, astfel ca marirea duratelor de parcurs a tuturor garniturilor de tren din noul MT nu isi are pana la urma nici o justificare in afara de incercarea de a reduce stress-ul tehnic asupra firelor de circulatie modernizate sau partial modernizate care sunt in prezent folosite pentru circulatie in ambele sensuri. In rest, de prin octombrie 2010, cel putin trenurile de rang superior nu mai inregistrau intarzieri ori acestea erau insignifiante daca se produceau (5-15 minute maxim).
Asta e Romania: cand ceva incepe sa functioneze normal sau relativ normal, trebuie cumva facut sa mearga prost in final. Ca deh, interactioneaza prost cu interesele unor mitici care ne conduc...
Normal ca stagneaza din decembrie, pentru ca ii doare mana sa deszapezeasca zona terasamentului ca sa poata continua treaba. Durerea cea mai mare e intre Comarnic si Sinaia, portiunea cea mai dificila de traseu. De asemenea, nu se lucreaza in full throttle mode nici intre Sinaia si Busteni, dar pe acolo lucrarile sunt ceva mai avansate.
In numeroase zone de pe tronson, s-au crescut vitezele de circulatie din toamna anului trecut, astfel ca marirea duratelor de parcurs a tuturor garniturilor de tren din noul MT nu isi are pana la urma nici o justificare in afara de incercarea de a reduce stress-ul tehnic asupra firelor de circulatie modernizate sau partial modernizate care sunt in prezent folosite pentru circulatie in ambele sensuri. In rest, de prin octombrie 2010, cel putin trenurile de rang superior nu mai inregistrau intarzieri ori acestea erau insignifiante daca se produceau (5-15 minute maxim).
Asta e Romania: cand ceva incepe sa functioneze normal sau relativ normal, trebuie cumva facut sa mearga prost in final. Ca deh, interactioneaza prost cu interesele unor mitici care ne conduc...
- adrian
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
adrian
CFR trece la standarde europene in privinta clasificarii trenurilor:
Trenurile intercity, rapid, accelerat şi personal vor dispărea. Legislaţia europeană va schimba clasificarea şi tarifele de călătorie
astăzi, 15:11 Autor: Mediafax
Ministerul Transporturilor va înlocui până la sfârşitul anului categoriile de trenuri operate de CFR Călători, respectiv intercity, rapid, accelerat şi personal, cu cele din legislaţia europeană, astfel că şi tarifele biletelor vor fi modificate pentru a fi în concordanţă cu noile grupe de trenuri.
"Pentru realizarea acestei prevederi care presupune transformarea celor patru categorii actuale de trenuri şi anume: intercity, rapid, accelerat, personal în trenuri Intercity, InterRegio şi Regio sunt necesare modificări legislative, modificarea reglementărilor şi dispoziţiilor profesionale în domeniu, precum şi modificarea variantelor tarifare de vânzare şi implicit a softului de vânzare", se arată într-un proiect de ordin al ministrului Transporturilor, Anca Boagiu.
Ordinul va intra în vigoare la 11 decembrie, când va intra în vigoare viitorul mers al trenurilor.
Noile categorii de trenuri vor fi:
Intercity (IC) - care la rândul lor se clasifică în Eurocity IC, Euronight IC, Intercity IC şi Intercity Night - ,
InterRegio (IR) - Interregio IR şi Interregio Night -,
Regio (R) - Regio Express, Regio şi Regio Urban/Suburban. Citiţi mai mult despre noile tipuri de tren pe www.mediafax.ro
CFR trece la standarde europene in privinta clasificarii trenurilor:
Trenurile intercity, rapid, accelerat şi personal vor dispărea. Legislaţia europeană va schimba clasificarea şi tarifele de călătorie
astăzi, 15:11 Autor: Mediafax
Ministerul Transporturilor va înlocui până la sfârşitul anului categoriile de trenuri operate de CFR Călători, respectiv intercity, rapid, accelerat şi personal, cu cele din legislaţia europeană, astfel că şi tarifele biletelor vor fi modificate pentru a fi în concordanţă cu noile grupe de trenuri.
"Pentru realizarea acestei prevederi care presupune transformarea celor patru categorii actuale de trenuri şi anume: intercity, rapid, accelerat, personal în trenuri Intercity, InterRegio şi Regio sunt necesare modificări legislative, modificarea reglementărilor şi dispoziţiilor profesionale în domeniu, precum şi modificarea variantelor tarifare de vânzare şi implicit a softului de vânzare", se arată într-un proiect de ordin al ministrului Transporturilor, Anca Boagiu.
Ordinul va intra în vigoare la 11 decembrie, când va intra în vigoare viitorul mers al trenurilor.
Noile categorii de trenuri vor fi:
Intercity (IC) - care la rândul lor se clasifică în Eurocity IC, Euronight IC, Intercity IC şi Intercity Night - ,
InterRegio (IR) - Interregio IR şi Interregio Night -,
Regio (R) - Regio Express, Regio şi Regio Urban/Suburban. Citiţi mai mult despre noile tipuri de tren pe www.mediafax.ro
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
George
poate mai scurteaza si timpii de parcurs, daca mai repara cate ceva la linii anul asta, altminteri reclasificarea (desi judicioasa si necesara, sper sa se uite si la tarife, devenite foarte mari) va fi strict formala.
poate mai scurteaza si timpii de parcurs, daca mai repara cate ceva la linii anul asta, altminteri reclasificarea (desi judicioasa si necesara, sper sa se uite si la tarife, devenite foarte mari) va fi strict formala.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Tot ce va aduce reclasificarea o să fie creşterea tarifelor... probabil acceleratele vor deveni InterRegio (cu tarifarea de rapid de acum), iar o parte din rapide vor ajunge IC.
Tot ce va aduce reclasificarea o să fie creşterea tarifelor... probabil acceleratele vor deveni InterRegio (cu tarifarea de rapid de acum), iar o parte din rapide vor ajunge IC.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination